Passat B5.5 mehaanilised istmed to mäludega el. istmed

Do It Yourself, ehk siis tee ise ja õpeta teisi.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Passat B5.5 mehaanilised istmed to mäludega el. istmed

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 27 Mai 2018, 17:16

Kuna sai juba nii palju infot kogutud, kuidas vahetada siis aitan klubilisi ka ja ehk mõnele abiks.

Esimeste istmete eemaldamine:
► Näita Spoilerit
Tagumiste istmete eemaldamine:
► Näita Spoilerit
Mina vedasin juhtmed keskkonsooli kaudu, kuna ei viitsinud vaipa lõhkuma hakata:
► Näita Spoilerit

Kindlasti kui kuskilt mäludega või elektrilised istmed osta siis pistikud kaasa lõigata.
Power:

Juhipoolsel istmel punane pistik klemm 3 ühendada vooluga, kaitse vahele kindlasti (kui viitsida siis võib tekitada ka lisakoha kaitsmeplokki, et oleks tulevikus lihtsam kaitset vahetada juhul kui peaks läbi minema mingil põhjusel). Klemmid 4 ja 5 ühendada massiga.

Kõrvalistuja klemmidest 3 vool ja 4 mass. (kõrvalistuja poolsel rohkem midagi vaja pole, el. istmed peaksid nüüd töötama)

Signaalid juhiistmele:

Pruunist pistkust vaja vedada K-line, H-bus ja L-bus.

K-line to OBD pistiku, mis asub b5.5 rooli all. Pin 1 istmel to pin 7 OBD

H-bus ja L-bus vedada spidoka taga T32/B pistkusse (rohelist värvi pistik)

H-bus pin 9 ismtel to spidoka pin 8
L-bus pin 10 istmel to spidoka pin 9

Peale neid toiminguid avada VCDS 19-Can-Gateway sealt vajutada coding, save. Süüde välja ning sisse ja peale seda peaksid istmed töötama.

Pilt

Tänud ArdiIlvesele, kelle vanu teemasid tuhlates sain suurema osa inffi.
Kes tänasid kasutajat etnies858 selle postituse eest:
T1mukas

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Passat B5.5 mehaanilised istmed to mäludega el. istmed

Lugemata postitus Postitas ivohi » 03 Juun 2018, 10:22

Ei pea vaipa lõhkuma. Vaiba saab ka tagant poolt üles tõsta ja kõik juhtmestiku normaalselt ära vedada. :)
Niipalju veel, et kui vaiba alt vedada siis can ja kline lihtsam ccmi juurde ühendada. Lisaks võiks panna termokaitsme nagu tehas ette näeb.
Kes tänasid kasutajat ivohi selle postituse eest:
etnies858

Vasta

Mine “DIY”