Passat B7 125KW 2011, 6käiguline DSG

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
GreXRa
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 27 Sept 2015, 19:49
Auto: Passat B7 2.0TDI 103KW
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B7 125KW 2011, 6käiguline DSG

Lugemata postitus Postitas GreXRa » 03 Dets 2018, 13:30

Tere!

Sooviks nõu mida nimetatud Passati ostu juures vaadata tuleks? Hooratas väidetavalt vahetatud 20tkm tagasi ja käigukasti õli samuti. Rohkemat ei teadnud ise küsida, korralised hooldused tehtud nagu aru sain.

Ette tänades, Gregor

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1671
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda

Passat B7 125KW 2011, 6käiguline DSG

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 03 Dets 2018, 15:52

Kui hooratas vaikne (N asendis sureta välja ja kuula), siis ega seda muud moodi diagnoosigi. Käigukasti osas tasuks proovisõidule lisaks diagnost teha. Mul oli paar aastat tagasi nii, et sõitis okeilt (vähemasti kõrvaline isik poleks midagi aru saanud), aga veakoodid andsid mõista, et kast ikkagi rikkis. Proovisõidul vt kas kohalt läheb värinateta ära, tagurdab, sõidab kuni kuuenda käiguni sujuvalt, vahetab üles ja alla hästi. Sild on suht vastupidav, aga tasuks ikkagi üle kolistada kuskil. Veenduda elektriliste lisade toimimises. Teha üleüldine diagnostik. Mootor on päris hea, julgen öelda. Mõnel on olnud kehvast kütusest tulenevalt probleeme. Aga kui käivitub ja käib probleemideta ja veakoode pole ja tundub, et hoolt ka saanud, siis ega seal muud vaadata pole.
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

Maxpower
Huviline
Postitusi: 400
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: VW Touareg 3.0TDI 180kw
Asukoht: Tln
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 5 korda

Passat B7 125KW 2011, 6käiguline DSG

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 05 Dets 2018, 09:11

ega jah, palja silmaga tänapäevastel masinatel ple seal midagi vaadata, ikka arvuti vaja külge ühendada...kõige mõsitlikum kuhugi ostueelsesse kontrolli viia. Seegi on juba suur asi kui hooratas vahetatud, sest see tuleb niikuinii varem või hiljem teha!
Samas ega ettenäha mis juhtuda võib ei ole võimalik, nt enda B7-l oli nii et üks hetk koju sõites läks armatuuris tuluke põlema, sai tuttava juures arvuti järgi ühendatud ja näitas et EGR klapp vaja vahetada...ja nii võib iga teise asjaga olla!
Oryx white - Mother of pearl effect:)

GreXRa
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 27 Sept 2015, 19:49
Auto: Passat B7 2.0TDI 103KW
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B7 125KW 2011, 6käiguline DSG

Lugemata postitus Postitas GreXRa » 05 Dets 2018, 15:39

Sai käidud ja arvuti taha pandud. Äkki keegi oskad dešifreerida mis need vead võivad tähendada.
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
01334 - Door Control Module; Rear Right (J389)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
02498 - Left Low Beam Reflector Motor (V294)
007 - Short to Ground - Intermittent
02499 - Right Low Beam Reflector Motor (V295)
007 - Short to Ground - Intermittent
00233 - Sensor for Automatic Distance Control Coverage Area Blocked
003 - Mechanical Failure - Intermittent
9458449 - Cellular Antenna
B1053 11 [009] - Short to Ground
Sai arvuti taha pandud, veakoodid võetud, ära kustutatud ja uuesti võetud ja need jäid ikkagi sisse.

Vasta