B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

murf
Huviline
Postitusi: 630
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 125 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas murf » 01 Jaan 2022, 23:18

Skodal ongi lahjema motoga kah. Tegelt peaks ju Volksul ks olema, vähemalt Auto24 oli mingi aeg küll b8 1.4TSI 4motion müügis.
Skoda häda on minu arust see, et võrreldes Volksuga on nende interjöör odav välja. Superb on väljast täitsa OK, aga seest ikka :thumbdown:

PriitV
Klubiline
Postitusi: 83
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 15 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas PriitV » 02 Jaan 2022, 10:26

https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3508875
See oli müügis, manuaalkastiga kahjuks. Rohkem pole b8 1.4 nelikuid eestis silma jäänud.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3090
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 394 korda
Tänatud: 92 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 02 Jaan 2022, 16:24

Ütleks ka sõna sekka? 6+ aastat olin neliveduste peal. Ja mingi hetk hääletasin rahakotiga esiveduste bensukate poolt sest hübriidid ei olnud nii heas hinnaklassis. Endiselt ei ole minu jaoks need sellises hinnaklassis, aga teen A kat ja mõte oli üldse 3000 või 4000 eurot maksev uus elektri mootorratas võtta. :)
See selleks. 2 km on paras jalutamis maa. Mul paljud tuttavad sõidavad sama maad jalgratta või elektri tõuksiga.

Mis puudutab nüüd su autovalikut on su enda rahakoti otsustada. Ma ei hakka siin ütlema, et VW'st hoia eemale. :D
Kui rahakott kannatab, siis Webastoga nelik TSI on kindlam ost kui GTE. Järelturu mõistes ka parem.
Viimati muutis MustVälk, 02 Jaan 2022, 16:24, muudetud 1 kord kokku.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

merchant
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 04 Okt 2017, 09:44
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas merchant » 02 Jaan 2022, 16:32

MustVälk kirjutas:
02 Jaan 2022, 16:24
Järelturu mõistes ka parem.
Seda paari aasta pärast kehtivat järelturu hinda prognoosida on hetkel küll tänamatu töö ...

miilits
Klubiline
Postitusi: 1955
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 77 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas miilits » 02 Jaan 2022, 16:41

merchant kirjutas:
02 Jaan 2022, 16:32
MustVälk kirjutas:
02 Jaan 2022, 16:24
Järelturu mõistes ka parem.
Seda paari aasta pärast kehtivat järelturu hinda prognoosida on hetkel küll tänamatu töö ...
Tegelt igat asja prognoosida mõtetu, ela hetk korraga ja selleks sobib alati midagi paremat kui hallmetallikdiisel. Mingi kaks km omal oleks, ostaks v8 töristamiseks 🤣
Kes tänasid kasutajat miilits selle postituse eest:
MustVälk
HUVILINE ....

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3090
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 394 korda
Tänatud: 92 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 02 Jaan 2022, 18:50

merchant kirjutas:
02 Jaan 2022, 16:32
MustVälk kirjutas:
02 Jaan 2022, 16:24
Järelturu mõistes ka parem.
Seda paari aasta pärast kehtivat järelturu hinda prognoosida on hetkel küll tänamatu töö ...
Jah seda küll. Hetkel vaatan, et GTE suudab isegi paremini hinda hoida.
Kuna gaasikraanidele keerati hinda juurde, siis hetkel on jällegi kõige mõistlikum diisel masinat omada.
Aga ma isiklikult enam uusi diisel mootoreid enam ei vaata.
Hübriid ja elekter on tulevik, aga seda kardetakse/umbusaldatakse endiselt.
Gaas on ka tulevik. Seda toodetakse isegi eestis. Biometaan on täitsa mõistlik taastuv resurss.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Sander.
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Telefon: 59011788
Asukoht: Põlva/Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas Sander. » 02 Jaan 2022, 21:47

Ma vaatan, et paljud võtsid siin sõnasabast kinni ja hakkavad juba totrust rääkima. Ega siis noore inimese sõidud ei koosne ainult tööle käimisest. Ikka käid ka vahest poes teises linna otsas, õhtuti vb trennis jne. Lihtsalt mõeldes kõikide nende alla 10km jäävate otste peale leian, et diiselmootor ei ole eriti otstarbekas. Kuigi jah vaadates turgu, siis diisli puhul oleks palju parem valik ja otsust lihtsam teha. Ei peaks isegi Tallinnasse minema. Hübriidi ei julge praegu kasutatuna osta. Oleks uue auto ostmine siis ei kõhkleks ka. Sisepõlemis mootoriga ma lihtsalt saan kindel olla, et niikaua kuni tanklates kütust müüakse ja rahakotis raha on võiks kõik hästi olla. Liigun suvel ka väga palju tsikkliga ja plaan endiselt eletritõuks soetada, et saaks tööle käia.
Kes tänasid kasutajat Sander. selle postituse eest:
MustVälk

murf
Huviline
Postitusi: 630
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 125 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas murf » 02 Jaan 2022, 23:05

Aga miks just Alltrack, 4-veo pärast? Passat või Arteon ei sobiks? Passat universaale pakkumises pole, kuid 1 Arteon 4-vedusena on küll Auto24 lehel saadaval. Läbisõit muidugi suurem, samas kW saad rohkem;)

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1036
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 97 korda
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas aus » 03 Jaan 2022, 10:50

Teemaalgatajale võrdluseks. Minu 206kW 2.0 TSI kütusekulu on natuke üle 13 000 km peale tankimiste järgi 10.8l/100km kohta ja puhtalt kütusekulu 0.16 €/km. Enamuse sõidan ilmselgelt lühikesi otsi linnas, webasto on suur sõber, aga ilmselgelt ei puudu mu sõidupäevikust ka järelhaagised ega pikad otsad.
Muid kulusid hetkel pigem vähe (6 kuud omanud), aga ilmselgelt läbisõidu suurenedes hoolduskulud sellesmõttes suurenevad perioodiliselt. Oleneb muidugi ka kui "range" sa iseendaga oled ja kui siledaks detailid sõidad.

GTE tundub iseenesest äge valik, järelturu mõttes muidugi on tõenäoliselt sinul (olles 2. omanik) teda ~5 aasta pärast keerulisem maha müüa. Samas igale asjale on ostja. :thumbup: Muidugi kui nelik valikus, siis GTEga keerulisem. :lol: Aga siis äkki juba Tesla?
Muidugi 1.8 hübriid ühe teise firma toodangust sõidab kompuutri järgi (minu näites mitte "tehaseandmetel") 5.6l/100km peale, sellega ütleb lihtne arvutus et ca 2x rohkem saad sõita. Aga valikud. :) Ma ei tea, kas see on minu mingi "kiiks", mida ma hübriididega proovin - aga kui hübriidiga "eriti ökotada" tahaks ja kõik ära sõita, siis "puhtalt elektriga" (ehk siis "sunnid" elektri-režiimi) saab sõita kuidagi eriti vähe. Ka selle ühe teise firma toodanguga, mis tehasest 30 000 km tagasi välja veeres. Või siis veel ühe teise firma toodanguga (2.0 hübriid), mis kompuutri järgi umbes 7l/100km peale kulutab ja 8000 km tagasi tehasest tuli. Ehk siis GTE puhul see lubatud 40-50km tundub juba päris hea. :thumbup:

Mul on esiveoga see võrdlus tuua, et 103kW ja 130kW (B7 kerel, 2.0 TDI) on kompuutri järgi ~2l/100km vahe. Üks pole muidugi minu auto, seetõttu hoolduskulusid ma ei ole võrrelnud (aga puusalt ütlen, et esiveol on igatepidi "odavam" (vaata ka esimese lõigu viimast lauset). Mind konkreetselt see 2 liitrit ei morjenda.

Ma ei oska võrrelda kuidas (Alltracki) 162kW ja 206kW (2.0 TSI) kütusekulus erinevad.

B7 130kW (2.0 TDI) puhul sain talvise küttekulu samasse auku praegusega, aga mitmete erinevustega.

@miilitsa võrdlus V8ga on ka muidugi asjakohane. Mehed kõrtsus rääkisid muidugi, et hoolduskulu poolelt esimeseks autoks ja esimesel töökohal ei soovita. :lol:
Kes tänasid kasutajat aus selle postituse eest:
Sander.sygnus
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Sander.
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Telefon: 59011788
Asukoht: Põlva/Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas Sander. » 03 Jaan 2022, 11:52

aus kirjutas:
03 Jaan 2022, 10:50
Teemaalgatajale võrdluseks. Minu 206kW 2.0 TSI kütusekulu on natuke üle 13 000 km peale tankimiste järgi 10.8l/100km kohta ja puhtalt kütusekulu 0.16 €/km. Enamuse sõidan ilmselgelt lühikesi otsi linnas, webasto on suur sõber, aga ilmselgelt ei puudu mu sõidupäevikust ka järelhaagised ega pikad otsad.
Muid kulusid hetkel pigem vähe (6 kuud omanud), aga ilmselgelt läbisõidu suurenedes hoolduskulud sellesmõttes suurenevad perioodiliselt. Oleneb muidugi ka kui "range" sa iseendaga oled ja kui siledaks detailid sõidad.

GTE tundub iseenesest äge valik, järelturu mõttes muidugi on tõenäoliselt sinul (olles 2. omanik) teda ~5 aasta pärast keerulisem maha müüa. Samas igale asjale on ostja. :thumbup: Muidugi kui nelik valikus, siis GTEga keerulisem. :lol: Aga siis äkki juba Tesla?
Muidugi 1.8 hübriid ühe teise firma toodangust sõidab kompuutri järgi (minu näites mitte "tehaseandmetel") 5.6l/100km peale, sellega ütleb lihtne arvutus et ca 2x rohkem saad sõita. Aga valikud. :) Ma ei tea, kas see on minu mingi "kiiks", mida ma hübriididega proovin - aga kui hübriidiga "eriti ökotada" tahaks ja kõik ära sõita, siis "puhtalt elektriga" (ehk siis "sunnid" elektri-režiimi) saab sõita kuidagi eriti vähe. Ka selle ühe teise firma toodanguga, mis tehasest 30 000 km tagasi välja veeres. Või siis veel ühe teise firma toodanguga (2.0 hübriid), mis kompuutri järgi umbes 7l/100km peale kulutab ja 8000 km tagasi tehasest tuli. Ehk siis GTE puhul see lubatud 40-50km tundub juba päris hea. :thumbup:

Mul on esiveoga see võrdlus tuua, et 103kW ja 130kW (B7 kerel, 2.0 TDI) on kompuutri järgi ~2l/100km vahe. Üks pole muidugi minu auto, seetõttu hoolduskulusid ma ei ole võrrelnud (aga puusalt ütlen, et esiveol on igatepidi "odavam" (vaata ka esimese lõigu viimast lauset). Mind konkreetselt see 2 liitrit ei morjenda.

Ma ei oska võrrelda kuidas (Alltracki) 162kW ja 206kW (2.0 TSI) kütusekulus erinevad.

B7 130kW (2.0 TDI) puhul sain talvise küttekulu samasse auku praegusega, aga mitmete erinevustega.

@miilitsa võrdlus V8ga on ka muidugi asjakohane. Mehed kõrtsus rääkisid muidugi, et hoolduskulu poolelt esimeseks autoks ja esimesel töökohal ei soovita. :lol:
Tänan jällegi väga põhjaliku ülevaate eest!
Minu arust on ju see keskmine täitsa okei kui arvestada sellega, et auto on nelivedu ja koptiall on omajagu kilovatte ka. Lisaks linnasõidud ja haagise vedamine. Olen sellega arvestanud. Nagu ka eelnevalt mainitud, siis arvan, et minu kolmeliitrine nelivedu diisel audi võtab hetkel isegi keskmiselt rohkem, eriti kui see ots ongi ala tööle-tagasi.
Kui mul ka esivedu B7 2.0tdi 103kw oli siis tavel tuli ka ikka ~8-9 keskmine. Kasutasin ka webastot palju tolle autoga.
Seoses siin teiste soovitustega, siis jääme ikka hinnapiiri juurde. Üle 22k ei taha kindlasti minna. Keegi siin soovitas Arteoni, nende hinnad hakkavad 23k...

murf
Huviline
Postitusi: 630
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 125 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas murf » 03 Jaan 2022, 12:52

Ahjaa, ajasin su ühe teise teemaga, kus hinnaorientiir oli 30k juures, segi.
Kas võtta see olemasolev Alltrack või oodata, seda oskad tagantjärele tarkusena hinnata paari kuu pärast. Alati on risk, et keegi viskab 1-2 nädala pärast mingi maasika norm raha eest müüki. Samas võib ka mitte miskit turule tekkida ning hinnad liiguvad pigem üles, kui alla. Valik on sinu.
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
aus

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 835
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 186 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas Golhv » 03 Jaan 2022, 18:09

Ma olen nende kõikidega üksjagu sõita saanud, lihtne soovitus on, mine proovi üldse GTE*d, võimalik, et sulle ei meeldigi see, või vastupidi meeldib väga.
Temaga sõidukogemus on küllaltki teine.
-Proovi tänase ilmaga just linnas sõita, vaata mis tunne tekib
-mine proovi maanteel põhjagaasiga möödasõitu teha.
-proovi reipamalt kurvi keerata
-proovi aint elektriga sõita.
analüüsi läbi, kas saad igal õhtul seda laadima panna, kui vastus on ei, siis liigu edasi teise mudeli juurde.
ei ole pointi tassida kaasas lisaakut mida sa normaalselt laadiada ei saa, kütuselt laadimine kaotab jälle teistpidise võidu ära.
Kui laadimine on olemas, sõitmine meeldib, siis osta, läbsõitu ei ole vaja nendel kindlasti karta nagu siin mainitud on.
Kui konkreetset autot proovida ei lasta siis mine mõnda esindusse ja küsi TIguani eHybrid mudelit, hetkel peaks see kõigil olemas olema ja saad tunde mootorist kätte.

Golhv

Sander.
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Telefon: 59011788
Asukoht: Põlva/Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas Sander. » 03 Jaan 2022, 20:10

Homme lähen Tallinna jaa, vaatan kõik üle mis huviorbiidis on. Ehk tõesti võiks minna seda gte-d proovida. Küll aga on murekoht see, et kuna elan korteris siis kodus ma seda autot laadida ei saaks. Ilmselt saaks seda teha tööl olles. Tööjuures on kohe maja ees sees elektriautode laadimis punkt. Eeldan, et seal oleks võimalus olemas. Kardan, et läheb mõttetuks, kui kodus laadimisvõimalust pole.

stefan31
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas stefan31 » 03 Jaan 2022, 23:41

Teemaalgatajale veel võrdluseks, minu valdavalt asulaväliseid teid sõitva Alltrack TSI keskmine arvutuslik kütusekulu soetamisest praeguseni on 8.1l/100-le. Viimase 3200km ehk siis lõppenud aasta suht talvise detsembri keskmine on 8,7 l/100-le.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/897156.html
Ülal mainitud 1.4TSI 4x4 veoskeemi pakuti Passatile/Superbile ainult manuaalkastiga ja vaid esimesed 2-3 aastat. Neid telliti ülivähe ja seetõttu kogu Euroopas järelturul haruldane versioon.
Minu kogemusest, nii 2.0TSI kui 2.0TDI puhul esi ja nelikveolise keskmise kütusekulu vahe on 1-1,5 liitrit, olenemata aasta-ajast. Talvel võib 4x4 ju vähem tühja kratsida, kuid peale külmkäivitust läheb hea 20-30km rohkem aega kuniks vahekast, haldex jms liikuvad lisasõlmed/õlid töösoojaks saavad ja hetkekulu normaliseerub madalamale tasemele.
Hiljuti oli juhus, et sõitsime sugulasega suht samal kellaajal 150+km teekonda Tallinnast lõunasse. Tema esiveolise 2.0TSI (140kw) Passati "since start" keskmine tuli 6.5 ja minul Alltrackil 7,7. Kusjuures tema auto oli ~150kg raskemas lastis ja startis õuest, mina soojast garaažist. Mõlemal masinal sama laiad (õigemini kitsad :) ) rehvid. Mul oli küll paar pügalat kõrgem keskmine kiirus, nii et laias laastus liitrine vahe.
Kes tänasid kasutajat stefan31 selle postituse eest:
MustVälk

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5289
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 111 korda
Tänatud: 141 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 04 Jaan 2022, 01:03

stefan31 kirjutas:
03 Jaan 2022, 23:41
Talvel võib 4x4 ju vähem tühja kratsida, kuid peale külmkäivitust läheb hea 20-30km rohkem aega kuniks vahekast, haldex jms liikuvad lisasõlmed/õlid töösoojaks saavad ja hetkekulu normaliseerub madalamale tasemele.
Tegelikult ka mõtled niimoodi v? Sinna vahekasti ja haldexisse läheb sul kummagisse alla 1L õli, mida v kui kaua sa seal midagi "soojaks sõidad"? :roll:

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1413
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 93 korda
Kontakt:

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 04 Jaan 2022, 07:20

Sander. kirjutas:
03 Jaan 2022, 20:10
Homme lähen Tallinna jaa, vaatan kõik üle mis huviorbiidis on. Ehk tõesti võiks minna seda gte-d proovida. Küll aga on murekoht see, et kuna elan korteris siis kodus ma seda autot laadida ei saaks. Ilmselt saaks seda teha tööl olles. Tööjuures on kohe maja ees sees elektriautode laadimis punkt. Eeldan, et seal oleks võimalus olemas. Kardan, et läheb mõttetuks, kui kodus laadimisvõimalust pole.
Kui selles laadimispunktis on Type-2 ots, siis võimalik laadida.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

stefan31
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas stefan31 » 04 Jaan 2022, 10:48

Muud järeldust ma teha ei oska, võib-olla kellegil on parem seletus. Viimased 25 aastat kord nädalas keeran ma maakodust külmkäivituse järgselt maanteele ja sõidan pikalt ühtlaselt 100-ga ning väga selgelt on näha muster, et esiveolistel normaliseerub jooksev kütusekulu jahedal ajal ~20km möödudes, nelikveolistel tuleb selleks vähemalt 2x rohkem sõita. See torkas teravalt silma, kui 7 aastat tagasi mu põhimasin vahetus, esiveoline Superb 125kWTDI-CR -> Passat B7 130kW TDI 4Motion (tegemist sisuliselt sama mootoriga). Hetkel peres 2 TSI ja 2 TDI VAG nelikveolist, kõigi puhul nõuab külmkäivituse järgne hetkekulu normaliseerumine rohkem aega, võrreldes varem omatud või praegu kusagilt lühiajaliselt laenatud pooleveolistel.
TiitRE kirjutas:
04 Jaan 2022, 01:03
Tegelikult ka mõtled niimoodi v? Sinna vahekasti ja haldexisse läheb sul kummagisse alla 1L õli, mida v kui kaua sa seal midagi "soojaks sõidad"? :roll:

merchant
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 04 Okt 2017, 09:44
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas merchant » 04 Jaan 2022, 15:24

TiitRE kirjutas:
04 Jaan 2022, 01:03
Tegelikult ka mõtled niimoodi v? Sinna vahekasti ja haldexisse läheb sul kummagisse alla 1L õli, mida v kui kaua sa seal midagi "soojaks sõidad"? :roll:
Ega sõlmed ainult õlist ei koosne, kogu raud peab üles soojenema, et hõõrdetakistus väheneks. Talvine keskkond lisaks pikendab seda protsessi.
Kes tänasid kasutajat merchant selle postituse eest:
MustVälk

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5289
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 111 korda
Tänatud: 141 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 04 Jaan 2022, 17:15

Johhaidii ma ütlen! :D

Kasutaja avatar
cr1m
Klubiline
Postitusi: 25
Liitunud: 27 Veebr 2014, 14:50
Auto: Passat Variant B8 1.8TSI 2017
Asukoht: Peetri
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 3 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas cr1m » 06 Jaan 2022, 22:40

Sander. kirjutas:
01 Jaan 2022, 23:01
Head uut kõigile!
Jah, ma olen selle neliku kohapealt täiesti nõus. Seda võib võrrelda ka sellega, et milleks osta Iphone kui 4 korda odavam Xiaomi teeb täpselt sama asja ära? :think:
Ütlen ausalt, et vaatasin siin isegi juba esiveolisi 1.4 mootoriga masinaid ka. Isegi Skodasi vaatasin, aga maitea miks mulle Skoda meeltmööda pole.
Kuna ma praegu sõidan ka neliveolise autoga ja naudin neid talviseid teeolusi täiega, siis lihtsalt ei tahaks esiveolise peale mõelda. Kuigi valik oleks lihtsam ja soodsam. Lisaks kui ma nüüd õigesti aru saan asjast, siis haldexiga masinate puhul rakendub nelivedu ju ainult vajadusel? Seega ei tohiks see oluliselt mõjutada kütusekulu näiteks suvel. Pigem mõjutab kütusekulu see 2 liitrine mootor. Oleks ainult 1.8 või isegi 1.4 neliveolisena saada, siis vist oleks valik selge.
Suve perioodiks tuleb vist hoopis elektritõuks osta, hea odav tööle käia. :D
kui meeldib, siis tuleb osta :) eks alati võib leida praktilisemaid valikuid, aga midagi peab rõõmustama ka ju

murf
Huviline
Postitusi: 630
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 125 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas murf » 08 Jaan 2022, 12:31

Sander. kirjutas:
30 Dets 2021, 12:12
Nonii, praegusel ajal maksab see kätte kui kiirelt ei tegutse. Suhtlesin musta Passati müüjaga ja auto on juba broneeritud kahjuks.
Seisab endiselt Auto24-s müügis. Mis teemast sai?

AllanA
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 29 Mär 2010, 13:47
Asukoht: TLN
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas AllanA » 12 Jaan 2022, 08:46

sygnus kirjutas:
01 Jaan 2022, 18:48
Ma ei tea, millist pulti @AllanA kasutas, kuid minul on selline:
Mõlemat, st on olnud MY15-16 passateid mingi hetk ja nüüd seisab hoovis lume all üks MY21. Ma liiga palju ei ole kasutanud, et põhjalikku arvustust teha -> siiani on töötanud. Ma igapäevaselt tarbin V8 bensiini parema meelega, kuna mul samuti lühikesed otsad :D

Edit. Kuna siin vahepeal OT läks, siis teemaalgatajale ja tulevastele huvilistele. Ma pigem ise vaataks MK7 Golf Clubspordi vms sellise eelarvega - elu on liiga lühike, et igava autoga sõita? :wave:
Viimati muutis AllanA, 12 Jaan 2022, 09:06, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat AllanA selle postituse eest:
Golhv

Sander.
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Telefon: 59011788
Asukoht: Põlva/Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas Sander. » 12 Jaan 2022, 11:52

Ei jõudnud üldse vahepeal foorumisse kiigata. Jäin samal õhtul väga haigeks kui Tallinnas käisin. Ühesõnaga kohapeal mulle auto väga meeldis. Värv oli reaalselt palju ilusam kui piltidel. Piltidel tundus heledam. Auto töötas ja sõitis minu meelest väga hästi ja Tallinnast koju sõites mõtisklesin sellest aina rohkem. Paar päeva hiljem läks auto Möllerisse, kus vahetati ära see vahekast millest ka juttu oli. Samal ajal mõtlesin, et kuna see auto seal juba on siis laseks seal ka põhjaliku kontrolli teha oma hingerahuks. Sain aruande kätte ja ega seal muud ei leitud kui seda, et veepump lekib ja alumise ketikaane vahelt on kergelt õliniiske. Rääkisin siis omanikuga vead läbi ja praeguseks hetkeks võib öelda, et leidsime kompromissi ja need asjad saavad ka tehtud. Hetkel pangad suhtlevad omavahel ja loodan, et kuulõpuks olen ma alltrack-i omanik. Käisin ka siin ühte 1.4 Superbi ja ka Passatit vaatamas aga ei tekitanud väga mingit emotsiooni. 1.4 Superbiga ei hakanud isegi sõitma sest seal juba kapotialt peale vaadates oli mootor igatepidi õline. Lisad olid muidu tollel vägevad, kuigi sellel alltrackil on rohkem vidinaid.
Kes tänasid kasutajat Sander. selle postituse eest:
MartenL

murf
Huviline
Postitusi: 630
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 125 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas murf » 12 Jaan 2022, 12:30

1.4 esivedu vs 2.0 nelik, siin pole midagi võrreldagi. Esimese ainus +emotsioon on paar minutit tanklas, siis rõõmustad, et ohh kui palju paagitäiega sõita sai. Ülejäänud aja rõõmustab Alltracki omanik ja praegustes ilmaoludes on suu kõrvuni kah.
Superb, interjöör jääb Passatile igatpidi alla, odav maik on juures.

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 182
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Arteon Shooting Brake R-line MY2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 51 korda

B8 2.0TSI Alltrack vs GTE

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 12 Jaan 2022, 12:47

Superb on jah suhteliselt kummaline moodustis. Omasin 2015 aasta (viimase põlvkonna algus) L&K Superbi millel olid kõik kellad ja viled peal - nahk, helisüsteemid, sõiduabid/lisad jne jne, kuid kogu selle klantsvärgi alt kumas ikka see 17900€ alghinnaga asteeklik politsei-takso. Superbist Passatisse istudes said kohe aru, et selle autoga on juba rohujuure tasandil vähe rohkem vaeva nähtud (materjalid, disain, üldine sõidutunnetus ja ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kasvõi ukse sulgumise hääl). Ainuke pluss mis minule Superbist jäi oligi ruumikus - kõik muu Passatiga võrreldes oli pigem kahjuks. Sisedisain ka pmst suurendusklaasi alt läbi käinud Octavia.
Viimati muutis Puuriit, 12 Jaan 2022, 13:37, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Puuriit selle postituse eest:
murf

Vasta

Mine “Autoostu abi”