VW Passat b8 2015

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 1833
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora, Golf
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 35 korda

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 24 Juul 2018, 08:53

Oh mulle meeldib väike inimene olla - ei pea sentimeetreid taga ajama :)

Kasutaja avatar
murf
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG/ Rapid 1.4 TSI DSG
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas murf » 24 Juul 2018, 10:09

miilits kirjutas:
24 Juul 2018, 08:22
Ma ei viitsi sinuga enam su b8 eufooriast jahuda. Ma ei osta autot selle järgi, kui kõrgel või madalal on iste. Minu jaoks ei ole b8 sittagi rohkem ruumi salongis, kui olen esiistme paika pannud ning ronin taha istmele. Minu seisukoht oma kasutamise alusel. Teljevahe, laius, kõrgus ei koti samuti b7 ja b8 vahel. Golf oli,on ja jääb väikeautoks, meie jutt passatitega seondus.
Teemaalgatajale edu masina ostul ja adminid võivad vajadusel selle pläusti kustutada siit.
Asi pole eufoorias, vaid selles, et kui midagi väidad, siis ole valmis ka seda tõestama. Mitte, et mulle tundub blabla ja minu jaoks pole vahet ning kui tõestada ei suuda, siis on suu vett täis. Kellegi subjektiivne arvamus ei ole fakt. On tüüpe kelle arust pole vahet ka Golfil ja Passatil, ühed väiked peldikud mõlemad, sest nad sõidavad oluliselt suuremate autodega ning eelpool olevad 2 on mõlemad liiga väiksed ja nende arust vahet pole. Sama suured autod seega või kellegi subjektiivne arvamus hoopis?
Minu arvamus ka hetkel subjektiivne, sest mõõdulindiga pole vahet võrrelnud. Aga nüüd on juba sportlik huvi seda teha. Et kellegi rumal jutt ümber lükata või siis ise vabandada. :wave:

ounou
Huviline
Postitusi: 387
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas ounou » 24 Juul 2018, 14:55

https://www.autoweek.nl peaks kõik mõõdud olema (sh sisemõõdud), ei pea ise mõõtma hakkama.

Ussike
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas Ussike » 24 Juul 2018, 19:50

Saag on käima tõmmatud aga kui autoostja soove vaadata siis on asi pisut vastuoluline.On olemas hinnapiir,on soovide nimekiri ja on olemas ka soov võimalikult väikesteks üllatusteks.Olin ise pool aastat tagasi sarnase valiku ees ja kuna aastane läbisõit on sama mis teemaalgatajal siis tõstsin diiselmootori nimekirjas kõige alumisele reale.Valikus oli ka Passat ,nii B7 kui B8.Kuna teatud asjad olid kohustuslikud minu jaoks ja teatud asjad välistatud siis tekkis B8 puhul olukord et bensiini mootoriga autodel puudusid minu jaoks olulised asjad ja diislitel oli jälle mulle mittesobivad läbisõidud,200000 ja pluss km sõitnud auto on siiski ka võimeline kulukateks üllatusteks mis liisingu ja majalaenu taustal ei ole kõige meeldivam.Linnas töristamiseks peaks 1,4 ja 110 kw asja täitsa ära ajama ,kütusekulu pole ka diisliga võrreldes tappev ja saab temaga maanteel ka sõidetud ja plussiks on ka oluliselt väiksema läbisõiduga auto leida,jah ainult hea eksemplari saamiseks peab kuulutusi pikalt kammima.Kui ikka visuaalne pool on tähtis siis võrdluses Passat B7 ,Superb ja B8 siis viimane paneb pika puuga ära.Kui on soov suuremat sorti hinnalangust vältida siis on mõtekas uuem mudel valida.
Võibolla peaks üldse laiema pilguga vaatama ,ka VAG grupi sees.
Istmemõõtjatele veel niipalju et mul oli kõrvuti B7 ja eelmise põlve Skoda Fabia iste ja minu silm ei petnud,mõõdulint mõõtis nii istme põhja kui seljatoe ühesuuruseks ja visuaalselt olid padjad sarnased ,lihtsalt materjalid erinevad,Passatil on rohkem reguleerimisvõimalusi ja see muudab ka istme mugavamaks kui ikka istmepõhja saad ainult ühest servast reguleerida siis ei pruugi head asendit leidagi.Visuaalselt muudab istme laiemaks istme kõrval olev kuhu edevamatel variantidel on kinnitatud nupud.Ärge nüüd maha lööge et võrdlesin seljkotti ja autot,mina pole neid kumbagi teinud.

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 88
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Telefon: 5 kolm kolm 3 0 8 seitse 3
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 24 Juul 2018, 21:33

Ühel kasutajal on B7 ja teisel B8- siit see igaüks kiidab oma, jutt tuleb eks ole :)
Nii uuel autol on ka reeglina tegu korrapäraste hooldustega ja kui juba enne ostmist mõtled auto turustamisele, siis ilmselt pole sul seda autot plaan mullaks sõita. Annad järgmise auto sissemaksuks ja sõidad uuega (uuemaga) välja. Mõttetu mure.

Arenguhüppest rääkides, sa tuled vana Avensise pealt, suht iga saksa masin on ilmselt suur arenguhüpe, kasvõi 20 aastat vana BMW.

dellu
Moderaator
Postitusi: 3784
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora TDI, Skoda Octavia TDI, Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas dellu » 25 Juul 2018, 14:20

Ma pole B7/B8 teemat nii täpselt lahanud, aga üldiselt ei ole ju autol ainult 1 istmemudel. G4 puhul oli neid vähemalt 3 tükki, taburetid, siis sellised sportliku külgtoega ja nn GTI Recarod ja tegelikult isegi vist mingid päris Recarod veel kõrgema külgtoega (ehk igal järgmisel oli veel rohkem toetavat külgtuge). Seega enne kui ühte või teist üldistama hakata võiks siis juba konkreetsest istmest pildi ka panna. Näiteks juba selle nn teise taseme G4 istmega võisin vabalt Varssav-Tallinn ühe jutiga panna, kui välja jätta kiire lõunapaus kuskil McDonaldsis. Rohkem tavaliselt sellel marsuudil peatusi ei tee (teeleasumine hotellist väljapuhanuna). Samas mõne istmega oled Lätis juba laip valmis (ja mul neid Euroopast autodega siia sõitmise kogemusi ikka jagub).
Samas sai 2 nädalaga Euroopas B7-ga mingi 6500 km maha lastud ja ei kurda.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
murf
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG/ Rapid 1.4 TSI DSG
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas murf » 25 Juul 2018, 22:50

ingel mul neist B7 istmevariantidest head ettekujutust pole, aga tegu oli Highline viimase aastakäigu mudeliga ja ka Mölleri müügimees ütles, et B7 iste on B8 kõrval ikka s.tt. Probleem on istme suuruses, seljatugi on ilmselgelt liiga väike. B8 puhul mul seda probleemi pole, tegu samuti Highline varustusega ehk siis ergoComfort.

Kasutaja avatar
kertu.hõbenurm
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 20 Juul 2018, 14:55
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas kertu.hõbenurm » 28 Juul 2018, 17:41

Tere jälle, sai siin natuke konsulteeritud ühe tuttavaga kes on mölleris tähtis nina ja tema soovitas kindlasti besukat kuna enamasti linnasõit ja lühikesed otsad siis need diislid vajavad tunduvalt rohkem remonti kui bensukad. Hetkel on silmapiiril üks täitsa kena b8 passat, oskab keegi miskit kommenteerida selle kohta? http://www.auto24.ee/used/2709958

links1
Klubiline
Postitusi: 125
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Asukoht: ET
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas links1 » 28 Juul 2018, 19:59

Soovitan Teil endal auto üle vaadata ja endale "otsa vaadata", kas meeldib :) Niimoodi vigasid taga ajades pole autoostul mõtet, sest kui ostate auto pikemaks ajaks, siis nagunii miski laguneb ära. (hirmus, mida kasutamine autoga teeb, kas pole?)
Antud masinal ütleks, et mootorihooldus peaks olema tehtud, kuna kilometraaz tundub selline ja kui pole tehtud, siis on tulekul, sama käigukasti kohta. Kui raamat täidetud ja kõik normis, siis mina ei näeks isiklikult probleemi.
Rohkemat väga ei oska midagi öelda kui edu!

Ussike
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas Ussike » 29 Juul 2018, 12:18

Sa ju ostad auto endale ,kui sinupoolsed kriteeriumid on täidetud siis see nina võib ka põhjalikumal taustauuringul aidata.
Kõigile ei peagi sinu auto meeldima,ainuke on sinu rahulolu.Sellise oleks isegi ostnud aga kuna tol hetkel sellist polnud ja aeg surus peale tuli muud valida.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1084
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 14 Sept 2018, 10:01

Jäi üks vana teema silma ja mõtlesin, et räägin oma kogemusest, kuna B8 viimasel ajal üks populaarseimad tellitavaid autosid ning B6 ja B7 olen varasemalt kõvasti Eestisse toonud.

B8 suuruse poolest B7-st üle kindlasti. Seda kõige rohkem tagumise jalaruumi ja pagasiruumi osas. Võrdlus eelmise generatsiooni Superbiga on kohane, kuna B8 jõuab suuruse poolest lähedale, kui mitte samale tasemele.

Lisaks on B7 puhu tegu põhimõtteliselt 2005. a esitletud auto faceliftiga. B8 on, aga 2014 lõpul tulnud ja oluliselt moodsam mudel. Seda tunneb nii sõiduomadustelt, lisavarustusest ja välimusest. Nii mõnigi klient on esialgu otsinud ülemise otsa B7-t ja ikkagi B8 võtnud ja pärast selle soovituse eest tänulik olnud.

Kiitma peab ka B8 LED esitulesid - nii low-led kui high-led on mõlemad väga hea valgustugevusega ja meie pimedal laiuskraadil kindlasti tervitatav varustus.

Järelturul on mingil naljakal kombel Superb(ei räägi siin taksodest jms autodest, mis odavad) kallim, kui Passat. Olgugi, et Passat on uuena kallim.

Mootorite osas tasub kindlasti vaadata oma sõiduharjumusi. Linnas parem beniisinimootoriga ja kui maanteele ka satud, siis diiselmootoriga variant. Tahmafiltrid kipuvad neil ka linnas põletama, seega sellist ummistumise probleemi nagu vanematel, pole märganud. Diisli puhul peab arvestama ainult AD Blue lisamisega, kuid selle kulu on ca 5-6€/ 10 000km. Mootori suuruste osas on 1.6 TDI täiesti mõistliku dünaamikaga ningi ökonoomne mootor(kui proovinud pole, siis kutsun proovima, et ise veenduda). 2.0 kindlasti jõulisem, kuid soetushind kallim. Bensukate puhul sama, et 1.4 TSI saab ilusti hakkama ja tegu üsna ökonoomse mootoriga. Muidugi 1.8 ja 2.0 võimsamad, kuid natuke janusemad ja soetushinnalt kallimad.

murf kirjutas:
22 Juul 2018, 17:43
B7 ja B8 samas mõõdus? Sorry aga nii rumalat juttu pole mõtet rääkida, kui pole kogemust mõlema mudeliga. Kas Passat on Superbiga ka samas mõõdus või? On jah, a B8 on võrreldav eelmise Superbiga.
Teemaalgatajale, kuidas hammas uue Superbi peale ei hakka, kuid Passati peale hakkab? Passat on Superbist kallim, kui sa ikka sama põlvkonda ja varustustaset vaatad. Sul on asjad natuke pudru ja kapsad hetkel. Sorry otsekohesuse pärast :wave:
Hetkel soovitaks siiski käia ka mõnda universaalkerega Octaviat vaatamas. Katsu näpuga reaalsuses üle ja siis otsusta kas ikka jääb väikseks.
Ja veel, sellise läbisõiduga ei saa tõesti aru, milleks diisel?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 88
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Telefon: 5 kolm kolm 3 0 8 seitse 3
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 14 Sept 2018, 17:10

Siin sa kipud võrdlema ülemise otsa B7 ja ülemise otsa B8-t, aga inimene ju tavaliselt nende vahel ei vali. Hinnavahe võib olla kümme tuhat ja üles.

Kui otsida B7 hinnaklassis B8-t, jääb silma selline http://www.auto24.ee/used/2887436 mis on selles ihaldusväärselt peale uuema kere?

Isegi eelistasin kerele varustust.
Kes tänasid kasutajat Vvariant selle postituse eest:
Maxpower

MartenL
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas MartenL » 15 Sept 2018, 10:51

Varustatud b7 maksab ka hinda+ reeglina on need paar aastat vanemad ja ls suurem.
See b8 on eriliselt plank, auto24 leidub paar tuhat kallimana juba enamvähem isendeid, millel varustus on parem kui enamikul b7.

Kas konkreetsel b8-l polegi ACC-d või on see jäänud märkimata?

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1084
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 17 Sept 2018, 09:07

Kui hinnaklass on ca 14-15 000€, siis on konkreetne valik kas B7 või B8 ja sellisel juhul on B8 kindlasti mõistlikum valik. Hoiab hinda kauem ja oluliselt uuem auto.

Muidugi on odavamas hinnaklassis teine teema.

Üleval toodud B8-l ACC puudu jah. See ka trendline varustusega. Sama raha eest saab ka juba parema varustusega asja(Näiteks mul 13 990 müügis keylessi, LED tulega jne). ACC on Highline puhul baasvarustuses. Teiste varustustega pidi esimene omanik linnukese tegema, kuigi front assist(kokkupõrke vältimine koos pidurdusega) on vist kõigil peal ja selle radar on sama, mis ACC-l ehk retrofit peaks radari võrra odavam olema.
Kes tänasid kasutajat KuldarA selle postituse eest:
HawkHill
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 88
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Telefon: 5 kolm kolm 3 0 8 seitse 3
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 17 Sept 2018, 09:43

Peab ka mainima, nagu teiste saksa markidega, siis diisleid võib leida küll ja hea varustusega. Tahad kohaliku ajalooga vähesõitnud bensukat, siis pane mitu kilo otsa, lepi kehvema varustusega ja oota mitu kuud.

enter92
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 09 Okt 2018, 00:18
Telefon: 56450334
Skype: Arnold Teller
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas enter92 » 09 Okt 2018, 00:26

Endal sama keiss... jälgisin pikalt uuemaid Superbe, kuid viimasel ajal avastasin et Passatid sama hinnaga palju parema varustusega saadaval(levinumad). Sattusin sellise isendi otsa - http://www.auto24.ee/used/2945921

Küsiks et kas hind turuväärtusest nats üle ei ole? Ning kohe hooldus ka autol tulemas, palju see antud isendil maksta võib? Ei ole veel nii uue auto hoolduste maksumusega kursis. Ning 120k pealt hammasrihma hoolduse pealt sama küsimus, mis summadega arvestada võib?

Terminaator
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 14 Mär 2017, 10:58
Auto: VW Passat B7
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas Terminaator » 09 Okt 2018, 08:04

Kui ikka lühikesed otsad enamuses ja aastane läbisõit umbes 15000, siis ikka vaata bensukat/gaasikat, Reaalseks kütusekuluks võid võtta umbes 6,5-7,5 l 100 km peale (bensukas), kui enamus linnasõidud. B7 või B8-eks siin pead teadma, kui kauaks auto soetad ja kas +3000€ uuema mudeli eest välja käia on sinu jaoks ok.

enter92
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 09 Okt 2018, 00:18
Telefon: 56450334
Skype: Arnold Teller
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas enter92 » 09 Okt 2018, 11:24

70-80km tuleb kuskil päevas nii et ütleks et 20-25 tuhat tuleks arvestada. B8 on kindel valik, lihtsalt küsimus milline :) Nahksisu on must-be ilmselt, sest tagaistmel laps+valge karvaga koer kelle järgi tuleb vahel koristada :)

Terminaator
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 14 Mär 2017, 10:58
Auto: VW Passat B7
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat b8 2015

Lugemata postitus Postitas Terminaator » 09 Okt 2018, 11:44

Minu postitus oli ikka pigem teema algatajale mõeldud :crazy:

Vasta