2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
daljoh
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 27 Apr 2013, 20:21
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas daljoh » 30 Jaan 2017, 15:48

Tere,

küsiks tagasisidet sellise mootoriga Alltracki kohta.
On kellelgi kogemust.
Ls 80 000km.

Ootan huviga.

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: 2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 31 Jaan 2017, 12:30

ega seal vast muud polegi, kui et see mootor võib hakata ka õli "jooma":)

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: 2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 31 Jaan 2017, 12:49

Maxpower kirjutas:ega seal vast muud polegi, kui et see mootor võib hakata ka õli "jooma":)
See vana mootori teema. 2012 tuli uus, millel neid jamasid pole.
Kes tänasid kasutajat KuldarA selle postituse eest:
lkraav
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

daljoh
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 27 Apr 2013, 20:21
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas daljoh » 31 Jaan 2017, 13:21

Kuidas veermikuga olla võiks?

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: 2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 31 Jaan 2017, 13:42

Haldexi õli vajab regulaarset vahetust, aga vastupidavus nagu Passatil ikka.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Re: 2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas MartenL » 31 Jaan 2017, 23:11

Olen omanud esiveolist 155kw tava B7-t ning see ei saanud kuidagi jõudu maha. Linnas mootor uimane ja kui jõudu tuleb, siis käib ratas ringi. 130kw 4motion disla rooli oli väga mõnus istuda: väänet 0-50km/h jagub ning kõik 4 haarduvad.
Ilmselt on Alltracki versioon parem, kuna see on 155kw 4motion.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: 2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 01 Veebr 2017, 10:08

Nelikveoga hoopis teine jah. Oli juhus, kus hiljuti sõitsin katkise haldexi pumba tõttu esiveolise 3.6-ga ja see polnud ka üldse tore kogemus, samas nelikveolisena on üks parimaid mootoreid, mida VW pakutud.
Kes tänasid kasutajat KuldarA selle postituse eest:
lkraav
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: 2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas R36 » 01 Veebr 2017, 10:33

KuldarA kirjutas:Nelikveoga hoopis teine jah. Oli juhus, kus hiljuti sõitsin katkise haldexi pumba tõttu esiveolise 3.6-ga ja see polnud ka üldse tore kogemus, samas nelikveolisena on üks parimaid mootoreid, mida VW pakutud.
Ometigi pakutakse USA turule esivedu 3.6 minuteada siiani.

:O
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

lkraav
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 15 Apr 2018, 20:34
Asukoht:
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 0

2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas lkraav » 19 Apr 2018, 23:12

KuldarA kirjutas:
31 Jaan 2017, 12:49
Maxpower kirjutas:ega seal vast muud polegi, kui et see mootor võib hakata ka õli "jooma":)
See vana mootori teema. 2012 tuli uus, millel neid jamasid pole.
Kui suur see risk reaalselt on? Kui rahakott kannatab, kas siis vaadata tuleks pigem vähemalt 2012 või 2013 regatud TSI Passateid ja/või V6?

EDIT http://metropolitan.fi/entry/magazine-u ... onsumption

^^^^ on õige jutt?

EDIT2 veel päris põnev leid https://www.shine.com.au/blog/class-act ... ss-action/

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 20 Apr 2018, 08:18

V6 õlikuluga probleeme pole, kui just midagi ei leki. TSI-de puhul 1.4 ja 1.8 B7 peal peaks ka ok olema, kuigi turbokate puhul on uuem kindlam valik.
Kes tänasid kasutajat KuldarA selle postituse eest:
lkraav
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas Elevant » 20 Apr 2018, 13:59

KuldarA kirjutas:
20 Apr 2018, 08:18
V6 õlikuluga probleeme pole, kui just midagi ei leki.
Kui seda VR6't ümber pole tehtud(B6 > B7), siis raskema jalaga pidevalt sõites on kahe hoolduse vahel ikka vaja törts peale kallata, rahulikult sõites ei pea valama.
Kes tänasid kasutajat Elevant selle postituse eest:
lkraav

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 23 Apr 2018, 09:37

Elevant kirjutas:
20 Apr 2018, 13:59
KuldarA kirjutas:
20 Apr 2018, 08:18
V6 õlikuluga probleeme pole, kui just midagi ei leki.
Kui seda VR6't ümber pole tehtud(B6 > B7), siis raskema jalaga pidevalt sõites on kahe hoolduse vahel ikka vaja törts peale kallata, rahulikult sõites ei pea valama.
B6 Passatil oli vanem, 3.2 vr6, uutel 3.6. Eks väike õlikulu, eriti pööretel on bensukal normaalne. Vabalthingavatel väiksem, turbokatel veidi suurem.
Kes tänasid kasutajat KuldarA selle postituse eest:
lkraav
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas Elevant » 23 Apr 2018, 17:34

KuldarA kirjutas:
23 Apr 2018, 09:37
Elevant kirjutas:
20 Apr 2018, 13:59
KuldarA kirjutas:
20 Apr 2018, 08:18
V6 õlikuluga probleeme pole, kui just midagi ei leki.
Kui seda VR6't ümber pole tehtud(B6 > B7), siis raskema jalaga pidevalt sõites on kahe hoolduse vahel ikka vaja törts peale kallata, rahulikult sõites ei pea valama.
B6 Passatil oli vanem, 3.2 vr6, uutel 3.6. Eks väike õlikulu, eriti pööretel on bensukal normaalne. Vabalthingavatel väiksem, turbokatel veidi suurem.
B6 R36 on ju ka olemas ja sellel on sama häda, mis 3.2'l. Rahulikult sõites saab välbast-välbani sõidetud, kui sõita pidevalt raske jalaga tuleb peale valada. Ma ei viitsi mootorikoodidesse süveneda, aga ma tahaks arvata, et need 3.6'd on samad mootorid(ka CC peal).

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 24 Apr 2018, 07:26

Elevant kirjutas:
23 Apr 2018, 17:34
B6 R36 on ju ka olemas ja sellel on sama häda, mis 3.2'l. Rahulikult sõites saab välbast-välbani sõidetud, kui sõita pidevalt raske jalaga tuleb peale valada. Ma ei viitsi mootorikoodidesse süveneda, aga ma tahaks arvata, et need 3.6'd on samad mootorid(ka CC peal).
Ma mõtlesin tava B6-te jah, mitte R36, Su vana Passati näitel. Pööretel õlikulu on bensukal normaalne.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas murf » 24 Apr 2018, 10:06

KuldarA kirjutas:
31 Jaan 2017, 12:49
Maxpower kirjutas:ega seal vast muud polegi, kui et see mootor võib hakata ka õli "jooma":)
See vana mootori teema. 2012 tuli uus, millel neid jamasid pole.
Kas see uus on nüüd seesamune millel 162kW?

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas Elevant » 24 Apr 2018, 10:10

KuldarA kirjutas:
24 Apr 2018, 07:26
Elevant kirjutas:
23 Apr 2018, 17:34
B6 R36 on ju ka olemas ja sellel on sama häda, mis 3.2'l. Rahulikult sõites saab välbast-välbani sõidetud, kui sõita pidevalt raske jalaga tuleb peale valada. Ma ei viitsi mootorikoodidesse süveneda, aga ma tahaks arvata, et need 3.6'd on samad mootorid(ka CC peal).
Ma mõtlesin tava B6-te jah, mitte R36, Su vana Passati näitel. Pööretel õlikulu on bensukal normaalne.
Räägid iseendale vastu ju hetkel sellepärast, et me jõudsime tagasi sinnani, et VR6'l on õlikulu probleeme ka siis, kui ta ei leki. On bensukaid, mis sõidavad raske jalaga välbast välbani nii, et midagi peale pole vaja valada.

Ma ei mõelnud algselt kommenteerides ainult ühte konkreetset autot.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 24 Apr 2018, 11:41

murf kirjutas:
24 Apr 2018, 10:06

Kas see uus on nüüd seesamune millel 162kW?
Millel seda mõtled? Ma mootorikoodide jms tasemel ei oska kommenteerida.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 24 Apr 2018, 11:44

Elevant kirjutas:
24 Apr 2018, 10:10

Räägid iseendale vastu ju hetkel sellepärast, et me jõudsime tagasi sinnani, et VR6'l on õlikulu probleeme ka siis, kui ta ei leki. On bensukaid, mis sõidavad raske jalaga välbast välbani nii, et midagi peale pole vaja valada.

Ma ei mõelnud algselt kommenteerides ainult ühte konkreetset autot.

Kui bensukal peab 15-30k välba jooksul korra juurde valama, siis pole õlikulu probleemne vaid normide piires. Kõik bensiinimootorid põletavad mingi koguse õli ja mida kõrgemad on pöörded, seda rohkem nad seda teevad. Mõni lihtsalt vähem või on tolerants suurem, et kannatab ilusti välbast-välbani sõita.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas murf » 24 Apr 2018, 15:29

KuldarA kirjutas:
24 Apr 2018, 11:41
murf kirjutas:
24 Apr 2018, 10:06

Kas see uus on nüüd seesamune millel 162kW?
Millel seda mõtled? Ma mootorikoodide jms tasemel ei oska kommenteerida.
Alltrack 2.0TSI B8. Või mis see 2012 ilmavalgust näinud uus mootor oli, mida sa mainisid?

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

2013 Passat Alltrack 2.0TSI 155kW

Lugemata postitus Postitas siLc » 24 Apr 2018, 16:18

murf kirjutas:
24 Apr 2018, 15:29
KuldarA kirjutas:
24 Apr 2018, 11:41
murf kirjutas:
24 Apr 2018, 10:06

Kas see uus on nüüd seesamune millel 162kW?
Millel seda mõtled? Ma mootorikoodide jms tasemel ei oska kommenteerida.
Alltrack 2.0TSI B8. Või mis see 2012 ilmavalgust näinud uus mootor oli, mida sa mainisid?
ElsaWin ütleb, et 2012-2015 B7 Alltrack 2.0TSI 155kW on üksainus mootor ja see on koodiga CCZB. Sama mootor on olnud Golf 6 GTI peal juba aastast 2009. Passati jaoks võibolla pisut palju öelda, et "uus mootor", küllap parandatud kolbide/õlirõngaste disainiga parandatud variant asjakohasem.

Vasta

Mine “Autoostu abi”