g2-le võimasm mootor peale?Milline ja kuidas?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 06 Nov 2008, 19:03
- Auto: Golf mk2 GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
g2-le võimasm mootor peale?Milline ja kuidas?
Tekkis mõte panna golf 2 gti-le veits parem mootor vahele. enne kui midagi tegema hakata, arvasin et küsin veits ja uurin ..mis oleks parim variant [VW Bot: "Keel korda!"]. Endal mõlgub mõttes g3 vr6 (äkki liiga raske mootor, g2 jaosks?) või ..Mis arvate .. millist oleks kõige parem panna või mis annaks kõigeparema tulemuse ja mis problad võivad ette tulla.Vb on kuskil mõni teema või midagi , kus on juba midagi sellist tehtud, link on teretulnud Eesmärgiks on et auto läheks lihtsalt haigelt edasi. Vb üldse loll mõte, nii et mis te arvate? auto ise jääb tagasihoidlikuks ja suht originaali lähedale muidu.
Ootan õpetusi:)
vb on keegi kes vahetab minu g2 gti hästitöötava mootori koos muu staffiga, näiteks ülal mainitud mootori ja muu staffi vastu..
Ootan õpetusi:)
vb on keegi kes vahetab minu g2 gti hästitöötava mootori koos muu staffiga, näiteks ülal mainitud mootori ja muu staffi vastu..
MhMh
-
- Huviline
- Postitusi: 343
- Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
- Auto: VW Vento VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
1. Kus on Eestis teed kus soidad autoga mis haigelt laheb edasi?Kiirendad 0-50 linnas ?
2. Kas sul on natuke ettekujutust palju peab ara vahetama asju et VR6 mootorit vahele saada.
Vaike hinnakiri- Mootor- korralik- 6000-10000.-
K.kast- soitev- 4000.- , remonditud -10000.-
Aju, juhtmestik --alates 1500.-
Poolteljed, sillatala, kaandmikud- 2000.- vist vahemalt.
Muud -- vast 4000-6000 tuleb ara
Lisaks meeletus koguses tahtmist, pealehakkamist, vabat aega ja kindlasti teadmisi ja oskusi, tooristad.
Kui viimast 3 pole voi nappib siis laheb raskeks.
Sama soovitus mis Jussikese poolt KASUTA OTSINGUT.
Klubis vahemalt 2 masitan G2 VR6 mootoriga.
2. Kas sul on natuke ettekujutust palju peab ara vahetama asju et VR6 mootorit vahele saada.
Vaike hinnakiri- Mootor- korralik- 6000-10000.-
K.kast- soitev- 4000.- , remonditud -10000.-
Aju, juhtmestik --alates 1500.-
Poolteljed, sillatala, kaandmikud- 2000.- vist vahemalt.
Muud -- vast 4000-6000 tuleb ara
Lisaks meeletus koguses tahtmist, pealehakkamist, vabat aega ja kindlasti teadmisi ja oskusi, tooristad.
Kui viimast 3 pole voi nappib siis laheb raskeks.
Sama soovitus mis Jussikese poolt KASUTA OTSINGUT.
Klubis vahemalt 2 masitan G2 VR6 mootoriga.
- mkendra
- Huviline
- Postitusi: 203
- Liitunud: 01 Aug 2005, 20:52
- Telefon: 5620kuuskümmend58
- Auto: VW GOLF II 2.0 16V
- Asukoht: Malta
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 65 korda
- Tänatud: 16 korda
Kui on uuema el. süsteemiga (CE II) G2, siis ei ole seal suurt aretamist midagi...mario20031 kirjutas:aga kui tõsta 1.8 monopritsungi asemele 2.0dohc (9A),siis kui keeruline on juhtmestiku aretamine,hetkel on sinna taha kõik jäänud, et ei ole osanud juhtmestikuga midagi teha (passati mootor,juhtmestik ja aju on olemas)
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 06 Nov 2008, 19:03
- Auto: Golf mk2 GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
tüüpiline.. sry, et küsisin! Palju abi oli!!!!
..ega ei tasu vist midagi siin foorumis küsida...innustamise asemel, hakatakse maha tegema...
võib olla küll vr6 mootoriga g2-sid aga just küsingi kas just vr6 oma või on ehk mõni teine mootor parem...
ja oli plaan osta mõni tokkipannud g3 vr6 ntx ja sealt võtta juhtmed mootor jne ...
Muidu kasutasin otsingut ja seal käis tema jutujärgi se mootorivahetus libedalt.. vb juhtmetega natuke muret aga tean head auto elektrikut.
Monah : ma ei küsinud palju asjad maksavad.. ettekujutus endal ka olemas...
kasutan siis otsingut ..võib teema lukku panna
[Muudetud: 8-9-2009 uusernaame]
..ega ei tasu vist midagi siin foorumis küsida...innustamise asemel, hakatakse maha tegema...
võib olla küll vr6 mootoriga g2-sid aga just küsingi kas just vr6 oma või on ehk mõni teine mootor parem...
ja oli plaan osta mõni tokkipannud g3 vr6 ntx ja sealt võtta juhtmed mootor jne ...
Muidu kasutasin otsingut ja seal käis tema jutujärgi se mootorivahetus libedalt.. vb juhtmetega natuke muret aga tean head auto elektrikut.
Monah : ma ei küsinud palju asjad maksavad.. ettekujutus endal ka olemas...
kasutan siis otsingut ..võib teema lukku panna
[Muudetud: 8-9-2009 uusernaame]
MhMh
-
- Huviline
- Postitusi: 343
- Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
- Auto: VW Vento VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Ei ole mottet arrituda, mitte keegi ei pyya sinu mottet maha teha.
Kui sa tahad asjalikku infot siis kysi nende kast otse kes selliseid autosid ehitanud on, ma ei usu et kirja pannakse koik nippid ja trikkid. Kui ostad avariilise auto siis esiots voiks vahemalt terve olla ja peaks olema voimalus mootori kontrollimiseks. Pohiline kast, see on VR6 norgem koht. Mootori juures on pohiliselt koik remonditav moistlikku raha eest.
Edu soovides, Aleksei:thumbup:
Kui sa tahad asjalikku infot siis kysi nende kast otse kes selliseid autosid ehitanud on, ma ei usu et kirja pannakse koik nippid ja trikkid. Kui ostad avariilise auto siis esiots voiks vahemalt terve olla ja peaks olema voimalus mootori kontrollimiseks. Pohiline kast, see on VR6 norgem koht. Mootori juures on pohiliselt koik remonditav moistlikku raha eest.
Edu soovides, Aleksei:thumbup:
-
- Klubiline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
- Telefon: 53707175
- Skype: r.kuusemae
- Auto: Sharan ´06
- Asukoht: Tallinn, Stroomi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Sul G2, mis kaalub 950kg ja mootor, mis on 102Kw. "Monah´i" hinnakiri polnud vale, umbes täpselt nii palju see lähekski, kui tahad VR6-te. OK, saad KW-d juurde, kuid tänu juurdeehitistele saad auto kaaluks ka 1200kg, nii et ega eriti midagi sa ei saavuta.
Tee parem oma GTI Täielikult korda...viimse seibini. Ja kui raha üle jääb, telli näiteks ABT Tuningst esialgu CHIP ((3. tase umb. 300EUR, 2. 800EUR, 1. TASE 1700EURi) Sinu mootori puhul annab 3. tase juba umb 10-12 kW) või kui jääb rohkem veel, mine ise Saksamaale kohale ja lase neil paika panna ning sättida ka...
Reaalne on see, et õigete summade, õigete vahenditega ja oskusega asju ajada ssavutaksid oma mootorile umb 150kW, ilma et erilisi muudatusi peaksid tegema...
Tee parem oma GTI Täielikult korda...viimse seibini. Ja kui raha üle jääb, telli näiteks ABT Tuningst esialgu CHIP ((3. tase umb. 300EUR, 2. 800EUR, 1. TASE 1700EURi) Sinu mootori puhul annab 3. tase juba umb 10-12 kW) või kui jääb rohkem veel, mine ise Saksamaale kohale ja lase neil paika panna ning sättida ka...
Reaalne on see, et õigete summade, õigete vahenditega ja oskusega asju ajada ssavutaksid oma mootorile umb 150kW, ilma et erilisi muudatusi peaksid tegema...
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 06 Nov 2008, 19:03
- Auto: Golf mk2 GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
selge, selge reijoko ja monah. tänan:) ...mu g2-l pole päris 102 kw hetkel, 79kw on vist ... kuna mu eelmine auto oli 147 kw ..siis se sinuvarjant chippida kuni 150 käes ..ei paku pinget.. vb vr6 cippida juba.. saab ikka korralikult...
Otsin muiduavariilist vr6 millel siis mootor,kast täiesti töökorras on
[Muudetud: 9-9-2009 uusernaame]
Otsin muiduavariilist vr6 millel siis mootor,kast täiesti töökorras on
[Muudetud: 9-9-2009 uusernaame]
MhMh
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 06 Nov 2008, 19:03
- Auto: Golf mk2 GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
ainult chipiga 10 - 12 kW vabalthingavale 1.8-le? Ei usu. Ja et jõuda sellega 150kW peab ikka palju raha ja tahtmist olema.ReijoK kirjutas:Sul G2, mis kaalub 950kg ja mootor, mis on 102Kw. "Monah´i" hinnakiri polnud vale, umbes täpselt nii palju see lähekski, kui tahad VR6-te. OK, saad KW-d juurde, kuid tänu juurdeehitistele saad auto kaaluks ka 1200kg, nii et ega eriti midagi sa ei saavuta.
Tee parem oma GTI Täielikult korda...viimse seibini. Ja kui raha üle jääb, telli näiteks ABT Tuningst esialgu CHIP ((3. tase umb. 300EUR, 2. 800EUR, 1. TASE 1700EURi) Sinu mootori puhul annab 3. tase juba umb 10-12 kW) või kui jääb rohkem veel, mine ise Saksamaale kohale ja lase neil paika panna ning sättida ka...
Reaalne on see, et õigete summade, õigete vahenditega ja oskusega asju ajada ssavutaksid oma mootorile umb 150kW, ilma et erilisi muudatusi peaksid tegema...
[Edited on 9-9-2009 by alkeemik]
1.8 turbo on minumeelest ainuke mõistlik asi mida GTI asemele panna.
Kõige vähem ümberehitamist ja kõige rohkem tuuningu potensiaali.
Turbokas on kergem kui 2.8, erksam kui 2.8, ökonoomsem kui 2.8 ja sõltuvalt mudelist juba stockis võimsam kui 2.8.
Erinevalt vabalthingavast on turbokast tõesti suhtliselt lihtne 150+kw kätte saada.
Oma golfile läheb tõenäoliselt 1.8T peale, kui sobiva doonori leiab. Ja piisavalt aega ehitamiseks on.
[Muudetud: 9-9-2009 serxx]
Kõige vähem ümberehitamist ja kõige rohkem tuuningu potensiaali.
Turbokas on kergem kui 2.8, erksam kui 2.8, ökonoomsem kui 2.8 ja sõltuvalt mudelist juba stockis võimsam kui 2.8.
Erinevalt vabalthingavast on turbokast tõesti suhtliselt lihtne 150+kw kätte saada.
Oma golfile läheb tõenäoliselt 1.8T peale, kui sobiva doonori leiab. Ja piisavalt aega ehitamiseks on.
[Muudetud: 9-9-2009 serxx]
-
- Klubiline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
- Telefon: 53707175
- Skype: r.kuusemae
- Auto: Sharan ´06
- Asukoht: Tallinn, Stroomi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Raha ja tahtmist mainisin ära, kuid 10-12kW on 102kW puhul TEOREETILISELT võimalik. Mu oma isa käis Saksas ABT Tuningus kohal ja ta Mazdal imeti CHIP´iga 13,4% juurde. 150 puhul rääkisin juba ka muude abiliste kaasamisel...alkeemik kirjutas:ainult chipiga 10 - 12 kW vabalthingavale 1.8-le? Ei usu. Ja et jõuda sellega 150kW peab ikka palju raha ja tahtmist olema.ReijoK kirjutas:Siia vahele mu eelnev jutt
[Edited on 9-9-2009 by alkeemik]
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 17 Apr 2009, 19:23
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Pane 1.8t muidugi! Parem, nina kergem ning kunagi kui vr6 väheks jääb siis turbokat kergem kaasa aidata kui vabalthingava minumeelest. Ja pealegist kui vabalthingav viimasel piiril siis topitaksegi turbo peale muidugi vb ka mingi nitro peale mõelda aga ei tea pole nii funn minumeelest.
ahjaa mul üks korralik passati 1.8t mootori plokk koos ajuga yle ning vist isegi juhtmestiku leiaks ja turbo ja vl kolle ka puudu ainult plokipea ja sisselaske kolle ja ic :)odavalt annaks ära
[Muudetud: 9-9-2009 ttaarrmmoo]
ahjaa mul üks korralik passati 1.8t mootori plokk koos ajuga yle ning vist isegi juhtmestiku leiaks ja turbo ja vl kolle ka puudu ainult plokipea ja sisselaske kolle ja ic :)odavalt annaks ära
[Muudetud: 9-9-2009 ttaarrmmoo]
Korralikult remonditud 1,8 DOHC 102kw+ turbo ja saad korraliku relva omale. Omasin sama mootoriga autot, alumine ots oli remonditud ning võimsuse puuduse üle küll ei kurtnud. Oleks veel klapid ja juhtpuksid ära vahetanud ning kaant natuke modida lasknud, oleks ilmselt päris hea asja saanud. Müüsin aga auto maha, sest tahtsin miskit uuemat ja mugavamat. Muidugi maksab korralik 16V mootor ka päris kena kopika, kuid Monahi kalkulatsioone vaadates tuleks kindlasti odavam kui VR6 mootor aretamine. Hea summa säästaksid juba sildade arvelt, kuna 5x100 auguvalemile üleminek jääb ära ning saad kasutada originaal sildu. Minul oli ees 256mm ventileeritavad kettad ja taga trummelpidurid ja isegi nendega ei kurtnud. Kui sul juba GTI baasiks, siis on taga tehasest ketastega sild, milllele teed hoolduse ja kestab küll.
Juhtmestiku vahetus on G2 puhul küll kökimöki, kui lõikumata juhtmestiku saad mootoriga kaasa. Endal nii lihtsalt ei läinud.
Kui odavalt mootori saad, siis variant on ju alati elektroonilise pritse peale üle minna ning Megasquirt vms. aju juhtima panna.
Juhtmestiku vahetus on G2 puhul küll kökimöki, kui lõikumata juhtmestiku saad mootoriga kaasa. Endal nii lihtsalt ei läinud.
Kui odavalt mootori saad, siis variant on ju alati elektroonilise pritse peale üle minna ning Megasquirt vms. aju juhtima panna.
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 06 Nov 2008, 19:03
- Auto: Golf mk2 GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 06 Nov 2008, 19:03
- Auto: Golf mk2 GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0