DIY elektrolüüseri seadistus ja roostes detailide puhastus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: DIY elektrolüüseri seadistus ja roostes detailide puhastus
Ei juhtunud kummidetailidega mitte midagi, järgi proovitud.Siim kirjutas:Kuidas nende kummidetailidega siis on? Piltidel on küljes ja paistavad terved.
Viimati muutis J.Aru, 29 Jaan 2015, 18:14, muudetud 2 korda kokku.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: DIY elektrolüüseri seadistus ja roostes detailide puhastus
Avastasin, et mu elektrolüüsis puhastatud kojamehevarred on taas värvi maha löönud
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 30 Apr 2013, 14:21
- Auto: Audi A4 b8 2.7/140, Golf 3 Variant 1,8/55 1996, Audi 90 (USA) 2,8/128 1993
- Asukoht: Elva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY elektrolüüseri seadistus ja roostes detailide puhastus
Kas põhjus ei või peituda värvimises endas? Ma eelmisel suvel värvisin pidurisadulaid, eelnevalt sai samuti elektrolüüsitud. Hiljuti vaatasin nimelt üle ja ei täheldanud roostet ega värvi lagunemist.
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 24 Veebr 2013, 18:51
- Telefon: 58903222
- Auto: Golf
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY elektrolüüseri seadistus ja roostes detailide puhastus
Pärast elektrolüüsi puhastasid, pesid korralikult varred ära? Pakun ka et värvi või tegija viga. Värvimisel kasutasid ikka krunti, (pinna)värv ja lakk (pinnavärvi puhul pole vaja). Piisavalt paksu kihina kantsid peale? Oli alumine pind piisavalt karestatud ja puhas?tito kirjutas:Avastasin, et mu elektrolüüsis puhastatud kojamehevarred on taas värvi maha löönud
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: DIY elektrolüüseri seadistus ja roostes detailide puhastus
Peale ämbrist välja võttmist, sai õhuga puhtaks, s*taks karukeelt ja peenikest liivakat, uuesti õhuga puhtaks, lahustiga puhtaks ja siis läks käest ära, algatuseks lasin krundi ja peale mattmusta värvi ja need olid aerosoolidmotopunk kirjutas:
Pärast elektrolüüsi puhastasid, pesid korralikult varred ära? Pakun ka et värvi või tegija viga. Värvimisel kasutasid ikka krunti, (pinna)värv ja lakk (pinnavärvi puhul pole vaja). Piisavalt paksu kihina kantsid peale? Oli alumine pind piisavalt karestatud ja puhas?
Aga ma mõni päev teen pilti kuidas ja mis on, ma kipun ikkagi arvama, et see vars on tsingitud ja see elab oma elu
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: DIY elektrolüüseri seadistus ja roostes detailide puhastus
Kui elektrolüüsiga saab rooste minema kanda, siis ehk saaks polaarsust muuta ja rooste asemele mõnda muud metalli peale kanda vask, tsink, hõbe?
-
- Huviline
- Postitusi: 199
- Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
- Auto: Golf II '88
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY elektrolüüseri seadistus ja roostes detailide puhastus
Kõige tavalisem söögisooda kõige tavalisemas vormis. Toimib ideaalselt, seega tuld kamraadid. Pilt peale traatharjaga üle käimist muidugi. Paar minutit ja käsitsi.
Viimati muutis oovi, 26 Apr 2015, 20:23, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 738
- Liitunud: 22 Sept 2008, 23:08
- Telefon: 57819932
- Auto: VW Golf 2 ´91
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: DIY elektrolüüseri seadistus ja roostes detailide puhastus
Selles mõttes, et tegid söögisooda-vee lahuse? Ja siis lasid mingi aeg seal sees liguneda? Selgita veits täpsemaltoovi kirjutas:Kõige tavalisem söögisooda kõige tavalisemas vormis. Toimib ideaalselt, seega tuld kamraadid. Pilt peale traatharjaga üle käimist muidugi. Paar minutit ja käsitsi.
► Näita Spoilerit
Viimati muutis HawkHill, 16 Aug 2015, 20:03, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Vigase tag`i parandus
Põhjus: Vigase tag`i parandus
Kaku
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: DIY elektrolüüseri seadistus ja roostes detailide puhastus
Ma arvan, et tehti ikka samamoodi nagu esimeses postituses kirjas on aga pesusooda asemel kasutati söögisoodat.kazzukaz kirjutas:Selles mõttes, et tegid söögisooda-vee lahuse? Ja siis lasid mingi aeg seal sees liguneda? Selgita veits täpsemaltoovi kirjutas:Kõige tavalisem söögisooda kõige tavalisemas vormis. Toimib ideaalselt, seega tuld kamraadid. Pilt peale traatharjaga üle käimist muidugi. Paar minutit ja käsitsi.
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 738
- Liitunud: 22 Sept 2008, 23:08
- Telefon: 57819932
- Auto: VW Golf 2 ´91
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: DIY elektrolüüseri seadistus ja roostes detailide puhastus
Ai kurja, sorri, ma selle peale ei tulnudJ.Aru kirjutas:Ma arvan, et tehti ikka samamoodi nagu esimeses postituses kirjas on aga pesusooda asemel kasutati söögisoodat.kazzukaz kirjutas:Selles mõttes, et tegid söögisooda-vee lahuse? Ja siis lasid mingi aeg seal sees liguneda? Selgita veits täpsemaltoovi kirjutas:Kõige tavalisem söögisooda kõige tavalisemas vormis. Toimib ideaalselt, seega tuld kamraadid. Pilt peale traatharjaga üle käimist muidugi. Paar minutit ja käsitsi.
► Näita Spoilerit
Kaku
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 30 Nov 2014, 01:46
- Auto: 6K 1F '94, Vento ABU '94
- Asukoht: enamasti Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
DIY elektrolüüseri seadistus ja roostes detailide puhastus
Millegipärast kardan, et pigem eemaldad niimoodi kroomkooriku seest alumiinliistu
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 17 Juun 2018, 21:49
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
DIY elektrolüüseri seadistus ja roostes detailide puhastus
Tõenäoliselt mitte kuna see on nii elementaarne igaühe poolt tehtav protsess kus vaja söögisoodat (sobib ka muu aktiivne puhastusvahend marketist), akulaadijat ja sobivat nõud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
DIY elektrolüüseri seadistus ja roostes detailide puhastus
Ei ole vaja akulaadijat, piisab ka laetud akust
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
DIY elektrolüüseri seadistus ja roostes detailide puhastus
Ma saan aru, et see on isetegemise teema, kuid kas teie arvates on parem seda ise teha? Või äkki on mõni hea teenus, mis aitab seda?
Kui me ei muutu, siis me ei kasva. Kui me ei kasva, siis me tegelikult ei ela. https://www.puhastusteenused360.ee