DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Do It Yourself, ehk siis tee ise ja õpeta teisi.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas R36 » 16 Apr 2014, 22:55

Paljud on kindlasti kokku puutunud veaga, et nende muidu täitsa töökorras diisel ei taha sooja mootoriga käivituda. Masinatele millel on 66 ja 81kw soovitatakse otsida uus pump, kuigi pump on alles lõpetanud sissetöötamise(st. 500 000 km :mrgreen: )
PS! Viga esineb kõigil TDI mootoritel. Olgu siis VP pump, pump-pihusti või common-rail!

Tegelikult on viga või siis probleem, tarkvaras. Antud mootoritele on tarkavara tehtud nii, et alates teatud temperatuuridest ei pihustata kütet ennem, kui mootoripöörded on saavutanud etteantud väärtuse.

Testida saab seda viga kui eemaldada käivituse ajaks temperatuuri andur. Juhul kui nüüd käiviub masin korralikult on viga starteri pööretes.
Näide:
Pilt

Võimalused on nüüd remontida/asendada starter või muuta ajus kaarti, mis reguleerib käivitamist, et vähendada nõutud pöördeid, alates millest hakatakse kütust pihustama. Ainult kaardi vahetamisega võib tulla ka probleem, et ajapikku kulub starter siiski ära ja peab selle uuesti asendama.
Tavaliselt on nii, et starter on täiesti elujõuline, kuid pole lihtsalt enam uus ja pöörded on veidi madalamad, mis juba tekitab selle vea. Samuti peab arvestama sellega, et kui teha ainult tarkvara vahetus, võib ühel heal päeval siiski starter nii jõuetuks muutuda, et ei käivita enam üldse autot.

Tarkvara muudatusega peaks hakkama saama iga endast lugupidav tuunija, tjuunija, tuuner jne.... .

Siin näha ka, miks antud viga tekib.
X telg - pöörded
Y telg - temperatuur
Z telg - pihustuskogus

Pilt
Siin on näha parandatud kaarti.
Pilt
Viimati muutis R36, 24 Aug 2015, 20:21, muudetud 5 korda kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1489
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas Jurmola » 17 Apr 2014, 20:31

kõige odavam lahendus on ju ehitada lüliti salongi, mis katkestab käivitamise hetkeks(hoiad nuppu all) temp anduri ahela.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 24 Mai 2014, 21:18

Jurmola kirjutas:kõige odavam lahendus on ju ehitada lüliti salongi, mis katkestab käivitamise hetkeks(hoiad nuppu all) temp anduri ahela.
Kas töötav lahendus oleks ka selline süsteem, kus tempi anduri ahelasse ühendatakse releega(mis omakorda saab lülituse starteri tõmberelee voolult) lisaks ca 5 kilooomine takisti?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas Mazz » 24 Mai 2014, 22:30

Olen ka kuulnud, et starteri puhastus võib aidata. Milleks ehitada mingeid kamme vahele...

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 24 Mai 2014, 23:00

Mazz kirjutas:Olen ka kuulnud, et starteri puhastus võib aidata. Milleks ehitada mingeid kamme vahele...
Olen teinud päris hulga katseid enda 1,9 TDI-ga.
Starter puhastatud, värske määre reduktoris.
Uus 100 Ah Varta aku.
Uued suurema ristlõikega plussi ja massijuhtmed. Ühendused läikima löödud ja spetsmäärdega kaitstud.
Muutusi polnud.
Tuttavalt katsetuseks laenatud värskelt ostetud analoogne starter ja prooviks peale keeratud.
Ikka 3-7 sekundit starterit enne käivitumist, kui mootor 90kraadi peal.
Katsetuseks lisaks lisakaablitega kõrvale suur 225 Ah aku ühendatud. Läks õige pisut rõõmsamalt, aga mitte hästi.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas copilot » 24 Mai 2014, 23:02

Ja milliseid mootori pöördeid näitab VCDS kogu selle esimese 7 sekundi jooksul käivitamisel?????
Diesel Power KEEPS ME GOING

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 24 Mai 2014, 23:19

copilot kirjutas:Ja milliseid mootori pöördeid näitab VCDS kogu selle esimese 7 sekundi jooksul käivitamisel?????
Originaalstarteriga(vana) alustab 230-st ülespoole tõusu, 270-280 peal läheb käima kui jahutusvedelik on 90 kraadi. Sama number alustuseks ka seisnud(20-30 kraadi) asja käivitades, kogub pöörded 240 peale või pisut lisakski ja siis läheb.
Uus starter- 240 pealt alustab ja kogub kuuma mootoriga 270-280ni olenevalt korrast vähemalt 3 sekundit, teinekord rohkemgi.
Seisnud masin(20-30kraadi) läheb peaaegu kohe.
Muidu nagu poleks hullu, aga tanklas vms kohas kuuma autoga mõneks minutiks peatudes on pärast see üleskeeramine tõeline peavalu.
Külmalt pole mingit muret sellega.
Viimati muutis 100avant, 24 Mai 2014, 23:22, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas copilot » 24 Mai 2014, 23:47

Pilt

See siis minu PD mootori originaal ajust....nüüdseks on tabeli alumised nullid asendatud numbritega mis annavad lubavad kütte etteannet ka nende temp ja pöörete juures(mis sest et probleeme ei esinenud ennem muudatusi, lihtsalt profülaktika mõttes). Kuid kui sa nüüd seda vaatad, siis sinu viimane kommentaar suurt lisamist ei vaja.....starter peaks ikkagi sisuliselt koheselt sulle see 300 vms rpm kätte lööma.

Küsin juurde: mille starter too oli mis peale panid?

Täpsustan: puhastamise kohta on öeldud, et see on ajutine lahendus, sest seal sees kuluvad ka näiteks harjad, mis kui kaotavad korraliku kontakti rootoriga(kuidas iganes seda nimetada) on starter ka lahjem.

Nagu sa näed, siis kütte etteanne pmt töösooja motoga lubatakse alles alates 280rpm, nii nagu mille saavutades sul käima hüppab.
Viimati muutis copilot, 24 Mai 2014, 23:48, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas copilot » 24 Mai 2014, 23:57

Kuna minu vanakoolikal esineb probleeme juba ka talvel ,siis suvel plaanis uued harjad kui ka solenoid ning puhastus ja määrimine + soekäivituse nn parandus. Ennem seda aga sportlikust huvist vaatan üle ka käivitusel olevad pöörded et näha kui väsinud siis see loom seal kapoti all on. Oskad sa ka öelda, mis aju sul seal peal on st kas EDC15 v MSA15? Minu jaoks on need lülitid jms BS. Tegelt, kui sul isegi see starter suht koheselt 280 ligi ära lööb, mitte ei uima 200 kandis v isegi alla, siis peaks olema see ikka suht ok käivituskiirus ka talvel ja lihtsalt see soekäivituse kiiks küljes. Vb uus TEHASE Bosch vms starter jah annab sulle kohe 300rpm, kuid nn taastatud ikka tsipake vähem ja nagu sa näed siis piisab ~20rpm/min ja juba hakkab kebernii pihta olenevalt moto tempist.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas R36 » 25 Mai 2014, 00:01

copilot kirjutas:Kuna minu vanakoolikal esineb probleeme juba ka talvel ,siis suvel plaanis uued harjad kui ka solenoid ning puhastus ja määrimine + soekäivituse nn parandus. Ennem seda aga sportlikust huvist vaatan üle ka käivitusel olevad pöörded et näha kui väsinud siis see loom seal kapoti all on. Oskad sa ka öelda, mis aju sul seal peal on st kas EDC15 v MSA15? Minu jaoks on need lülitid jms BS. Tegelt, kui sul isegi see starter suht koheselt 280 ligi ära lööb, mitte ei uima 200 kandis v isegi alla, siis peaks olema see ikka suht ok käivituskiirus ka talvel ja lihtsalt see soekäivituse kiiks küljes. Vb uus TEHASE Bosch vms starter jah annab sulle kohe 300rpm, kuid nn taastatud ikka tsipake vähem ja nagu sa näed siis piisab ~20rpm/min ja juba hakkab kebernii pihta olenevalt moto tempist.
99 aasta masin, mis seal ikka peale MSA15-e on. EDC15 tuli ehk 2000 v 2001. Enamasti hakkas edc15 aju nägema koos immo3-ega, ehk kui vcds mootori all on näha ka auto vin koodi, siis kindlalt edc15. Muidugi v6ib eelnevale jutule olla erandeid.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Mai 2014, 00:06

Ja samast ajust(originaal) vastav kaart automaatkastile kus lubatakse etteanne koheselt. Sp mainitakse mitmel pool välismaistes foorumites ja olen ka ise siin maininud siin seal teemas, et üks viis kuidas veel kontrollida, on muuta aju reziim automaat kasti peale ja seada saab teha VCDS abil. Sellisel juhul kasutatakse allpool olevat kaarti ja peaks minema su pill ka 90c juures koheselt ilma temp andurit tagant ühendamata.

Uutel DSG kastiga isenditel võib(pead ei anna) see kaart olla juba sama nagu manuaalil st soojalt on starteri pöörete nõue, sest DSG omab kah teadupärast ju kahemassilist.


Pilt
Viimati muutis copilot, 25 Mai 2014, 00:47, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 25 Mai 2014, 00:08

Asendusstarter oli Koy toode, 1,8 Kw ja vanemale 66kw sharanile mõeldud. Sharan läheb sellega soojalt paremini kui minu oma, aga külmalt tahab käiamist. Eks ta kohvi ole(õli joob ja külmalt on sinine taga).
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Mai 2014, 00:09

golfi_vend kirjutas:
copilot kirjutas:Kuna minu vanakoolikal esineb probleeme juba ka talvel ,siis suvel plaanis uued harjad kui ka solenoid ning puhastus ja määrimine + soekäivituse nn parandus. Ennem seda aga sportlikust huvist vaatan üle ka käivitusel olevad pöörded et näha kui väsinud siis see loom seal kapoti all on. Oskad sa ka öelda, mis aju sul seal peal on st kas EDC15 v MSA15? Minu jaoks on need lülitid jms BS. Tegelt, kui sul isegi see starter suht koheselt 280 ligi ära lööb, mitte ei uima 200 kandis v isegi alla, siis peaks olema see ikka suht ok käivituskiirus ka talvel ja lihtsalt see soekäivituse kiiks küljes. Vb uus TEHASE Bosch vms starter jah annab sulle kohe 300rpm, kuid nn taastatud ikka tsipake vähem ja nagu sa näed siis piisab ~20rpm/min ja juba hakkab kebernii pihta olenevalt moto tempist.
99 aasta masin, mis seal ikka peale MSA15-e on. EDC15 tuli ehk 2000 v 2001. Enamasti hakkas edc15 aju nägema koos immo3-ega, ehk kui vcds mootori all on näha ka auto vin koodi, siis kindlalt edc15. Muidugi v6ib eelnevale jutule olla erandeid.
Noh, siis vist tõepoolest lülititega jms jamada lihtsam, kuigi minul kah MSA, aga ei meeldi sellised lisavidinad mis ei peaks seal olema....selliseid asju võib vargakindluse tõstmiseks aretada v mingi lisa paigaldamiseks :crazy:
Viimati muutis copilot, 25 Mai 2014, 00:10, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 25 Mai 2014, 00:11

Ise mõtlesin ka korraks seda aju automaadi reziimi proovida. Aga sellega neidsamu foorumeid uskudes väga sõita vist ei kannata ka siis.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas R36 » 25 Mai 2014, 00:12

100avant kirjutas:
Jurmola kirjutas:kõige odavam lahendus on ju ehitada lüliti salongi, mis katkestab käivitamise hetkeks(hoiad nuppu all) temp anduri ahela.
Kas töötav lahendus oleks ka selline süsteem, kus tempi anduri ahelasse ühendatakse releega(mis omakorda saab lülituse starteri tõmberelee voolult) lisaks ca 5 kilooomine takisti?
Muidu on voimalus, kyll jah aga voiks ju asju viisakamalt teha, kui neid erivärvi juhtmeid vedada mööda mootoriruumi laiali, nagu neid ikka nähtud on.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas R36 » 25 Mai 2014, 00:13

100avant kirjutas:Ise mõtlesin ka korraks seda aju automaadi reziimi proovida. Aga sellega neidsamu foorumeid uskudes väga sõita vist ei kannata ka siis.
Copilot, checka yle, palju erinevad sul kaardid. Ise hetkel sellise arvuti taga, kus ainult veebibrauser ja muud midagi. :)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Mai 2014, 00:16

golfi_vend kirjutas:
100avant kirjutas:Ise mõtlesin ka korraks seda aju automaadi reziimi proovida. Aga sellega neidsamu foorumeid uskudes väga sõita vist ei kannata ka siis.
Copilot, checka yle, palju erinevad sul kaardid. Ise hetkel sellise arvuti taga, kus ainult veebibrauser ja muud midagi. :)
Noh....küta oma mootor manuaal resiimis kuumaks. Praeguste leitsakute juures ei jahtu ta sul ju 2 minutiga maha, kui sa seda reziimi muudad??? Ja nagu aru saan, kui moto soe siis pmt 9 käivitust 10 est on pikad??? Selleks ei pea isegi selles reziimis ringi sõitma :wave:

EDIT! Erinevad veidi erinevad kütte etteanet lubavad kaardid, kuid mitte trastiliselt. Pigem, kui siis, siis annab mällu mingeid veakoode kuna puuduvad automaadi jaoks mõeldud anduriltelt mingid signaalid just kastiga seoses ja vb sellega seoses häired kiirendusel vms. Kuid käivitusel ei tohiks olla mingit vahet, va see, et hüppab kohe käima :lol:
Viimati muutis copilot, 25 Mai 2014, 00:31, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Mai 2014, 00:42

Sellest Firmast nagu Koy pole kuulnudki, samuti ei andnud ka google selle kohta mingit adekvaatset vastust st ilmselt hiina päritolu asi, mis ilma selle kuumkäivituse kaardita toimiks ok. Küsin veel, kuidas talvel lood on selle vana starteriga? Kui ei raatsi uut korraliku vähemasti B osa osta(korralikul tuntud tegija kohta leiad tavaliselt ka googlest piisavalt infi), siis paarikümne euri eest uued harjad ja uus solenoid/tõmberelee ing uuesti puhastus ja määrimine. Kui see ei aita kuumkäivituse vastu, samas kui VCDS annab et lööb koheselt suht 280rpm ligidale mitte a la 230 vms, siis odavam variant on muuta see kaart ilmselt......või hakata juhtmetega möllama, mis minu jaoks ei ole variant muidugi kuid igaühe vaba valik.
Viimati muutis copilot, 25 Mai 2014, 00:44, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Mai 2014, 01:08

Ah jah, unustasin lisada: ennem sarteri maha võtmist üritan ka proovida automaatrežiimi....tuletage siis mulle siin meelde, et kirjutaks, kuidas oli erinevus ka sõites ja muidu, kui mul endal meelde ei tule tagasisidet anda..loodetavasti kuskil umbes juuni algul. Uus tõmberelee ning harjad juba olemas. Moto pärast ei ole vaja muretseda, kui lendab, siis lendab :lol: :lol: :lol:
Viimati muutis copilot, 25 Mai 2014, 01:09, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas R36 » 25 Mai 2014, 09:34

copilot kirjutas:Ah jah, unustasin lisada: ennem sarteri maha võtmist üritan ka proovida automaatrežiimi....tuletage siis mulle siin meelde, et kirjutaks, kuidas oli erinevus ka sõites ja muidu, kui mul endal meelde ei tule tagasisidet anda..loodetavasti kuskil umbes juuni algul. Uus tõmberelee ning harjad juba olemas. Moto pärast ei ole vaja muretseda, kui lendab, siis lendab :lol: :lol: :lol:
81kw elusees ei lenda.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 25 Mai 2014, 10:01

Nii... Automaatreziim proovitud.
Hea asi selle juures on see, et ärkab tõesti kohe, nii kui keerutama hakkab starter ka 94 kraadi peal.
Käisin sõitmas ka. Veakoode ei tulnud. Tundus et pöördeid ei lasta nii kiiresti tühikäigule, kui tavaliselt.
Cruisiga sõites ei võta siduripedaal kruisi maha...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 25 Mai 2014, 10:11

copilot kirjutas:Sellest Firmast nagu Koy pole kuulnudki, samuti ei andnud ka google selle kohta mingit adekvaatset vastust st ilmselt hiina päritolu asi, mis ilma selle kuumkäivituse kaardita toimiks ok. Küsin veel, kuidas talvel lood on selle vana starteriga? Kui ei raatsi uut korraliku vähemasti B osa osta(korralikul tuntud tegija kohta leiad tavaliselt ka googlest piisavalt infi), siis paarikümne euri eest uued harjad ja uus solenoid/tõmberelee ing uuesti puhastus ja määrimine. Kui see ei aita kuumkäivituse vastu, samas kui VCDS annab et lööb koheselt suht 280rpm ligidale mitte a la 230 vms, siis odavam variant on muuta see kaart ilmselt......või hakata juhtmetega möllama, mis minu jaoks ei ole variant muidugi kuid igaühe vaba valik.
Kusjuures selle Koy kohta tõesti guugel väga miskit ei leia.
Vana starter käivitab külmaga väga eduliselt. Muidugi läheb hästi ka moto. Talvel -23 juures küünlad soojaks ja starterit. Kohe käib.
Harjade vahetuse peale olen isegi mõelnud. Eks nad suht kulunud on.
Müüakse veel Lucast ja Boschi. Kannatavad mõlemad kriitikat või ainult Bosch? Mitu kuud juba selle starteri küsimuse peale mõelnud. :?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Mai 2014, 12:56

Lucas peaks vist olema kvaliteetsema otsa B osa,vb isegi toodab otse autotootjatele. Boschi peale võib alati kindel olla. Kuid samas kui sul talvel probleeme mitte mingisuguseid pole,siis uuriks ennem ikka uue solenoidi ja harjade asja(netis isegi väga hea DIY video olemas ja ei ole see starter raketiteadus). Ning samuti palju maksaks selle vea parandamine siis tarkvara muutmise näol....ilmselt odavam omajagu kui uus kvaliteet starter.
Diesel Power KEEPS ME GOING

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 25 Mai 2014, 14:21

Starteri remont ei ole eriline raketiteadus tõesti ja selle remondi ees hirmu ei tunne. Harjade vahetus igal juhul varsti vajalik, kuna üks neist on väga piiripeal juba.
Softi muutmine 60 euri. Lisaks hulk niblimist selle maha võtmisega(peidus kuskil armatuurialuses sügavikus).
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: DIY: Tuvasta TDI kuumkäivituse viga.

Lugemata postitus Postitas copilot » 02 Juun 2014, 13:20

Sai siis logitud pöördeid kuumkäivitusel. Pmt kui võtit andsin, siis korraks viskas 270rpm peale ning siis kukkus kohe 230rpm ja isegi lausa 210rpm peale, kuid nagu ülapool näha, siis tahab saada pmt 280rpm et läheks normaalselt käima. Muutsin siis aju reziimile automaat kasti jaoks, ning käivitus poolest pöördest nagu polekski midagi viga. Kuigi pole veel jõudnud üle 100m sõita selles reziimis, kuid niipalju kui sai siis hoovis teist ringi liigutatud, siis viskas põlema ESP tule st ilmselt ei saa aju mingit signaali kastilt vms ning ESP deaktiveeriti....ei jõudnud küll veakoodi lugeda, sest läpaka aku oli selleks ajaks tühjaks saanud pmt.

Lähipäevadel siis üritan ka starteri maha keerata ning sellele väkse hoolduse teha koos uute juppidega.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “DIY”