V10 diisel Touareg

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
Synch
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 03 Jaan 2019, 23:13
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

V10 diisel Touareg

Lugemata postitus Postitas Synch » 03 Jaan 2019, 23:17

Tere,

Olen omanud Q7 240kw diislit, S6 V10 320kw bensukat ning nüüd vaatan uuesti diisli poole. Silma on jäänud V10 Volkswageni poolelt.

Kas keegi oskab võtta antud mootori puhul sõna? Eestis 2007-2009 aasta Touaregid hinnaga 7350-8990€. Sellise hinnaga muidugi korras sõidukit ei leia.

Saksast leidsin R50 versiooni ca 10 000€-ga.

Ma ei oota vastuseid ala "Hoia eemale". Kui kirjutad, et tuleb eemale hoida, siis lao faktid lauale.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2416
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 19 korda

V10 diisel Touareg

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 04 Jaan 2019, 03:54

Oleneb kuidas hooldatud ja sõidetud. Räägiti küll siin foorumis ühes teemas alles mõni päev tagasi, et üks vahetab neljandat korda see aasta mootorit.
Ja olen kuulnud ka kuulujutte, et lõuna eestis pidi mõnel mehel hästi juba välja tulema selle v10 asendamine v6'ega.
Samas olen kohanud ka v10 mehi kes räägivad, et see v10 kestab paremini kui v6.
Olevat ühte niisama tarkvaraga tuuninud ja teist kõvasti rohkem tarkvara ja ka riistvara vahetusega.
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2158
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Auto: B8
Asukoht: Ida
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 18 korda

V10 diisel Touareg

Lugemata postitus Postitas argo » 04 Jaan 2019, 06:40

Ei tahetud ju teada “mida naised saunas räägivad”. Aga Synch vaata selle teema lõpus on “Sarnased teemad”, seal omajagu V10 juttu.

Maahärra
Veteran
Postitusi: 1020
Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
Auto: Škoda Octavia
Asukoht: Eesti,
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

V10 diisel Touareg

Lugemata postitus Postitas Maahärra » 04 Jaan 2019, 06:45

Synch kirjutas:
03 Jaan 2019, 23:17
Tere,

Olen omanud Q7 240kw diislit, S6 V10 320kw bensukat ning nüüd vaatan uuesti diisli poole. Silma on jäänud V10 Volkswageni poolelt.

Kas keegi oskab võtta antud mootori puhul sõna? Eestis 2007-2009 aasta Touaregid hinnaga 7350-8990€. Sellise hinnaga muidugi korras sõidukit ei leia.

Saksast leidsin R50 versiooni ca 10 000€-ga.

Ma ei oota vastuseid ala "Hoia eemale". Kui kirjutad, et tuleb eemale hoida, siis lao faktid lauale.
Kui nagunii "savi" on teiste arvamus ja info, siis osta ära ja kõik.

Synch
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 03 Jaan 2019, 23:13
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

V10 diisel Touareg

Lugemata postitus Postitas Synch » 04 Jaan 2019, 11:35

Siinsed härrad lähevad kohe püha viha täis. Tundub, et Volkswagenit siis osta ei tohigi, kui selliseks muutun....

Arvamiusest pole suva. Kui keegi tuleb ja kirjutab vaid hoia eemale, siis see on teema risustamine ning see ei anna ülevaadet ei mulle ega teistele. Kui tuleb eemale hoida, siis tahaksin teada miks.

Kas see V10 ei sarnane Audi V8-ga? Audil samuti kõike topelt, kui silindreid vaid vähem.


Sarnaseid teemasid näitab minul allpool vähe ning seal selline tavaline tihendite väsimus koos turbo väsimusega. Kas on veel midagi? Üldjuhul suuremad mootorid peaksid olema need, mis paremino peavad vastu...

links1
Klubiline
Postitusi: 183
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: Golf 3 GTI
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 9 korda

V10 diisel Touareg

Lugemata postitus Postitas links1 » 04 Jaan 2019, 11:53

Miks just see 5-liitrine V10 diisel? Janune nagu 4.2 V8 bensakas ju.
Üldjuhul panevad suuremad vastu küll paremini aga vaata, kui mingi päss sellest on üle käinud suhtumisega, et lihtsalt omamine ja hooldus jäetud sinna samusesse, siis vastupidavust loota ükskõik mis mootorilt, on NULL.
Kuna saan aru, et hinnapiir on seal 10000 kandis vms, siis ostke endale see V6 ja parandage seda (odavamalt kui V10). Ning kui rohkem sellist vajutamise isu, siis tasuks üldse vaadata miskit muud marki masinat. :)
Glamuurne Olend Luksuslikkus Fantaasias

Synch
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 03 Jaan 2019, 23:13
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

V10 diisel Touareg

Lugemata postitus Postitas Synch » 04 Jaan 2019, 12:46

Audi V8 oli diisel, 2008 oma. :)

Hetkel Audi S6 C6, mis turu odavamalt müügis mul ning peale selle müüki planeering osta suurem auto, aga ei taha väga palju kw poolelt alla anda. V6 sõidukid (165, 171, 176, 180kw) kõigil ikka samad hädad. Pole nendel uuematel ikka kett väga korda tehtud. Surfanud veebis ringi ning ikka hädad küljes.

See on õige tähelepanek, et kui ostetakse ja võetakse viimast ja pannakse müüki sedasi, et kõik pekkis (mis mu S6-l ka oli) siis on pisut kehvasti. Võin öelda, et peale ostu ca nädal hiljem sain 1500€ kindlasti remondile magama panna.

Kui VW V10 on tõesti niivõrd kehvake, siis eks pean vaatama tagasi Audi V8 diisli poole.

Tänud hetkel neile, kes on proovinud abistada.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4288
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 53 korda
Tänatud: 39 korda

V10 diisel Touareg

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 04 Jaan 2019, 15:03

Ega foorumi nime taga ei peitu juhuslikult kodaniku nimega Ats?

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1718
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 22 korda

V10 diisel Touareg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 04 Jaan 2019, 15:49

Kui sa V6te ketti kardad, siis V10 diislil ju üldse kogu see majandus nende kummijukudega, ehk hammasrataste süsteem. Rida-viiel, ja V10 ongi kokku pandud kaks rida-viite, on sellega ikka omajagu jama silma jäänud ja on selle tõttu mootoreid hingusele läinud. Samuti lõppes selle süsteemi kasutamine üsna kiirelt, küllap põhjusega. Mõni kummijuku sul seal alla annab, siis kohe jälle mootor maha. Mina olen üht V10 diislit elus lähedalt näinud ja tolle omanik oli ikka suht hädas sellega, küll turbode juhtimisega aegajalt midagi mille tõttu oli avariirežiimis mootor jne. Ütles, et kütet võtab pea sama palju kui tal 4.2 bensiin Cayenne võttis, aga väänet see-eest kiitis, ehk, et sama raha eest rohkem sõidurõõmu :)
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

aerox.
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 20 Sept 2010, 18:16
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

V10 diisel Touareg

Lugemata postitus Postitas aerox. » 04 Jaan 2019, 16:31

Kui hooldada hästi (tihedamini kui ette nähtud, iga 10t km) ja sõidad normaalselt (vahepeal ikka korralikult gaasi anda), siis kestab kah paremini. Kui töristada ainult (hakkavad kohe turbo geomeetriatega, egr jne jamad). Kui osta korralikult hooldatud masin mis on ka vahelt piitsa saanud siis ei ole kõige hullem. Nagu enamus inimesed ei suudeta selle auto hooldus kulutusi maksta ja ei remondita siis ilmselgelt laguneb ja sureb kätte ära.

Synch
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 03 Jaan 2019, 23:13
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

V10 diisel Touareg

Lugemata postitus Postitas Synch » 04 Jaan 2019, 18:02

Tiit, nii see on! Ma ei saanud teha sama nimelist kontot, juba kasutuses.

Ma ei karda kette...Lihtsalt avaldasin V6 suhtes arvamust, et ega nendega ka probleeme. Kahetsen, et V8 4.2 TDI Q7 omalajal ära müüsin, see sõitia nagu kulda ja oli hooldatud.

Tundub, et pöördun V8 Q7 peale, pean ootama-vaatama ning ehk leian. Loodetavasti ei pea kaugele sõitma.

Kui keegi veel jagab infot, siis see on hea, sest ehk keegi kunagi planeerib V10-t osta siiski, siis selline teema on hea.

Vabandan, kui kedagi solvasin!

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2416
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 19 korda

V10 diisel Touareg

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 04 Jaan 2019, 18:48

Nendel vanematel V6'l 165kw olid ketid mis väga üle 200 tuhande ei kestnud. Või keti pingutid ei kestnud.
Mul oli 176 kw V6 millel läbisõit müües oli 264 tuh ja tean ka masinat millel peaks 300 tuh juba ees olema.
Üldjuhul selliseid masinaid käiakse ikka esinduses remontimas. (näha on mölleri parklas küll neid koguaeg)
Kui aega on otsida siis küllap leiad korralikult hoitud V10.
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Maxpower
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: VW Touareg 3.0TDI 180kw
Asukoht: Tln
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 7 korda

V10 diisel Touareg

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 05 Jaan 2019, 11:54

Synch kirjutas:
04 Jaan 2019, 18:02

Tundub, et pöördun V8 Q7 peale, pean ootama-vaatama ning ehk leian. Loodetavasti ei pea kaugele sõitma.
Ei ei...nüüd oleks aeg ikka edasi liikuda, V12 TDI 8). Johaidii kus neil ikka väänet ja kui veel chippida ka :twisted:
Oryx white - Mother of pearl effect:)

Synch
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 03 Jaan 2019, 23:13
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

V10 diisel Touareg

Lugemata postitus Postitas Synch » 11 Veebr 2019, 12:47

Uuriks korra, kui maanteel sõites pöörded kõiguvad edasi-tagasi, siis milles on probleem? Käike vahetab sujuvalt, pöörded ei lähe üles käike vahetades. Kohapeal R,N,D vahel proovides rakendub käik õigesti. Ei viita üldse ATM veale...

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1114
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

V10 diisel Touareg

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 11 Veebr 2019, 13:42

Kui kasti turbiin läbi hakkab minema, siis kipuvad ka ühtlasel sõidul pöörded ujuma
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Vasta