Phaeton
Phaeton
Tere,
See küll esimene post, kuid kusagilt peab alguse ju tegema.
Naisele autot vaja.
Phaetoni hinnad on hetkel jõudnud sinna kus nad loodetavasti enam kiiresti ei lange, auto meeldib ja miks mitte.
Hoolduse pärast väga ei muretse, kuna igapäeva sõidukina kasutusel oleva A8 hooldus on suht samasse auku, õhuga on mõlemad.
Silmapiiril on 5 diisel, või siis 6l bensiin.
Kütusekulu pole teema, kuna autot leiaks kasutus vähe, aastast max. 5000km, igapäevaste sõidud saab A8 tehtud, kuid autot on vaja.
Samas elu on näidanud, et seisvad autod kipvad lagunema, seega minu küsimus oleks: kas ja kuidas Phaeton kestab nii väikese kasutuse juures?
Võimalik, et talvekuudel seisab auto mõnikord 2-3 nädalat.
5 diisel meeldib oma suure ja madala momendi tõttu, A8 on chipitud ja ca. 800nm toob igapäevaselt näole küll.
Chipitud 5l diislile lubatakse ca. 900nm.
W12 kohta ei oska midagi arvata.
Silmapiiril on algusaasta autod, kuna ei otsi igapäeva autot.
Seega, igasugused soovitused on väga teretulnud ja suured tänud ette kes kaasa mõtleb/räägib
See küll esimene post, kuid kusagilt peab alguse ju tegema.
Naisele autot vaja.
Phaetoni hinnad on hetkel jõudnud sinna kus nad loodetavasti enam kiiresti ei lange, auto meeldib ja miks mitte.
Hoolduse pärast väga ei muretse, kuna igapäeva sõidukina kasutusel oleva A8 hooldus on suht samasse auku, õhuga on mõlemad.
Silmapiiril on 5 diisel, või siis 6l bensiin.
Kütusekulu pole teema, kuna autot leiaks kasutus vähe, aastast max. 5000km, igapäevaste sõidud saab A8 tehtud, kuid autot on vaja.
Samas elu on näidanud, et seisvad autod kipvad lagunema, seega minu küsimus oleks: kas ja kuidas Phaeton kestab nii väikese kasutuse juures?
Võimalik, et talvekuudel seisab auto mõnikord 2-3 nädalat.
5 diisel meeldib oma suure ja madala momendi tõttu, A8 on chipitud ja ca. 800nm toob igapäevaselt näole küll.
Chipitud 5l diislile lubatakse ca. 900nm.
W12 kohta ei oska midagi arvata.
Silmapiiril on algusaasta autod, kuna ei otsi igapäeva autot.
Seega, igasugused soovitused on väga teretulnud ja suured tänud ette kes kaasa mõtleb/räägib
Viimati muutis MustVälk, 17 Nov 2015, 21:11, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Phaeton
kasutaja njufa teema kui pole lugenud - http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php? ... it=phaeton" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 25 Nov 2012, 17:47
- Auto: Järgmine auto Passu:D
- Asukoht: Tartu.
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 06 Veebr 2011, 20:16
- Telefon: 56671856
- Auto: B5
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Phaeton
Ei saa mitte vaikki olla. Mida sa plähmerdad koguaeg. Keegi pole sinu teemasse isegi vastanud, mida seal vaadata on?volkarifänn kirjutas:ou kle ma ka tahan siin Phaetoni kohta inffi saada,vaata inu teemat!!
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Phaeton
Ma mõtlesin, et ma ei hakka ütlema.Taffa kirjutas:Ei saa mitte vaikki olla. Mida sa plähmerdad koguaeg. Keegi pole sinu teemasse isegi vastanud, mida seal vaadata on?volkarifänn kirjutas:ou kle ma ka tahan siin Phaetoni kohta inffi saada,vaata inu teemat!!
+1
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Phaeton
Lugesin läbi, kuid tal auto väga vähe veel kasutuses olnud.Stollu kirjutas:kasutaja njufa teema kui pole lugenud - http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php? ... it=phaeton" onclick="window.open(this.href);return false;
Enne jäi mainimata, et autoga ei sõida naine üksi, vaid lastega - ka see oli üks põhjuseks miks Phaetoni poole vaatasin - loodetavasti suur, mugav ja turvaline.
Suvel on rohkem sõitmist ja pikemad otsad võiksid mugavad olla.
On w12/v10 mootoril tüüpvigu?
Ideeliselt sobiks ka 4.2 kuid neid liigub Eestis vähe.
Kõige rohkem valmistab "muret" just see, kui auto seisab vahel 2-4 nädalat, palju see ajapikku probleeme võib põhjustada?
Igasugused elektroonika, õhu või diisli erinevad sõlmed.
Elu on näidanud, et tihti siis just probleemid algavad . . .
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 06 Veebr 2007, 22:47
- Auto: VW Phaeton 4motion, Audi 90 TQ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Phaeton
Veits lugemist sulle kui aru saad http://forums.vwvortex.com/forumdisplay.php?112-Phaeton
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Phaeton
mina arvan , et sirvi see googel täpselt selliste küsimustega läbi mis pähe tuleb ja loe enda jaoks vajalik sealt välja , suht värske auto siinsele keskkonnale , ei ole veel lagunema hakanud järelikult ja teiseks on vähestel reaalne kokkupuude selle autoga olnud , seega kui sa nüüd tahad minu soovitust teada siis osta ja vaata ja hari tulevikus teisi probleemidega kui need peaks ilmnema ja see 2-3 nädalat ei tee küll autole midagi kui seisab , seisavad platsidel ka aastaid ja 5000 km pärast aastas mina ei soovitaks osta .
Re: Phaeton
Autot on vaja, kuna ajaliselt pole võimalik ühte masinat jagada, küsimus ongi milline.Stollu kirjutas:mina arvan , et sirvi see googel täpselt selliste küsimustega läbi mis pähe tuleb ja loe enda jaoks vajalik sealt välja , suht värske auto siinsele keskkonnale , ei ole veel lagunema hakanud järelikult ja teiseks on vähestel reaalne kokkupuude selle autoga olnud , seega kui sa nüüd tahad minu soovitust teada siis osta ja vaata ja hari tulevikus teisi probleemidega kui need peaks ilmnema ja see 2-3 nädalat ei tee küll autole midagi kui seisab , seisavad platsidel ka aastaid ja 5000 km pärast aastas mina ei soovitaks osta .
Naisel väga vahet pole millega sõidab, peaasi et käima läheb ja punktist a-b viib. Ise mõtlen rohkem tema ja laste turvalisuse peale, siis mugavuse ja ülejäänu on teisejärguline. Plekki - rauda saab alati remontida, või siis välja vahetada.
Phaeton on hetkel, vähemalt algusaasta omad, juba päris vanad autod - seega väike taustauuring on vajalik.
Seda lugedes tuleb A8 ost meelde. Täpselt sama teema, et seda autot ei jõua ära remontida jne. Tegelikult pole asi üldse nii hull.enerqy kirjutas:Veits lugemist sulle kui aru saad http://forums.vwvortex.com/forumdisplay.php?112-Phaeton
Lootsin, et keegi rohkem kaasa räägib.
Peamine mis silma on hakanud on nutune järelturg, kinnitab või lükkab keegi oma kogemustest seda ümber?
Tuttav müüb oma 5.0 vahelduva eduga ligemale 2a, täiesti nulliring, samas igapäevaselt sõidab ja ei nurise ka.
Kui keegi veel kaasa rääkida oskab, oleks tänulik
-
- Moderaator
- Postitusi: 7842
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: Phaeton
Punktist A punkti B liikumiseks on minu arust palju mõistlikumaid liikureid olemas kui kõnealune mudel - kas Passat (või CC) ei sobiks? Kus autot kasutama hakatakse - linn/maa? Phaeton projekteeriti minuteada muretuks kulgemiseks kiirteedel - sellest ka need hunnitult suured mootorid. W12 kapriisidest ja elektroonikaprobleemidest leiad vast ise netist lood üles. Antud isend ei kuulu kindlasti mõistlike ülalpidamiskuludega autode hulka - vaadates juba keredetailide hindu (lammutused jäävad valikust välja, B-kati osi vist üldse ei toodeta?). Võiksid teha päringu esindusse tüüphoolduste, levinud kuluosade ja keredetailide kohta, vaadata misllised on ülalpidamiskulud. Samas kui rahas pole küsimus ja auto meeldib siis miks mitte. Ei taha Phaetonit maha teha, räägin lihtsalt oma arusaamadest - ise samas ei ostaks, leian et on mõistlikumaid valikuid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Phaeton
Eks see mõistlik ole suhteline mõiste.GTI kirjutas:Punktist A punkti B liikumiseks on minu arust palju mõistlikumaid liikureid olemas kui kõnealune mudel - kas Passat (või CC) ei sobiks? Kus autot kasutama hakatakse - linn/maa? Phaeton projekteeriti minuteada muretuks kulgemiseks kiirteedel - sellest ka need hunnitult suured mootorid. W12 kapriisidest ja elektroonikaprobleemidest leiad vast ise netist lood üles. Antud isend ei kuulu kindlasti mõistlike ülalpidamiskuludega autode hulka - vaadates juba keredetailide hindu (lammutused jäävad valikust välja, B-kati osi vist üldse ei toodeta?). Võiksid teha päringu esindusse tüüphoolduste, levinud kuluosade ja keredetailide kohta, vaadata misllised on ülalpidamiskulud. Samas kui rahas pole küsimus ja auto meeldib siis miks mitte. Ei taha Phaetonit maha teha, räägin lihtsalt oma arusaamadest - ise samas ei ostaks, leian et on mõistlikumaid valikuid.
Sõidan ise igapäevaselt A8ga, nädala sees enamasti linnas (mitte küll Tallinn) ja kindlasti ütleks keegi, et milleks nii suur auto linna? Sellepärast, et isegi 20" rullidega on õhkvedrustusega mugav sõita ja sedaanina (universaal ei meeldi ja müratase on neil kõigil suurem) on mahume perega (lapsed on veel turvatoolides ja ei ulatu näiteks jalgadega selga taguma) lahedalt ära.
Esimeses postituses mainisin juba, et hoolus ja kuluosad ei ole vast probleemiks - eeldusel, et need A8 d3 kallimad pole ja tihti sa ikka neid nii väikese läbisõidu juures vahetad?
Enamus sõitu teise autoga tuleb vast maanteel, kui midagi ei muutu.
Proovin tuttava ära rääkida, äkki annab paariks päevaks oma V10 proovida/kasutada, siis on pilt selge
Auto ost on niikuinii ainult emotsioonidel põhinev ja tarbeautod nagu enamus on, võiks selle amortisatsiooni ajal ka sõidumõnu pakkuda
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Phaeton
Maitea kas ma olen loll või minu mõistus nii kõrgele ei võta aga miks on vaja naisele 5.0 mootoriga autot?
Pluss veel oli siin juba juttu chipimisest. Tekib küsimus millejaoks?
Turvalisuse kohapealt on minuarust see, et iga plekk läheb samamoodi kokku kui ta ikka matsu saab.
Miks mitte midagi sellist? http://www.auto24.ee/used/1007196" onclick="window.open(this.href);return false;
Pluss veel oli siin juba juttu chipimisest. Tekib küsimus millejaoks?
Turvalisuse kohapealt on minuarust see, et iga plekk läheb samamoodi kokku kui ta ikka matsu saab.
Miks mitte midagi sellist? http://www.auto24.ee/used/1007196" onclick="window.open(this.href);return false;
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Phaeton
Igamees ise teab mida tahab ja minu arvates pole meie asi eda kritiseerida või "lolliks" sõimata.Sander . kirjutas:Maitea kas ma olen loll või minu mõistus nii kõrgele ei võta aga miks on vaja naisele 5.0 mootoriga autot?
Pluss veel oli siin juba juttu chipimisest. Tekib küsimus millejaoks?
Turvalisuse kohapealt on minuarust see, et iga plekk läheb samamoodi kokku kui ta ikka matsu saab.
Miks mitte midagi sellist? http://www.auto24.ee/used/1007196" onclick="window.open(this.href);return false;
Touareg on ka kallim kui Phaeton
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Phaeton
Nüüd võibolla veidi ette rutates, siis kas ise W12 või 5.0 TDI ostes hiljem ei maanduks sama nullringi sees?klotser kirjutas:Peamine mis silma on hakanud on nutune järelturg, kinnitab või lükkab keegi oma kogemustest seda ümber?
Tuttav müüb oma 5.0 vahelduva eduga ligemale 2a, täiesti nulliring, samas igapäevaselt sõidab ja ei nurise ka.
Kui keegi veel kaasa rääkida oskab, oleks tänulik
Kaldun arvama, et ükskõik mis 3.0 TDI-ga Audi/VW isend oleks parem valik ja märksa perspektiivikam hiljem edasimüügi mõttes.
Re: Phaeton
Väga lihtne, Phaetoni peal 3.2 on oma dünaamiliste näitajatega nigel, rääkimata kütusekulust selle juures ja mis peamine, pooleveoline.Sander . kirjutas:Maitea kas ma olen loll või minu mõistus nii kõrgele ei võta aga miks on vaja naisele 5.0 mootoriga autot?
Pluss veel oli siin juba juttu chipimisest. Tekib küsimus millejaoks?
Chippimine on sügavalt maitse asi, eriti kui laste teha custom chip mis lisaks lisajõule ka reaalselt kütusekulu vähendab.
Nõus, kuid C6 A6 on jube mürarikas, enam ei taha ja Pheton/A8 3.0tdi ei mahu teise autona hinnaklassi ning nii vähese kasutuse puhul pole mõtet liisingut lisaks auto enda hinnalangusele nuumata.siLc kirjutas: Nüüd võibolla veidi ette rutates, siis kas ise W12 või 5.0 TDI ostes hiljem ei maanduks sama nullringi sees?
Kaldun arvama, et ükskõik mis 3.0 TDI-ga Audi/VW isend oleks parem valik ja märksa perspektiivikam hiljem edasimüügi mõttes.
Jutt on siin pikaks läinud, üritan lähiajal sobivad isendid üle vaadata ja valiku teha.
Tänud teile, kes olete kaasa rääkinud
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 25 Veebr 2010, 19:29
- Auto: Skoda Rapid 1,2 TSI 77kw 2013a.
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Phaeton
Loed ka mida kirjutatakse?stoneface17 kirjutas:Kas tohib küsida, millega ise igapäevaselt liigud?
klotser kirjutas:
Hoolduse pärast väga ei muretse, kuna igapäeva sõidukina kasutusel oleva A8 hooldus on suht samasse auku,
, igapäevaste sõidud saab A8 tehtud, kuid autot on vaja.
Re: Phaeton
Kahjuks pean vist natukene häbi tundma vms, kuna uus auto olemas ja kahjuks pole see Phaeton.
Tuli teine A8 kõrvale, 4.2 bensiin.
Naisel vbl lihtsam ka, kui mõlemad ühesugused on ja kui keegi arvab, et kõvatasin niisama vms, siis võib vabalt privasse kirjutada, liigun igapäevaselt Virumaal.
Samas 5.0 on hinges, küll ükspäev jõuab
Minu lugupidamine teile, kes kaasa rääkisid!
Tuli teine A8 kõrvale, 4.2 bensiin.
Naisel vbl lihtsam ka, kui mõlemad ühesugused on ja kui keegi arvab, et kõvatasin niisama vms, siis võib vabalt privasse kirjutada, liigun igapäevaselt Virumaal.
Samas 5.0 on hinges, küll ükspäev jõuab
Minu lugupidamine teile, kes kaasa rääkisid!
- Igor
- Veteran
- Postitusi: 2109
- Liitunud: 08 Nov 2005, 10:49
- Asukoht: Eesti/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Phaeton
Oskad ka öelda mis need määravad punktid olid mille järgi valisid, lihtsalt huvitav ei muud? (Mõtlen peale selle kui Naisel on ka lihtsam?)klotser kirjutas:Kahjuks pean vist natukene häbi tundma vms, kuna uus auto olemas ja kahjuks pole see Phaeton.
Tuli teine A8 kõrvale, 4.2 bensiin.
Naisel vbl lihtsam ka, kui mõlemad ühesugused on ja kui keegi arvab, et kõvatasin niisama vms, siis võib vabalt privasse kirjutada, liigun igapäevaselt Virumaal.
Samas 5.0 on hinges, küll ükspäev jõuab
Minu lugupidamine teile, kes kaasa rääkisid!
Hind, Mugavus, Muu?
Daodejing §70-71
http://vw-life.lv/
http://vw-life.lv/
Re: Phaeton
Audi sai valituks, kuna omab veatut 7a. Revali ajalugu.DeepsouL kirjutas:
Oskad ka öelda mis need määravad punktid olid mille järgi valisid, lihtsalt huvitav ei muud? (Mõtlen peale selle kui Naisel on ka lihtsam?)
Hind, Mugavus, Muu?
Välistasin lõpuks ikkagi diislid väikese läbisõidu poolest ja Eestis müügil olev W12 on väidetavalt pärit Itaaliast, seega null ajalugu.
Ega rohkem polnudki nagu midagi valida.
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 25 Veebr 2010, 19:29
- Auto: Skoda Rapid 1,2 TSI 77kw 2013a.
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: Phaeton
Ja jahTiitRE kirjutas:Loed ka mida kirjutatakse?stoneface17 kirjutas:Kas tohib küsida, millega ise igapäevaselt liigud?
klotser kirjutas:
Hoolduse pärast väga ei muretse, kuna igapäeva sõidukina kasutusel oleva A8 hooldus on suht samasse auku,
, igapäevaste sõidud saab A8 tehtud, kuid autot on vaja.