Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaator: dellu

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 6918
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 23 korda
Kontakt:

Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8

Lugemata postitus Postitas R36 » 05 Mai 2018, 00:52

Huvitav, kas bensiinidele antud hetkel ahju ei müüdudki. Omanik viitab maksimaalsele varustusele. Samuti on iseparkimine puudu.
Mäluga istmed, ACC-High, Drive select(Koos DCC), garaasipuldi süsteem, dynaudio ja ilmselt leiaks veel midagi.

Lisaks viitaks asjaolule, et tegu on veel 15a. mudeliga, ehk moodsad lahendused nagu Apple-Carplay ja Android Auto jääb kättesaamatuks kuna tegu on MIB1 raadioseadmega.

Kütusekulu kohapealt selle 1.8TSI(CJSA) osas ei saa ma aru kuidas seda mõõdetud on. VW lubab 1.8 mootorile maanteel isegi Passatile 5.1l/100km(Leonil sama nr), minu igapäeva marsruut 2x62km näitab ühtlast 6.5-7.0 taset. Vaadates neid 1.4TSI-de 5.0L/100km pilte siis ajab veidi kadetaks. Isegi MFA seisab mul rahuliku 7.0 peal. Eitea, kas sissesõidu aeg liiga väike veel. :)
Muusosas olen mootriga rahul. Väänet on kõvasti allosas ja maanteel möödasõidud ka täitsa OK. Kiirendab väga erksalt mida ei oskakski nii väikselt mootorilt oodata.

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 829
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8

Lugemata postitus Postitas masuurik » 05 Mai 2018, 08:29

Lisade osas see "täisvarustus" alati selline paksu verd tekitav. Ajaloole, läbisōidule otsavaadates hind on ka selline, et kōiki asju ei saagi siin peal olla. Sellele vaatamata on varustus tegelikult minu hinnangul hea.
Viimaste digilahenduste puudumine ei häiri. Kompromisse peab millegi arvelt tegema.

Kas keegi oskab nendele 1.8 mootoritele enamesinenud tüüpvigu vōi potentsiaalseid hädasid märkida?

Kui läbisôit aastas 15000 maksimaalselt, siis diislit niiväga ei eelistaks. Kogu muu maailm keerab ka bensuka usku. Ehk on ōige aeg? Naise eelmine auto oli ka bensukas.

Kütusekulust siis minu tuttaval oli keskmine 9L-palju linna.
Vaatamas käidud auto omanik ütes, et maanteel 7 ja kokku keskmine 8,5L.

Kasutaja avatar
murf
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG/ Rapid 1.4 TSI DSG
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8

Lugemata postitus Postitas murf » 05 Mai 2018, 10:54

R36 kirjutas:
05 Mai 2018, 00:52
Huvitav, kas bensiinidele antud hetkel ahju ei müüdudki. Omanik viitab maksimaalsele varustusele. Samuti on iseparkimine puudu.
Esimesel aastal ahju polnud jah. VW bensukatega on pidevalt nii, diislil on kohe ja benal tuleb jupp aega hiljem. B7-l polnud vist lõpuni seda isegi hinnakirjas, kuigi tegelt sai. Vaidlesin veel ükskord Mustamäe Mölleris sel teemal. Nemad väitsid, et ei saa ja mina olin kindel, et Ülemiste esinduses oli näidisauto millel ahi peal.

Kasutaja avatar
murf
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG/ Rapid 1.4 TSI DSG
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8

Lugemata postitus Postitas murf » 05 Mai 2018, 10:58

8,5L keskmine peab paika. Endal oli ka 1.8TSI-l selline, isegi natuke vähem ja seda esimese 10tuh läbisõidu ehk siis sissesõidu ajal, siis läks auto edasi.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Skype: kalathekala
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 17 korda
Kontakt:

Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8

Lugemata postitus Postitas aus » 05 Mai 2018, 12:11

Olgu diisel või bensiin, aga nelikvedu võiks ikka olla. :D
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 829
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8

Lugemata postitus Postitas masuurik » 05 Mai 2018, 17:51

Meil on mōlemad autod viimastel aastatel nelikud olnud. Linnaautole ikka suhteliselt ebavajalik, ma ütleks. Kui hinnapiir on paigas ka, siis kōigest unistada pole
mōtet.

lkraav
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 15 Apr 2018, 20:34
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 0

Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8

Lugemata postitus Postitas lkraav » 05 Mai 2018, 19:21

Olen umbes sarnases paadis nagu @masuurik hetkel.

Ei saagi nüüd aru kas näiteks R-line B7 päris OK lisavarustuskomplektiga mingi 14K € eest on siis ikkagi kehvapoolne valik vs 20K € B8 vähema, aga nibin-nabin võrreldava varustusega?

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 245
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: Golf MK7, 1.4tsi 92kw DSG
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 28 korda

Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8

Lugemata postitus Postitas Golhv » 05 Mai 2018, 19:51

kindlasti b8

Ussike
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8

Lugemata postitus Postitas Ussike » 05 Mai 2018, 20:20

Arvestades seda et B7 on peal 118kw 1,8 mootor mis on paljudele juba valmistanud peavalu ja valmistab veel paljudele seda peavalu siis kas mõne aja pärast pool sellest hinnavahest ära on anda on mõistlik

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 829
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8

Lugemata postitus Postitas masuurik » 05 Mai 2018, 20:54

Mind häirib b7 puhul kõige rohkem see, et ta ei ole uus auto vaid tegelikult aastast 2004/2005 pärit keremudel mõningate muudatustega.
Sellepärast ei osta ma a4 allroad B8,5 ka, sest selle kere on pärit aastast 2007 B8 a4 pealt. Ja vana mudeli eest 14-18k maksta tundub majanduslikult halb mõte.

B8 passati puhul on auto ikkagi täitsa uus ning tänavapildis ju kõige värskem mudel.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3082
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 29 korda

Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8

Lugemata postitus Postitas jussike » 05 Mai 2018, 21:01

aus kirjutas:
05 Mai 2018, 12:11
Olgu diisel või bensiin, aga nelikvedu võiks ikka olla. :D
Mitte ühelelgi VW sõiduautol ei ole olemas Nelivedu, on kardaaniga ühendatud tagasild, mis pea 99% oma ajast ei ole kasutusel, vaid veereb kaasa tõstes lihtsalt kütusekulu :mrgreen:
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

lkraav
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 15 Apr 2018, 20:34
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 0

Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8

Lugemata postitus Postitas lkraav » 05 Mai 2018, 22:00

Ussike kirjutas:
05 Mai 2018, 20:20
Arvestades seda et B7 on peal 118kw 1,8 mootor mis on paljudele juba valmistanud peavalu ja valmistab veel paljudele seda peavalu siis kas mõne aja pärast pool sellest hinnavahest ära on anda on mõistlik
B7 on ju 1,4 turbo 118kw variante ka küllaldaselt. Minu teada see ei ole sama probleemikomplekt mis 1,8, või eksin?

Kasutaja avatar
murf
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG/ Rapid 1.4 TSI DSG
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8

Lugemata postitus Postitas murf » 06 Mai 2018, 19:01

jussike kirjutas:
05 Mai 2018, 21:01
aus kirjutas:
05 Mai 2018, 12:11
Olgu diisel või bensiin, aga nelikvedu võiks ikka olla. :D
Mitte ühelelgi VW sõiduautol ei ole olemas Nelivedu, on kardaaniga ühendatud tagasild, mis pea 99% oma ajast ei ole kasutusel, vaid veereb kaasa tõstes lihtsalt kütusekulu :mrgreen:
Esiveoliste omanikud leiavad ikka midagi millega end lohutada :mrgreen:

Maxpower
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: VW Passat Variant B7 2.0TDI R-Line 4motion
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 07 Mai 2018, 08:09

aus kirjutas:
05 Mai 2018, 12:11
Olgu diisel või bensiin, aga nelikvedu võiks ikka olla. :D
:thumbup:

aga kui teemasse tulla siis IMO B7 universaal on ilusam kui B8, sedaanid on mõlemad korralikud...seestvaade räägib muidugi kindlalt B8 kasuks! Samas B7-l on jälle midagi, mida B8 ple ega tule kunagi, V6 mootor, aga neid leida on muidugi keeruline :(
Pakun transportteenust (rekka, kaubik jne.) Eesti piires...hinnad kokkuleppel

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 6918
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 23 korda
Kontakt:

Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8

Lugemata postitus Postitas R36 » 07 Mai 2018, 09:16

Maxpower kirjutas:
07 Mai 2018, 08:09
aus kirjutas:
05 Mai 2018, 12:11
Olgu diisel või bensiin, aga nelikvedu võiks ikka olla. :D
:thumbup:

aga kui teemasse tulla siis IMO B7 universaal on ilusam kui B8, sedaanid on mõlemad korralikud...seestvaade räägib muidugi kindlalt B8 kasuks! Samas B7-l on jälle midagi, mida B8 ple ega tule kunagi, V6 mootor, aga neid leida on muidugi keeruline :(
Kui Arteon pidi saama 3.0T VR6, siis ilmselt lõpuks ikka B8 ka selle saab.

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 829
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8

Lugemata postitus Postitas masuurik » 11 Mai 2018, 15:31

Tere.

Tänud kaasamōtlejatele. Ostsin naisele lingil oleva auto ära ja kirjutasime täna ringi omanikuga.

Meeldiv müüja ja hinnaks kujunes ka midagi muud mis kuulutuses.
Palju kilomeetreid siis meile selle autoga ja ehk on jälle rohkem pōhjust külastada seda foorumit. Kui aega, panen ehk paar fotot ka autost.

Vasta