VW B4 1.8 118kw g60 või 2.0 110kw 16v
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Kiirelt abi ? kumb on parem
G60 on 225Nm
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_G60_engine" onclick="window.open(this.href);return false;
ja
EA113 on 200Nm
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... 10kW_EA113" onclick="window.open(this.href);return false;
Sõltuvalt töötundidest ja rasvase läbisõiduga FSI mootoril on lisaks ka muud mured.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_G60_engine" onclick="window.open(this.href);return false;
ja
EA113 on 200Nm
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... 10kW_EA113" onclick="window.open(this.href);return false;
Sõltuvalt töötundidest ja rasvase läbisõiduga FSI mootoril on lisaks ka muud mured.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Kiirelt abi ? kumb on parem
Eeldusel, et mõlemad mootorid on korras (või korras olemisele lähedal) siis G60 on kiirem ja jõulisem.
Tõenäosus, et mõlemad mootorid on korras (või korras olemisele lähedal) on 2.0 16v puhul oluliselt suurem, kui G60 puhul. Kompressor on asi G60 peal, mida korras kujul on väga keeruline leida.
Tõenäosus, et mõlemad mootorid on korras (või korras olemisele lähedal) on 2.0 16v puhul oluliselt suurem, kui G60 puhul. Kompressor on asi G60 peal, mida korras kujul on väga keeruline leida.
"Don't touch my monkey"
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: Kiirelt abi ? kumb on parem
Soovitan soojalt 16v.
Jõudu vägagi piisavalt. Kütusekulu okei ning hooldada pole probleem.
G60 puhul on laadur tõsine murekoht.
Ilma laadurita on aga mootor ise pommikindel
Jõudu vägagi piisavalt. Kütusekulu okei ning hooldada pole probleem.
G60 puhul on laadur tõsine murekoht.
Ilma laadurita on aga mootor ise pommikindel
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 17 Apr 2004, 02:26
- Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: Kiirelt abi ? kumb on parem
Ilmselt mõeldi ikka vanemat ABF koodiga mootorit, millel 180 NM - http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_di ... _100-110kWtlauri kirjutas: EA113 on 200Nm
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... 10kW_EA113" onclick="window.open(this.href);return false;
Sõltuvalt töötundidest ja rasvase läbisõiduga FSI mootoril on lisaks ka muud mured.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Kiirelt abi ? kumb on parem
Ilma kompressorita G60 jõudu hinnatakse mujal maailmas 75-80kW kanti. Samas, kui mingid ehitamise mõtted peas mõlguvad, siis turbotamiseks on tegemist nii hea baasiga, kui stock mootoritest võtta on.
"Don't touch my monkey"
Re: Kiirelt abi ? kumb on parem
sõber rääkis et g60-le mingi audi plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] panna mis on 20klapiga ja 2 nukega et siis kui selle ära teha pidi kuskil 400 hobust välja tulema. aga ei leia mis plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] täpsemalt läheb äkki oskaksite nõu anda. mingi see teema on ka http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... rid-How-To" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Klubiline
- Postitusi: 2200
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 144 korda
Re: Kiirelt abi ? kumb on parem
Sesmõttes tuleb vist kohe ära küsida, et kas sa hakkad ise seda ehitama? Kas sul on enne kokkupuuteid olnud üldse selliste asjadega?-VW-615- kirjutas:sõber rääkis et g60-le mingi audi plokikaas panna mis on 20klapiga ja 2 nukega et siis kui selle ära teha pidi kuskil 400 hobust välja tulema. aga ei leia mis plokikaas täpsemalt läheb äkki oskaksite nõu anda. mingi see teema on ka http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... rid-How-To" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Klubiline
- Postitusi: 2200
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 144 korda
Re: Kiirelt abi ? kumb on parem
Seljuhul arvan mina, et esimese asjana hakata mingit hübriidasja ehitama on küll natuke liiga suur amps mida ampsata.-VW-615- kirjutas:kokkupuuteid pole olnud ja hakkan alles suvel nokitsema
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Kiirelt abi ? kumb on parem
Esiteks, miks Audi oma, kui seda sama 20v plokikaant on terve Golf IV ja Passatite põlvkond täis 92kW, 110kW ja 132kW näol?-VW-615- kirjutas:sõber rääkis et g60-le mingi audi plokikaas panna mis on 20klapiga ja 2 nukega et siis kui selle ära teha pidi kuskil 400 hobust välja tulema. aga ei leia mis plokikaas täpsemalt läheb äkki oskaksite nõu anda. mingi see teema on ka http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... rid-How-To" onclick="window.open(this.href);return false;
Teiseks, 20v 4 silindrilise plokikaanel on õlikanalid juba teised. Pead auke kinni panema ja uusi tegema, ning kolbile klappide jaoks avad sisse freesima. See on seal samas teemas kirjas ka.
Kolmandaks, ilma kaasas käiva turbo majanduseta ei tule sealt elu sees 400 hobust välja. Pool sellest juba on kahtlane. See omakorda eeldab programmeeritavat aju ja seadistamist.
Neljandaks, sama asja, ehk korraliku baasi turbomootori jaoks saad poole lihtsamalt sama põlvkonna rauaga ka. Kui seda rada ajada tahad, siis on targem võtta aluseks kas seesama PG mootori alumine ots, või 2.0 85kW mootori alumine ots ja 16v plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"], kas 9A (Passat 100kW), KR(Golf II / Passat 102kW) või ABF (Golf III / Passat 110kW)-i pealt. Seal klapivad kõik kanalid kohe ja kolbide / kepsudega mängides saad surveastme ka selliseks nagu ise tahad.
Viiendaks, kui kõik see on peas läbi seeditud ja numbritesse ümber arvutatud, siis kõige targem on kohe seesama "Audi" 20 klapiline mootor turbo trimmis ette võtta ja sellega mängima hakata.
"Don't touch my monkey"
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Kiirelt abi ? kumb on parem
Parem valik kui G60-VW-615- kirjutas:mõtlesin et võtan ikka 2.0 DOHC-i hea ja lähedalt saan
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m