Tere
Ennem keevitust tarvis paak autolt eemaldada, et oleks ohutum toimetada.
Probleem tekkis aga sellega, et paak poob ennast tagasilla tala peale
kinni ja pole võimalik teda välja keerata.
Kas tuleks paaki natuke altpoolt "lömastada", et tekiks suurem vahe.
Kõik voolikud, juhtmed, klambrid loomulikult on lahti.
Ootan ettepanekuid, kuidas tekkinud olukorda
võimalikult väikeste materjalikadudega lahendatud
saaks.
Või tõesti tuleb sillatala ajutiselt lahti lasta.....õudne.
Kalle
VW JETTA 1980 kütusepaak
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 643
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: VW JETTA 1980 kütusepaak
Kas amortide lahti laskmisest pole kasu? et sild natuke veel annaks allapoole.
Lugupidamisega
Risto
Risto
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 30 Nov 2014, 15:02
- Telefon: 56470580
- Auto: VW Caravelle 2008 2.5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW JETTA 1980 kütusepaak
jah selle peale ei tulnudki, sest silda tegelikult peaks tagant tõstma vastu keret ehk püstakud ajutiselt minema.....proovin lähipäevil
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 30 Nov 2014, 15:02
- Telefon: 56470580
- Auto: VW Caravelle 2008 2.5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW JETTA 1980 kütusepaak
tere
peale pisikest pausi taas siia midagi kirjutamas
sild tuli ikkagi kere küljest lahti lasta
tänaseks paak renoveeritud ja ei leki ka
eks kunagi kui kere korras tuleb jälle
vastupidises järjekorras külge panna
peale pisikest pausi taas siia midagi kirjutamas
sild tuli ikkagi kere küljest lahti lasta
tänaseks paak renoveeritud ja ei leki ka
eks kunagi kui kere korras tuleb jälle
vastupidises järjekorras külge panna