Golf VI GTI
- VWjuht
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 01 Okt 2012, 22:33
- Telefon: 59079743
- Auto: VW Golf III, Golf IV, Golf VI GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Golf VI GTI
Tervist,
huvi on tekkinud Golf VI GTI vastu ja oleks huvitatud kuulama arvamusi inimestelt kellel on antud autoga kogemusi? Või kes teab rohkem infot jagada masinast.
Kas ja milliseid probleeme autoga esinenud?
Kui kallis on ülalpidada GTI'd?
Tänud, kes leiab aja ja viitsimise vastata.
huvi on tekkinud Golf VI GTI vastu ja oleks huvitatud kuulama arvamusi inimestelt kellel on antud autoga kogemusi? Või kes teab rohkem infot jagada masinast.
Kas ja milliseid probleeme autoga esinenud?
Kui kallis on ülalpidada GTI'd?
Tänud, kes leiab aja ja viitsimise vastata.
Viimati muutis MustVälk, 27 Apr 2016, 22:15, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Volkswagen, Das Auto
-
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Golf VI GTI
Hea auto, üldiselt ka hea-lihtne pidada. Kui valid, siis aoovitavalt 5-ukseline ja minimaalselt ksenoonid ja täisautomaatne kliima võiks olla. Pigem eelista 155kW EU variante kui 147kW USA mudeleid
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Golf VI GTI
Arvestades seda ka veel, et USA masinad pole alati tervena meie mandrile saabunud.margus kirjutas:Hea auto, üldiselt ka hea-lihtne pidada. Kui valid, siis soovitavalt 5-ukseline ja minimaalselt ksenoonid ja täisautomaatne kliima võiks olla. Pigem eelista 155kW EU variante kui 147kW USA mudeleid
Golf on golf, seal ei saa väga midagi puusse panna.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
- Auto: [
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf VI GTI
GTI 5 oli küll jube lagunev ja kallis pidada. Miks peaks 6 olema teistmoodi?
Aga üldiselt...kui juba GTI, siis ikka kaheukseline ja manuaal!
Aga üldiselt...kui juba GTI, siis ikka kaheukseline ja manuaal!
Viimati muutis h6bekuul, 02 Juun 2016, 07:26, muudetud 1 kord kokku.
- VWjuht
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 01 Okt 2012, 22:33
- Telefon: 59079743
- Auto: VW Golf III, Golf IV, Golf VI GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf VI GTI
Endal küll kogemus veel puudub, aga nii palju kui review'si lugenud olen pidi MK6 eelneva seeria GTI'st palju vastupidavam olema. Eks ma seda siin üritangi välja selgitada ja uurida erinevaid arvamusi ja kogemusi kuulates.h6bekuul kirjutas:GTI 5 oli küll jube lagunev ja kallis pidada. Miks peaks 6 olema teistmoodi?
Aga üldiselt...kui juba GTI, siis ikka kaheukseline ja manuaal!
Ning manuaal oleks ta kindlasti, kuid ilmselt siiski 4/5 ukseline.
Volkswagen, Das Auto
- VWjuht
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 01 Okt 2012, 22:33
- Telefon: 59079743
- Auto: VW Golf III, Golf IV, Golf VI GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf VI GTI
Tänud ka teistele vastamast.
Margus kas saan aru, et oled ise üht omanud? Ja kui siis, oskad ka öelda, kas hooldused ja kogu ülalpidamis kulud oluliselt suuremad võrreldes näiteks mõne lahjema MK6/7 mudeliga.
Margus kas saan aru, et oled ise üht omanud? Ja kui siis, oskad ka öelda, kas hooldused ja kogu ülalpidamis kulud oluliselt suuremad võrreldes näiteks mõne lahjema MK6/7 mudeliga.
Volkswagen, Das Auto
-
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Golf VI GTI
Ehh ei ole neil miskit suurt laguneda! Kõige suurem küsimärk võib olla DSG kastiga juhul kui sel õigeaegsed õlivahetused tegemata on.
Tehnika on suuresti küll sarnane Golf V-ga, kuid juba tunduvalt rohkem läbi proovitud ja testitud(a la elektriline roolivõimendi, DSG esimene põlvkond, FSI baasil otsesissepritse jne).
Tehnika on suuresti küll sarnane Golf V-ga, kuid juba tunduvalt rohkem läbi proovitud ja testitud(a la elektriline roolivõimendi, DSG esimene põlvkond, FSI baasil otsesissepritse jne).
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed