MK1 Galaxy/Sharan/Alhambra cruise

Do It Yourself, ehk siis tee ise ja õpeta teisi.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kännuämmelg
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 16 Mai 2005, 18:11
Asukoht: Võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

MK1 Galaxy/Sharan/Alhambra cruise

Lugemata postitus Postitas kännuämmelg » 18 Juun 2010, 20:31

Järgnevalt väheke näpunäiteid neile, kes kavatsevad oma masuudipüssi mugandada.
Minu puhul oli tegu 96' 1,9TDI 66Kw Galaxy-ga, kuid sõsarde puhul ei tohiks palju erinevusi olla.
Esimene asi, mis välja tuleb uurida, on see, et kas roolisamba juurde on tehasepoolt kaabel poogitud.
Selleks tuleb roolisamba ülemise kaane kaks kruvi lahti teha ning servadest tiba noaga aidates tulevad ka kinnihoidvad nagad lahti. Võimalik pistik on topitud suunatule lüliti vabasse auku (seljuhul on sel kangil kaks pistikut). Kui pole, tuleb kaabel (4-5 soont) vedada.
Neil, kes soovivad paigaldada originaallüliti, on elu lihtne- ohutulede lüliti taga on üks Torx kruvi, mille lahtikeeramisel tuleb kang valla ning saab asja välja vahetada. Mina läksin seda teed,et panin oma lülitid (kaks nuppu ja üks fikseeruv)
Nüüd läheb asi keerulisemaks: Minu puhul oli küll aju küljes vajalikud kiud olemas, kuid teine ots läks kapoti alla ning seega ma seda taga ajama ei hakanud, vaid ühendasin nuppudelt tulevad kaablid otse ajust tulevae külge kaitsmeploki lähistel.
Ühendusse lähevad aju pesad 34 (RESUME), 35 (SET), 58 (ENABLE) ja 66 (ON). Galaxy puhul olid värvideks Sinine/hall(34), punane(35), hall(58), valge (66). Et valget, punast ha halli oli paar tükki, otsustasin mina igaksjuhuks sooned kindlaks teha.
Selleks tuli aju pistik kätte saada. Aju asub neil elukatel näidikute ploki taga. Aju ise on nõmedalt kinni ning pistiku eemaldamiseks tuleb käsikaudu kobades eemaldada mootoripoolses aju vasakus servas olev vaakumvoolik (võib olla klambriga kinni). Kui see lahti, siis on pistiku voolikupoolses otsas lukusti, mida tuleb liigutada vooliku poole.
edasi juhtmed külge (ärge unustage lisamast süüteasendis tekkivat +12 juhet).
Minu puhul oli siis lahendus järgmine: +12V võtsin suunatuledelüliti pesast. see kaabel läks edasi fikseeruvasse lülitisse. Fikseeruva lüliti teine ots sai ühendatud nupplülitite ühtede harudega ning kaks soont ka vastavalt 66 ja 58 aju pesast tuleva kaabliga. Nupplülitite teised harud ühendusid siis vastavalt 34 ja 35 aju pesaga.

Edasi jääb üle vaid aktiveerida. Kui pole VaG-vom kaablit, tehakse seda suvalises autoelektrikojas mõnekümne krooniga, kui kaabel omast, on asi lihtne:
vag-com menüüst [01 engine]
[login 11]
aknasse sisesta 11463
vajuta [Do It]

kui tarvis deaktiveerida, siis asjade käik analoogne, kuid sisestada tuleb 16167

enne rallima minemist oleks mõistlik ka nuppude toimine ära kontrollida:
Vag-com
check[o1 Engine] > Measure Block > esimesse lahtrisse 006 ja [do]
nähtaval mitu lahtrit, kui parempoolses on nullid, on cruise aktiveeritud, kui 255, on aktiveerimata.
Paremalt teises lahtris on nullide jada. Kui nüüd cruise ON lüliti (minu puhul siis fikseeruv) sisse lülitada, peavad muutuma paremal kaks nulli ühtedeks. Edasi tasub vajutada ka SET, RESUME nuppe , piduri ja siduri pedaali. iga vajutus peab tekitama oma positsioonile nulli asemel ühe.
Kui kõik OK, karbid kinni kruvida ning maaneteele!
Viimati muutis kännuämmelg, 18 Juun 2010, 20:35, muudetud 2 korda kokku.
tel: 5650 8588

Vasta

Mine “DIY”