Passat 2011
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 24 Sept 2014, 20:37
- Auto: VW Passat Highline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat 2011
Tervist
sooviks kuulda targematelt ja antud mootoriga ning aastakäiguga passatiga kokkupuutunud inimestelt arvamust..
Kas tasuks osta ja mida karta ja vaadata jne. http://www.auto24.ee/used/2544341
Kõik soovitused oodatud (peale selle ,et osta diisel)
sooviks kuulda targematelt ja antud mootoriga ning aastakäiguga passatiga kokkupuutunud inimestelt arvamust..
Kas tasuks osta ja mida karta ja vaadata jne. http://www.auto24.ee/used/2544341
Kõik soovitused oodatud (peale selle ,et osta diisel)
Tegelen valgus- ja kleebisreklaamidega ( ka autode kleepimised) ja cnc-lõikusega!
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: Passat 2011
Soovitaks mootorile tähelepanu pöörata, kolvigrupp on neil nõrgaks kohaks, nii mõnigi on pidanud 150 - 200K pealt kolvid välja vahetama. Kolvirõngaste vahelised ribid kipuvad purunema.
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 24 Sept 2014, 20:37
- Auto: VW Passat Highline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Passat 2011
Kontrolli niiguinii jah aga mõtlesingi rohkem sellist infot nagu kraff andis. mootori ja turbo ja käigukasti kohta. Need sellised asjad,et sinna sisse ei näe aga kindlasti on mingid tüüpvead nagu ka üks välja toodi juba.
Tegelen valgus- ja kleebisreklaamidega ( ka autode kleepimised) ja cnc-lõikusega!
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2011
Nagu eelpool mainitud, on sellistel mootoritel probleeme liigse õli tarbimisega. Probleemiks õlirõngas kolvil, mis ei ole piisavalt töökindel sellele mootorile. Lahendus uus kolvigrupp ja sellega koos uued kepsud, kuna vana keps uue kolviga kokku ei sobi. Meistrimehed teevad kolvil soone suuremaks ja panevad mõne klassikalise õlirõnga.
Teine probleem on neid sisselasketega. Kuna mootor on otsepritsega siis tahmavad ära sisselaske kollektorid/kanalid. Sellel mootoril veel ka pöördklapid mis tahavad kinni jääda ning vajalik kollektori vahetus. Kollektori hind ~500 eur + vahetus. Ennetada saab kollektorit puhastades, ei aita siin kütuselisandid vaid mehaaniline puhastus või puhastus spetsiaalse masina/ainega.
Üldiselt on tegu tavapärase uuema aja autoga, millel võib tekkida igasuguseid probleeme, samas kui on korralik auto, siis sõidad muredevabalt mitu aastat.
Teine probleem on neid sisselasketega. Kuna mootor on otsepritsega siis tahmavad ära sisselaske kollektorid/kanalid. Sellel mootoril veel ka pöördklapid mis tahavad kinni jääda ning vajalik kollektori vahetus. Kollektori hind ~500 eur + vahetus. Ennetada saab kollektorit puhastades, ei aita siin kütuselisandid vaid mehaaniline puhastus või puhastus spetsiaalse masina/ainega.
Üldiselt on tegu tavapärase uuema aja autoga, millel võib tekkida igasuguseid probleeme, samas kui on korralik auto, siis sõidad muredevabalt mitu aastat.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 2011
tagaluugi ääred vaata üle, mul vaikselt ussitab juba. Aga kui ära ostad ja kui tagumisi led nr. tulesid pole, siis oem. led numbrituled pakkuda.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 24 Sept 2014, 20:37
- Auto: VW Passat Highline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Passat 2011
Kahjuks antud ajajärgu Passatil pole bensumootorite hulgas väga alternatiive ka. Teine variant müügis olevatest on ainult 1.4 ja no ega see ka ju parem pole? Peab vist mõne muu margi peale mõtlema..
Tegelen valgus- ja kleebisreklaamidega ( ka autode kleepimised) ja cnc-lõikusega!