VW transporterist kämperväniks?

Do It Yourself, ehk siis tee ise ja õpeta teisi.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Akiram
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Dets 2016, 09:03
Telefon: 56477313
Auto: VW Golf Variant '07
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW transporterist kämperväniks?

Lugemata postitus Postitas Akiram » 30 Okt 2020, 09:04

Tere :)

Ma loodan, et väga vale teema alla ei postita. Nimelt soovin kuulda, kas keegi siinsetest on endale toreda camperi ehitanud? Endal plaan. Oleks tore teiste tehtut näha :)
Tänud

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW transporterist kämperväniks?

Lugemata postitus Postitas eavp » 23 Jaan 2021, 17:29

Esiteks-kas T4 või T5/6 Pikk või lühike kere? Madal , keskmine või kõrge?

Kõigist neist on youtube videosid täis. Eesti omi pole veel leidnud, kuid nii mõnedki projektid peaks pooleli olema.

Rohkem, kui 2 inimese jaoks, pole see ka just kõige parem baasauto. Eestis ikka rohkem muid tootjaid ja mudeleid kasutatud.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW transporterist kämperväniks?

Lugemata postitus Postitas eavp » 26 Apr 2022, 16:59

Huvitab ikkagi, kas sai kämperväniks. Minul vindub küll siiani. Sõita saab- ehk siis haagissuvilat vedada, 220V tuleb autosse sisse,akusid selle pealt laeb. magada saab ka . 40 liitrit külmik käib akult 3 päeva.
Puudust tundsin ventikast, nüüd saab sihukese uhke, nagu neil eravärvides politseibussidel (VW T6 baasil) Muidugi selgus, et neid ühendatakse neile nii, et käivad ainult ühte pidi ja mingit kiiruse reguleerimist ei ole.

Arvestades, et juba umbes 2004 aastal sai lühikese kerega T4 Transporterile pandud laeventikas läbi pika kerega bussi õhukanalitega laega nii sisse, kui välja puhuma (külge läks tollal 250 krooni maksnud T4 kiirabi versiooni laeventika revers lüliti ) ja mingist lammarist ostetud ahju takistiplokist ja astmetega lülitist sai ka mootori kiiruseplokk tehtud, siis oli ikkagi asi väga algeline, aga töötas.

Arvestades, et Elamuautode uhkemad katuseluugid on täna lausa puldist reguleeritavad ja puhuvad nii sisse, kui välja, siis võiks ka spetssõidukite tegijad areneda.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

Vasta

Mine “DIY”