DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)

Do It Yourself, ehk siis tee ise ja õpeta teisi.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 26 Juul 2009, 16:54

Mul küll autot veel ei ole kuid on plaanis osta ja just automaatkäigukastiga ja sellest tekib küsimus kas nt. bensiinimootorite küljes olevaid k.kaste annab ka niimoodi tarkvaraga muuta ?

jako002
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 31 Aug 2009, 22:33
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas jako002 » 09 Sept 2009, 09:28

kas muutmine muutis ka kütusekulu?

A8pool
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 24 Sept 2009, 22:14
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas A8pool » 25 Sept 2009, 16:27

Kuskohast sa neid teadmisi ammutad?
Sai ka Vag-Com sõbra õhutusel soetatud ja tahaks sellest nüüd rohkem teada?:cool:

northwood
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 25 Juun 2009, 17:04
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas northwood » 10 Jaan 2010, 02:36

jako002 kirjutas:kas muutmine muutis ka kütusekulu?
Auto hakkas peale seda bensiini vähem tarbima.

jurka056
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 19 Okt 2005, 13:52
Auto: vw sharan 2,8 aut
Asukoht: Rakvere/Aseri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas jurka056 » 10 Jaan 2010, 13:26

kas sharannil saab samat koodi kasutada??? mul ka 4 käiguline automaat
volkswagen, das Auto :)

jurka056
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 19 Okt 2005, 13:52
Auto: vw sharan 2,8 aut
Asukoht: Rakvere/Aseri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas jurka056 » 10 Jaan 2010, 13:39

ja kas mingit tagantjärge ei tule nuh käigukasti rikke või elektrooniga jne? :D
volkswagen, das Auto :)

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3322
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 10 Jaan 2010, 13:47

Sharani seadeid saab siit uurida

http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_Sharan_%287M%29" onclick="window.open(this.href);return false;

jurka056
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 19 Okt 2005, 13:52
Auto: vw sharan 2,8 aut
Asukoht: Rakvere/Aseri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas jurka056 » 10 Jaan 2010, 17:32

HawkHill kirjutas:Sharani seadeid saab siit uurida

http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_Sharan_%287M%29" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänud!

Aga kas midagi ei juhtu elektroonigaga vms?? Lihtsalt mul üks tuttav räägib et midagi võib tuksi minna kas kast või aju või elektroonika jne
volkswagen, das Auto :)

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3322
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 11 Jaan 2010, 00:53

Vaevalt et midagi elektroonikaga juhtub kui kõik õigesti teha. Pigem ma arvaks, et sport mode võib natuke rohkem koormata mootori ja kasti osa aga kui need just viimase piiri peal pole siis ei tohiks olla probleemi. Mujalt foorumitest olen lugenud, kiidetakse küll minekut kui kast ümberprogrameeritud on. Enne ümberprogrameerimist tuleks igaljuhul vana kood üles kirjutada, et vajadusel saaks tehaseseadistuse taastada.

Üldiselt lisatakse tavaliselt sihukeste kodeerimis soovituste juurde ikka:
Disclaimer - Any mods you make are on your own responsibility. In my opinion, these are both highly-safe mods. But, you need to decide for yourself and take your own responsibility. Ehk siis teed kõike omal vastutusel.


Toon näiteks siin ka teemaalgataja soovituse DSP väljalülitamiseks 01V tiptronic kasti puhul:

5-Speed Automatic Transmission (01V)
From Ross-Tech Wiki

* 1 Coding

Coding

Non-DBW (Drive-by-Wire) Cars:

* 00000 = Standard (DSP active)
* 00010 = Standard (DSP inactive)


DBW (Drive-by-Wire) Cars:

* 0?xxx: Tiptronic Installation
o 0 = Tiptronic Buttons/Paddels not installed
o 1 = Tiptronic Buttons/Paddels installed
* 0x?xx: Tiptronic Strategy
o 0 = Old Strategy (Shifts to first Gear when braked to Standstill)
o 1 = New Strategy (Automatic Up/Down Shift before RPM Limit & Down Shift at Kick-Down)
* 0xx?x: Dynamic Shift Program (DSP)
o 0 = DSP active
o 1 = DSP inactive
* 0xxx?: Region/Powertrain
o 1 = All-Wheel-Drive (Rest of World)
o 2 = All-Wheel-Drive (North American Region)
o 3 = Front-Wheel-Drive (Rest of World)
o 4 = Front-Wheel-Drive (North American Region)

Uurisin välja, et minu Passatil 2002 (2,5TDI) on kodeering 00103 ja ilmselt peaks katsetama ka DSP väljalülimist sisestades koodi 00113.


Rohkem on juttu sellest kodeerimisest näiteks sellel lingil
http://www.passatworld.com/forums/showt" onclick="window.open(this.href);return false; ... p?t=118567
Viimati muutis HawkHill, 01 Dets 2012, 02:11, muudetud 1 kord kokku.

jurka056
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 19 Okt 2005, 13:52
Auto: vw sharan 2,8 aut
Asukoht: Rakvere/Aseri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas jurka056 » 11 Jaan 2010, 07:15

Tänud...peaks proovima.
volkswagen, das Auto :)

Asko
Huviline
Postitusi: 1313
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 48 korda
Kontakt:

Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)

Lugemata postitus Postitas Asko » 27 Veebr 2010, 10:41

Tere kui keegi veel neid koodide lehti teab siis oleks tänulik sellise info eest :)
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/

Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult

spooker
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 15 Sept 2008, 09:57
Auto: Touareg 2,5 128kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re:

Lugemata postitus Postitas spooker » 23 Mär 2010, 12:22

Zero kirjutas:Saab kui kast on 4-käiguline automaat. (01N,01M näiteks)
Tiptronicud jm muutmine käib kuidagi teisiti

Mul on 99a TDI Passat ja jubedalt käib pinda, et kui vaja kiirelt kiirendada, siis jookseb kastil juhe kokku ja ta ei suuda otsustada, kas panna kõrgem või madalam käik ja tekib pikk viivitus, aga rahulikul sõidul on käiguvahetus hea.
Kas sinu lahendusest(VAG..) ka minu murele lahendust leiab???

VeixV
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 16 Juun 2009, 16:23
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)

Lugemata postitus Postitas VeixV » 28 Mär 2010, 10:59

kes uuriks asja pärnus?vag-comiga

e38
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 08 Apr 2008, 22:32
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)

Lugemata postitus Postitas e38 » 10 Mär 2011, 14:14

Muutsin enda autol ka käigukasti koodi ära, kiirendus läks paremaks aga kolmas käik läheb ikka jõnksuga sisse. Mis võiks veel teha et käigukast sujuvamaks muuta?

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3322
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 23 Mär 2011, 01:10

Täna siis programeerisin ka oma auto tiptronicul automaatkasti DSP inactive versiooni. Eks näis kuidas see ennast õigustama hakkab küttekulu ja kiirenduse suhtes...

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)

Lugemata postitus Postitas Nokia555 » 23 Mär 2011, 09:12

HawkHill kirjutas:Täna siis programeerisin ka oma auto tiptronicul automaatkasti DSP inactive versiooni. Eks näis kuidas see ennast õigustama hakkab küttekulu ja kiirenduse suhtes...
Eks anna teada :), mul endal peaks sama kast olema, ei taha niisama muutma hakata, aga esimese -> teise vahe tundub vahepeal imeliku jonksu tegevat, arvatavasti DSP süü siis, kuna igakord ei ole ja ainult kui erinevalt pedaaliga mängida.

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3322
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 25 Mär 2011, 01:23

Nokia555 kirjutas: Eks anna teada :), mul endal peaks sama kast olema, ei taha niisama muutma hakata, aga esimese -> teise vahe tundub vahepeal imeliku jonksu tegevat, arvatavasti DSP süü siis, kuna igakord ei ole ja ainult kui erinevalt pedaaliga mängida.
Nüüdseks siis natuke linna mööda ringi aetud selle DSP inactive asetusega. Kommentaariks võin öelda, et üldjuhul tundub, et kast laseb mootoril pöörded natuke kõrgemale joosta enne käiguvahetust ja samas on ka kiirendus sellevõrra aktiivsem. Kadunud on ka varasem väga häiriv kohatine pikem viivitus kiirendamisel. Kui turbo taha tuleb siis üldjuhul ka läheb kohe edasi, mitte ei mõtle niikui varem, et kas nüüd vahetada käik alla või üles.
Praeguse seisuga ei ole küll isu seda DSP uuesti aktiveerida ja kui olen küttekulu jälginud, siis mingit väga tohutut erinevust ei tundu ka olevat.

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)

Lugemata postitus Postitas Nokia555 » 25 Mär 2011, 16:56

HawkHill kirjutas:
Nokia555 kirjutas: Eks anna teada :), mul endal peaks sama kast olema, ei taha niisama muutma hakata, aga esimese -> teise vahe tundub vahepeal imeliku jonksu tegevat, arvatavasti DSP süü siis, kuna igakord ei ole ja ainult kui erinevalt pedaaliga mängida.
Nüüdseks siis natuke linna mööda ringi aetud selle DSP inactive asetusega. Kommentaariks võin öelda, et üldjuhul tundub, et kast laseb mootoril pöörded natuke kõrgemale joosta enne käiguvahetust ja samas on ka kiirendus sellevõrra aktiivsem. Kadunud on ka varasem väga häiriv kohatine pikem viivitus kiirendamisel. Kui turbo taha tuleb siis üldjuhul ka läheb kohe edasi, mitte ei mõtle niikui varem, et kas nüüd vahetada käik alla või üles.
Praeguse seisuga ei ole küll isu seda DSP uuesti aktiveerida ja kui olen küttekulu jälginud, siis mingit väga tohutut erinevust ei tundu ka olevat.
Endal on nii vahest, et paneb mäe peal neljanda veel (Vanasti sai seal ntx kolmandaga ainult ülesse sõidetud, 4 kooles ära 2.0 mootori bensukal, et päris järsk mägi oli), ei tea kas see DSP värk või mitte. Küttekulu on hetkel siis liikunud nõks ülesse ainult?

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3322
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 25 Mär 2011, 17:19

Tundub jah, et mingit suurt küttekulu vahet eriti ei ole. Ma nüüdse versiooniga juba päris harjunud ja rahul. Kui kunagi maanteel pikkade otsade sõitmist tuleb eks siis ole näha, mis see kulu näitab. Muidu inglisekeelsetest foorumitest olen lugenud, et kui ma praegu tagasi peaksin panema DSP active, et siis alles saaks aru mis jama on tegelikult DSP active.
Kui huvi lugeda veel muid kommentaare, siis siin on inglise keelset juttu sellest:
http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=116118" onclick="window.open(this.href);return false;

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)

Lugemata postitus Postitas Nokia555 » 25 Mär 2011, 19:32

HawkHill kirjutas:Tundub jah, et mingit suurt küttekulu vahet eriti ei ole. Ma nüüdse versiooniga juba päris harjunud ja rahul. Kui kunagi maanteel pikkade otsade sõitmist tuleb eks siis ole näha, mis see kulu näitab. Muidu inglisekeelsetest foorumitest olen lugenud, et kui ma praegu tagasi peaksin panema DSP active, et siis alles saaks aru mis jama on tegelikult DSP active.
Kui huvi lugeda veel muid kommentaare, siis siin on inglise keelset juttu sellest:
http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=116118" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _%2801V%29" onclick="window.open(this.href);return false;

Siit ka lugemist, peaks vist sama asi olema:

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=108417" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Nokia555, 25 Mär 2011, 20:47, muudetud 1 kord kokku.

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)

Lugemata postitus Postitas Nokia555 » 26 Apr 2011, 10:46

vahetasin siis endal ka koodi ära 00113 on nüüd, oli 00103, tulemus on nagu mega, 2-3-4 käik nu vapsee ei sa mitte midagi aru, ainult pöörete häälejärgi saab aru, et käik vahetati .D, väga mega ikka.

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3322
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 26 Apr 2011, 12:36

Nokia555 kirjutas:vahetasin siis endal ka koodi ära 00113 on nüüd, oli 00103, tulemus on nagu mega, 2-3-4 käik nu vapsee ei sa mitte midagi aru, ainult pöörete häälejärgi saab aru, et käik vahetati .D, väga mega ikka.
Sama seis ka siin ikka, mingi DSP active tagasipaneku peale ei mõtlegi enam... :-)

vipex
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 22 Jaan 2008, 12:46
Auto: vw passat b5 1.8T 1998
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)

Lugemata postitus Postitas vipex » 26 Apr 2011, 13:54

tere tere
keegi Tartus ei tahaks mu tiptronicule juhet järgi visata?oli juba aasta tagasi selline plaan,aga siis jäi kuidagi asi soikuma ja kui siin lugeda,et ikka tuntav vahe,siis prooviks ära.

Vasta

Mine “DIY”