Golf 7 variant ostuabi

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
kohvi
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 09 Okt 2021, 15:03
Auto: Golf IV variant 1.6 2006
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Golf 7 variant ostuabi

Lugemata postitus Postitas kohvi » 09 Okt 2021, 16:01

Tere

Vaja head nõu.
Eesmärk leida "uus" öko-daily hinnaklassis kuni 8-9k (viimases otsas ei jää enam ootamatusteks ruumi).
Sõidan linnas/maanteel u. 65/35
Veokonks võiks olla aga seda peaks saama lasta paigaldada(?).
Eelistaks automaati aga manuaal on ka ok (sest hind ja võimalikud lisamured).

Selles hinnaklassis olen näinud peamiselt 1.4 TSI (90kw) ja 1.6 TDI mootoritega 2013-2016a. variante läbisõiduga 150-200 tkm.

Mõned küsimused:
- kuidas on nende mootorite töökindlusega, saan aru, et Mk 7 peal on 1.4 TSI 90kw mootorid ikkagi rihmaga, mitte ketiga nagu mk 6-l?
- Olen näinud 1.4 TSI-del õliseid mootoreid ja lugenud, et võtavad palju õli - milles probleem ja kas annab midagi ette võtta?
- Diisli omamise kogemus puudub seega oodatud diisel vs bens. argumendid.
- Mida üldse tasuks kirjeldatud masinate puhul jälgida, et kindlasti oleks tehtud (rihmade välp? Sidur, hooratas?)
- Reaalne kütusekulu ilmselt ei vasta üldjuhul tehase väidetule või kuidas on kogemused igapäevakasutuses?

Mõni kuulutus ka:
1. 1.4 TSI 90kw MT
2. 1.4 TSI 90kw MT
3. 1.6 TDI 81kw AT
4. 1.6 TDI 81kw MT

Või peaks hoopis forde ja opeleid vaatama?

Tänud ette.
Viimati muutis kohvi, 09 Okt 2021, 16:03, muudetud 1 kord kokku.

tommm
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

Golf 7 variant ostuabi

Lugemata postitus Postitas tommm » 09 Okt 2021, 19:09

1,6 diisel DSG 2017, ls 80k kopikatega.

Sõidab diisli kohta väga vähe, aga omadel põhjustel kasutusel pigem diisel kui bens. Lühikesed otsad, põhiliselt linn - pole üle 6l kulu väga kohanud. Kui suvel mõne maanteekilomeetri ka saab, siis keskmine tihti alla 5. Tankimise, mitte kompuutri järgi.

Midagi lagunenud pole, aga LS ka väike. Originaalaku pidi vahetama eelmisel talvel tulenevalt lühikeste otste suurest osakaalust. Kokkuvõttes hea masin, salongi ruumikus hea, pagass sama suur kui Passatil ning Dynaudio ja korraliku lisa-heliisolatsiooniga sõidab nagu päris auto. Jõudu võiks alati rohkem olla :)
Viimati muutis tommm, 09 Okt 2021, 19:49, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat tommm selle postituse eest:
kohvi

kohvi
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 09 Okt 2021, 15:03
Auto: Golf IV variant 1.6 2006
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Golf 7 variant ostuabi

Lugemata postitus Postitas kohvi » 09 Okt 2021, 20:55

tommm kirjutas:
09 Okt 2021, 19:09
...
Midagi lagunenud pole, aga LS ka väike. Originaalaku pidi vahetama eelmisel talvel tulenevalt lühikeste otste suurest osakaalust. Kokkuvõttes hea masin, salongi ruumikus hea, pagass sama suur kui Passatil ning Dynaudio ja korraliku lisa-heliisolatsiooniga sõidab nagu päris auto. Jõudu võiks alati rohkem olla :)
Kusagilt on meelde jäänud jah, et diislid ja talv ei ole hea kombo - kui igapäevased sõidud on pigem 15+15 km linnas tööle ja tagasi, mis siis murekohad võiksid olla? Peaks pakasega laskma mootoril enne sõitu soeneda? Ei pruugi üldse käivituda?

Pagassi suurus on hetkel olulisem kui kiirendus jah, samas linnas passatiga ukerdada tundub juba liig :)
Eks selle helisüsteemi ja muude tulede-viledega saab ehk hiljem tegeleda.

tommm
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

Golf 7 variant ostuabi

Lugemata postitus Postitas tommm » 10 Okt 2021, 12:14

kohvi kirjutas:
09 Okt 2021, 20:55
tommm kirjutas:
09 Okt 2021, 19:09
...
Midagi lagunenud pole, aga LS ka väike. Originaalaku pidi vahetama eelmisel talvel tulenevalt lühikeste otste suurest osakaalust. Kokkuvõttes hea masin, salongi ruumikus hea, pagass sama suur kui Passatil ning Dynaudio ja korraliku lisa-heliisolatsiooniga sõidab nagu päris auto. Jõudu võiks alati rohkem olla :)
Kusagilt on meelde jäänud jah, et diislid ja talv ei ole hea kombo - kui igapäevased sõidud on pigem 15+15 km linnas tööle ja tagasi, mis siis murekohad võiksid olla? Peaks pakasega laskma mootoril enne sõitu soeneda? Ei pruugi üldse käivituda?

Pagassi suurus on hetkel olulisem kui kiirendus jah, samas linnas passatiga ukerdada tundub juba liig :)
Eks selle helisüsteemi ja muude tulede-viledega saab ehk hiljem tegeleda.
15+15 pole isegi vast väga paha, jõuad mootori soojaks sõita vähemalt. Aga eks diisli eelsüüted ja käivitusvoolud on akule suuremaks koormuseks kui sõidu ajal korralikku laadimist ei saa.

Aku üldiselt on nii odav asi, et ma selle pärast väga ei muretseks. Selle 1,6 kiituseks võib veel öelda, et see on siiani (ptuiptuiptui) ainuke volkar, mis pole hoolduste vahepeal muid vedelikke tarbinud peale kütuse ja aknapesu.

Omanud 1,8TSI, 2,0bitdi, hetkel veel üks 140kw tdi käsil. Pole need bensukad ka ülemäära pommikindlad. Diislil samas liitrihind oluliselt odavam, samuti pole ma suurusjärgulisi hoolduskulude vahesid märganud bensuka kasuks.
Kes tänasid kasutajat tommm selle postituse eest:
kohvi

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5177
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Telefon: 53364980
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 52 korda

Golf 7 variant ostuabi

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 10 Okt 2021, 12:22

See 15km sõitu võiks olla piisav diisli jaoks, saab soojaks ja aega piisavalt laadida. Vahepeal ilmselt oleks mõistlik maanteele minna, et tahmafiltrit põletaks (kuigi võib-olla põletab ka linnavahel kui korralikult soojaks saab?). Diisli miinuseks kindlasti on talvel soojenemine kui mingit lisasoojendust ei ole, bensukas läheb oluliselt kiiremini soojaks.
Kes tänasid kasutajat J.Aru selle postituse eest:
kohvi

MartenL
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 32 korda

Golf 7 variant ostuabi

Lugemata postitus Postitas MartenL » 10 Okt 2021, 12:58

Enamikul Saksa diislitel on käivitamisel rakenduv elektriline lisaküte või webasto laadne diisliahi. Point on õige, tänapäeva bensukal ja diislil olulist hoolduse vahet ei ole. Diisli väiksem kulu, samas kui ei ole preemium klassi auto, siis jõuab salongi mootori müra ja suurem vibratsioon kui bensukal.
Kes tänasid kasutajat MartenL selle postituse eest:
kohvi

margus
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 10 korda

Golf 7 variant ostuabi

Lugemata postitus Postitas margus » 11 Okt 2021, 08:18

Omanud neid kõiki ja isiklikud kogemused TSI ja TDI variantidega. Kui valida, siis mina eelistaks 1.4TSI 103/110kW või 2.0TDI, kuid see eelistus puhtalt emotsioonin pealt. Numbreid kokku lüües olulist vahet erinevates TSI ja TDI omavahel meie oludes ei ole. Jah, võmsamad mudelid on võimsamad-kiiremad-ägedamad, kuid kusagil päriselus sa seda meie oludes ära kasutada ei jõua.

TSI suurimaks võimalikuks mureks ongi õlikulu. Kahjuks ei ole seda võimalik enne ka tuvastada kui oled reaalselt mõni aeg sõitnud ja õli taset kontrollinud.
TDI puhul on juba ka mainitud, et enamustel meie piirkonnas olevad sõidukid peaksid omama salongiringi elektrilist lisakütet, mis külmad kergemini üle aitab elada. aeg-ajalt pikem ots või "ringiga" kusagile minek tuleb ainult kasuks, et aku täis laeks ja mootor korralikult soojaks saab,e t oma EU-protseduurid ära teha. NB! Tahmafiltri põletamise eelduseks on enamvähem töösoe mootor ( k.a. jah.vedelik ja õli ) ning kiirus min 65km/h.

Kaudsemalt veel on DSG puhul mõningale eelis kõigi teiste ees 2.0TDI (110kW ja 135kW GTD ) - sellel on märja sidurida kast. Regulaarselt max 60tkm õlivahetus ette nähtud, kuid enamasti kasti eluiga ka pikem ning sõidumugavus kuiva siduriga versioonidest ( kõik muud mootorid ja võimsused ) mõnusam.

Antud hinnaklassi valides vali pigem see, mis sulle meeldib ja auto, mis enamvähem korralik on. Lõpuks on tegemist juba 2-3-4-ringi autoga ja mingid võimalikud "üllatused" ikka võivad ette tulla.
Üldiselt on Golfi pidamine ikka üsnagi mõistlike kuludega
Kes tänasid kasutajat margus selle postituse eest:
kohvi
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

kohvi
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 09 Okt 2021, 15:03
Auto: Golf IV variant 1.6 2006
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Golf 7 variant ostuabi

Lugemata postitus Postitas kohvi » 13 Okt 2021, 10:22

Tänan hea info eest!

Praegu kaldubki diisli poole ja on ka üks 2014a. 2.0TDI 110kw sihikul, 6-käiguline DSG.
Kui keegi oskab suunata, et millele tähelepanu tasuks pöörata siis igasugune info oodatud. Pean silmas peamiselt kulukaid tüüpvigu ja nende tuvastamist.

Konkreetsel autol mälu järgi seda lisakütet varustuse nimekirjast ei leidnud (saksast toodud). Kuidas selle olemasolu tuvastada saaks?
Vaatasin, et Webasto paigaldamine on päris kulukas - kas on ka mingeid soodsamaid lahendusi?

Oskab keegi ka öelda kus oleks hea lasta teha ostueelne kontroll Tartus?
Kes tänasid kasutajat kohvi selle postituse eest:
margus

margus
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 10 korda

Golf 7 variant ostuabi

Lugemata postitus Postitas margus » 13 Okt 2021, 10:48

kohvi kirjutas:
13 Okt 2021, 10:22
Tänan hea info eest!

Praegu kaldubki diisli poole ja on ka üks 2014a. 2.0TDI 110kw sihikul, 6-käiguline DSG.
Kui keegi oskab suunata, et millele tähelepanu tasuks pöörata siis igasugune info oodatud. Pean silmas peamiselt kulukaid tüüpvigu ja nende tuvastamist.

Konkreetsel autol mälu järgi seda lisakütet varustuse nimekirjast ei leidnud (saksast toodud). Kuidas selle olemasolu tuvastada saaks?
Vaatasin, et Webasto paigaldamine on päris kulukas - kas on ka mingeid soodsamaid lahendusi?

Oskab keegi ka öelda kus oleks hea lasta teha ostueelne kontroll Tartus?
Kindlasti, et kasti õlivahetused max 60tkm tehtud, hooratas võib ka juba olla selline tüütu ja vahetamist vajav asi kui juba tehtud ei ole.
Õlilekkeid võib sellise vanuse puhul olla nii mootorist kui kastist. Kui juba vanemat sõidukit vaatad, siis kindlasti pigem rohkem varustust, mida hiljem ei peaks kahetsema - ksenoon, adaptiivne kiirushoiduk, nn. Highline sisu ( poolnahk või osaliselt Alcantara ), muu võiks juba elementaarsena olemas olla :)

Kontrolli teostab üsna adekvaatselt Tartu VW esindus, lisaks saad teada ajaloo kohta ( võid ka niisama juba küsida ) ning kui on tegemata mõni tagasikutsimine ( tarkvara, ka panoraamil oli midagi hiljuti ), siis see info ka sealt kohe selge.

Hetkel vaatan, et a24 on kõik 2.0tdi + DSG hirmsasti ülehinnatud ja soodsaim 2014 sõiduk lausa 11tEUR ja peale :crazy: Enda maasikas 2014 sai eelmisel sügisel müüdud 9k kanti - vot mis hinnad vahepeal teinud on...
Ehk tasuks selle olukorra puhul juba tõesti Passatit vaadata
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Vasta

Mine “Autoostu abi”