DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Niih, sai siis see elukas(starter) sealt maha kistud ning poegadeks lahutatud ning vanast määrdest ja tolmust puhastatud. Sisse said uued harjad koos kogu selle nn krempliga, kus küljes harjad ise on(st uus on ka ühendus harjade komplekti ning tõmberelee vahel)...võin kohe öelda, et vanad olid peaaegu poole lühemaks kulunud kui uued. Lisaks sai uus tõmberelee, uus starteri otsapuks ja muidugi sai kõik liikuvad ülekande osad uuesti määritud. Samuti sai uuesti puhastatud kõikvõimalikud kontaktid mis voolu jõudmist starterini takistada võiks. Muutsin siis aju reziimi tagasi manuaalkasti jaoks ning mootor sai 90c peale aetud.....ja tulemuseks muidugi loodetud fakt, et mootor käivitub nüüd sisuliselt poolest pöördest. Lisaks mainin veel ära, et soekäivitusel on manuaali ja automaadi softi vahel nn korras starteri puhul ikkagi seda vahet tunda st see kuidas manuaali puhul aju ikkagi ootab vastavaid pöördeid ehk siis automaadi puhul võtit keerates käis prauh nagu manuaali puhul külmalt, kuid manuaalil soojalt nii sekund ootab st kõrvaga eristab kuidas starter veab motot ringi ning siis käib ja tõesti käima läheb pehmemalt kui nn prauhti minnes kohe võtit keerates ja ilmselt see ikkagi tõesti DMF ile vähe pehmem lahendus. Lust on kohe käivitada niiviisi.
Töö käigust endast veel....starteri enda otsa puksi kattekaane kinnituskruvid tuli asendada ning asemele said sisekuuskant kruvid mitte seal olnud Phillips tüüpi(maakeeli ristpea) kruvid ning lisaks tuli tõmberelee enda torx tüüpi kruvipoltidel(3tk) pea üldse maha puurida et asi lahti saada ning Balticbolt´ ist alla 1EUR uued sisekuuskant asemele ehk siis mõned asjad on ikka nende inseneride poolt üliidiootselt konstrueeritud ning ilmselt mõttega, et mingi vant neid kodus põlve otsas nii kergelt lahti ei saaks peale a la 10 aastat kasutust(minu oma ilmselt olnud peal alates 99. kui see masin välja tuli st siis 15 aastat).
Kokkuvõttes asjaga väga rahul ning materjaalne kulu nii 26EUR kanti+omategemise rõõm ja sinnajuurde idiootsete lahenduste kirumine ja nendega pusimine ning nagu ikka, üks lõhutud sõrmenukk VCDS pmt ei jõudnudki nii tihedalt neid strateri pöördeid logida et oleks seda pöörete kasvu adekvaatselt näha st esimene pöörete arv 64rpm, siis 294rpm ja siis juba käis.
EDIT! Kui kedagi huvitab, siis seoses selle ESP tulega/välja lülitumisega automaatkasti režiimis, andis sellise veakoodi:
18034 - Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU
P1626 - 35-00
Töö käigust endast veel....starteri enda otsa puksi kattekaane kinnituskruvid tuli asendada ning asemele said sisekuuskant kruvid mitte seal olnud Phillips tüüpi(maakeeli ristpea) kruvid ning lisaks tuli tõmberelee enda torx tüüpi kruvipoltidel(3tk) pea üldse maha puurida et asi lahti saada ning Balticbolt´ ist alla 1EUR uued sisekuuskant asemele ehk siis mõned asjad on ikka nende inseneride poolt üliidiootselt konstrueeritud ning ilmselt mõttega, et mingi vant neid kodus põlve otsas nii kergelt lahti ei saaks peale a la 10 aastat kasutust(minu oma ilmselt olnud peal alates 99. kui see masin välja tuli st siis 15 aastat).
Kokkuvõttes asjaga väga rahul ning materjaalne kulu nii 26EUR kanti+omategemise rõõm ja sinnajuurde idiootsete lahenduste kirumine ja nendega pusimine ning nagu ikka, üks lõhutud sõrmenukk VCDS pmt ei jõudnudki nii tihedalt neid strateri pöördeid logida et oleks seda pöörete kasvu adekvaatselt näha st esimene pöörete arv 64rpm, siis 294rpm ja siis juba käis.
EDIT! Kui kedagi huvitab, siis seoses selle ESP tulega/välja lülitumisega automaatkasti režiimis, andis sellise veakoodi:
18034 - Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU
P1626 - 35-00
Viimati muutis copilot, 04 Juun 2014, 23:33, muudetud 5 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Endal sama plaan homme õhtul starter maha keerata ja ära defekteerida. Tuleb selline nädal, kus see masin puhata saab.
Asjale lisab pisut põnevust see, et pealoleval starteril korrosioonipoiss kõik eritunnused(varuosanumbri jms) peale vaevumärgatava Boschi kirja hävitanud ja varuosapoe müüjad pisut nõutud õigete juppide leidmisel...
Sügisel sai kiiruga seda va numbrit otsitud. Mida pole seda pole...
Ei jää muud üle kui pulkadeks ja siis poodi.
Asjale lisab pisut põnevust see, et pealoleval starteril korrosioonipoiss kõik eritunnused(varuosanumbri jms) peale vaevumärgatava Boschi kirja hävitanud ja varuosapoe müüjad pisut nõutud õigete juppide leidmisel...
Sügisel sai kiiruga seda va numbrit otsitud. Mida pole seda pole...
Ei jää muud üle kui pulkadeks ja siis poodi.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Lubadused täidetud.
Starter maha ja juppideks võetud. Tuvastatud ka varuosanumbrist katked, mille järgi sai ka uued jupid leitud.Tegemist 2 kilovatise Boschi starteriga. Vahetusse läksid kõik kolm puksi, harjad koos hoidikuga ja pendiksipoolne tihend. Tõmbereleed ei vahetanud. Uue määrdega asi kokku ja peale.
Auto on nagu uuesti sündinud. Külmalt käivitub praktiliselt võtme starteri asendisse keeramise hetkel. Kuumalt keerutab ehk maksimum kaks-kolm kümnendikku sekundist enne käivitumist. VCDS ei jõua mingeid pöördeid näidata enne käivitumist.
Sääst ka arvestatav- vahetusfondi tehaserenoveeritud Boschi starter maksab olenevalt poest 160-180 euri, praegusel juhul kulus 30 euri ringis, pluss kogu ürituse peale paar tundi vaba aega.
Starter maha ja juppideks võetud. Tuvastatud ka varuosanumbrist katked, mille järgi sai ka uued jupid leitud.Tegemist 2 kilovatise Boschi starteriga. Vahetusse läksid kõik kolm puksi, harjad koos hoidikuga ja pendiksipoolne tihend. Tõmbereleed ei vahetanud. Uue määrdega asi kokku ja peale.
Auto on nagu uuesti sündinud. Külmalt käivitub praktiliselt võtme starteri asendisse keeramise hetkel. Kuumalt keerutab ehk maksimum kaks-kolm kümnendikku sekundist enne käivitumist. VCDS ei jõua mingeid pöördeid näidata enne käivitumist.
Sääst ka arvestatav- vahetusfondi tehaserenoveeritud Boschi starter maksab olenevalt poest 160-180 euri, praegusel juhul kulus 30 euri ringis, pluss kogu ürituse peale paar tundi vaba aega.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
100avant kirjutas:Lubadused täidetud.
Starter maha ja juppideks võetud. Tuvastatud ka varuosanumbrist katked, mille järgi sai ka uued jupid leitud.Tegemist 2 kilovatise Boschi starteriga. Vahetusse läksid kõik kolm puksi, harjad koos hoidikuga ja pendiksipoolne tihend. Tõmbereleed ei vahetanud. Uue määrdega asi kokku ja peale.
Auto on nagu uuesti sündinud. Külmalt käivitub praktiliselt võtme starteri asendisse keeramise hetkel. Kuumalt keerutab ehk maksimum kaks-kolm kümnendikku sekundist enne käivitumist. VCDS ei jõua mingeid pöördeid näidata enne käivitumist.
Sääst ka arvestatav- vahetusfondi tehaserenoveeritud Boschi starter maksab olenevalt poest 160-180 euri, praegusel juhul kulus 30 euri ringis, pluss kogu ürituse peale paar tundi vaba aega.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- Mazz
- Huviline
- Postitusi: 1396
- Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
- Auto: Skoda Octavia 1Z
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Läks küll pea pool aastat aega. Aga täna sai starter maha kistud ja ära puhastatud ja uus määre. Nagu uus. Käivitub kohe igast asendist
- Mazz
- Huviline
- Postitusi: 1396
- Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
- Auto: Skoda Octavia 1Z
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Tõnis3, maailmaparandaja. Päike tuleb lausa pilve tagant välja.
Mis vahet seal on kui mul diisel käivitub kuumalt 3 sekundiga või paugust?
Vahepeal on läinud ka relee 109 katki, ka sellest võib pikk käivitus olla.
Starter sai küll puhastatud tollal, tehase org. Vanust 16 aastat, ls 330K++
Siin aitaks ainult uus starter. Vähemalt mind ma usun.
Mis vahet seal on kui mul diisel käivitub kuumalt 3 sekundiga või paugust?
Vahepeal on läinud ka relee 109 katki, ka sellest võib pikk käivitus olla.
Starter sai küll puhastatud tollal, tehase org. Vanust 16 aastat, ls 330K++
Siin aitaks ainult uus starter. Vähemalt mind ma usun.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Aga 110kw 1.9 diisliga on samad teemad?
Ma ei leidnud esmalt temp andurkidki ülesse, et seda varianti proovida.
Ma ei leidnud esmalt temp andurkidki ülesse, et seda varianti proovida.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
ON jah....endal 96kw PD ja vastav kaart sama nagu vanakoolil ja vastav kaart 110kw puhul samuti täpselt sama....ja ka uued diislid samad. Seega....hoolda starter(uued harjad ja puhastus ning määrimine) ja kontrolli et aku on ok ja voolu ahelad annavad head ühendust). Starteril soovitan ära vahetada ka tõmberelee!rako kirjutas:Aga 110kw 1.9 diisliga on samad teemad?
Ma ei leidnud esmalt temp andurkidki ülesse, et seda varianti proovida.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- Mazz
- Huviline
- Postitusi: 1396
- Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
- Auto: Skoda Octavia 1Z
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Sai paigaldatud täna uus starter. Delco Remy vms.
Kõik mured on lahendatud, auto käivitusel kostub nüüd palju meeldivam heli ja läheb käima nii et ei jõua võtitki keerata.
Edit: Söön ka enda eelpool kirjutatud sõnad...uus starter on ikka uus. Pole mõttet jebida vana starteri puhul. Lihtsam on osta uus.
Kõik mured on lahendatud, auto käivitusel kostub nüüd palju meeldivam heli ja läheb käima nii et ei jõua võtitki keerata.
Edit: Söön ka enda eelpool kirjutatud sõnad...uus starter on ikka uus. Pole mõttet jebida vana starteri puhul. Lihtsam on osta uus.
Viimati muutis Mazz, 14 Sept 2015, 13:39, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Enda masina peal olevoriginaal,mis sai uued harjad,juba üle aasta kõvasti käivitab tänini nii nagu peab. Ainult puhastamine ja määrimine on jah tühi töö ja kaua ei kesta.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23 Nov 2010, 20:36
- Auto: vw golf IV Variant 1.9 TDI 66kw
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Risustan natukene teemat.
On üks teine 66kw 1998a golf4 millel nn soekäivituse probleem. Ausaltöelda pole viitsinud tegeleda selle vea likvideerimisega.Ei häiri nii palju sest nagunii auto paned käima hommikul tööle minnes ja õhtul koju sõitma hakates.
Üldjuhul ei scanni veakoode alatihti aga viimati lõi abs-i tule põlema ja tegin üldscanni. Veakoodiks oli üks vasak esimene absi andur läbi ja kusjuure pidevalt olen täheldanud ka seda veakoodi :
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
Pean mainima et auto on koguaeg käivitunud ilusti. Pole olnud kordagi et käima pole läinud Ma ei taha vaidlema hakata et kas softi,starteri või mingi kolmanda asja viga et ta soojalt ei käivitu poolest pöördest aga öelge miks ta selle veakoodi annab mulle? Mina pakuks et äkki minul hoopis immo blokeerib seda käivitust soojast peast?
On üks teine 66kw 1998a golf4 millel nn soekäivituse probleem. Ausaltöelda pole viitsinud tegeleda selle vea likvideerimisega.Ei häiri nii palju sest nagunii auto paned käima hommikul tööle minnes ja õhtul koju sõitma hakates.
Üldjuhul ei scanni veakoode alatihti aga viimati lõi abs-i tule põlema ja tegin üldscanni. Veakoodiks oli üks vasak esimene absi andur läbi ja kusjuure pidevalt olen täheldanud ka seda veakoodi :
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
Pean mainima et auto on koguaeg käivitunud ilusti. Pole olnud kordagi et käima pole läinud Ma ei taha vaidlema hakata et kas softi,starteri või mingi kolmanda asja viga et ta soojalt ei käivitu poolest pöördest aga öelge miks ta selle veakoodi annab mulle? Mina pakuks et äkki minul hoopis immo blokeerib seda käivitust soojast peast?
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23 Nov 2010, 20:36
- Auto: vw golf IV Variant 1.9 TDI 66kw
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Jäi kunagi ammu ka ühes teises foorumis silma üks variant kuidas soekäivitust petta. Postitan ka siia. Kes oskab võiks postitada antud lingi pildid siia kohe nähtavale(ise ei oska).Speedyshare kustutab mingi aja peale ära.
1) ingliskeelne teema http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 576&page=5" onclick="window.open(this.href);return false;
2) Juhtme ühenduste joonis http://speedy.sh/TdeTG/vw-kaivituse-parandamine.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Relee http://speedy.sh/FRxF2/relee.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
1) ingliskeelne teema http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 576&page=5" onclick="window.open(this.href);return false;
2) Juhtme ühenduste joonis http://speedy.sh/TdeTG/vw-kaivituse-parandamine.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Relee http://speedy.sh/FRxF2/relee.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Hästi mõttetu lahendus vigase starteri remondi edasilükkamiseks.k1ngst0n kirjutas:Jäi kunagi ammu ka ühes teises foorumis silma üks variant kuidas soekäivitust petta. Postitan ka siia. Kes oskab võiks postitada antud lingi pildid siia kohe nähtavale(ise ei oska).Speedyshare kustutab mingi aja peale ära.
1) ingliskeelne teema http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 576&page=5" onclick="window.open(this.href);return false;
2) Juhtme ühenduste joonis http://speedy.sh/TdeTG/vw-kaivituse-parandamine.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Relee http://speedy.sh/FRxF2/relee.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23 Nov 2010, 20:36
- Auto: vw golf IV Variant 1.9 TDI 66kw
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Hästi mõttetu lahendus vigase starteri remondi edasilükkamiseks.[/quote]
Vaidlema ma ei viitsi hakata aga teadmiseks et mul on kaks diisel golf 4-ja millel ühel neist soekäivituse probleem. Olen startereid neil omavahel vahetand ja julgen väita et see auto mis ei käivitunud enne hästi,ei käivitunud ka hiljem kui panin teise auto starteri külge mis käivitub nii külmalt kui ka soojalt poolest pöördest.Millest me siin küll õieti räägime. Starterit remonditakse ikka siis kui ta pekki läheb.Korras asja pole mõtet näppida.
Teemasse võib ju selle sinu jaoks "mõtettu " lahenduse panna....kelle jaoks mõtettu pole on hea odav lahendus. Valikute küsimus.
Vaidlema ma ei viitsi hakata aga teadmiseks et mul on kaks diisel golf 4-ja millel ühel neist soekäivituse probleem. Olen startereid neil omavahel vahetand ja julgen väita et see auto mis ei käivitunud enne hästi,ei käivitunud ka hiljem kui panin teise auto starteri külge mis käivitub nii külmalt kui ka soojalt poolest pöördest.Millest me siin küll õieti räägime. Starterit remonditakse ikka siis kui ta pekki läheb.Korras asja pole mõtet näppida.
Teemasse võib ju selle sinu jaoks "mõtettu " lahenduse panna....kelle jaoks mõtettu pole on hea odav lahendus. Valikute küsimus.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Vaidle või ära vaidle. Mina olen jälle see, kes peale 4dat omaniku vahetust otsib taga viga miks kuumalt välja sureb ja temp andur +130C näitab arvutiga.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Vaidlema ma ei viitsi hakata aga teadmiseks et mul on kaks diisel golf 4-ja millel ühel neist soekäivituse probleem. Olen startereid neil omavahel vahetand ja julgen väita et see auto mis ei käivitunud enne hästi,ei käivitunud ka hiljem kui panin teise auto starteri külge mis käivitub nii külmalt kui ka soojalt poolest pöördest.Millest me siin küll õieti räägime. Starterit remonditakse ikka siis kui ta pekki läheb.Korras asja pole mõtet näppida.k1ngst0n kirjutas:Hästi mõttetu lahendus vigase starteri remondi edasilükkamiseks.
Teemasse võib ju selle sinu jaoks "mõtettu " lahenduse panna....kelle jaoks mõtettu pole on hea odav lahendus. Valikute küsimus.[/quote]
Juu siis pole kuumkäivtuse viga? Aga tee test...see G4, millel nn soekäivituse viga, muuda aju seade oma kaabliga automaatkasti peale....ja siis vaata kas ikka käivitub pikalt! Kui ikka käivitub pikalt, siis viga mujal ja osta sinna peale kasvõi uus OE starer, aga ta ei käivitu ikka pagust sul kuumalt st viga mujal. Kui käivitub automaatkasti seades nüüd pmt koheselt, siis otsi viga starterist ....see, et sul selle nn korras G4 ja starteriga ikka ei käivitunud, ei ole päris korrektne väita et sinu selle konkreetse vigase G4 peal asi toimib....näitena: üks vend siin foorumis maadles kah selle kuumkäivitusega, pani peale mingi no name pmt uue starteri mis kah teise diisli vedas käima paugust aga tema enda oma mitte....lõpuks sebis vend sellele enda autol peal olnud masina originaal starterile uued harjad ja puksid ja auto käivitus nüüd "imekombel" nn paugust....seega sinu jaoks mõttetu vb tõesti kui süübida ei viitsi, aga kuna elasin oma vanakooli Bora diisliga läbi selle sama jama(kuumkäivituse probleem), siis minu ajusid kottis see ikka küll, kuigi pmt ikkagi auto ju käivitus - uued harjad tegid oma töö! Ja just aju seade muutmine automaatkasti seadesse tõestas, et viga väsinud starteris, mis põhjustab kuumkäivituse probleemi (automaatkastile mõeldud kuumkäivituse soft lubab kütte etteande pmt koheselt, mitte nagu manuaalil, kus aju ootab mootorilt miinimum pöördeid ennem kui kütte etteanne avatakse)!
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Kuidas see relee kuumkäivituse pikkust mõjutab?Mazz kirjutas:Vaheta 109 ära.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Mul ka ykskord põles pirn läbi. Vahetasin pirnid ära ja panin teised rehvid alla. Enam pole läbi põlenud. Ju siis oli rehvide viga ikka
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 29 Jaan 2016, 23:03
- Telefon: +5176598
- Skype: andrus73
- Auto: VW Sharan
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Sai soetatud Sharan, millel tuli välja, et kuumalt mootor käivitus kehvalt.
Tänud teemas arutlejatele - igatahes sai starteril vahetatud tõmberelee, puksid + puhastus ja määrdeainet ning mure kadus.
Tänud teemas arutlejatele - igatahes sai starteril vahetatud tõmberelee, puksid + puhastus ja määrdeainet ning mure kadus.
DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.
Paraku ei paranda viga paljudel autodel starteri remont.
kuid on olemas ka odavam lahendus kui uus starter, aku või aju.
https://www.ebay.co.uk/sch/tdi-warmstar ... 7675.l2562
Või kirjuta: tdi.warmstart@gmail.com
kuid on olemas ka odavam lahendus kui uus starter, aku või aju.
https://www.ebay.co.uk/sch/tdi-warmstar ... 7675.l2562
Või kirjuta: tdi.warmstart@gmail.com
Viimati muutis WarmStart, 08 Aug 2018, 17:45, muudetud 1 kord kokku.
Kas Sinu TDI ei käivitu sooja mootoriga?
TDI soojalt mitte käivitumise probleemi eemaldus komplekt.
TDI soojalt mitte käivitumise probleemi eemaldus komplekt.