g2-le võimasm mootor peale?Milline ja kuidas?

Do It Yourself, ehk siis tee ise ja õpeta teisi.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

uusernaame
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 06 Nov 2008, 19:03
Auto: Golf mk2 GTI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

g2-le võimasm mootor peale?Milline ja kuidas?

Lugemata postitus Postitas uusernaame » 07 Sept 2009, 20:32

Tekkis mõte panna golf 2 gti-le veits parem mootor vahele. enne kui midagi tegema hakata, arvasin et küsin veits ja uurin ..mis oleks parim variant [VW Bot: "Keel korda!"]. Endal mõlgub mõttes g3 vr6 (äkki liiga raske mootor, g2 jaosks?) või ..Mis arvate .. millist oleks kõige parem panna või mis annaks kõigeparema tulemuse ja mis problad võivad ette tulla.Vb on kuskil mõni teema või midagi , kus on juba midagi sellist tehtud, link on teretulnud :) Eesmärgiks on et auto läheks lihtsalt haigelt edasi. Vb üldse loll mõte, nii et mis te arvate? :D auto ise jääb tagasihoidlikuks ja suht originaali lähedale muidu.
Ootan õpetusi:)

vb on keegi kes vahetab minu g2 gti hästitöötava mootori koos muu staffiga, näiteks ülal mainitud mootori ja muu staffi vastu..
MhMh

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5359
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 07 Sept 2009, 20:48

Õpetus: KASUTA OTSINGUT
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 07 Sept 2009, 22:41

1. Kus on Eestis teed kus soidad autoga mis haigelt laheb edasi?Kiirendad 0-50 linnas ?
2. Kas sul on natuke ettekujutust palju peab ara vahetama asju et VR6 mootorit vahele saada.
Vaike hinnakiri- Mootor- korralik- 6000-10000.-
K.kast- soitev- 4000.- , remonditud -10000.-
Aju, juhtmestik --alates 1500.-
Poolteljed, sillatala, kaandmikud- 2000.- vist vahemalt.
Muud -- vast 4000-6000 tuleb ara
Lisaks meeletus koguses tahtmist, pealehakkamist, vabat aega ja kindlasti teadmisi ja oskusi, tooristad.
Kui viimast 3 pole voi nappib siis laheb raskeks.

Sama soovitus mis Jussikese poolt KASUTA OTSINGUT.
Klubis vahemalt 2 masitan G2 VR6 mootoriga.

Kasutaja avatar
mkendra
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 01 Aug 2005, 20:52
Telefon: 5620kuuskümmend58
Auto: VW GOLF II 2.0 16V
Asukoht: Malta
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mkendra » 08 Sept 2009, 06:50

aga kui tõsta 1.8 monopritsungi asemele 2.0dohc (9A),siis kui keeruline on juhtmestiku aretamine,hetkel on sinna taha kõik jäänud, et ei ole osanud juhtmestikuga midagi teha (passati mootor,juhtmestik ja aju on olemas)

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 08 Sept 2009, 10:00

mario20031 kirjutas:aga kui tõsta 1.8 monopritsungi asemele 2.0dohc (9A),siis kui keeruline on juhtmestiku aretamine,hetkel on sinna taha kõik jäänud, et ei ole osanud juhtmestikuga midagi teha (passati mootor,juhtmestik ja aju on olemas)
Kui on uuema el. süsteemiga (CE II) G2, siis ei ole seal suurt aretamist midagi...

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Netman112 » 08 Sept 2009, 10:03

ma arvan , et tee oma gti mootor ilusti korda ja liigub ka piisavalt edasi. Aga kuna sa otsingut kasutada ei oska siis vaevalt ka ise midagi tehtud saad ...:thumbdown:

uusernaame
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 06 Nov 2008, 19:03
Auto: Golf mk2 GTI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas uusernaame » 08 Sept 2009, 11:00

tüüpiline.. sry, et küsisin! Palju abi oli!!!!
..ega ei tasu vist midagi siin foorumis küsida...innustamise asemel, hakatakse maha tegema...
võib olla küll vr6 mootoriga g2-sid aga just küsingi kas just vr6 oma või on ehk mõni teine mootor parem...
ja oli plaan osta mõni tokkipannud g3 vr6 ntx ja sealt võtta juhtmed mootor jne ...
Muidu kasutasin otsingut ja seal käis tema jutujärgi se mootorivahetus libedalt.. vb juhtmetega natuke muret aga tean head auto elektrikut.
Monah : ma ei küsinud palju asjad maksavad.. ettekujutus endal ka olemas...

kasutan siis otsingut ..võib teema lukku panna :)

[Muudetud: 8-9-2009 uusernaame]
MhMh

dcshoes
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 26 Mär 2009, 23:21
Auto: vw passat b6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas dcshoes » 08 Sept 2009, 11:10

pakkun sull vento original mootorit nii kast kui aju ja juhtmestik kui vaja:D

2.0 85kw ja linnas sellest kull piisab näiteks mulle:D

ps kui huvitatud ja pakku hinda

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 08 Sept 2009, 11:15

Alates mudeliaastast 1990 on uus. G2-l ei ole see kogu juhtmestiku väljavahetamine kah teab mis keeruline töö.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 08 Sept 2009, 21:13

Ei ole mottet arrituda, mitte keegi ei pyya sinu mottet maha teha.
Kui sa tahad asjalikku infot siis kysi nende kast otse kes selliseid autosid ehitanud on, ma ei usu et kirja pannakse koik nippid ja trikkid. Kui ostad avariilise auto siis esiots voiks vahemalt terve olla ja peaks olema voimalus mootori kontrollimiseks. Pohiline kast, see on VR6 norgem koht. Mootori juures on pohiliselt koik remonditav moistlikku raha eest.

Edu soovides, Aleksei:thumbup:

ReijoK
Klubiline
Postitusi: 556
Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
Telefon: 53707175
Skype: r.kuusemae
Auto: Sharan ´06
Asukoht: Tallinn, Stroomi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas ReijoK » 08 Sept 2009, 22:22

Sul G2, mis kaalub 950kg ja mootor, mis on 102Kw. "Monah´i" hinnakiri polnud vale, umbes täpselt nii palju see lähekski, kui tahad VR6-te. OK, saad KW-d juurde, kuid tänu juurdeehitistele saad auto kaaluks ka 1200kg, nii et ega eriti midagi sa ei saavuta.
Tee parem oma GTI Täielikult korda...viimse seibini. Ja kui raha üle jääb, telli näiteks ABT Tuningst esialgu CHIP ((3. tase umb. 300EUR, 2. 800EUR, 1. TASE 1700EURi) Sinu mootori puhul annab 3. tase juba umb 10-12 kW) või kui jääb rohkem veel, mine ise Saksamaale kohale ja lase neil paika panna ning sättida ka...
Reaalne on see, et õigete summade, õigete vahenditega ja oskusega asju ajada ssavutaksid oma mootorile umb 150kW, ilma et erilisi muudatusi peaksid tegema...

uusernaame
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 06 Nov 2008, 19:03
Auto: Golf mk2 GTI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas uusernaame » 09 Sept 2009, 12:09

selge, selge reijoko ja monah. tänan:) ...mu g2-l pole päris 102 kw hetkel, 79kw on vist ...:( kuna mu eelmine auto oli 147 kw ..siis se sinuvarjant chippida kuni 150 käes ..ei paku pinget.. vb vr6 cippida juba.. saab ikka korralikult...
Otsin muiduavariilist vr6 millel siis mootor,kast täiesti töökorras on :)



[Muudetud: 9-9-2009 uusernaame]
MhMh

uusernaame
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 06 Nov 2008, 19:03
Auto: Golf mk2 GTI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas uusernaame » 09 Sept 2009, 12:22

Kui vr6 mootor peale panna, siis koos esisillaga ja tagasillaga ka siis juba, muidu jäävad erinevad velje auguvahed jne :D:) või istub vr6 mootor orig. g2 mootoriruumi nii, et silda ei pea vahetama, ei usu:D?
MhMh

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2201
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 09 Sept 2009, 12:23

ReijoK kirjutas:Sul G2, mis kaalub 950kg ja mootor, mis on 102Kw. "Monah´i" hinnakiri polnud vale, umbes täpselt nii palju see lähekski, kui tahad VR6-te. OK, saad KW-d juurde, kuid tänu juurdeehitistele saad auto kaaluks ka 1200kg, nii et ega eriti midagi sa ei saavuta.
Tee parem oma GTI Täielikult korda...viimse seibini. Ja kui raha üle jääb, telli näiteks ABT Tuningst esialgu CHIP ((3. tase umb. 300EUR, 2. 800EUR, 1. TASE 1700EURi) Sinu mootori puhul annab 3. tase juba umb 10-12 kW) või kui jääb rohkem veel, mine ise Saksamaale kohale ja lase neil paika panna ning sättida ka...
Reaalne on see, et õigete summade, õigete vahenditega ja oskusega asju ajada ssavutaksid oma mootorile umb 150kW, ilma et erilisi muudatusi peaksid tegema...
ainult chipiga 10 - 12 kW vabalthingavale 1.8-le? Ei usu. Ja et jõuda sellega 150kW peab ikka palju raha ja tahtmist olema.

[Edited on 9-9-2009 by alkeemik]

serxx
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 30 Apr 2008, 20:19
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas serxx » 09 Sept 2009, 14:21

1.8 turbo on minumeelest ainuke mõistlik asi mida GTI asemele panna.
Kõige vähem ümberehitamist ja kõige rohkem tuuningu potensiaali.
Turbokas on kergem kui 2.8, erksam kui 2.8, ökonoomsem kui 2.8 ja sõltuvalt mudelist juba stockis võimsam kui 2.8.
Erinevalt vabalthingavast on turbokast tõesti suhtliselt lihtne 150+kw kätte saada.

Oma golfile läheb tõenäoliselt 1.8T peale, kui sobiva doonori leiab. Ja piisavalt aega ehitamiseks on.

[Muudetud: 9-9-2009 serxx]

ReijoK
Klubiline
Postitusi: 556
Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
Telefon: 53707175
Skype: r.kuusemae
Auto: Sharan ´06
Asukoht: Tallinn, Stroomi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas ReijoK » 09 Sept 2009, 16:46

alkeemik kirjutas:
ReijoK kirjutas:Siia vahele mu eelnev jutt
ainult chipiga 10 - 12 kW vabalthingavale 1.8-le? Ei usu. Ja et jõuda sellega 150kW peab ikka palju raha ja tahtmist olema.

[Edited on 9-9-2009 by alkeemik]
Raha ja tahtmist mainisin ära, kuid 10-12kW on 102kW puhul TEOREETILISELT võimalik. Mu oma isa käis Saksas ABT Tuningus kohal ja ta Mazdal imeti CHIP´iga 13,4% juurde. 150 puhul rääkisin juba ka muude abiliste kaasamisel...

ttaarrmmoo
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 17 Apr 2009, 19:23
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ttaarrmmoo » 09 Sept 2009, 19:22

Pane 1.8t muidugi! Parem, nina kergem ning kunagi kui vr6 väheks jääb siis turbokat kergem kaasa aidata kui vabalthingava minumeelest. Ja pealegist kui vabalthingav viimasel piiril siis topitaksegi turbo peale :) muidugi vb ka mingi nitro peale mõelda aga ei tea pole nii funn minumeelest.

ahjaa mul üks korralik passati 1.8t mootori plokk koos ajuga yle ning vist isegi juhtmestiku leiaks ja turbo ja vl kolle ka puudu ainult plokipea ja sisselaske kolle ja ic :)odavalt annaks ära

[Muudetud: 9-9-2009 ttaarrmmoo]

Mikk
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 10 Apr 2006, 19:25
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Mikk » 09 Sept 2009, 20:59

Korralikult remonditud 1,8 DOHC 102kw+ turbo ja saad korraliku relva omale. Omasin sama mootoriga autot, alumine ots oli remonditud ning võimsuse puuduse üle küll ei kurtnud. Oleks veel klapid ja juhtpuksid ära vahetanud ning kaant natuke modida lasknud, oleks ilmselt päris hea asja saanud. Müüsin aga auto maha, sest tahtsin miskit uuemat ja mugavamat. Muidugi maksab korralik 16V mootor ka päris kena kopika, kuid Monahi kalkulatsioone vaadates tuleks kindlasti odavam kui VR6 mootor aretamine. Hea summa säästaksid juba sildade arvelt, kuna 5x100 auguvalemile üleminek jääb ära ning saad kasutada originaal sildu. Minul oli ees 256mm ventileeritavad kettad ja taga trummelpidurid ja isegi nendega ei kurtnud. Kui sul juba GTI baasiks, siis on taga tehasest ketastega sild, milllele teed hoolduse ja kestab küll.
Juhtmestiku vahetus on G2 puhul küll kökimöki, kui lõikumata juhtmestiku saad mootoriga kaasa. Endal nii lihtsalt ei läinud.
Kui odavalt mootori saad, siis variant on ju alati elektroonilise pritse peale üle minna ning Megasquirt vms. aju juhtima panna.

uusernaame
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 06 Nov 2008, 19:03
Auto: Golf mk2 GTI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas uusernaame » 17 Sept 2009, 02:28

nii et arvate 1,8 turbokas oleks otstarbekam? ..nii edasise tuunimise osas, kui mootori vahetuse osas:)?
MhMh

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas RKsilver » 17 Sept 2009, 02:51

ei noh, inspiratsiooni allikaks olen natuke.

nimelt vwvortexis otsida siis näete, et seal tiirutab ringi 1 kena kollane golf 2 dodge caravan-i mootoriga (mitsu mootor tegelikult)
3.0 115kw automaat kastiga esivedu. :)

drze
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 12 Mär 2007, 12:19
Auto: suuskadega jetta
Asukoht: võsu/päälinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas drze » 18 Sept 2009, 16:09

mõtle g60 1.8 118kw
chipiga g60 g2 peak juba olema kiirem kui g3 vr6

uusernaame
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 06 Nov 2008, 19:03
Auto: Golf mk2 GTI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas uusernaame » 21 Sept 2009, 11:17

need g60 mootorid pidid suht õrnad olema...
MhMh

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ets27 » 03 Okt 2009, 15:31

miks g60 õrnad on siis ?
palju nad seda turbotamist kannatavad ka
vr6 peab turbotamisele rohkem vastu?

[Muudetud: 3-10-2009 ets27]

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1493
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jurmola » 03 Okt 2009, 18:12

Ma soovitaks pigem 16v poole vaadata. Näiteks golf 3 või passati 2.0 16v(100 või 110kw). Isiklikult ma väga ei leia mõtet panna mingi 2.8 liitrine golf2 ninasse, ning siis illegaalselt sõita, isegi ülevaatust ei saa siis õiglaselt.

Taaviw126
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 05 Juun 2009, 10:19
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Taaviw126 » 04 Okt 2009, 15:13

Minu ideaalnägemus ühest kiirelt edasi käivast golf 2-st on audi tt nelik ja 165kw turbo 1,8 ja kõvasti minema pillutud üleliigset kraami.

Vasta

Mine “DIY”