Golf 4 TDI
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 15 Aug 2013, 14:10
- Auto: Golf IV 1.9 81kw TDI
- Asukoht: Tallinn/Suure-Jaani/Kilingi-Nõmme
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Golf 4 TDI
Tervist.
Mul selline mure, et sooviks omale soetada üle 2000.a. volkarit kuna kuuldavasti on head ja odavad autod. Silmapiiril on nimelt golf 4. Ei meeldi passatid kuna neil esisillas minu arust liiga palju juppe mida vahetada Nüüd küsimus mootorite kohta, nii palju kui ma siit uurinud olen paistab, et üks parimaid mootoreid oleks 1,9 tdi 81kw kuna neil mehaanilised pihustid (vist) ja need lollikindlamad ning remont ka odavam. Samas kas sellel mootoril on piisavalt jõudu vedada universaal kere ?
Või on kellegil veel mõnda head autot soovitada ?
Diisel, sedaan või universaal, öko aga mitte ka nii lahja.
Jupid võiksid olla odavamat klassi, kitsi ei ole tööraha pealt vähemalt säästab
Mul selline mure, et sooviks omale soetada üle 2000.a. volkarit kuna kuuldavasti on head ja odavad autod. Silmapiiril on nimelt golf 4. Ei meeldi passatid kuna neil esisillas minu arust liiga palju juppe mida vahetada Nüüd küsimus mootorite kohta, nii palju kui ma siit uurinud olen paistab, et üks parimaid mootoreid oleks 1,9 tdi 81kw kuna neil mehaanilised pihustid (vist) ja need lollikindlamad ning remont ka odavam. Samas kas sellel mootoril on piisavalt jõudu vedada universaal kere ?
Või on kellegil veel mõnda head autot soovitada ?
Diisel, sedaan või universaal, öko aga mitte ka nii lahja.
Jupid võiksid olla odavamat klassi, kitsi ei ole tööraha pealt vähemalt säästab
Viimati muutis MustVälk, 24 Jaan 2016, 17:05, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Mis liikluses toimub ?
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Volksu ostusoov
Mõiste "piisav" on sisuliselt sama, mis "maitse asi". Maitse asi muidugi aga 81kW ei ergasta sisuliselt ka luukpära.
KPKeller kirjutas: /.../ 1,9 tdi 81kw kuna neil mehaanilised pihustid (vist) ja need lollikindlamad ning remont ka odavam. Samas kas sellel mootoril on piisavalt jõudu vedada universaal kere ?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Volksu ostusoov
Mis tal siis häda on ? 66 kw TDI saab hakkama ja 81 ei saa ?
tlauri kirjutas:Mõiste "piisav" on sisuliselt sama, mis "maitse asi". Maitse asi muidugi aga 81kW ei ergasta sisuliselt ka luukpära.
KPKeller kirjutas: /.../ 1,9 tdi 81kw kuna neil mehaanilised pihustid (vist) ja need lollikindlamad ning remont ka odavam. Samas kas sellel mootoril on piisavalt jõudu vedada universaal kere ?
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: Volksu ostusoov
66 kw juba väga hea mootor. Eduliselt liigutab seda kere. Luukpära liigutab vägagi hästi.
81 kw aga liigutab luukpära veel paremini ning möödasõite teha pole mingi probleem.
Kahjuks universaalkerega kokkupuude puudub.
Lükkad veel kellegi usaldusväärse chipi ka peale ning jõudu veel rohkem, minek parem ja trassil kulu madalam.
Siin foorumis peaks ka mitu teemat olema, et kumb parem mootor jne.
Nagu olen aru saanud on just 66kw mootor palju lollikindlam.
81 kw aga liigutab luukpära veel paremini ning möödasõite teha pole mingi probleem.
Kahjuks universaalkerega kokkupuude puudub.
Lükkad veel kellegi usaldusväärse chipi ka peale ning jõudu veel rohkem, minek parem ja trassil kulu madalam.
Siin foorumis peaks ka mitu teemat olema, et kumb parem mootor jne.
Nagu olen aru saanud on just 66kw mootor palju lollikindlam.
Viimati muutis kevva, 16 Aug 2013, 10:24, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Volksu ostusoov
2000 tuli juba ARL (Pumpe-Düse) 110kW. Chip-da võib muidugi kõike, eriti kui veel ainult kW-st hoolida. Tagajärjed liiguvad nagunii vaid romula suunas .
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Volksu ostusoov
Linnas jäävad jalgu.
fatedog kirjutas:Mis tal siis häda on ?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 682
- Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
- Auto: T4
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Volksu ostusoov
2000+a. seisuga on paljud juba pumppihustitega (74,85 ja 96kW). Kui aga leiad vanakooli kõrgsurvepumbaga 66 või 81kW isendi siis on hea. Endal on küll mitte VW, aga Audi A4 avant 97a. 81kW mootori ning sama esisillaga mis passatitel. Odav sillakomplekt maksab 150€, sinna liigenditele uus määre sisse ning kestab kauem. 81kW mootor on aga töökindel, ka hooldus on soodsam kui pumppihustitega mootoritel, võtame kasvõi õlivahetuse. Oma auto läbisõit pea 450 000 km, kütusekulu suvel (vahel ka koos kliimaga) ühtlane 5,5l/100km (seda 80% linnasõidu juures), talvel linnakulu lühikeste otstega ca 7-7,5l/100km. Sai hiljuti üks pikem tripp tehtud Eesti peal, 4 inimest + pagass laeni asju täis ning kliima pidevalt järgi. 1500km keskmine tuli 5,1l/100km. Kütusekulud arvestatud kõik paak täis-tühjaks meetodil kuna kompuutrit pole.
Nii et kokkuvõttes ma usun et ei ole paha ost kui korraliku isendi leiad.
Lisaks ka teiste jutule, et 81kW liigub üsna mehiselt. Kui keegi arvab et linnas jääb jalgu siis proovige foori tagant esimese ja teisega kuni 60-ni kiirendada. Üle 50 nagunii sõita ei tohiks asulates. Märjematel lõikudel kaob vahel ka teise käiguga pedaal põrandas kiirendamisel haardumine ära. Ka diisli madalatel pööretel olev vääne on hea. Normaalne linnasõit kulgeb tühikäigupööretest kuni 1800 pöördeni mul endal, kui tallata siis muidugi rohkem. Jalgu jäävad vanainimesed, kes oma uute fabiate, daciate ja muude punnidega 1000 meetrit 45 km/h kiirendavad. Ja jalgu ei jää mitte mootori võimsuse puudumise tõttu, vaid liiga kerge parema jala pärast. ka 55kW diisliga võid lasta 110 kW disla eest minema kui 110 kW mees ainult õrnalt pedaaliga mängib. Kui kõik autoomanikud hakkaks linnas alati pedaal põrandas kiirendama siis ei tuleks sellest liiklusest enam midagi välja, kuigi vahel ajavad osad närvi küll oma uimerdamisega.
Nii et kokkuvõttes ma usun et ei ole paha ost kui korraliku isendi leiad.
Lisaks ka teiste jutule, et 81kW liigub üsna mehiselt. Kui keegi arvab et linnas jääb jalgu siis proovige foori tagant esimese ja teisega kuni 60-ni kiirendada. Üle 50 nagunii sõita ei tohiks asulates. Märjematel lõikudel kaob vahel ka teise käiguga pedaal põrandas kiirendamisel haardumine ära. Ka diisli madalatel pööretel olev vääne on hea. Normaalne linnasõit kulgeb tühikäigupööretest kuni 1800 pöördeni mul endal, kui tallata siis muidugi rohkem. Jalgu jäävad vanainimesed, kes oma uute fabiate, daciate ja muude punnidega 1000 meetrit 45 km/h kiirendavad. Ja jalgu ei jää mitte mootori võimsuse puudumise tõttu, vaid liiga kerge parema jala pärast. ka 55kW diisliga võid lasta 110 kW disla eest minema kui 110 kW mees ainult õrnalt pedaaliga mängib. Kui kõik autoomanikud hakkaks linnas alati pedaal põrandas kiirendama siis ei tuleks sellest liiklusest enam midagi välja, kuigi vahel ajavad osad närvi küll oma uimerdamisega.
Viimati muutis kase89, 15 Aug 2013, 16:21, muudetud 2 korda kokku.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Volksu ostusoov
Pane oma auto number siia. Kui Tallinnas liigud siis panen siia video, kui järjekordsest jalus olevast TDI-st.
EDIT: see on vajalik selleks, et kellegi filmimiseks ja teistele vaatamiseks üles laadimiseks on omaniku luba vaja.
EDIT: see on vajalik selleks, et kellegi filmimiseks ja teistele vaatamiseks üles laadimiseks on omaniku luba vaja.
kase89 kirjutas: Lisaks ka teiste jutule, et 81kW liigub üsna mehiselt. Kui keegi arvab et linnas jääb jalgu siis proovige foori tagant esimese ja teisega kuni 60-ni kiirendada. Üle 50 nagunii sõita ei tohiks asulates. Märjematel lõikudel kaob vahel ka teise käiguga pedaal põrandas kiirendamisel haardumine ära. Ka diisli madalatel pööretel olev vääne on hea. Normaalne linnasõit kulgeb tühikäigupööretest kuni 1800 pöördeni mul endal, kui tallata siis muidugi rohkem. Jalgu jäävad vanainimesed, kes oma uute fabiate, daciate ja muude punnidega 1000 meetrit 45 km/h kiirendavad. Ja jalgu ei jää mitte mootori võimsuse puudumise tõttu, vaid liiga kerge parema jala pärast. ka 55kW diisliga võid lasta 110 kW disla eest minema kui 110 kW mees ainult õrnalt pedaaliga mängib. Kui kõik autoomanikud hakkaks linnas alati pedaal põrandas kiirendama siis ei tuleks sellest liiklusest enam midagi välja, kuigi vahel ajavad osad närvi küll oma uimerdamisega.
Viimati muutis tlauri, 15 Aug 2013, 20:18, muudetud 1 kord kokku.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Volksu ostusoov
si** lugu siis,ega see,et sina rullnokk oled ei tähenda,et teised ka olema peavad !tlauri kirjutas:Linnas jäävad jalgu.fatedog kirjutas:Mis tal siis häda on ?
Asi on ikka rooli ja istme vahelises tihendis...
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Volksu ostusoov
Mis materjalist tihend sa siis oled, et tead mind rullinokaks nimetada? Ega ometi lapsepõlves kukkunud ja biomaterjal on kohati plasti ja metalliga asendatud(?)
Üldiselt, kui ei soovi või ei talu vastust saada siis hoidu ka küsimusi esitamast.
Üldiselt, kui ei soovi või ei talu vastust saada siis hoidu ka küsimusi esitamast.
fatedog kirjutas: si** lugu siis,ega see,et sina rullnokk oled ei tähenda,et teised ka olema peavad !
Asi on ikka rooli ja istme vahelises tihendis...
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: Volksu ostusoov
► Näita Spoilerit
Kasutaja dellu peaks sulle veidi TDI-d tutvustama!
Nagu juba korduvalt läbi käinud, siis asi on ikka selles kes on roolis. Linnas on see eriti hästi tunda. Ning suurelt jaolt nagu teame on max lubatud kiirus 50km/h. Sinu jutu kohaselt ei võimalda piisavalt hästi TDI siis 0-50 km/h kiirendada ?
Ja abi küsiti 66 või 81 kw TDI mootorite kohta mitte mingi bensuka ja veel suure kubatuuriga.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 15 Aug 2013, 14:10
- Auto: Golf IV 1.9 81kw TDI
- Asukoht: Tallinn/Suure-Jaani/Kilingi-Nõmme
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Golf 4 TDI
Tänan neid kes ka reaalselt abi andsid.
Kuna ma ise olen rohkem sedaani fänn siis jääks valik vist borale. Kas keegi nende tüüpvigu teab öelda ?
Kuna ma ise olen rohkem sedaani fänn siis jääks valik vist borale. Kas keegi nende tüüpvigu teab öelda ?
Mis liikluses toimub ?
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Volksu ostusoov
Küsiti, kas 81kW Variant seljas liigub. Mis bensukast jutt käib ja kus?
Mingit äkki minu numbrit ei ole vaja, sest ma ei saada inimesi foori taha midagi vaatama ega proovima. Foorumi kõvatajad ja need Tallinnas enamike TDI-ga "tihendid" oleks nagu erinevatelt planeetidelt. Minu peale tigetesemine ei pane TDI-sid paremini liikuma nii, et saage ise sellest üle.
Teema algataja mõtleb ja otsustab ise, mis talle meelepärane. Sellepärast ei pea 66kW ja 81kW omanikud erutuma ega põdema, et ka 110kW võib valida.
Mingit äkki minu numbrit ei ole vaja, sest ma ei saada inimesi foori taha midagi vaatama ega proovima. Foorumi kõvatajad ja need Tallinnas enamike TDI-ga "tihendid" oleks nagu erinevatelt planeetidelt. Minu peale tigetesemine ei pane TDI-sid paremini liikuma nii, et saage ise sellest üle.
Teema algataja mõtleb ja otsustab ise, mis talle meelepärane. Sellepärast ei pea 66kW ja 81kW omanikud erutuma ega põdema, et ka 110kW võib valida.
--keit-- kirjutas: Äkki paned oma auto margi ja mootori ka siia. Et näidata mis "püss" sul on siis(Loodetavasti ikka õiged andmed). Et kõigil TDI meestel stanges kinni sõidada. Kuna ju kõik TDI-d on sul jalus.
Kasutaja dellu peaks sulle veidi TDI-d tutvustama!
Nagu juba korduvalt läbi käinud, siis asi on ikka selles kes on roolis. Linnas on see eriti hästi tunda. Ning suurelt jaolt nagu teame on max lubatud kiirus 50km/h. Sinu jutu kohaselt ei võimalda piisavalt hästi TDI siis 0-50 km/h kiirendada ?
Ja abi küsiti 66 või 81 kw TDI mootorite kohta mitte mingi bensuka ja veel suure kubatuuriga.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: Volksu ostusoov
Variandi ja sedaani vahe on pm olematu. Ehk siis see väga ei mõjuta mitte midagi.
Bora on suurelt osalt nagu G4 ehk siis tüüpvead neil samad. Ja suurem osa vigu just ongi nagu vw kohaselt just tehnilises pooles. Ehk siis automaatkastid ja väikesed bensiini mootorid
Bora on suurelt osalt nagu G4 ehk siis tüüpvead neil samad. Ja suurem osa vigu just ongi nagu vw kohaselt just tehnilises pooles. Ehk siis automaatkastid ja väikesed bensiini mootorid
Viimati muutis kevva, 16 Aug 2013, 10:26, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Volksu ostusoov
Eelmisel aastal proovisime kõrvuti 66 kw TDId,luukpära ja varianti,mõlemad esiveolised ja manuaalid,luukpära võitis ainult poole kere pikkusega,seega jah keit räägib õigust...
Vahe on pm olematu.
Vahe on pm olematu.
--keit-- kirjutas: Variandi ja sedaani vahe on pm olematu. Ehk siis see väga ei mõjuta mitte midagi.
Bora on suurelt osalt nagu G4 ehk siis tüüpvead neil samad. Ja suurem osa vigu just ongi nagu vw kohaselt just tehnilises pooles. Ehk siis automaatkastid ja väikesed bensiini mootorid
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Volksu ostusoov
Ehk siis see viimane "tüüpviga" on igal autotootjal--keit-- kirjutas:Ja suurem osa vigu just ongi nagu vw kohaselt just tehnilises pooles. Ehk siis automaatkastid ja väikesed bensiini mootorid
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Volksu ostusoov
Just, võta üks ja viska teist ehk mõlemad ei liigu.
fatedog kirjutas:Eelmisel aastal proovisime kõrvuti 66 kw TDId,luukpära ja varianti,mõlemad esiveolised ja manuaalid,luukpära võitis ainult poole kere pikkusega,seega jah keit räägib õigust...
Vahe on pm olematu.
--keit-- kirjutas: Variandi ja sedaani vahe on pm olematu. Ehk siis see väga ei mõjuta mitte midagi.
Bora on suurelt osalt nagu G4 ehk siis tüüpvead neil samad. Ja suurem osa vigu just ongi nagu vw kohaselt just tehnilises pooles. Ehk siis automaatkastid ja väikesed bensiini mootorid
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 TDI
loe mis mujal maailmas kirjutatakse.KPKeller kirjutas: Kuna ma ise olen rohkem sedaani fänn siis jääks valik vist borale. Kas keegi nende tüüpvigu teab öelda ?
Hea - http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/vo ... ction=good" onclick="window.open(this.href);return false;
Paha - http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/vo ... ection=bad" onclick="window.open(this.href);return false;
siin teemas kiidavad nagunii kõik enda omi , seega midagi kindlat sa vastuseks ei saa...
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Volksu ostusoov
"kase89 kirjutas:
Lisaks ka teiste jutule, et 81kW liigub üsna mehiselt. Kui keegi arvab et linnas jääb jalgu siis proovige foori tagant esimese ja teisega kuni 60-ni kiirendada."
Keda sa foori taha ajasid? Pidi juba kõva olema ja nüüd on sorry...
Lisaks ka teiste jutule, et 81kW liigub üsna mehiselt. Kui keegi arvab et linnas jääb jalgu siis proovige foori tagant esimese ja teisega kuni 60-ni kiirendada."
Keda sa foori taha ajasid? Pidi juba kõva olema ja nüüd on sorry...
--keit-- kirjutas:
Sorry aga kõvataja olidki just sina. Kes muidu teise seljas sõidab ja väidab, et TDI-d ei liigu vapse. Ning eelnevast kasutajast tahab pilte teha kui "ette jääb".
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Golf 4 TDI
Millega sa siis sõidad,mingi 300 kw ulme relvaga ?
Ja sellest 300 st kasutad isegi reaalselt ära 50 kw,sest ülejäänut pole kuskile rakendada !
Kuidas saab üldse nii haiget juttu ajada,et linnas kõik jalgu jäävad ?
Ja sellest 300 st kasutad isegi reaalselt ära 50 kw,sest ülejäänut pole kuskile rakendada !
Kuidas saab üldse nii haiget juttu ajada,et linnas kõik jalgu jäävad ?
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Golf 4 TDI
Jäta parem lollitamine, haige on selektiivsete järelduste tegemine. Jutt on valdavast osast TDI-dest, mis just need samad alla 100sed manualid ökokad. Need jäävad linnas jalgu, meeldib seda kuulda või mitte - nii on ja kõik. Iga üle 100-se automaat lappab käigud niivõrd efektiivselt, et nende ökode pärast peab pidevalt gaasi järgi andma. Aeg on silmad lahti teha ja selja taha vaadata siis, kui see kõik nüüd uudis oli(!)
fatedog kirjutas:Millega sa siis sõidad,mingi 300 kw ulme relvaga ?
Ja sellest 300 st kasutad isegi reaalselt ära 50 kw,sest ülejäänut pole kuskile rakendada !
Kuidas saab üldse nii haiget juttu ajada,et linnas kõik jalgu jäävad ?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Golf 4 TDI
Minul pole küll keegi kunagi taha toppama jäänud sellepärast et mul 66 kw on !
Kui sulle meeldib süstida,palun väga anna minna mina selles midagi märkimisväärset ei leia aga ära viska kõike ja kõiki ühte patta...pole neil häda midagi..liiguvad ja kütust võtavad vähe ja maanteel saab viimase käiguga möödasõidu ka ära teha..linnas liikumiseks on sellised mootorid parajad.
Kui sulle meeldib süstida,palun väga anna minna mina selles midagi märkimisväärset ei leia aga ära viska kõike ja kõiki ühte patta...pole neil häda midagi..liiguvad ja kütust võtavad vähe ja maanteel saab viimase käiguga möödasõidu ka ära teha..linnas liikumiseks on sellised mootorid parajad.
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: Golf 4 TDI
► Näita Spoilerit
Ja võrdle väga populaarset tänapäeva autode DSG kasti ka golf4 TDI manuaal kastiga
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Golf 4 TDI
Jah muidugi, mitte kunagi kohe... ju siis sõidavad samasugused koos nagu rongis .
Maitse asi nagu juba esimeses postis sai märgitud ja õnneks on erksamad asjad olemas, kui need 66 ja 81.
Maitse asi nagu juba esimeses postis sai märgitud ja õnneks on erksamad asjad olemas, kui need 66 ja 81.
fatedog kirjutas:Minul pole küll keegi kunagi taha toppama jäänud sellepärast et mul 66 kw on !
Kui sulle meeldib süstida,palun väga anna minna mina selles midagi märkimisväärset ei leia aga ära viska kõike ja kõiki ühte patta...pole neil häda midagi..liiguvad ja kütust võtavad vähe ja maanteel saab viimase käiguga möödasõidu ka ära teha..linnas liikumiseks on sellised mootorid parajad.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012