mkendra kirjutas:Üks küsimus - kui sa tahad "autojuhi autot" ja emotsiooni, siis miks üldse VW? Olgu see vw kas 1.2 või 3.6 mootoriga, kuid lõppkokkuvõttes on tegemist ikkagi ju ainult VW'ga.
Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
-
- Klubiline
- Postitusi: 2200
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
karm aga õiglane vastus. Drivers car, siis eelkõige peaks ikka õige ots vedamamkendra kirjutas:Üks küsimus - kui sa tahad "autojuhi autot" ja emotsiooni, siis miks üldse VW? Olgu see vw kas 1.2 või 3.6 mootoriga, kuid lõppkokkuvõttes on tegemist ikkagi ju ainult VW'ga.
Aga pakutute vahel, ise küll sõidan B7-ga, siis tundub mulle et R36 oleks vast ägedam...aga ise eelistaks sedaani.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7833
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Ma võhikuna arvan, et igasugused R-mudelid hoiavad paremini hinda (klassikuks muutununa hakkab hind isegi tõusma mingis faasis), samas kas seda on mõtekas B7-ga võrrelda, mine võta kinni...
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 3372
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 807 korda
- Tänatud: 131 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
35 aasta pärast siis kui bensukad ja diislid keelatud euroopas, siis võid oma hinnalist r36 muuseumis passida!
Tööle ja lasteaeda 2.0 disla. Tahad eputada, siis õige auto ja õige rada!
Samas poogen! Tee mis tahad!
Tööle ja lasteaeda 2.0 disla. Tahad eputada, siis õige auto ja õige rada!
Samas poogen! Tee mis tahad!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Kas keegi on oma nahal sama ajastu autoga läbi elanud mehhatroonika ja sidurite vahetuse?
Olen nüüd natuke sellesse süvenenud. Loogiline on et selle aja kastid on vigased ja üks hetk on vaja vahetada sidureid, hooratast ja mehhatroonikat.
Olen leidnud erinevate foorumite abil, et tartus transrem taastab mehhatrooninkat 700-1000€ eest. Recro lätis teeb sama töö umbes 500€-ga ära.
Kui kellelgi see tee läbi käidud ja oma teemas pikemalt kirjeldatud (või teab sellisest teemast) siis võiks siia alla või mulle privasse selle teema lingi panna.
Foorum - Tehniline - Ülekanne alt on esimese kuue lehekülje kõik dsg teemad läbi loetud, jätkan sama targalt. Autode teemadest otsida on keerulisem.
Olen nüüd natuke sellesse süvenenud. Loogiline on et selle aja kastid on vigased ja üks hetk on vaja vahetada sidureid, hooratast ja mehhatroonikat.
Olen leidnud erinevate foorumite abil, et tartus transrem taastab mehhatrooninkat 700-1000€ eest. Recro lätis teeb sama töö umbes 500€-ga ära.
Kui kellelgi see tee läbi käidud ja oma teemas pikemalt kirjeldatud (või teab sellisest teemast) siis võiks siia alla või mulle privasse selle teema lingi panna.
Foorum - Tehniline - Ülekanne alt on esimese kuue lehekülje kõik dsg teemad läbi loetud, jätkan sama targalt. Autode teemadest otsida on keerulisem.
-
- Veteran
- Postitusi: 3372
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 807 korda
- Tänatud: 131 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Autode teemades pole keegi automaat käigukastidest rääkinud peale elevandi.
Ja elevandil oli vaid nõksutamise jama mis nõksutab edasi uue auto omaniku käes!
See ka B6 ja 3.6 vist oli mootoriks.
Mis puudutab B6 vs B7, siis võid loota, et ehk B7 on roostekindlam.
Liistud ja kõik muu jama on paremini lahendatud küll.
Gramm ruumikam kui B6 ja kindlasti ilusam!
Mugavusega ei anna samuti võrrelda juba baas varustuses.
Ja elevandil oli vaid nõksutamise jama mis nõksutab edasi uue auto omaniku käes!
See ka B6 ja 3.6 vist oli mootoriks.
Mis puudutab B6 vs B7, siis võid loota, et ehk B7 on roostekindlam.
Liistud ja kõik muu jama on paremini lahendatud küll.
Gramm ruumikam kui B6 ja kindlasti ilusam!
Mugavusega ei anna samuti võrrelda juba baas varustuses.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Eerol siiski oli 3.2, muidu oleks ka R36
Nõksutamine oli tingitud siduritest, mehha sai uus, mis ei aidanud ja pole üldse kindel, et vanalgi midagi häda oli. Seesuhtes on see (DQ250 DSG-6 märg) kast oluliselt töökindlam kui Kuiv-7(DQ200).
Ruumikuse erinevus saab tuleneda ainult uksepolstrite arvelt, sest kere on sama, välimised paneelid lihtsalt teised.
Nõksutamine oli tingitud siduritest, mehha sai uus, mis ei aidanud ja pole üldse kindel, et vanalgi midagi häda oli. Seesuhtes on see (DQ250 DSG-6 märg) kast oluliselt töökindlam kui Kuiv-7(DQ200).
Ruumikuse erinevus saab tuleneda ainult uksepolstrite arvelt, sest kere on sama, välimised paneelid lihtsalt teised.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Klubiline
- Postitusi: 1681
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Meil firmas kukkus b6 mis oli lõpu aasta toodang nn. üleminek b7 taga tiiva juurest värv maha isegi. Garantii korras käinud isegi paar korda värvimas ja roostetab jubedalt.
- margus000
- Huviline
- Postitusi: 277
- Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
- Auto: vw passat b8 rline 4motion.
- Asukoht: tartumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Kui vaadata b6 ja b7 r-lain paketti just väliselt siis nad oleks võinud b7 r- lini üldse tegematta jätta. Esimese pildil olevalt autolt tahaks ainult velg , need on mul ainult puudu.
Your browser does not support drag'n'drop file uploads.Please use the fallback form below to upload your files like in the olden days.
Your browser does not support drag'n'drop file uploads.Please use the fallback form below to upload your files like in the olden days.
Viimati muutis margus000, 20 Okt 2016, 23:12, muudetud 5 korda kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
R-line ei jäta VW mingi hinnaga tegemata, kuna see on +2000eur hinnale otsa.margus000 kirjutas:Kui vaadata b6 ja b7 r-lain paketti just väliselt siis nad oleks võinud b7 r- lini üldse tegematta jätta. Esimese pildil olevalt autolt tahaks ainult velg , need on mul ainult puudu.
Rahakad koguge komplekt kokku:
► Näita Spoilerit
Viimati muutis R36, 20 Okt 2016, 22:45, muudetud 2 korda kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 481
- Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
- Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 15 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
R36 ei ole lihtsalt passat millele on 3,6 moto peale pandud nagu seda on b7. R36-l peaks olema oma kindlad värvid, teised stanged, teine vedrustus, teised pidurid, teised istmed ja teine seadistus, jne. Veermik ja kandevkere on neil täpselt samad.
Ainuke miinus b6-l on jh see et see roostetab ikka mõnuga.
Mina võtaks ige kell r36 kui oleks võimalus....
Ainuke miinus b6-l on jh see et see roostetab ikka mõnuga.
Mina võtaks ige kell r36 kui oleks võimalus....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Nende R-ide valud meenutavad kangesti Phaetoni 19"-seid Omanyt´e?
- margus000
- Huviline
- Postitusi: 277
- Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
- Auto: vw passat b8 rline 4motion.
- Asukoht: tartumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Ainult et 17 ja 18 tollised , kui kellelgi on võite mulle pakkuda neid.alkeemik kirjutas:R-del olidki Omanytid mu teada
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
A24-s üks venelane müüs selliseid - aga müüja kadus ära ja minust nad ostmata kahjuks jäid.alkeemik kirjutas:R-del olidki Omanytid mu teada
- margus000
- Huviline
- Postitusi: 277
- Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
- Auto: vw passat b8 rline 4motion.
- Asukoht: tartumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Siin foorumis olid ka ühed müügis ja suht odava hinnaga, kahjuks siis polnud autot kuhu neid alla panna.TiitRE kirjutas:A24-s üks venelane müüs selliseid - aga müüja kadus ära ja minust nad ostmata kahjuks jäid.alkeemik kirjutas:R-del olidki Omanytid mu teada
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Ega linki ei leia? Otsin omale suverattaid.margus000 kirjutas:Siin foorumis olid ka ühed müügis ja suht odava hinnaga, kahjuks siis polnud autot kuhu neid alla panna.TiitRE kirjutas:A24-s üks venelane müüs selliseid - aga müüja kadus ära ja minust nad ostmata kahjuks jäid.alkeemik kirjutas:R-del olidki Omanytid mu teada
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Omanyt-id on need jah. Ja optional 19 tolli oli ka olemas. Kirjade järgi on tehasest 18 ja 19 tolli peal välja veerenud.
Aga jah, istmed on ka kenad. Kirjad peal ja puha.
Isiklikult jätaks 18 tolli omanyt-id talveks ja suveks võtaks 19 tolli cv3 repsid.
Ja elevandi teemat ei suuda kuidagi leida. Äkki keegi lingib.
Aga jah, istmed on ka kenad. Kirjad peal ja puha.
Isiklikult jätaks 18 tolli omanyt-id talveks ja suveks võtaks 19 tolli cv3 repsid.
Ja elevandi teemat ei suuda kuidagi leida. Äkki keegi lingib.
Viimati muutis evald112, 21 Okt 2016, 07:49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Veljed muidugi jah väga olulised aga tehnoloogia mõttes ikkagi võta üks ja viska teist.
Võibolla vale teema ja koht aga siiski-siiski võib just siinkohal see video laiendada meeli ja vähendada togmasid, mis puudutab valikuid ja suunduvaid tehnoloogiaid.
https://player.vimeo.com/video/188105076
Võibolla vale teema ja koht aga siiski-siiski võib just siinkohal see video laiendada meeli ja vähendada togmasid, mis puudutab valikuid ja suunduvaid tehnoloogiaid.
https://player.vimeo.com/video/188105076
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 803
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Kuna ma olin klubiline, siis teema on klubiliikmete endiste autode all.evald112 kirjutas:Ja elevandi teemat ei suuda kuidagi leida. Äkki keegi lingib.
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=86&t=107829" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Elevant, 24 Okt 2016, 11:44, muudetud 2 korda kokku.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Seda ju sulle öeldigi, et sa ei leia seda/ei saa seda lugeda, kuna on klubiliste sektsioonis.evald112 kirjutas:"Sul ei ole õigusi selle foorumi lugemiseks"
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 803
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
No ma teen üldiselt ja kokkuvõtvalt enda kogemuste ja uurimiste põhjal "pikk jutt si** jutt" kokkuvõtte.
VR6 mootorite otsas ei taha need DSG'd kesta(ka 3.6 Superbid), ka korralike hoolduste puhul. Minu auto nõksutas kohalt võttes nagu konn(kergel gaasil, ummikutes istumine ja haagise vedu(mille pärast ma üldse tolle auto omal ajal ostsin) oli pain in the ass), vahetatud sai mehhatroonikaplokk(1500€ Møller), ei midagi, sümptomid natuke leevenesid, aga mitte midagi erilist. Vahetasin hooratta(780€ ainult A-osa saadaval, Mölleri letitaguse inimese väide mulle telefoni otsas oli toona, bensukatel, eriti VR6'tel hoorattaga probleeme pole, võta youtube lahti, terve maailm on koliseva hoorattaga VR6'si täis......), minul jäid sidurid vahetamata(Mölleri pakkumine ca 800€), ei viitsinud ja tahtnud, kuna sõita sai teatud tingimustel nii, et ei nõksutanud, aga kuna mind vigane auto häirib, siis loobusin ja müüsin maha(tagusin 2a jooksul sinna autosse üle 4k€ sisse). Palju on probleeme käikude ära kadumisega, kas liigub ainult edasi või tagasi. Minu omal oli ka mingisugune värdjalik delay sees, kui pedaali vajutasid, võttis natuke aega enne, kui nö vedu järgi tuli, mitte, et vedu oleks tulnud pauguga või midagi, aga tal kulus mõtlemisele aega. Mehhatroonika vahetus seda ei parandanud. Ilmselt oli sidurite teema, nagu ka jõnksutamine.
Samas eks sõltub ka palju sellest, kuidas autoga sõidetakse, ilmselt, kui sõita rahulikult ja autot mitte koormata, siis ta võiks ju kesta, aga mina omast kogemusest olles proovinud mitut erinevat VR6'e otsas olevat DSG'd ütleks, et kõigil on midagi viga. Pole veel 100% ideaalselt töötavat DSG'd näinud.
Soovitan soojalt kõikidel DSG omanikel käia kasti hooldamas/õli vahetamas Kadrinas, Hõbenooles, mehed teavad, mis teevad, minu auto kastist btw tuli välja täiesti puhas ja ilus õli, nendega konsulteerides ütlesid nad, et kui üldse midagi kastil viga on ja midagi on vaja teha, siis esimene asi on alusta siduritest, kui ei ole tegu selgelt mehhatrooniku veaga.
VR6 mootorite otsas ei taha need DSG'd kesta(ka 3.6 Superbid), ka korralike hoolduste puhul. Minu auto nõksutas kohalt võttes nagu konn(kergel gaasil, ummikutes istumine ja haagise vedu(mille pärast ma üldse tolle auto omal ajal ostsin) oli pain in the ass), vahetatud sai mehhatroonikaplokk(1500€ Møller), ei midagi, sümptomid natuke leevenesid, aga mitte midagi erilist. Vahetasin hooratta(780€ ainult A-osa saadaval, Mölleri letitaguse inimese väide mulle telefoni otsas oli toona, bensukatel, eriti VR6'tel hoorattaga probleeme pole, võta youtube lahti, terve maailm on koliseva hoorattaga VR6'si täis......), minul jäid sidurid vahetamata(Mölleri pakkumine ca 800€), ei viitsinud ja tahtnud, kuna sõita sai teatud tingimustel nii, et ei nõksutanud, aga kuna mind vigane auto häirib, siis loobusin ja müüsin maha(tagusin 2a jooksul sinna autosse üle 4k€ sisse). Palju on probleeme käikude ära kadumisega, kas liigub ainult edasi või tagasi. Minu omal oli ka mingisugune värdjalik delay sees, kui pedaali vajutasid, võttis natuke aega enne, kui nö vedu järgi tuli, mitte, et vedu oleks tulnud pauguga või midagi, aga tal kulus mõtlemisele aega. Mehhatroonika vahetus seda ei parandanud. Ilmselt oli sidurite teema, nagu ka jõnksutamine.
Samas eks sõltub ka palju sellest, kuidas autoga sõidetakse, ilmselt, kui sõita rahulikult ja autot mitte koormata, siis ta võiks ju kesta, aga mina omast kogemusest olles proovinud mitut erinevat VR6'e otsas olevat DSG'd ütleks, et kõigil on midagi viga. Pole veel 100% ideaalselt töötavat DSG'd näinud.
Soovitan soojalt kõikidel DSG omanikel käia kasti hooldamas/õli vahetamas Kadrinas, Hõbenooles, mehed teavad, mis teevad, minu auto kastist btw tuli välja täiesti puhas ja ilus õli, nendega konsulteerides ütlesid nad, et kui üldse midagi kastil viga on ja midagi on vaja teha, siis esimene asi on alusta siduritest, kui ei ole tegu selgelt mehhatrooniku veaga.