Passat alltrack 2,0 tdi 130kw dsg

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
Kasutaja avatar
kuzmits
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 26 Aug 2015, 09:14
Auto: VW Passat Alltrack 2,0 TDI DSG 130kw 4motion 2014a, VW Sharan 2,0 TDI DSG 130kw, 2013a
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Passat alltrack 2,0 tdi 130kw dsg

Lugemata postitus Postitas kuzmits » 16 Jaan 2017, 11:49

Tere

Plaan on vahetada autot ja olemas kogemus aastatepikkune kogemus B6 2,0 tdi 103 kw variant manuaali kui ka a4, b8 avant 2,0 tdi multitronicuga.
4 veolisega ja dsg kastiga kogemus puudub ja ammu olen 4 vedulist tahtnud.


Silma on jäänud uks 2,0 tdi dsg 130kw alltrack

Tean, et antud 6 käigulisel dsg`l on õlivahetus ette nähtud iga 60k tagant. Kui tihti aga tehas haldex siduris õlivahetust ette näeb ja mis haldexi õlivahetuse maksumuse suurusjärk võiks olla?
Veel küsiks, et kuidas see b7 alltrack näiteks maanteel käitub. Kas seal (b7-l) näiteks roolivõimenduses mingeid muutusi ka on tehtud võrreldes b6 ga? B6 ga on selline lugu, et külgtuulega ta hakkab nö teed otsima (215/55/16 rehv) ja muutub tüütuks see pidev roolimine sirgel maanteel, pidevalt pead rooliga korrigeerima. Eriti talverehvidega. Samas kui a4 b8 ga jookseb maanteel kui mööda rööpaid ükskõik kui suure külgtuulega. Huvitav kas b7 on selles osas parem. Alltrackil on kliirensit 3 cm rohkem kui tavapassatil. Huvitav kas tal tavavedrustus on pehmem, või vastupidi-jäigem kui tavapassatil. Kellel kogemusi, palun jagage.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: Passat alltrack 2,0 tdi 130kw dsg

Lugemata postitus Postitas aus » 16 Jaan 2017, 12:55

Haldexi õli maksab ca 30-40€/pudel. Mina vahetasin ka filtri ära, mida aga esindusest tellida paraku ei anna. Seega, lisakulu praktiliselt minimaalne - eriti sellise läbisõidu peale. Oleneb muidugi, kus sõita, aga mu mäletamist mööda oli välp suurem kui DSG-l - kas äkki 90k KM / 3 aastat...

103kW manuaalilt 130kW DSG peale üleminek on tervitatav. "Elasin" isegi selle üle ja olen 100% rahul.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Passat alltrack 2,0 tdi 130kw dsg

Lugemata postitus Postitas R36 » 16 Jaan 2017, 13:05

Miks alltrack?

Teed otsib ka auto pigem sp. et rooli 0 asend on korralikult õpetamata.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
kuzmits
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 26 Aug 2015, 09:14
Auto: VW Passat Alltrack 2,0 TDI DSG 130kw 4motion 2014a, VW Sharan 2,0 TDI DSG 130kw, 2013a
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Passat alltrack 2,0 tdi 130kw dsg

Lugemata postitus Postitas kuzmits » 16 Jaan 2017, 13:53

R36 kirjutas:Miks alltrack?

Teed otsib ka auto pigem sp. et rooli 0 asend on korralikult õpetamata.

Olin enne kahevahel, kas alltrack või hoopis vastupidi, sportlikuma ilmega R-line paketiga tavaline universaalkerega 4 motion passat. Aga kuna üks B6 peres juba on ja tava b7 on ka linnapildis nii massiliseks muutunud, siis Alltrack puhtalt selepärast, et see ei ole nii levinud ja kuidagi sümpatiseeris, tundus värskema ilmega natuke. Iseenesest kõrgemat kliirensit tegelikult vaja ei lähe.

Kuna igapäevaselt sõidab selle autoga naine, siis täpselt ei mäleta aga kui meelde tuletada, siis varasemalt b6 nagu koguaeg pole niipalju teed otsinud. Ca aastake tagasi sai Forssis vahetatud esimesed vedrud, vedrupüstmike laagrid, sarniirid ja veel vist midagi (ei mäleta enam täpselt)+sillad regullitud. Rool kuskile poole ei kisu ja ma ei tahaks uskuda, et sild saab paigast olla. Ka esirehvid on ühtlase kulumisega. Mis tähendab, et 0 asend pole korralikult õpetatud?

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Passat alltrack 2,0 tdi 130kw dsg

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 18 Jaan 2017, 16:02

kui aus olla, siis minu B7 ka nagu veidike otsib teed (rehvid originaal mõõdus 235/45/17), sillastende mitmeid tehtud ja kõik jubinud on ka üle vaadatud nii, et midagi vahetama hetkel ei pea.

Mulle endalegi meeldib alltrack õige pisut rohkem kui tava passat (kuigi mul r-line ja see annab veidike välimusele juurde), aga see aeg kui omale otsisin, siis alltrackide valik oli väga kehvavõitu, hetkel on auto24-s palju parem seis selle kohapealt.

ricardo25
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
Telefon: 55943096
Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat alltrack 2,0 tdi 130kw dsg

Lugemata postitus Postitas ricardo25 » 22 Veebr 2017, 06:31

Pole aru saanud et otsib teed või miskit hetkel 215/55/17 naastud all ja kuidagi pehme on sõita.Haldexi õlivahetus öeldi mulle esinduses et iga 3 aasta tagant. Esinduses läks haldexi õli vahetus maksma 68 euri.

Vasta

Mine “Autoostu abi”