Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3321
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Leidsin nimekirja, millised jupid tuleks osta ja tellida ning ka mõõdud juppidele, mis vaja teha, et muuta Passati tagaluuk puldist avatavaks.
http://www.passatplus.de/umbauten/heckk ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ning sellelt lingilt on näha kuidas asi toimima hakkab pärast modifikatsiooni teostamist:
http://www.youtube.com/watch?v=JMRAAJU9SUc" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise pole veel küll teostamiseni jõudnud aga üritan millalgi asja ette võtta.
Kui keegi peaks varem selle ära tegema või on juba lausa teinud siis oleks huvitav kuulda ka kommentaare kuidas õnnestus ja kas toimib normaalselt.
Samuti huvitaks juppide maksumus.
http://www.passatplus.de/umbauten/heckk ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ning sellelt lingilt on näha kuidas asi toimima hakkab pärast modifikatsiooni teostamist:
http://www.youtube.com/watch?v=JMRAAJU9SUc" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise pole veel küll teostamiseni jõudnud aga üritan millalgi asja ette võtta.
Kui keegi peaks varem selle ära tegema või on juba lausa teinud siis oleks huvitav kuulda ka kommentaare kuidas õnnestus ja kas toimib normaalselt.
Samuti huvitaks juppide maksumus.
Viimati muutis HawkHill, 03 Juul 2010, 23:49, muudetud 2 korda kokku.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3321
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Väga väärt vedru peab olema küll kui sihuke hind...Wizard kirjutas:4F5 827 249B puffer ca 72.-
4F5827665A vedru ca 250.-
Homme üritan uurida hindu ka Forsist.
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Väike up, kuid keegi saab aru mille jaoks see aukudega vinkel seal on? Kas pufferi kinnituseks? Küsisin metalljubinate valmistamise kohta ühest firmast ära, vaatab palju maksma läheb.
Ise küsin, ise vastan. Lõpuks pilte ligemalt vaadates olid lihtsalt need vinklid algmaterjaliks
EDIT: Forss ei paku seda puffrit ja vedru.
Ise küsin, ise vastan. Lõpuks pilte ligemalt vaadates olid lihtsalt need vinklid algmaterjaliks
EDIT: Forss ei paku seda puffrit ja vedru.
Viimati muutis Browser, 21 Juul 2011, 15:27, muudetud 2 korda kokku.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3321
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Browser kuidas ehitamine edeneb?
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Tükid on valmis, kuid raskusi selle puhvri ja vedru leidmisega. Audi esinduse hind ikka väga kirves ja romulates kuskil väga A6-te alates 2005-est ei ole.
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Tükid tegid ise või lasid teha kuskil ? Kui lasid teha kuskil, palju need maksma läksid ?
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Lasin teha, kuid egas ta midagi ise ka teha ole. Kes koolis kunagi metallitööd teinud, teeb tükis ise valmis küll. Hinda ei oska öelda, kuna pole veel selle eest arvet saanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 07 Jaan 2009, 20:56
- Auto: Arteon R-Line 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Hei, Browser, kui asja kokku saad laotud ning mingi umbkaudne hind asjal olemas, siis tuleks kaema hea meelega. Mul Superb I ning sooviks sama modifikatsiooni teha.
Edasi nügib 4motion :D
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Siis saad tulla seda sama auto küljes kaema.
Sai tellitud ikkagi Revalist vedrud/puhvrid ära. Kui kohal annan teada, kuidas sobib.
Sai tellitud ikkagi Revalist vedrud/puhvrid ära. Kui kohal annan teada, kuidas sobib.
Viimati muutis Browser, 25 Aug 2011, 20:41, muudetud 1 kord kokku.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3321
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
See puffer Saksa-Autos 5.19 eur ja vedru ikka endiselt hinnaline ehk 18.28 eur...
Viimati muutis HawkHill, 26 Aug 2011, 00:35, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 08 Nov 2010, 11:34
- Telefon: 51944654
- Auto: VW Passat 1.9 TDI
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Kas jupid käes pole juba, et tahaks ka teada, kui palju on maksma läinud? Aga ma pole veel aru saanud, milleks see puffer on?
Diisel - Mootori vitamiin
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Puhver selleks, et kui nupust vajutada lahti, siis puffer tõstab paar cm luuki ülespoole, mis peale peaks aktiveeruma vedrud ning seejärel amordid. Jupid valmis ja poldid küljes, kuid vedrusid ja puhvreid ootan ikka.
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Need ( http://www.passatplus.de/umbauten/heckk ... chnung.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ) detailid, kui paksud need olema peavad ? 5mm ?
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3321
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Jooniselt 1 ja 2 detail 5 mm ja kolmas detail 4 mm.walkman kirjutas:Need ( http://www.passatplus.de/umbauten/heckk ... chnung.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ) detailid, kui paksud need olema peavad ? 5mm ?
Mu esimese posti esimese lingi saksakeelsest detailide nimekirjast loeb nii välja...
Viimati muutis HawkHill, 04 Sept 2011, 10:36, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
http://www.youtube.com/watch?v=IzPs7HJN-k0" onclick="window.open(this.href);return false;
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3321
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Väga vinge ja päris sujuv ka kõige tipuks. Palju siis pappi kokku läks?
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
45 vedrud/puhvrid
25 jupid
1 poldid/mutrid
Kindlasti saab säästa juppide pealt, kui ise teha, kuid vedrusid/puhvreid mina romulast ei leidnud. Samas on kindlad nüansid, mida peab jälgima, et asi töötaks ja oleks võimalik seda närvesäästvalt paigaldada.
25 jupid
1 poldid/mutrid
Kindlasti saab säästa juppide pealt, kui ise teha, kuid vedrusid/puhvreid mina romulast ei leidnud. Samas on kindlad nüansid, mida peab jälgima, et asi töötaks ja oleks võimalik seda närvesäästvalt paigaldada.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3321
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Kas lasid jupid teha Tallinnas ja kas äkki oleks need tegijad veel ühe komplekti mingi papi eest valmis tegema?
Ja kuhu selle puhvri siis lõpuks kruvisid? Sellest ma pole siiani aru saanud ja see ei paista vist ka piltidelt.
Ja kuhu selle puhvri siis lõpuks kruvisid? Sellest ma pole siiani aru saanud ja see ei paista vist ka piltidelt.
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Puhvrid lähevad kummist puhvrite asemele, mis asetseb tagaluugi sees. Need siis ei lase suure kolksuga kukkuda luugil alla. Nende paigaldamisel tuleb maha freesida vanad puhvrite kinnitusauk ning uued puhvrid kruvida plekikruvidega luugi külge. Nende mõte siis on tõsta luuki algul paar sentimeetrit, et vedrud saaksid rakenduda ning seejärel amordid. Praeguseks jupid maas ja krunditud. Homme värv selga ja laupäeval auto külge tagasi. Kel huvi uurida, siis andke teada. Kindlasti ollakse nõus raha eest veel neid tükke tegema.
Re: Sedaan Passat B5 ja B5.5 tagaluuk automaatselt avatavaks
Kui panen uuesti kokku, siis teen pildimaterjali.
Paneksin mõned tähelepanekud kirja installi käigust.
Puhvrid.
Puhvrite paigalduseks tuleb maha võtta tagaluugi kate seestpoolt. 2 torx20 otsaga kruvi on ohukolmnurga taga ning 2 torx20 otsaga kruvi on aukudes, kus sa luugi kinni tõmbad. Peale seda tuleb kasutada jõudu ning metallklambritest kate lahti tõmmata. Vanad puhvid saab kätte nii, et puhvri sees on kuuskantotsaga kruvi, mis tuleb välja keerata. See järel tuleb "düübel" puhvri seest välja ning siis saab puhvri vastupäeva keerates luugi seest kätte.
Kõige lihtsam viis uusi puhvreid paigaldada on vana kinnitus luugi sees ümmarguseks freesida, sest uue puhvri kinnitus on hoopis teistsugune. Kui puhver juba auku mahub, siis kruvikohad puurida luugile ning puhver külge. Edasi siis kate tagasi kokku.
Tükid ja vedrud.
Tükil, mis läheb luugi mutri alla kinni, tuleb kindlasti jälgida, et 6-sel poldil tuleks järjekord järgmine (mis hoiab järgmist tükki kinni): Polt, tükk mis luugi küljes, mutter (tavaline, mitte lukustuv), järgmine tükk ning lukustuv mutter. Kõige tähtsam just panna mitte lukustuv mutter, kuna see liiga kõrge ning siis ei saa enam mutrit, mis luugi külge läheb, kuidagi kinni kuna padrun ei mahu enam otsa.
http://www.passatplus.de/umbauten/heckk ... rechts.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Edasi siis üsna samamoodi nagu pildil. Mine panin ülemise vedru poldi pikema ja lukustuva mutri igaks juhuks otsa.
Tüki augud, mis läheb hinge külge, tasub teha šabloon aukudest, enne kui puurima hakata. Nii on lihtsam õigel kaugusel augud hinge sisse puurida. Poltidega oli ilge jebimine, kuna nii õhukese peaga polte lihtsalt ei ole. Sai siis võetud 6-se peaga tavalise kruvikeeraja soonega poldid. Pead maha lihvitud ning soont sügavamaks lõigatud. Probleem tekib samuti poldipealaiusega, kuna augud üsna ligidal üksteisele, ei jää peadele eriti ruumi. Ostsin täna siis sisekuuskandiga koonuses 10.9 6-sed poldid. Lihvin neil poldipea laiust maha ning üritan need sinna saada. Koonusega ostsin just sellepärast, et auk kuhu polt läheb on praktiliselt soone sees nagu pildilt näha.
http://www.passatplus.de/umbauten/heckk ... tail-2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui kõik jupid on küljes, jääb küsimus, et kuidas ingel [VW Bot: "Keel korda!"] see vedru sinna alumise poldi otsa venitada? Kõige lihtsam kullinokkadega või tangidega tõmmata ta sinna poldi otsa. Jõudu peab üsna palju rakendama, kuna vedru ikka üsna võimas. Asja teeb lihtsamaks, kui enne vedru otstes olevad puksid läbi puurida 8-se puuriga, sest auk ei vasta täpselt 8-sele poldile. Muidu pead selle poldi sinna sisse keerama.
Paneksin mõned tähelepanekud kirja installi käigust.
Puhvrid.
Puhvrite paigalduseks tuleb maha võtta tagaluugi kate seestpoolt. 2 torx20 otsaga kruvi on ohukolmnurga taga ning 2 torx20 otsaga kruvi on aukudes, kus sa luugi kinni tõmbad. Peale seda tuleb kasutada jõudu ning metallklambritest kate lahti tõmmata. Vanad puhvid saab kätte nii, et puhvri sees on kuuskantotsaga kruvi, mis tuleb välja keerata. See järel tuleb "düübel" puhvri seest välja ning siis saab puhvri vastupäeva keerates luugi seest kätte.
Kõige lihtsam viis uusi puhvreid paigaldada on vana kinnitus luugi sees ümmarguseks freesida, sest uue puhvri kinnitus on hoopis teistsugune. Kui puhver juba auku mahub, siis kruvikohad puurida luugile ning puhver külge. Edasi siis kate tagasi kokku.
Tükid ja vedrud.
Tükil, mis läheb luugi mutri alla kinni, tuleb kindlasti jälgida, et 6-sel poldil tuleks järjekord järgmine (mis hoiab järgmist tükki kinni): Polt, tükk mis luugi küljes, mutter (tavaline, mitte lukustuv), järgmine tükk ning lukustuv mutter. Kõige tähtsam just panna mitte lukustuv mutter, kuna see liiga kõrge ning siis ei saa enam mutrit, mis luugi külge läheb, kuidagi kinni kuna padrun ei mahu enam otsa.
http://www.passatplus.de/umbauten/heckk ... rechts.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Edasi siis üsna samamoodi nagu pildil. Mine panin ülemise vedru poldi pikema ja lukustuva mutri igaks juhuks otsa.
Tüki augud, mis läheb hinge külge, tasub teha šabloon aukudest, enne kui puurima hakata. Nii on lihtsam õigel kaugusel augud hinge sisse puurida. Poltidega oli ilge jebimine, kuna nii õhukese peaga polte lihtsalt ei ole. Sai siis võetud 6-se peaga tavalise kruvikeeraja soonega poldid. Pead maha lihvitud ning soont sügavamaks lõigatud. Probleem tekib samuti poldipealaiusega, kuna augud üsna ligidal üksteisele, ei jää peadele eriti ruumi. Ostsin täna siis sisekuuskandiga koonuses 10.9 6-sed poldid. Lihvin neil poldipea laiust maha ning üritan need sinna saada. Koonusega ostsin just sellepärast, et auk kuhu polt läheb on praktiliselt soone sees nagu pildilt näha.
http://www.passatplus.de/umbauten/heckk ... tail-2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui kõik jupid on küljes, jääb küsimus, et kuidas ingel [VW Bot: "Keel korda!"] see vedru sinna alumise poldi otsa venitada? Kõige lihtsam kullinokkadega või tangidega tõmmata ta sinna poldi otsa. Jõudu peab üsna palju rakendama, kuna vedru ikka üsna võimas. Asja teeb lihtsamaks, kui enne vedru otstes olevad puksid läbi puurida 8-se puuriga, sest auk ei vasta täpselt 8-sele poldile. Muidu pead selle poldi sinna sisse keerama.
Viimati muutis Browser, 09 Sept 2011, 15:51, muudetud 1 kord kokku.