VW Tourani ostuabi
VW Tourani ostuabi
Tere! Kas keegi on omanud ja pidanud enda käes VW Touranit ja oskab sellest lähemalt rääkida? Ei soovi näha siin "naised saunas rääkisid"postitusi,vaid ikka tõest juttu otse omanikelt. Huvitab mootori valik,salongi koostekvaliteet ja vead mida silmas pidada ja ostmisel kindlasti kontrollida.Samuti huvitab kuidas on istuda tagumistel istmetel.Piltidel tunduvad seal olevad plastikääred häirivat,kas nad segavad ka sõidu ajal? Kui kõvasti nagiseb-koliseb sõidu ajal?
Viimati muutis MustVälk, 12 Juul 2016, 18:11, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: kategooria lisamine
Põhjus: kategooria lisamine
Re: VW Tourani ostuabi
Üldiselt alustaks vanematest isenditest hinnaklassis kuni 4000-.Mootori poolest olen bensukatega kursis. Huvitab ka 1,9 diisel 77kw.Paremat diislit enam nendele ei pandud vist? Kindlasti manuaalkast.Tannu19 kirjutas:Palun mainida aasta, kütuse eelistus, mootor etc. Kes muidu, oskaks kaasa rääkida ?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: VW Tourani ostuabi
Lappa kõik Passati/Golfi ostusoovitused läbi ja ega sama kehtib ka Tourani puhul, mis pole konkreetne Passati või golfi viga.
Kui tuledelüliti on kulunud seisu, et tuli hõõgub läbi, siis EI OLE selle masina LS 200 000.
Kui tuledelüliti on kulunud seisu, et tuli hõõgub läbi, siis EI OLE selle masina LS 200 000.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: VW Tourani ostuabi
Vot see on küll väga lihtne ja hea nõuanne.R36 kirjutas:Lappa kõik Passati/Golfi ostusoovitused läbi ja ega sama kehtib ka Tourani puhul, mis pole konkreetne Passati või golfi viga.
Kui tuledelüliti on kulunud seisu, et tuli hõõgub läbi, siis EI OLE selle masina LS 200 000.
-
- Huviline
- Postitusi: 907
- Liitunud: 28 Sept 2013, 11:48
- Auto: Buumer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Tourani ostuabi
Oskan rääkida esimese generatsiooni facelifti kohta, mis muidugi sinu hinnaklassi ei mahu hetkel. Või siis kui leidub, sel juhul mingi räbal eksemplar.erki226 kirjutas: Üldiselt alustaks vanematest isenditest hinnaklassis kuni 4000-.Mootori poolest olen bensukatega kursis. Huvitab ka 1,9 diisel 77kw.Paremat diislit enam nendele ei pandud vist? Kindlasti manuaalkast.
Ise ei oma, kuid peres olemas ja vastavalt ise rooli taga uhanud ning tagaistmel vahtinud.
Ma ütleks, et 2.0TDI 103kw etem kui 77. Jaksab vedada ning väänet korralikult. Maanteel mõistlikult sõites olen saanud isegi ~4L/100km
Tourani istmed kohati väga kõvad ning pikal sõidul võib mõjuda väsitavalt. Endale ei ole meeldinud tagumine jäik telg. Selline tunne nagu coilide peal sõidaks. Muidu hästi isoleeritud (juhul kui just diislit ei võta) ning ei tohiks nagiseda kusagilt. Kui automaat, siis DSG tuleks vaadata kriitilise pilguga üle. Kõik sõidukid erimoodi eksemplarid ning ega peale välise vaatluse või lühikese proovisõidu rohkem midagi teha ei saagi kontrolliks.
Re: VW Tourani ostuabi
Selge,jääb valikust välja sel juhul.Tannu19 kirjutas:Oskan rääkida esimese generatsiooni facelifti kohta, mis muidugi sinu hinnaklassi ei mahu hetkel. Või siis kui leidub, sel juhul mingi räbal eksemplar.erki226 kirjutas: Üldiselt alustaks vanematest isenditest hinnaklassis kuni 4000-.Mootori poolest olen bensukatega kursis. Huvitab ka 1,9 diisel 77kw.Paremat diislit enam nendele ei pandud vist? Kindlasti manuaalkast.
Ise ei oma, kuid peres olemas ja vastavalt ise rooli taga uhanud ning tagaistmel vahtinud.
Ma ütleks, et 2.0TDI 103kw etem kui 77. Jaksab vedada ning väänet korralikult. Maanteel mõistlikult sõites olen saanud isegi ~4L/100km
Tourani istmed kohati väga kõvad ning pikal sõidul võib mõjuda väsitavalt. Endale ei ole meeldinud tagumine jäik telg. Selline tunne nagu coilide peal sõidaks. Muidu hästi isoleeritud (juhul kui just diislit ei võta) ning ei tohiks nagiseda kusagilt. Kui automaat, siis DSG tuleks vaadata kriitilise pilguga üle. Kõik sõidukid erimoodi eksemplarid ning ega peale välise vaatluse või lühikese proovisõidu rohkem midagi teha ei saagi kontrolliks.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: VW Tourani ostuabi
Pole küll NSR (naised saunas rääkisid), kuid kahel tuttaval ´04 ja ´05a. Touranid. Mõlemal tagaluuk konkreetselt mädaneb küljest ära
Re: VW Tourani ostuabi
Kahjuks on tõesti nii , et Vw ja samuti Audi on oma tootmise allamäge lasknud. Kohe kuidagi ei tahaks nendest automarkidest loobuda ,aga olen mõelnud proovida Opeled mis alates 2005 aastast tunduvad täitsa head olema. Kindlasti on valikus ka Volvo . Tõesti kurb,et tegelikult head automargid on niimoodi käest lastud tehaste poolt.TiitRE kirjutas:Pole küll NSR (naised saunas rääkisid), kuid kahel tuttaval ´04 ja ´05a. Touranid. Mõlemal tagaluuk konkreetselt mädaneb küljest ära
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Tourani ostuabi
No 2004 aasta auto on juba 12 aastat vana auto ka ja Eesti kliimas ei ole see mingi ime, et see roostetab.
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
-
- Huviline
- Postitusi: 907
- Liitunud: 28 Sept 2013, 11:48
- Auto: Buumer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Tourani ostuabi
Kui rääkida konkreetselt tagaluugi kohta, siis "mädaneda" muidugi tavalise vananemise vastu pisut karm väljend. Ise pole touranil näinud, aga e34 oli taoline teema ning selline söömine peab viitama mingile väärale inseneri lahendusele.aht kirjutas:No 2004 aasta auto on juba 12 aastat vana auto ka ja Eesti kliimas ei ole see mingi ime, et see roostetab.
Pidev tehnika areng ja teadmised annavad ikka eelduse sellele, et iga aastaselt toodetakse aina paremini sõidukeid. Ei taha ma hästi uskuda, et meelega tehakse keretööd halvemini kui osatakse. Tegemist täieliku konkurentsi turuga ning kui kukkub maine, kukub ka müük. Kui keegi toob reaalse näite, siis võtan sõnad tagasierki226 kirjutas:Kahjuks on tõesti nii , et Vw ja samuti Audi on oma tootmise allamäge lasknud. Tõesti kurb,et tegelikult head automargid on niimoodi käest lastud tehaste poolt.
Mina pööraks pilgu selle poole, mis s***a meie tänavatel luuakse.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: VW Tourani ostuabi
Vene kanali peal oli saade, kus insenerid töötasid välja, et detailid kuluksid teatud ajaga.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
Re: VW Tourani ostuabi
Ford oli ka oma T mudeleid uurinud et mis kulub ja mis mitte. Ja öeldnud ka, kõik peaks sama kehvasti kuluma nagu kehvem jupp.
Ideeliselt õige ka et auto on viieks kümneks aastaks tarbeese ja peale seda võiks tehas mõistliku hinna eest tagasi osta ja lammutada korrektselt. Aga raiskav ühiskond nagu meil on seda küll ei hakka mõtlema peale sajamdit teisiti käitumist.
Touran oli ka mitu aega tagasi mul valiku variant, aga siis olid hinnad ka vastavad.
Müügis ma väga roostetavate luukidega ei näinud siis. Samas praeguseks ka 4 aastat aeg edasi läinud.
Tahad roostevaba autot siis looda, et otse soomest, rootsist, saksast auto millega pole kruusateedel sõodetud!
Ideeliselt õige ka et auto on viieks kümneks aastaks tarbeese ja peale seda võiks tehas mõistliku hinna eest tagasi osta ja lammutada korrektselt. Aga raiskav ühiskond nagu meil on seda küll ei hakka mõtlema peale sajamdit teisiti käitumist.
Touran oli ka mitu aega tagasi mul valiku variant, aga siis olid hinnad ka vastavad.
Müügis ma väga roostetavate luukidega ei näinud siis. Samas praeguseks ka 4 aastat aeg edasi läinud.
Tahad roostevaba autot siis looda, et otse soomest, rootsist, saksast auto millega pole kruusateedel sõodetud!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 20 Okt 2012, 21:40
- Auto: vw touran
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Tourani ostuabi
Pole sel touranil häda midagi. Ise kasutan 2,0 103kw diisel touranit 5a juba ja erilisi väljaminekuid pole ta nõudnud. enamasti kuluosad. Hooldused alati õigeaegselt või isegi varem teinud. suurem summa läks etteande pumba peale , samas sai ka pihustitel tihendid vahetatud ja kogu summa koos tööga jäi alla 600 euri.tagaluuk on muidugi üks mure kohti mis kipub roostetama ,lisaks veel uste alumised nurgad kuhu koguneb tee pealt üles lendav muda. Hooldus kulud on nagu tiba kallimad kui 77kw mootoriga volksul. Hetkel on läbisõit jub 270 000 km ja loobumis mõtteid veel pole.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: VW Tourani ostuabi
Mul oli üks Rootsist tulnud touran, tagaluuk roostetas edukalt.MustVälk kirjutas:Ford oli ka oma T mudeleid uurinud et mis kulub ja mis mitte. Ja öeldnud ka, kõik peaks sama kehvasti kuluma nagu kehvem jupp.
Ideeliselt õige ka et auto on viieks kümneks aastaks tarbeese ja peale seda võiks tehas mõistliku hinna eest tagasi osta ja lammutada korrektselt. Aga raiskav ühiskond nagu meil on seda küll ei hakka mõtlema peale sajamdit teisiti käitumist.
Touran oli ka mitu aega tagasi mul valiku variant, aga siis olid hinnad ka vastavad.
Müügis ma väga roostetavate luukidega ei näinud siis. Samas praeguseks ka 4 aastat aeg edasi läinud.
Tahad roostevaba autot siis looda, et otse soomest, rootsist, saksast auto millega pole kruusateedel sõodetud!
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335