K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
- Kris111
- Huviline
- Postitusi: 236
- Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
- Auto: Volkswagen Passat B8
- Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 6 korda
K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
http://www.auto24.ee/used/1770745" onclick="window.open(this.href);return false; - mida arvate sellest
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1771772" onclick="window.open(this.href);return false; - ja mida sellest?
Olen mõlemast huvitatud kuid lugesin, et need mootorid ei pidavat olema kõige töökindlamad.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1771772" onclick="window.open(this.href);return false; - ja mida sellest?
Olen mõlemast huvitatud kuid lugesin, et need mootorid ei pidavat olema kõige töökindlamad.
Viimati muutis MustVälk, 31 Dets 2015, 16:06, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
Mina isiklikult võtaks audivana passati just mootori pärast. Kuna 81kw dünaamika on midagi muud kui 85kw oma.
Audivana on sinna suht kõva raha ja aja sisse pannud, et võiks nagu korralik olla. Teine tundub ka korralik aga parema varustusega. Seega nii ei julgeks kohe öelda mida võtta.
Audivana on sinna suht kõva raha ja aja sisse pannud, et võiks nagu korralik olla. Teine tundub ka korralik aga parema varustusega. Seega nii ei julgeks kohe öelda mida võtta.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- Kris111
- Huviline
- Postitusi: 236
- Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
- Auto: Volkswagen Passat B8
- Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
Okei. Teisel on jah, varustus väga hea. Sellepärast alguses hoidsin ka sinnapoole. Aga nüüd peaks siis täitsa mõtlema. Kuna autot kiiresti vaja ja seekord tahaks midagi mitte nii tavalist.
81kW siis peaks paremini töötama ja kindlam olema, nagu aru saan?
81kW siis peaks paremini töötama ja kindlam olema, nagu aru saan?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
no 81kw on ju vanakool...edasi võid töökindluse ning lihtsuse kohapealt ise edasi mõelda. Teeb küll veidi rohkem traktori häält kui PD, kuid mitte midagi hullu. vähemalt on suht pommi ja lollikindel ning suurtemate jamade puhul odavam remontida.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 682
- Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
- Auto: T4
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
81kW ja PD mootorite kohta teemasid netis kõvasti. Ise soovitaks ka 81kW. Enda A4-l ideaalne nii mineku kui ökonoomsuse poolest. Suviste ilmadega keskmine kütusekulu u. 5,5l/100km, talvel sinna 7-7,5 tuuri ning seda enamus linnas. Viimati Tartu-Saaremaa-Tartu (saarel u. 800km ning mandril veel 500km lisaks tuli kulu 5,1. Auto läbisõit üle 450000km, õli tilkagi ei võta, kõik toimib. Remontida odavam, kõrgsurvepump hakkas diislit jooksma, pump maha ning täiesti pulkadeks + kõikide tihendite vahetus 200€ kogu töö. Selle hulgas vahetati ka tagasivoolu voolikud ning jahutusvedeliku lõdvik mille neile ise viisin (diisel jooksis peale ja lõdvik läks "paiste". PD mootoriga pihustite hind ca 350€/tk, samas ega ka neid iga päev ei vaheta. Ka on PD mootorid palju tundlikumad kehva kvaliteediga kütuse suhtes. Ühesõnaga kasuta otsingut, leiad juttu palju rohkem ja kasulikku.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
- Kris111
- Huviline
- Postitusi: 236
- Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
- Auto: Volkswagen Passat B8
- Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
Selge.
Audivana Passati juures jääb takistuseks kliima/kondi puudumine. Ilma selleta on ikka igavene nuhtlus liigelda palava ilmaga.
Esimene õõts ja sharniir tahab vahetust, tagumiste koobaste ääred pidid mullitama, sillaregulli oli vaja vist millalgi teha ja mingid mikrolülitid pidid jamama.
Uurib selle valge kohta kah veel.
Aga siinse jutu põhjal on 85kW kehva töökindlusega vist.
Uurin teisi teemasi ka.
Audivana Passati juures jääb takistuseks kliima/kondi puudumine. Ilma selleta on ikka igavene nuhtlus liigelda palava ilmaga.
Esimene õõts ja sharniir tahab vahetust, tagumiste koobaste ääred pidid mullitama, sillaregulli oli vaja vist millalgi teha ja mingid mikrolülitid pidid jamama.
Uurib selle valge kohta kah veel.
Aga siinse jutu põhjal on 85kW kehva töökindlusega vist.
Uurin teisi teemasi ka.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
Ta pole mitte kehva töökindlusega vaid minujaoks kõige suurem asi on siiski mootori dünaamika. Mis on kardinaalselt teine.
Kuigi jah 81kw on lollikindlam ja odavam remontida. Aga ega see 85 nüüd nii üdini halb ka pole
Audivanal on jah see kliima/kondi puudumine kehva. Mikrolülitid pole mingi eriline probleem. Sillaregull on 20€ aga koopad juba mullitavad? Alles värvitud auto.
Kuigi jah 81kw on lollikindlam ja odavam remontida. Aga ega see 85 nüüd nii üdini halb ka pole
Audivanal on jah see kliima/kondi puudumine kehva. Mikrolülitid pole mingi eriline probleem. Sillaregull on 20€ aga koopad juba mullitavad? Alles värvitud auto.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7865
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
85kw on ikka kehva s 74 või 96kw kõrval, mis on juba 85kw edasiarendus/parandus.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
Ei vaidle selle vastu üldse mitte.golfi_vend kirjutas:85kw on ikka kehva s 74 või 96kw kõrval, mis on juba 85kw edasiarendus/parandus.
E: aga kui vaadata nüüd B5 00 aasta ja HL siis nad kõik on 85kw. Seega sellisel juhul kui vaadata B5 lõppu siis peab selle mootoriga leppima.
Viimati muutis rako, 09 Juul 2014, 22:06, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- Kris111
- Huviline
- Postitusi: 236
- Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
- Auto: Volkswagen Passat B8
- Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
Okei. No audivana oma viskasin mõtetest välja.
Homme tallinna autosi uurima ja vaatan ka ühe 3l diisel bemari üle.
Loodan, et leian midagi, ehk isegi mõne vw.
Homme tallinna autosi uurima ja vaatan ka ühe 3l diisel bemari üle.
Loodan, et leian midagi, ehk isegi mõne vw.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
3L bmw mootorid on head mootorid üldiselt. Jõulised ja suhtelised ökod ikka kui võrrelda millised väänded ja kw seal on.Kris111 kirjutas:Okei. No audivana oma viskasin mõtetest välja.
Homme tallinna autosi uurima ja vaatan ka ühe 3l diisel bemari üle.
Loodan, et leian midagi, ehk isegi mõne vw.
Edu auto otsinguil.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
Tahtsin just sama küsidarako kirjutas:... aga koopad juba mullitavad? Alles värvitud auto.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
Tal vist oli see häda, et rehv käis vastu ja ajas kuumaks värvi.TiitRE kirjutas:Tahtsin just sama küsidarako kirjutas:... aga koopad juba mullitavad? Alles värvitud auto.
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Re: K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
Sina siis hellasidki
Üks ukse mikrolülititest jama jh, aga mind pole see seganud. Juhi ukse teeb esimese nupu vajutusega lahti ja teine vajutus juba ülejäänud. Võtan seda kui mugavus funktsiooni. Ühel sirgel õõtsal sarniir läbi ja tagumiste koobastega läks kevadkruiisil nihu kuna poke sai liiga hea .
Rohkem vigu mina ei oskagi nagu öelda. Kliima võiks olla jh, aga see nädal pidi viimased soojad ilmad olema
Aga kui bemmi tahad, siis mul 530 ka.
Eelmise omaniku kuulutus!
http://www.auto24.ee/used/1482606" onclick="window.open(this.href);return false;
Üks ukse mikrolülititest jama jh, aga mind pole see seganud. Juhi ukse teeb esimese nupu vajutusega lahti ja teine vajutus juba ülejäänud. Võtan seda kui mugavus funktsiooni. Ühel sirgel õõtsal sarniir läbi ja tagumiste koobastega läks kevadkruiisil nihu kuna poke sai liiga hea .
Rohkem vigu mina ei oskagi nagu öelda. Kliima võiks olla jh, aga see nädal pidi viimased soojad ilmad olema
Aga kui bemmi tahad, siis mul 530 ka.
Eelmise omaniku kuulutus!
http://www.auto24.ee/used/1482606" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis audivana, 10 Juul 2014, 01:17, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
Ja kusjuures see ongi mingi mugavus või turva funktsioon, see annab ilusti arvutiga maha võtta ja mikrolülitid selles süüdi poleaudivana kirjutas:Sina siis hellasidki
Üks ukse mikrolülititest jama jh, aga mind pole see seganud. Juhi ukse teeb esimese nupu vajutusega lahti ja teine vajutus juba ülejäänud. Võtan seda kui mugavus funktsiooni.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
Selle nimi oli vist "selective unlocking" vmsJ.Aru kirjutas:Ja kusjuures see ongi mingi mugavus või turva funktsioon, see annab ilusti arvutiga maha võtta ja mikrolülitid selles süüdi poleaudivana kirjutas:Sina siis hellasidki
Üks ukse mikrolülititest jama jh, aga mind pole see seganud. Juhi ukse teeb esimese nupu vajutusega lahti ja teine vajutus juba ülejäänud. Võtan seda kui mugavus funktsiooni.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 442
- Liitunud: 08 Nov 2012, 08:13
- Auto: Skoda Superb 1.4TSI Elegance Plus DSG
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
Suht tüütu igatahes. Uutel Hondadel on ta ka nö default süsteem..saab auto pardakompuutrist maha võtta. Õemehe vanal Mondeol (2001a) on samamoodi, et esimene vajutus avab juhi- teine klõps ülejäänud uksed.
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: K: Passat 81kw vs 85kW - klubiliikmete autod?
mu passatil sama süsteem, et esimene lülitus teeb juhiukse lahti ja kaks korda kõik ülejäänud uksed. See mingi turva pärst vist jah...Markko_ kirjutas:Suht tüütu igatahes. Uutel Hondadel on ta ka nö default süsteem..saab auto pardakompuutrist maha võtta. Õemehe vanal Mondeol (2001a) on samamoodi, et esimene vajutus avab juhi- teine klõps ülejäänud uksed.