VW Passat 2,8 1998

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
KV6
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 18 Mai 2020, 21:38
Telefon: 55963518
Asukoht: Jõgevamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2,8 1998

Lugemata postitus Postitas KV6 » 18 Mai 2020, 21:49

Nägin tuttava garaazis seismas 2,8 mootoriga nelikveolist universaalkerega Passatit(tiptronic) Olen väga huvitatud sellest, sest auto ise on väga korralik. Aasta on 1998. Esitage vastuväiteid, et seda mitte osta.
Viimati muutis KV6, 18 Mai 2020, 21:59, muudetud 2 korda kokku.

links
Klubiline
Postitusi: 629
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Audi A6 C4 2.5TDI
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 49 korda

VW Passat 2,8 1998

Lugemata postitus Postitas links » 19 Mai 2020, 09:36

KV6 kirjutas:
18 Mai 2020, 21:49
Nägin tuttava garaazis seismas 2,8 mootoriga nelikveolist universaalkerega Passatit(tiptronic) Olen väga huvitatud sellest, sest auto ise on väga korralik. Aasta on 1998. Esitage vastuväiteid, et seda mitte osta.
Järgmised 2 aastat diisel odav :mrgreen:
Sital ajal on küpsis ka kringel ja kärbes liha. Kui mingi totrus on muutunud rutiiniks, siis mida
absurdsem on see totrus, seda raskem on teda välja juurida. Ärge tehke, mida teate, vaid teadke, mida teete!

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2840
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 60 korda

VW Passat 2,8 1998

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 19 Mai 2020, 10:14

links kirjutas:
19 Mai 2020, 09:36
KV6 kirjutas:
18 Mai 2020, 21:49
Nägin tuttava garaazis seismas 2,8 mootoriga nelikveolist universaalkerega Passatit(tiptronic) Olen väga huvitatud sellest, sest auto ise on väga korralik. Aasta on 1998. Esitage vastuväiteid, et seda mitte osta.
Järgmised 2 aastat diisel odav :mrgreen:
Ja sellegi eest paljusid ei huvita kütusekulu vaid minek ja mugavus.
Üldiselt ei ole kuulnud palju 2,8 mootori probleeme. Kui normaalselt hoitud ja sõidetud siis kannatab sellist võtta küll. :)
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

golfimees
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Passat 2,8 1998

Lugemata postitus Postitas golfimees » 19 Mai 2020, 14:11

Käigukasti töö üle kontrollida, kui katki läheb, on raha paigutamismured mõneks ajaks lahendatud :P

links
Klubiline
Postitusi: 629
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Audi A6 C4 2.5TDI
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 49 korda

VW Passat 2,8 1998

Lugemata postitus Postitas links » 19 Mai 2020, 14:16

MustVälk kirjutas:
19 Mai 2020, 10:14
Ja sellegi eest paljusid ei huvita kütusekulu vaid minek ja mugavus.
Üldiselt ei ole kuulnud palju 2,8 mootori probleeme. Kui normaalselt hoitud ja sõidetud siis kannatab sellist võtta küll. :)
Kle, küsiti ju vastuväiteid :D :D
Sital ajal on küpsis ka kringel ja kärbes liha. Kui mingi totrus on muutunud rutiiniks, siis mida
absurdsem on see totrus, seda raskem on teda välja juurida. Ärge tehke, mida teate, vaid teadke, mida teete!

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2437
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Telefon: 57 411 411
Auto: A4 B8, PASSAT 4motion b5.5, e36 cabrio
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

VW Passat 2,8 1998

Lugemata postitus Postitas Siim » 19 Mai 2020, 20:36

nukkvõlli ketid ja nende pingutid on kallid, tüüpilised õlilekked(klapikambri kaaned, ketipingutide alt tihendid), väljalaske kollektori tihendeid mitmel vahetanud. Passatile omane “multilink” esisild(odavamad alates 100€-500€), kui syncro/4motion siis tagasilla tala roostetamine auguliseks/pooleks. Üleval mainitud käigukast ka. Nagu kasutatud auto puhul ikka, loterii. Võid saada hea auto aastateks, aga halvimal juhul saad kõik mainitud asjad kaela ja lisaks veel varbad ka märjaks( aku alune äravool, kapoti trossi läbiviik, aju karbi tihend, salongi filtri alune korpus jne).
If u ain't scrapin, then u ain't low enough!

ziimz
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 02 Mär 2014, 13:40
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Passat 2,8 1998

Lugemata postitus Postitas ziimz » 19 Mai 2020, 22:54

Peale auto ostu võtab kütusekulu enamiku oigama. Eriti veel talvel lühikesed otsad linnas. Samuti on mootori rihmavahetuse täiskomplekt liiga kallis.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2840
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 60 korda

VW Passat 2,8 1998

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 20 Mai 2020, 06:58

links kirjutas:
19 Mai 2020, 14:16
MustVälk kirjutas:
19 Mai 2020, 10:14
Ja sellegi eest paljusid ei huvita kütusekulu vaid minek ja mugavus.
Üldiselt ei ole kuulnud palju 2,8 mootori probleeme. Kui normaalselt hoitud ja sõidetud siis kannatab sellist võtta küll. :)
Kle, küsiti ju vastuväiteid :D :D
Ahh selles suhtes. :D
Enamasti ostetakse neid nelikuid sihipäraselt kehvade teede jaoks näiteks kruus. Sellest kruusateest tekkib tolm mis kippubki iga tihendi vahele pugema sest seal on niiskust ja seda kiiremini suretab neid tihendeid. Sama on tagasilla talaga kuhu peale seda tolmu koguneb ja omakorda jääb ka sinna rohkemgi niiskust külge. :)
Mootor üldiselt ei jaksa originaalis kõiki nelja ratast ringi lasta. Proovitud tuunida, aga kere poolest on mõtetult raske ja tulemuseks minnakse drifti pilliks bmw'd ostma. Või leitakse parem mootor sinna masinale.
Kui sihipäraseks kasutuseks osta, siis kõlbab küll. Jõudu piisavalt, et kärusid vedada.
Sillasüsteem raske ja keeruline, aga sõites stabiilne.
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

teet82
Huviline
Postitusi: 342
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 9 korda

VW Passat 2,8 1998

Lugemata postitus Postitas teet82 » 22 Mai 2020, 18:22

Oli endal selline manuaal nelik kunagi ja see oli küll väga hea auto. Minul ei trehvanud küll kõige parem ost, sest üpris kohe läks tagumine kepsusaale (ka üks nõrk koht nendel mootoritel), katalüsaatorid olid puudu jne..
Nii vana bensiinimootori puhul ongi vist oluline, et suudaks heitgaasitesti läbida. Kõik need sillad, rihmad ja nelikusüsteem on ju kõigil selle ajastu VAGidel sama, samas hinnaklassis. Ise ostaks küll vist uuesti kui korraliku manuaali leiaks.
Viimati muutis teet82, 22 Mai 2020, 21:43, muudetud 1 kord kokku.

KV6
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 18 Mai 2020, 21:38
Telefon: 55963518
Asukoht: Jõgevamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2,8 1998

Lugemata postitus Postitas KV6 » 29 Mai 2020, 16:08

Tänud vastuste eest...käigukast tegi murelikuks ja sai valitud teine masin.

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2445
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Auto: TFSI | B5
Asukoht: Ida
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 42 korda

VW Passat 2,8 1998

Lugemata postitus Postitas argo » 29 Mai 2020, 19:33

Mis siis valituks osutus? Volkswagenist midagi?
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi | Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi

KV6
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 18 Mai 2020, 21:38
Telefon: 55963518
Asukoht: Jõgevamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2,8 1998

Lugemata postitus Postitas KV6 » 29 Mai 2020, 19:46

Valituks osutus veidi pisema mootoriga. Audi A4 1,6 bensiin+gaas. Väga rahul valikuga.

Vasta

Mine “Autoostu abi”