Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Hei!
Olen järgmise auto otsinguil ning huvi kahe sellise isendi järele. R36 on pealtnäha tavaline B6, mille vedrustus on madaldatud 25mm võrra, esi ja tagumine pamper on veidi vihasemaks välja venitatud, tagaluugile ka väike tiib lisatud. Valikutes ka pärli efektiga sinine värv, sinised suppordid, R36 kirjadega grill, lävepaku liistud, istmed ja rool.
Vastukaaluks siis veidi uuem B7 kerega ja 3.6 liitrise (ehk siis sama) mootoriga auto, mis ongi täiesti tavaline passat, lihtsalt võimsama mootoriga.
Minu enda isiklik arvamus hetkel on see, et R36 puhul tegemist siis vähe erilisema ja omanäolisema autoga (foorumis oleks vist esimene päris R36) ning see võimaldaks veidi eristuda. Madalam (ilmselt jäigem veidi) vedrustus, värvitud suppordid, suuremad pidurid ees 345mm. Need on kõik asjad mida tegelikult sooviks nagunii. Ja mis puudutab elektroonilisi lisasid siis see masin standardis varustatud päris korralikult ja muude asjade lisamine ei ole probleem nagu siit foorumist lugedes olen aru saanud.
B7 on lihtsalt tavaline passat minu jaoks.
Nõustuge või lükake ümber.
Siin on siis võimalikult sarnased näited kahe sinise variandi vahel.
Olen järgmise auto otsinguil ning huvi kahe sellise isendi järele. R36 on pealtnäha tavaline B6, mille vedrustus on madaldatud 25mm võrra, esi ja tagumine pamper on veidi vihasemaks välja venitatud, tagaluugile ka väike tiib lisatud. Valikutes ka pärli efektiga sinine värv, sinised suppordid, R36 kirjadega grill, lävepaku liistud, istmed ja rool.
Vastukaaluks siis veidi uuem B7 kerega ja 3.6 liitrise (ehk siis sama) mootoriga auto, mis ongi täiesti tavaline passat, lihtsalt võimsama mootoriga.
Minu enda isiklik arvamus hetkel on see, et R36 puhul tegemist siis vähe erilisema ja omanäolisema autoga (foorumis oleks vist esimene päris R36) ning see võimaldaks veidi eristuda. Madalam (ilmselt jäigem veidi) vedrustus, värvitud suppordid, suuremad pidurid ees 345mm. Need on kõik asjad mida tegelikult sooviks nagunii. Ja mis puudutab elektroonilisi lisasid siis see masin standardis varustatud päris korralikult ja muude asjade lisamine ei ole probleem nagu siit foorumist lugedes olen aru saanud.
B7 on lihtsalt tavaline passat minu jaoks.
Nõustuge või lükake ümber.
Siin on siis võimalikult sarnased näited kahe sinise variandi vahel.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Kuna R36 sisuliselt ikkagi pigem disainipakett, siis ise eelistaks B7-t kuna see oluliselt moodsama välimusega ja ka sõiduomadused on sümpaatsemad. Pidurid neil põhimõtteliselt sama suured, supordid annab ka B7-l värvida, vedrustuse osas on mõlemal DCC, tõsi R36 grammi madalam. Välimusest on ka B7 saada R-line paketiga.
Eks kokkuvõttes maitseasi, aga ise ei raatsiks B6 eest sellist hinda maksta nagu R36 eest küsitakse, seda enam et jõudluse osas on näitajad samad.
Eks kokkuvõttes maitseasi, aga ise ei raatsiks B6 eest sellist hinda maksta nagu R36 eest küsitakse, seda enam et jõudluse osas on näitajad samad.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Kuldari vastust ma teadsin ka enne siia kirjutamist sest temalt on plaan tellida selle masina toomine. See pärast kirjutasingi siia, et ei ole temaga nõus.
Kuulaks tõsisemad VW entusiastid ka ära.
Kuulaks tõsisemad VW entusiastid ka ära.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Nõustun Kuldari sõnadega. Arvesta ka sellega, et B7 on uuem ja elekter on uuem(minu nõrkus ikkagi elektriline lisavarustus). Samuti kõike lisada on b7 ikkagi odavam, sest üldjuhul peab b6 peal lisatava lisavarustuse jaoks kõigepealt b6 elektri tegema B7-ks. Siis milliseks jääb jujtmestik, sest plokkide pistilute asetus ja sellest tulenev juhtmete pikkus jne... .
B7 peal olev otsene tpms, dla tuled, el konks(autol lubatud tõmme kärule 2.2T, kulub marjaks), normaalne Kessy eraldi nupuga, easy open luuk, side assist ja palju muud.
Kuigi R36 välimus on vihasem, siis maksadki ainult välimuse eest.
B7 peal olev otsene tpms, dla tuled, el konks(autol lubatud tõmme kärule 2.2T, kulub marjaks), normaalne Kessy eraldi nupuga, easy open luuk, side assist ja palju muud.
Kuigi R36 välimus on vihasem, siis maksadki ainult välimuse eest.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Klubiline
- Postitusi: 2200
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Aga kas tõesti on R36 võrreldes tavaliste B6-tega lihtsalt ilusate pamprite ja suurema mootoriga isend? Kas seal ei ole veel väikeseid vigureid vedrustuses, dsg softis, pidurites, kiiremas roolilatis jne? Küsin seepärast, et golfi puhul R32 tähendas natuke enamat kui suurema mootoriga 2.8 4motion.
Mina isiklikult vaataks R36 poole välimuselt ja unikaalsuselt.
Mina isiklikult vaataks R36 poole välimuselt ja unikaalsuselt.
Viimati muutis alkeemik, 19 Okt 2016, 14:16, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Vedrustus on madalam ja standartvarustuses adapteeruv jäikus. Dsg-l on tehasest aktiveeritud launch-control ja ilmselt vastav ülekanne ja käiguvahetus dünaamika. Pidurid on suuremad. Roolilati erinevus on tarkvara.
Kõiki elektrooniliseid vigureid saab ka rakendada ükskõik mis muu VW mudeli peal, mis omab vastavat plokki. Näiteks minu diiselgolfi roolilatt töötab nagu GTI oma.
Kõiki elektrooniliseid vigureid saab ka rakendada ükskõik mis muu VW mudeli peal, mis omab vastavat plokki. Näiteks minu diiselgolfi roolilatt töötab nagu GTI oma.
Viimati muutis R36, 19 Okt 2016, 14:33, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
DCC on baasvarustuses ka B7 3.6-l. Pidurite osas andis kiire otsing vaheks 5mm, võimalik, et sadulad võivad isegi samad olla.R36 kirjutas:Vedrustus on madalam ja standartvarustuses adapteeruv jäikus. Dsg-l on tehasest aktiveeritud launch-control ja ilmselt vastav ülekanne ja käiguvahetus dünaamika. Pidurid on suuremad. Roolilati erinevus on tarkvara.
Kõiki elektrooniliseid vigureid saab ka rakendada ükskõik mis muu VW mudeli peal, mis omab vastavat plokki. Näiteks minu diiselgolfi roolilatt töötab nagu GTI oma.
R36 oli eksklusiivne kui B7 polnud veel välja tulnud, kuna nö tavalist B6-te sai 3.2 mootoriga. 3.6 pakuti lisaks R36-le B6 kerel ainult CC-le ja USA mudelitele.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
R36, kumba sa eelistaks ?R36 kirjutas:Vedrustus on madalam ja standartvarustuses adapteeruv jäikus. Dsg-l on tehasest aktiveeritud launch-control ja ilmselt vastav ülekanne ja käiguvahetus dünaamika. Pidurid on suuremad. Roolilati erinevus on tarkvara.
Kõiki elektrooniliseid vigureid saab ka rakendada ükskõik mis muu VW mudeli peal, mis omab vastavat plokki. Näiteks minu diiselgolfi roolilatt töötab nagu GTI oma.
Välismaa foorumitest selgub et vedrustus jäigem, kastis on ka midagi teisiti. Tehaseseades launch control on muidugi ülivajalik asi Aga kastis ülekanne ka sutsu erinev, samas mingeid numbreid kirjas ei ole.
Viimati muutis evald112, 19 Okt 2016, 16:37, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Nüüd pannakse mind raske valiku ette.
Ütleme, niiet, kui raha oleks nagu pudru ja automaat tulistaks vabalimiidiga, siis minu soov oleks osta R36 ja lisada sinna niipalju B7 juppe kui kannatab. See saab olema väga kulukas projekt, kuna mulle tõesti meeldib need lisavõimalused mida pakub B7 elekter.
Nende hulgas:
*DLA-tuled koos LED DRL - B6 "saab" teha DLA tuled, kuid R36 puudub üldse udutuled seega peab põletama koguaeg Xenonit, või lisama näiteks S6 LED.
*Side-assist,
*Otsene asukohatuvastusega TPMS,
*ACC radar Stop-n-Go funktsiooniga,
'Iseparkimine ver.2
*3D kellad 100% funktsioonidega
*Gen4 haldex 4vedu(hilisemad B6-d vist olid kõik gen4.)
*KESSY nupp, mitte tühi toorik võtme pesas
*Käsipiduri nupp 2-s suunas
Kuid kui raha on piiratud, siis võtaks auto, kus see juba olemas, ehk B7.
Lisaks ka fakt, et B7 on ja jääb uuemaks autoks ja sealt tulenevad ravitud vead vanematel mudelitel.
Muidugi minu arvamus on ja jääb kallutatuks, sest mind saab väga ilusti ära osta elektroonikaga.
Ütleme, niiet, kui raha oleks nagu pudru ja automaat tulistaks vabalimiidiga, siis minu soov oleks osta R36 ja lisada sinna niipalju B7 juppe kui kannatab. See saab olema väga kulukas projekt, kuna mulle tõesti meeldib need lisavõimalused mida pakub B7 elekter.
Nende hulgas:
*DLA-tuled koos LED DRL - B6 "saab" teha DLA tuled, kuid R36 puudub üldse udutuled seega peab põletama koguaeg Xenonit, või lisama näiteks S6 LED.
*Side-assist,
*Otsene asukohatuvastusega TPMS,
*ACC radar Stop-n-Go funktsiooniga,
'Iseparkimine ver.2
*3D kellad 100% funktsioonidega
*Gen4 haldex 4vedu(hilisemad B6-d vist olid kõik gen4.)
*KESSY nupp, mitte tühi toorik võtme pesas
*Käsipiduri nupp 2-s suunas
Kuid kui raha on piiratud, siis võtaks auto, kus see juba olemas, ehk B7.
Lisaks ka fakt, et B7 on ja jääb uuemaks autoks ja sealt tulenevad ravitud vead vanematel mudelitel.
Muidugi minu arvamus on ja jääb kallutatuks, sest mind saab väga ilusti ära osta elektroonikaga.
Viimati muutis R36, 19 Okt 2016, 17:31, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Klubiline
- Postitusi: 1681
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Teeks mina valiku võtaks ikka b7. Ilusam, stiilsem, uuem jne. Võimalusi palju uuendusteks ja ka vead kõrvaldatud mis b6 omased.
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 84 korda
- Tänatud: 107 korda
- Kontakt:
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Mina valiks võimaluse korral samuti viisaka varustusega B7 kui hakkaks B6 R36 taga ajama.
Üldjoontes 3.6 mootoriga Passatid üsna hea varustusega.
Üldjoontes 3.6 mootoriga Passatid üsna hea varustusega.
Viimati muutis Mindfreak, 19 Okt 2016, 19:35, muudetud 1 kord kokku.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Olen nõus et palju vilesid ja lisasid on äge. Aga ma ütlen nii palju, et inimene kes võtab juba 3,6 mootoriga auto, ei osta ta seda selleks, et see auto ise sõidaks.R36 kirjutas:Nüüd pannakse mind raske valiku ette.
Ütleme, niiet, kui raha oleks nagu pudru ja automaat tulistaks vabalimiidiga, siis minu soov oleks osta R36 ja lisada sinna niipalju B7 juppe kui kannatab. See saab olema väga kulukas projekt, kuna mulle tõesti meeldib need lisavõimalused mida pakub B7 elekter.
Nende hulgas:
*DLA-tuled koos LED DRL - B6 "saab" teha DLA tuled, kuid R36 puudub üldse udutuled seega peab põletama koguaeg Xenonit, või lisama näiteks S6 LED.
*Side-assist,
*Otsene asukohatuvastusega TPMS,
*ACC radar Stop-n-Go funktsiooniga,
'Iseparkimine ver.2
*3D kellad 100% funktsioonidega
*Gen4 haldex 4vedu(hilisemad B6-d vist olid kõik gen4.)
*KESSY nupp, mitte tühi toorik võtme pesas
*Käsipiduri nupp 2-s suunas
Kuid kui raha on piiratud, siis võtaks auto, kus see juba olemas, ehk B7.
Lisaks ka fakt, et B7 on ja jääb uuemaks autoks ja sealt tulenevad ravitud vead vanematel mudelitel.
Muidugi minu arvamus on ja jääb kallutatuks, sest mind saab väga ilusti ära osta elektroonikaga.
Olen lugenud siin suuremad B6 to B7 conversion teemasid ja loomulikult keeraks mõned uuemad jupid ka kohe külge. Aga see piirduks valgete kelladega, uuema rooliga ja uuema makiga. Ja seda B6 elektroonika piires. Mingeid pikivahe hoidjaid, sõidurajas hoidjaid ja muud isesõitmist soodustavaid asju ma tahaks vbla siis kui mul oleks 2.0TDI, mis ongi maanteemürsk ja sellele sobib. Aga R36 minu arust rohkem drivers car, mida toetab ka selle masina standardvarustus.
B7 näeb välja uuem ja siledam aga ilu on vaataja silmades. R36 bodykit-i kõrval on B7 igav ja tavaline.
murkamarko kirjutas:Teeks mina valiku võtaks ikka b7. Ilusam, stiilsem, uuem jne. Võimalusi palju uuendusteks ja ka vead kõrvaldatud mis b6 omased.
Aga räägiks siis nendest B6 vigadest või tüüpvigadest, mis B7 puhul enam ei esine. Ma ei ole hetkel veel ühtegi mõjuvat põhjust siia saanud, miks ma peaks eelistama uuemat. Vastused stiilis, et uuem on nagunii parem, ei anna midagi juurde sellele teemale. Olgem konkreetsed.
Viimati muutis evald112, 20 Okt 2016, 06:46, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Enamik aja sõidad ka selle mootoriga rahulikult kulgedes ja selleks ajaks on need lisad väga head. Nende olemasolu ei tee seda vähem "drivers car-iks". Kõik saab alati välja lülitada. Minu kogemus ütleb, et ägeda mootoriga autoga on tõesti lahe vahepeal painutada või foori tagant süstida, aga järjepidevalt ei jaksa ega taha seda teha.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Kuldar, sa tead küll mind. Ja kuidas ma oma praeguse auto nurkreduktori juba puru olen sõitnud kahe aastada.
-
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 20 Nov 2014, 12:32
- Auto: Passat CC 3,6 / BMW X1 / BMW E93
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Vaevalt neist kumbki drivers car on See passat on paras tank ikka raskuselt/suuruselt.
Aga miks mitte see uuem siis R-line vms paketiga See B7 on mõistlikum aga kui vaja just seda R36 siis mis sa ikka uurid siin,osta ära.
Pole süvenenud mis see R36 maksab aga kui hinnad neil enamvähem sarnased siis uut pärast lihtsam müüa.Vaevalt palju selliseid inimesi on kes pärast sellest R36 vaimustuses on.
Ilmselt ei sõida sa sellega "lõpuni" ,mingiajapärast vahetad ikka välja.
Mul endal on "vanem" 3,6 ja ei kurda hetkel millegiüle,et laguneks või jubedaid tüüpvigasid oleks.
Aga miks mitte see uuem siis R-line vms paketiga See B7 on mõistlikum aga kui vaja just seda R36 siis mis sa ikka uurid siin,osta ära.
Pole süvenenud mis see R36 maksab aga kui hinnad neil enamvähem sarnased siis uut pärast lihtsam müüa.Vaevalt palju selliseid inimesi on kes pärast sellest R36 vaimustuses on.
Ilmselt ei sõida sa sellega "lõpuni" ,mingiajapärast vahetad ikka välja.
Mul endal on "vanem" 3,6 ja ei kurda hetkel millegiüle,et laguneks või jubedaid tüüpvigasid oleks.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Arvestades praegust autotööstuste downsizingut siis võiks võtta küll masina suurema mootoriga juba pikemaks ajaks. Ja mitte müügimõtetega.Ander kirjutas:lihtsam müüa.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1075
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 112 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Samas, kui sa ise oled nagunii otsustanud, siis sa ostad ju auto endale, mitte teistele. Lisaks sellele, hakkad selle autoga ka ise sõitma.
Mina võtaks ka B7, meeldib välimuselt rohkem. Ja kui B7 R-Line saada oleks, siis selle.
Mina võtaks ka B7, meeldib välimuselt rohkem. Ja kui B7 R-Line saada oleks, siis selle.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Ebamõistlik on sellist mõtet autot ostes mitte mõelda. Seda ainult juhul kui raha on teisejärguline. Ostes auto ainult südame ja mite rahakotiga võib hiljem sellest lahti saamine osutuda väga keeruliseks.evald112 kirjutas:Arvestades praegust autotööstuste downsizingut siis võiks võtta küll masina suurema mootoriga juba pikemaks ajaks. Ja mitte müügimõtetega.Ander kirjutas:lihtsam müüa.
Samamoodi hoolduse planeerimine. Kui ikka lasta üle mingi teise masina hooldus ja hoidmine, sh. salongi koristus jne..., Siis ei saa selle eest enam mitte mingil juhul küsida samaväärset hinda nagu muud autod. - Eelnev oli näide ainult.
Ehk, mis ma öelda tahan on see, et ainult suure rahakotiga saab omada autot ainult täpselt sellist mida tahan ja teen mida tahan. Muudel juhtudel on see finantsiliselt kahjulik.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Mina võtaks R36. Siiani kahetsen, et aasta alguses ühte ära ei toonud omale.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
B7 passati kasuks räägib see, et auto ise on uuem - kui näiteks midagi juhtub mootori/kastiga, siis kui autol korralik hooldusajalugu, on ehk lootus esinduses garantii korras midagi korda saada.
R36 aastaarvult üsna vana juba- ei tea kas korraliku hooldusajaloo ja väikse läbisõidu korral esindus on nõus midagi kompenseerima...
R36 aastaarvult üsna vana juba- ei tea kas korraliku hooldusajaloo ja väikse läbisõidu korral esindus on nõus midagi kompenseerima...
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Osta mõlemad. Täiesti legaalne Eestis. Ei ole teema, kus peigmehel vaja 2 pruudi vahel valida.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Mitte et ükski auto ost finantsiliselt kahjulik ei oleks.R36 kirjutas:evald112 kirjutas:Ander kirjutas:Muudel juhtudel on see finantsiliselt kahjulik.
Aga ma pean siis selgitama veidi. Ma ei osta autot endale tarbeesemeks. Ta täidab küll seda funktsiooni, et viib mu tööle, naise tööle, lapsed lasteaeda ja kooli (muidu ei tahaks universaali ju). Aga sellegi poolest ei ole ma selline vend kes ostab auto ja käib vbla kord aastas hoolduses ja see on kõik. Ma pesen ja kasin ikka oma masinaid iganädalaselt.
Jällegi. Ma olen 100% nõus et kui mul oleks vaja tarbeeset siis ma võtaksin endale 2.0tdi kõikide lisadega ja loodaks 3-5aasta pärast ta maha müüa nii et väga hullult ära ei kõrbeks.
Selle masina puhul ma olen ette arvestanud juba et kasumlik see ei ole (kui just r36-d tulevikus räme rariteetseks ei muutu), vaadake kasvõi kütuse kulu või remondi kulu.
Minu argumendid on jätkuvalt sellised, et see ei ole tavaline passat vilunud silma jaoks. Ja B7 ostes ma peaksin hakkama madaldama, värvima supporteid, tagatiiba paigaldama jne.
Aus vastus jah. Endale ikkagi ostan.aus kirjutas:Samas, kui sa ise oled nagunii otsustanud, siis sa ostad ju auto endale, mitte teistele. Lisaks sellele, hakkad selle autoga ka ise sõitma.
Jätkuvalt ootan infot selle kohta, et millised on B6-le iseäralikud vead, mida ma saaks vältida ostes B7 kerega auto. Hetkel ei ole ühtegi mõjuvat põhjust. Vastused stiilis B7 on uuem ei lähe selles osas arvesse. Kõik mis liigub see kulub, kuluosasid tuleb mõlemal variandil vahetada varem või hiljem. Vahetad ära ja jälle on rahulik.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Võin omast kogemusest öelda, et pigem vilunud silmale see just pole tavaline passat. Tavainimene ei pruugi tavalisel ja R36-l vahet teha. Omasin v-line b6 passatit, mis eristub tavalisest b6-st päris märgatavalt ja väga paljud ei saanud aru mis vahe neil on. Kui just neile kahte passatit kõrvuti ei pannud ja erinevusi ette ei näidanud...evald112 kirjutas:
Minu argumendid on jätkuvalt sellised, et see ei ole tavaline passat vilunud silma jaoks. Ja B7 ostes ma peaksin hakkama madaldama, värvima supporteid, tagatiiba paigaldama jne.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- mkendra
- Huviline
- Postitusi: 203
- Liitunud: 01 Aug 2005, 20:52
- Telefon: 5620kuuskümmend58
- Auto: VW GOLF II 2.0 16V
- Asukoht: Malta
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Aidake valida. R36 vs tavaline B7 3.6
Üks küsimus - kui sa tahad "autojuhi autot" ja emotsiooni, siis miks üldse VW? Olgu see vw kas 1.2 või 3.6 mootoriga, kuid lõppkokkuvõttes on tegemist ikkagi ju ainult VW'ga.