Golf 4 TDI

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Hapnik
Huviline
Postitusi: 977
Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
Auto: VW Passat B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas Hapnik » 15 Aug 2013, 21:42

Et 100kw+ jõuan Mustamäelt kiiremini kesklinna kui 66k v 81kw masinaga? Või mida sa tahad tõestada :wtf:
Viimati muutis Hapnik, 15 Aug 2013, 21:43, muudetud 1 kord kokku.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas tlauri » 15 Aug 2013, 21:44

Võta võrdle ise edasi 110 ja 81/66.
Paku, mida tunneb 2000 aasta g4 automaadiga 110-se juht, kui ta sõidab man 66/81 järgi? Kas jääb foori tagant minnes jalgu? Kas peab gaasi järgi andma, et eessõitjate törtsutamise ja käiguvahetuste kiiruselangust ära taluda?
--keit-- kirjutas: Sa võrdled alla 100seid üle 100stega. Mis mõte sellel on ? Tasub võrrelda ikka võrdseid !
Ja võrdle väga populaarset tänapäeva autode DSG kasti ka golf4 TDI manuaal kastiga :D
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas rako » 15 Aug 2013, 21:47

Härrased, siin on juba juttu veendumustest ja tõekspidamistest mis mitte ei sobi siia teemasse.

Teeme vaba teema alla
ATM vs MAN
DIISEL VS BENSIIN
<100kw vs >100kw
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 15 Aug 2013, 21:47

tlauri kirjutas:Võta võrdle ise edasi 110 ja 81/66.
Paku, mida tunneb 2000 aasta g4 automaadiga 110-se juht, kui ta sõidab man 66/81 järgi? Kas jääb foori tagant minnes jalgu? Kas peab gaasi järgi andma, et eessõitjate törtsutamise ja käiguvahetuste kiiruselangust ära taluda?
Kuule hr. tlauri, äkki saad juba sellest "foori tagant minnes" kiiksust üle, no mida sa kellelegi tõestada üritad? Nagu k*rdi lasteaed! :evil:

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas tlauri » 15 Aug 2013, 21:50

KUULGE J***D, SEE 110KW on DIISELMOOTOR!
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas rako » 15 Aug 2013, 21:52

tlauri kirjutas:KUULGE J***D, SEE 110KW on DIISELMOOTOR!
jou chill mees :) Keegi ei taha siin tüli kiskuda. Lihtsalt igaühel omad veendumused. Ja see kumab siin liiga hästi välja, autoostjal on adekvaatset infot suht võimatu välja lugeda.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

kase89
Huviline
Postitusi: 682
Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
Auto: T4
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas kase89 » 15 Aug 2013, 22:00

Ja iga päevaga jääb mul aina vähemaks huvi vwklubi foorumit külastada. Nagu terve elu käiks täisgaasil kiirendades TDi-de taga. Nagu bensiinimootoritega autod üldse ees ei uimerdaks. Kas 200kW mootoriga vanainimene tühikäigul törtsutades sõidab siis kiiremini kui 81kW täisgaasil? Tule taevas appi! Varsti alla 100kW diislite vist liiklusesse ei lastagi enam ning pedaal peab olema alati 100% põrandas, võttes arvesse mõne inimese juttu.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas Stollu » 15 Aug 2013, 22:01

tlauri kirjutas:KUULGE J***D, SEE 110KW on DIISELMOOTOR!
ma ei tahaks puid juurde visata aga ma ausalt ootasin seda hetke 5 tundi :clap:

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas tlauri » 15 Aug 2013, 22:03

Absoluutselt nii ongi. Valik on laiem, kui ainult 66 või 81 ja seda sai just teemaalgatajale signaliseeritud. 2000. aasta auto on 13 aastat vana ja valik on korralik ka 110 osas.
Lasteaiakasvatajatel on aeg kaineks ja mõistlikuks saada koos mõista, et enda kunagi tehtud valikud ei ole parim, mis kellegi teise jaoks täna olemas.
rako kirjutas:
tlauri kirjutas:KUULGE J***D, SEE 110KW on DIISELMOOTOR!
jou chill mees :) Keegi ei taha siin tüli kiskuda. Lihtsalt igaühel omad veendumused. Ja see kumab siin liiga hästi välja, autoostjal on adekvaatset infot suht võimatu välja lugeda.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas copilot » 15 Aug 2013, 22:17

tlauri kirjutas:Absoluutselt nii ongi. Valik on laiem, kui ainult 66 või 81 ja seda sai just teemaalgatajale signaliseeritud. 2000. aasta auto on 13 aastat vana ja valik on korralik ka 110 osas.
Lasteaiakasvatajatel on aeg kaineks ja mõistlikuks saada koos mõista, et enda kunagi tehtud valikud ei ole parim, mis kellegi teise jaoks täna olemas.
rako kirjutas:
tlauri kirjutas:KUULGE J***D, SEE 110KW on DIISELMOOTOR!
jou chill mees :) Keegi ei taha siin tüli kiskuda. Lihtsalt igaühel omad veendumused. Ja see kumab siin liiga hästi välja, autoostjal on adekvaatset infot suht võimatu välja lugeda.
tlauri....mine paldiski maanteele tööle, kui sulle sellist filosoofilise alatooniga juttu igas diisli teemas meeldib kirjutada....diislite teemas hakkab juba ära tüütama, kergelt öeldes. Over and out! :yawn:
Diesel Power KEEPS ME GOING

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas tlauri » 15 Aug 2013, 22:27

Olen teemas püsinud ja nüüd pean kellegi isiklikule "kergele ütlemisele" reageerima. Kordan, saage üle, et sektil on oma soosikud, mida justkui iga teine "sekti" siseneja peab eelistama. Ära tüütab see, et kõigile siin diislite teemas sama enda valikuid haibite. Ei ole plaanigi kellegi meele järgi olla ja teema algataja mõtleb ise edasi, mida selle infoga teeb.
OT osas: Kui Sekti pealik võtab sõna siis tänan soovituse eest. Vajadusel tulen küsin soovituskirja :D.
copilot kirjutas: tlauri....mine paldiski maanteele tööle, kui sulle sellist filosoofilise alatooniga juttu igas diisli teemas meeldib kirjutada....diislite teemas hakkab juba ära tüütama, kergelt öeldes. Over and out! :yawn:
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

kevva
Veteran
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
Asukoht: Lõunamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas kevva » 15 Aug 2013, 23:30

Kas tlauri on üks järjekordne 2.5TDI V6 110kW mees, kelle mootorist on kõik kohad täis vaid vingumist ja häda ja viletsust? Suurest kibestumusest (ilmselt on hetkel jäänud nõksuke vaba aega garaažist nukkade remondist) tuli nüüd foorumisse kiitma auto tõmmet, sest vastupidavuselt ei saa ju sõna võtta 66/81kW 1.9 TDI vs 2.5TDI 110kW?
Viimati muutis kevva, 15 Aug 2013, 23:31, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas tlauri » 15 Aug 2013, 23:39

Ei ole, ei ole olnud ega hakka ka olema. Aga muidugi on diislifoorumid vingumist ja häda täis - see norm. nähtus :).
Järgmine tõsiselt võetav teemasse puutuv kommentaar palun?
kevva kirjutas:Kas tlauri on üks järjekordne 2.5TDI V6 110kW mees, kelle mootorist on kõik kohad täis vaid vingumist ja häda ja viletsust? Suurest kibestumusest (ilmselt on hetkel jäänud nõksuke vaba aega garaažist nukkade remondist) tuli nüüd foorumisse kiitma auto tõmmet, sest vastupidavuselt ei saa ju sõna võtta 66/81kW 1.9 TDI vs 2.5TDI 110kW?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas copilot » 16 Aug 2013, 02:17

tlauri kirjutas:Ei ole, ei ole olnud ega hakka ka olema. Aga muidugi on diislifoorumid vingumist ja häda täis - see norm. nähtus :).
Järgmine tõsiselt võetav teemasse puutuv kommentaar palun?
kevva kirjutas:Kas tlauri on üks järjekordne 2.5TDI V6 110kW mees, kelle mootorist on kõik kohad täis vaid vingumist ja häda ja viletsust? Suurest kibestumusest (ilmselt on hetkel jäänud nõksuke vaba aega garaažist nukkade remondist) tuli nüüd foorumisse kiitma auto tõmmet, sest vastupidavuselt ei saa ju sõna võtta 66/81kW 1.9 TDI vs 2.5TDI 110kW?
Mine külasta siis bensukate foorumit, ehk tuled maa peale tagasi peale seda :lol: Pideavalt küll suur kütte kulu, ei käivitu, mootor lonkab jne jne rääkimata ÜV probleemidest nende lambda anduritega seoses jne jne. Raske leida foorumis inimest, kes diislit sellise innukusega maha teeks, nagu sina...kui pole omanud, jaga oma kogemusi teistes teemades v kuidas see oligi: kui ei tea, pea lõuad. Ma saan aru, et sa üritad näida targema, arukama ja haritumana kui teised, kuid sinu jutt kisub juba halekoomiliseks. Ava ehk mingi praksis, kus sa oma libedat juttu rahaks teha saaksid, mitte siin aega raisata ja diisli omanike sekti liikmeteks ja teab milleks veel sildistada.
Viimati muutis copilot, 16 Aug 2013, 02:34, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 16 Aug 2013, 07:09

tlauri kirjutas:
Lasteaiakasvatajatel on aeg kaineks ja mõistlikuks saada koos mõista, et enda kunagi tehtud valikud ei ole parim, mis kellegi teise jaoks täna olemas.
Lugesin ridade vahelt, et see käis vist minu kohta? :roll: Kui sa nüüd kogu teema rahulikult uuesti läbi loed (mina lugesin enne kui postituse tegin), siis näed, et mina ei promo ega suru peale mingit eelistust kellelegi. Kuid oma abikaasale valisin autot just mootori lihtsust ja tõsi, ka ökonoomsust silmas pidades. Ei huvita mind karvavõrdki mitmes startija mu naine seal foori all on.
P.S Ja kaineks saada? :shock: Ma ei saa ka kõige parema tahtmise juures enam nii hilja jooki kõrri valada, kuna hommikul kell 5 olen juba jahimaadel :wink: .

KPKeller
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 15 Aug 2013, 14:10
Auto: Golf IV 1.9 81kw TDI
Asukoht: Tallinn/Suure-Jaani/Kilingi-Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas KPKeller » 16 Aug 2013, 07:52

Ei taha midagi halvasti öelda, aga tundub, et siit ma targemaid inimesi väga ei leia. Tundub nagu elu 24 portaal :D Igaljuhul, sain ma kinnitust, et siiski 66 ja 81kw on mehaaniliste pihustitega. MOTT (loe mida oligi tarvis tõestada). Jääb mulje, et kui peale volksu ostu endal juhe kokku jookseb siis siit vist väga muud vastust ei saa peale linnas foori tagant foori taha kiirendamisest. (Ei imesta miks teil linnas suur kütusekulu, kui sõita ei mõisteta :wink:)
Mis liikluses toimub ?

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas VWM » 16 Aug 2013, 08:10

KPKeller kirjutas: Jääb mulje, et kui peale volksu ostu endal juhe kokku jookseb siis siit vist väga muud vastust ei saa peale linnas foori tagant foori taha kiirendamisest. (Ei imesta miks teil linnas suur kütusekulu, kui sõita ei mõisteta :wink:)
Ära pane selliseid rullnokkasid tähele, las närvitsevad seal roolis, peaasi et teistele ohtlikuks ei saa. Volksu kohta saad siit foorumist infot küllaga. Paljud teemad on küll ära solgitud, selliste vaidlustega aga vajalikku infot leiab ikka.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

kevva
Veteran
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
Asukoht: Lõunamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas kevva » 16 Aug 2013, 10:37

Teema sai puhastatud - üsna palju toodeti solki, kui tlauri soovib, siis on olemas selline lahe foorum, kus võib kiruda diislite "uimasust" ning fooritagant kiirendamist - http://www.streetrace.org" onclick="window.open(this.href);return false;. :)

Omast kogemusest TDI'ide kohta julgen kindlasti soovitada just eelnevalt mainitud kõige lollikindlamat - 66kW TDI'd. Täielik vanakoolimootor, nagu tegelikult ka 81kW. Lihtsalt 81kW'ga on silma jäänud tsipake rohkem probleeme, eks tal ju turbo ka teine jms. Aga need 74/85/96kW PD-mootorid on jah endale selline "lisakoorma kaela võtmine" pihustite ja üleüldse igasuguste vaakumi- ning turbovigade ning seeläbi Limp Mode'sse jooksmite näol (PS! Loomulikult jookseb ka 66kW Limp'i, kui omanik selleks põhjuse annab, kuid igakell on see PD-mootor tundlikum sellele). Saan aru, et Passatil kadus üle 2000.a. vanakooli TDI ära, seega polegi justkui muud võimalust, aga kui aasta mängib rolli ja nagunii plaanides on Golf/Bora, siis kindlasti just eelkõige pilgud pöörata vanakooli-TDI'le, sest Golfil/Boral toodeti Autodata andmeil seda mootorit kuni 2005.a. aastani.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650

priidu6
Huviline
Postitusi: 691
Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
Asukoht: Tallinn/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas priidu6 » 16 Aug 2013, 10:43

Milleks on vaja linnas omada üle 100 kw autot? Et esimesena järgmise punase foorini jõuda? Ja rääkides 81 tdi-st, siis minu luukpära jääb kõrvalteelt maantteele keeramisel ette väga vähestele. Enamused jäävad pikalt maha.

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas VWM » 16 Aug 2013, 10:51

1,9 66kw tdi tehti kuni 2002/2003 aastani kaks varianti. Vanakoolikas, mootori kood AGR, wastegate turboga ( nn ülerõhu klapiga ) ja uuem, mootori koodiga ALH, VNT turboga ( nn geomeetriaga turboga )
( täpsemalt AGR tehti siis 1997-2002 ja ALH 1997-2005 )
Tundub et mingi eksperiment TDI PD oli ka ANU koodiga mootor tehti siis seda 1999-2000.
Viimati muutis VWM, 16 Aug 2013, 10:54, muudetud 2 korda kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

kevva
Veteran
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
Asukoht: Lõunamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas kevva » 16 Aug 2013, 10:56

Tõesti on Sul õigus, ehk siis ikkagi vanakooli diisleid pandi peale kogu tootmisaja (1998-2005?) ning soovituslikum oleks pigem seda jälgida, kui PD'sid. Näitena tehti 81kW AHF'i koodiga mootorit 98-2005.a. Mk4'del.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas tlauri » 16 Aug 2013, 13:46

Kustutanud on kõik minu postitused ehk kõik erirvamused ja diiselmootorite valiku võimalused. Selgeks sai ainult selle, et siinsed "sekti" liikmed tohivad hea sõnaga toetada ainult neid vanu mootoreid ja neid on vaja nagu püha lehma kummardama.
http://www.streetrace.org" onclick="window.open(this.href);return false; osas muidugi hea link, kust ka teema algataja saab vajaliku infot.
kevva kirjutas:Teema sai puhastatud - üsna palju toodeti solki, kui tlauri soovib, siis on olemas selline lahe foorum, kus võib kiruda diislite "uimasust" ning fooritagant kiirendamist - http://www.streetrace.org" onclick="window.open(this.href);return false;. :)

Omast kogemusest TDI'ide kohta julgen kindlasti soovitada just eelnevalt mainitud kõige lollikindlamat - 66kW TDI'd. Täielik vanakoolimootor, nagu tegelikult ka 81kW. Lihtsalt 81kW'ga on silma jäänud tsipake rohkem probleeme, eks tal ju turbo ka teine jms. Aga need 74/85/96kW PD-mootorid on jah endale selline "lisakoorma kaela võtmine" pihustite ja üleüldse igasuguste vaakumi- ning turbovigade ning seeläbi Limp Mode'sse jooksmite näol (PS! Loomulikult jookseb ka 66kW Limp'i, kui omanik selleks põhjuse annab, kuid igakell on see PD-mootor tundlikum sellele). Saan aru, et Passatil kadus üle 2000.a. vanakooli TDI ära, seega polegi justkui muud võimalust, aga kui aasta mängib rolli ja nagunii plaanides on Golf/Bora, siis kindlasti just eelkõige pilgud pöörata vanakooli-TDI'le, sest Golfil/Boral toodeti Autodata andmeil seda mootorit kuni 2005.a. aastani.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

kevva
Veteran
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
Asukoht: Lõunamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas kevva » 16 Aug 2013, 13:51

Antud juhul oli teemaalgataja soov saada infot just vanakooli TDI kohta. Ta oleks kindlasti maininud ka 110kW, kui see oleks tema plaanides olnud. Ei hakka aiapostist rääkima, kui jutt käib ikkagi aiast!
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas tlauri » 16 Aug 2013, 13:57

Kopeerin siia teema algataja read:
"/.../ Nüüd küsimus mootorite kohta, nii palju kui ma siit uurinud olen paistab, et üks parimaid mootoreid oleks 1,9 tdi 81kw kuna neil mehaanilised pihustid (vist) ja need lollikindlamad ning remont ka odavam. Samas kas sellel mootoril on piisavalt jõudu vedada universaal kere ?

Või on kellegil veel mõnda head autot soovitada ?
Diisel, sedaan või universaal, öko aga mitte ka nii lahja."

Millest lp. moderaator aru ei saa või aiapostiks pidas?

kevva kirjutas:Antud juhul oli teemaalgataja soov saada infot just vanakooli TDI kohta. Ta oleks kindlasti maininud ka 110kW, kui see oleks tema plaanides olnud. Ei hakka aiapostist rääkima, kui jutt käib ikkagi aiast!
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 4 TDI

Lugemata postitus Postitas VWM » 16 Aug 2013, 14:43

tlauri kirjutas:Kustutanud on kõik minu postitused ehk kõik erirvamused ja diiselmootorite valiku võimalused.........blablabla
OT: Kustutati ka kõigi teiste teemavälised kommentaarid...( nn. diisli pooldajate, vastaste kommentaarid. ) Soovitan ka selle varsti kustutada ja tlauri eelmise kommentaari mis mitte midagi mõistlikku ei sisalda.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

Suletud

Mine “Autoostu abi”