Golf 7 või Passat B7 kumba valida?
Golf 7 või Passat B7 kumba valida?
Tere foorumirahvas
Kuna enda vana Bora kipub liialt lagunema siis on plaanis soetada uuem auto ja ei oska otsustada mida valida. Eelarveks oleks kuskil kuni 13 000.-. Aastas koguneb läbisõitu u. 25-30 000 km ja Tallinnas sõidan tihti suht lühikesi otsi 10-15 km ja siis nvl pikemaid. See siis sellest kuidas auto leiaks kasutust, kindlasti peaks autol olema püsikas, istmesoojendused ja teised asjad pole juba nii olulised.
Nimelt olen vaadanud turgu ja pole eriti midagi peale Volkswageni silma hakanud. Ise eelistaks loomulikult suuremat Passatit kuna praegune Bora jääb vahel väikseks samas kuna suhteliselt palju sõidan linnas siis mõistlik oleks vast võtta Golf. Kuna pole mõlema autoga veel proovisõite teinud siis ei oska nende sõiduomadusi kommenteerida, kuid usun et Passat ikka teisest puust kui Golf.
Millest tekkis üldse mõte vaadata Golfi ka on sellepärast, et neil pm samad mootorid ja Passat ikka raskem niiet kergema Golfiga oleks ehk kütusekulu väiksem ja kiirendus ka veidikene parem. Rohkem huvitabki küsimus mootorite kohta, et millist valida? Enamus turul olevad Golfid on 1.4 90kw bensukas või 1.6 diislid. Passatitel on lisaks nendele mootoritele palju 2.0 diisleid aga nendel läbisõidud veidikene suuremad juba.
Tekibki küsimus, et milline mootor on nendest kõige probleemivabam? 1.4 103 kw pidid olema mingid ketiliini probleemid kas need sellel 90 kwl on ka? Ning 1.6 diislid pidid olema nõrgemad kui 2.0, kas need jutud vastavad tõele?
Käigukasti suhtes on üldiselt ükskõik kuna mõlemal on omad plussid ja miinused niiet see ei ole määravaks, pigem otsiks just vastupidavamat mootorit, niivõrd kuivõrd see tänapäeval nende turbotatud mootoritega võimalik on.
Loodan, et keegi ehk oskab nende mootorite kohapealt sõna võtta, foorumis ringi vaadates siis ei leidnud eriti juttu nende kohta aga võib olla ei osanud otsida
Kuna enda vana Bora kipub liialt lagunema siis on plaanis soetada uuem auto ja ei oska otsustada mida valida. Eelarveks oleks kuskil kuni 13 000.-. Aastas koguneb läbisõitu u. 25-30 000 km ja Tallinnas sõidan tihti suht lühikesi otsi 10-15 km ja siis nvl pikemaid. See siis sellest kuidas auto leiaks kasutust, kindlasti peaks autol olema püsikas, istmesoojendused ja teised asjad pole juba nii olulised.
Nimelt olen vaadanud turgu ja pole eriti midagi peale Volkswageni silma hakanud. Ise eelistaks loomulikult suuremat Passatit kuna praegune Bora jääb vahel väikseks samas kuna suhteliselt palju sõidan linnas siis mõistlik oleks vast võtta Golf. Kuna pole mõlema autoga veel proovisõite teinud siis ei oska nende sõiduomadusi kommenteerida, kuid usun et Passat ikka teisest puust kui Golf.
Millest tekkis üldse mõte vaadata Golfi ka on sellepärast, et neil pm samad mootorid ja Passat ikka raskem niiet kergema Golfiga oleks ehk kütusekulu väiksem ja kiirendus ka veidikene parem. Rohkem huvitabki küsimus mootorite kohta, et millist valida? Enamus turul olevad Golfid on 1.4 90kw bensukas või 1.6 diislid. Passatitel on lisaks nendele mootoritele palju 2.0 diisleid aga nendel läbisõidud veidikene suuremad juba.
Tekibki küsimus, et milline mootor on nendest kõige probleemivabam? 1.4 103 kw pidid olema mingid ketiliini probleemid kas need sellel 90 kwl on ka? Ning 1.6 diislid pidid olema nõrgemad kui 2.0, kas need jutud vastavad tõele?
Käigukasti suhtes on üldiselt ükskõik kuna mõlemal on omad plussid ja miinused niiet see ei ole määravaks, pigem otsiks just vastupidavamat mootorit, niivõrd kuivõrd see tänapäeval nende turbotatud mootoritega võimalik on.
Loodan, et keegi ehk oskab nende mootorite kohapealt sõna võtta, foorumis ringi vaadates siis ei leidnud eriti juttu nende kohta aga võib olla ei osanud otsida
-
- Huviline
- Postitusi: 2190
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 123 korda
- Kontakt:
Re: Golf 7 või Passat B7 kumba valida?
Mina pakun, et siin igaüks vastab oma mätta otsast. Kes liigub oma mikromootori golfiga, soovitab taevani seda. Ning kes diisel passatiga, see omakorda toda, kellel lpg/cng peal kiidab toda.
Vôta aega ja käi môlemaga sôitmas, proovi sama mudeli eri mootoriga masinaid. Tee kôigepealt kindlaks, mis suurusega vaja masinat. Pole küll jälginud kuulutusi, aga millegi pärast usun, et b7 kerel passat müügis rohkem, mille vahel valida.
Kuna ise oman b7 kerel passat 2,0 diisel 4motion dsg, saan selle masina liikumise, kulude kohta öelda, et remondi kulud minimaalsed kahe aasta jooksul, kütet vôtab vähe, jöudu on ja sõidumugavus eeskujulik. Suurematest asjad st sai peale ostu tehtud hooratas, mahlad, filtrid, rihmad, rullid veepump, haldexi õli, dsg õli.Muu nagu korraline hooldus. Erilist investeeringut pole olnud peale kulu asjade. Pole ise proovinud, aga mõnigi tuttav räägib, et 7ne kuiv dsg kast bensiini masinatel käitub ebaühtlasemalt ja hüppab rohkem, kui minu masinal. Vb see vaid sauna jutt, ei tea, sest pole ise mingeid turbotatud mikromootoreid proovinud.
Vôta aega ja käi môlemaga sôitmas, proovi sama mudeli eri mootoriga masinaid. Tee kôigepealt kindlaks, mis suurusega vaja masinat. Pole küll jälginud kuulutusi, aga millegi pärast usun, et b7 kerel passat müügis rohkem, mille vahel valida.
Kuna ise oman b7 kerel passat 2,0 diisel 4motion dsg, saan selle masina liikumise, kulude kohta öelda, et remondi kulud minimaalsed kahe aasta jooksul, kütet vôtab vähe, jöudu on ja sõidumugavus eeskujulik. Suurematest asjad st sai peale ostu tehtud hooratas, mahlad, filtrid, rihmad, rullid veepump, haldexi õli, dsg õli.Muu nagu korraline hooldus. Erilist investeeringut pole olnud peale kulu asjade. Pole ise proovinud, aga mõnigi tuttav räägib, et 7ne kuiv dsg kast bensiini masinatel käitub ebaühtlasemalt ja hüppab rohkem, kui minu masinal. Vb see vaid sauna jutt, ei tea, sest pole ise mingeid turbotatud mikromootoreid proovinud.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 898
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Re: Golf 7 või Passat B7 kumba valida?
Eks nii nagu miilits ütles, igaüks vaatab enda poolelt. Võin jagada enda kogemust. Mul on siis Golf 7, mudeliaastaga 2016, arvele võetud 2017.
Mootoriks on 1.4, 92kw mootoriga ja manuaal, ehk uuem ning rihmaga, enne oli mul 2009a golf 6, 1.4 dsg, ja see oli 90kw ketiga variant, viimase otsa 90kw mootorid peaks ka olema rihmaga, kust maalt täpselt seda ei tea. Rihmaga on vaiksem igatahes
Omalgi sai pigem tagasihoidlik varustus valitud, sest hind oli hetkel määrav, varustus on trendline extra + business pakett. Ehk elementaarne on olemas, püsikas, istmesoendused, parkpilot, bluetooth jms, midagi erilist pole, g6 oli parema varstusega, aga puudust nagu millestki otseselt ei tunne.
mootoril jõudu on piisavalt ja dünaamika on üllatavalt hea, soojaks läheb kiiremini kui ketiga variant läks. Küttekulu on uuel väiksem, kuid eks see on tingitud ka vanuse ja kaaluvahest mis autodel on. 7 on kergem kui 6.
vaatasin ka algul ca 11-13t euro kanti autot, kuid lõpuks sai paartuhat eurot kallim tutikas golf valituks. Liisingu puhul on tutikal oluliselt paremad tingimused + pikemalt garantii jms, kuumakse tuleb sama, või odavam kui head tingimused saad
Kui täpsemalt tahad teada või autot lähemalt näha võid PM saata
Mootoriks on 1.4, 92kw mootoriga ja manuaal, ehk uuem ning rihmaga, enne oli mul 2009a golf 6, 1.4 dsg, ja see oli 90kw ketiga variant, viimase otsa 90kw mootorid peaks ka olema rihmaga, kust maalt täpselt seda ei tea. Rihmaga on vaiksem igatahes
Omalgi sai pigem tagasihoidlik varustus valitud, sest hind oli hetkel määrav, varustus on trendline extra + business pakett. Ehk elementaarne on olemas, püsikas, istmesoendused, parkpilot, bluetooth jms, midagi erilist pole, g6 oli parema varstusega, aga puudust nagu millestki otseselt ei tunne.
mootoril jõudu on piisavalt ja dünaamika on üllatavalt hea, soojaks läheb kiiremini kui ketiga variant läks. Küttekulu on uuel väiksem, kuid eks see on tingitud ka vanuse ja kaaluvahest mis autodel on. 7 on kergem kui 6.
vaatasin ka algul ca 11-13t euro kanti autot, kuid lõpuks sai paartuhat eurot kallim tutikas golf valituks. Liisingu puhul on tutikal oluliselt paremad tingimused + pikemalt garantii jms, kuumakse tuleb sama, või odavam kui head tingimused saad
Kui täpsemalt tahad teada või autot lähemalt näha võid PM saata
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Golf 7 või Passat B7 kumba valida?
Eks see on keeruline valik, kuna Golf VII on juba uuema platvormi peal, uuema elektri, tehnika jms. Lisaks sõiduomadused päris head. B7 Passat muidugi ka juba päris hea välimusega ja muidugi mahutab rohkem.
Lühikeste otste puhul on bensiin kindlasti parem valik. Diisel pigem neid ei kannata ja sellest tuleneb potensiaalselt probleeme. Kui aga ka regulaarselt maantesõitu saab, siis on diisel ok. Diisli kasuks räägib 6-käiguline DSG käigukast, mis on vastupidavam. Kütusekulu osas on 1.4 ja 1.8 bensiinimootorid üsna ökonoomsed ja linnas vahet ei tunneta. Maanteel väike vahe on. Bensuka kasuks räägib ka kiirem soojenemine.
Ketimuresid mina ei kardaks. Olen neid vahetanud. Kulu jääb samasse suurusjärku nagu hammasrihma vahetus, natuke on küll kallim, aga arvestades, et hammasrihma vahetad samuti, siis see vahe nii väike, et sellepärast ei tasu ostmata jätta.
Lühikeste otste puhul on bensiin kindlasti parem valik. Diisel pigem neid ei kannata ja sellest tuleneb potensiaalselt probleeme. Kui aga ka regulaarselt maantesõitu saab, siis on diisel ok. Diisli kasuks räägib 6-käiguline DSG käigukast, mis on vastupidavam. Kütusekulu osas on 1.4 ja 1.8 bensiinimootorid üsna ökonoomsed ja linnas vahet ei tunneta. Maanteel väike vahe on. Bensuka kasuks räägib ka kiirem soojenemine.
Ketimuresid mina ei kardaks. Olen neid vahetanud. Kulu jääb samasse suurusjärku nagu hammasrihma vahetus, natuke on küll kallim, aga arvestades, et hammasrihma vahetad samuti, siis see vahe nii väike, et sellepärast ei tasu ostmata jätta.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: Golf 7 või Passat B7 kumba valida?
Tänud vastajatele
Nagu miilits mainis siis Passatite valik selles hinnavahemikus on suurem jah aga seal ikka enamus diislid ja saksast. Samas VW peaks tausta kontroll olema suht kerge teha. Kui ei eksi siis B7 Passat peaks olema B6 platvormi peal?
Seda mõtlesingi et sellel uuel Golf 7mel peaks kaalu ja võimsuse suhe suhteliselt hästi paigas olema. Eks kunagi peab mõlemaga proovisõidud ära tegema
Nagu miilits mainis siis Passatite valik selles hinnavahemikus on suurem jah aga seal ikka enamus diislid ja saksast. Samas VW peaks tausta kontroll olema suht kerge teha. Kui ei eksi siis B7 Passat peaks olema B6 platvormi peal?
Seda mõtlesingi et sellel uuel Golf 7mel peaks kaalu ja võimsuse suhe suhteliselt hästi paigas olema. Eks kunagi peab mõlemaga proovisõidud ära tegema
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07 Mai 2012, 20:47
- Auto: VW Golf 6 Variant, VW Passat B8 Variant Highline
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Re: Golf 7 või Passat B7 kumba valida?
Ei näe põhjust miks saksast toodud diislit peaks kartma. Vajalik korralik kontroll teha lihtsalt. Tihtilugu on 200k km saksas, prantsusmaal vms. sõitnud autod kõvasti paremas tehnilises seisukorras, kui Eestist uuena ostetud ja siin 50/60k km sõitnud autod.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1075
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 112 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Golf 7 või Passat B7 kumba valida?
Suht full B7 sõita tahad, siis anna teada.
Täiendan ennast pisut - minu jaoks on oluline ka sõidumugavus ja -varustus. Teades, kui kalliks ja ebamugavaks võib lisavarustuse lisamine minna, on mõistlik see "kohe" osta/valida.
Täiendan ennast pisut - minu jaoks on oluline ka sõidumugavus ja -varustus. Teades, kui kalliks ja ebamugavaks võib lisavarustuse lisamine minna, on mõistlik see "kohe" osta/valida.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: Golf 7 või Passat B7 kumba valida?
Võiks öelda, et olen samasuguse dilemma ees. Kaks kuud juba vaatan ja otsin.
Passat on premium ja varustust/mugavust leiab lihtsamini ja on reaalselt olemas. - näitena mäluga iste, mis on minu kahel passatil mõlemal olnud. Golfil seda ei leia. Siis elektriline luuk.
Küll aga on mk7 golfil palju ohutus/mugavusvarustust, mis oli muidu ainult passatil. Reahoiu abiline,adapteeruv kiirusehoidja, pimenurga abiline jne... .
Ma küll vahepeal vesistanud täisvarustuses B7-d kuid valik langeb ikka ilmselt lisaderohke g7 peale. Tegu on ikkagi uue auto ja uue tehnoloogiaga. B7 on edasiarendus B6 -st, kus G7 on "uus".
Passat on premium ja varustust/mugavust leiab lihtsamini ja on reaalselt olemas. - näitena mäluga iste, mis on minu kahel passatil mõlemal olnud. Golfil seda ei leia. Siis elektriline luuk.
Küll aga on mk7 golfil palju ohutus/mugavusvarustust, mis oli muidu ainult passatil. Reahoiu abiline,adapteeruv kiirusehoidja, pimenurga abiline jne... .
Ma küll vahepeal vesistanud täisvarustuses B7-d kuid valik langeb ikka ilmselt lisaderohke g7 peale. Tegu on ikkagi uue auto ja uue tehnoloogiaga. B7 on edasiarendus B6 -st, kus G7 on "uus".
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 898
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Re: Golf 7 või Passat B7 kumba valida?
eks kõik oleneb sellest ka, kas ja palju oled nõus/valmis igakuuliselt peale kütuse ja liisingu lisaks maksma üllatuste korral (eeldusel et läheb liisingusse) minu puhul oligi see määravaks, et tahan "kalla ja talla" varianti. ehk mul on uus auto, kolm aastat garantiid, tahab hooldust, annab märku, saad asendusauto ja ongi klaar.
Täiesti nõus. samas hinnas on b7 valik päris lai, aga tegu siiski ju oluliselt vanema autoga, ja kasutatu puhul ei tea sa ju kunagi, võib väga hästi minna, võid end maapõhja vanduda. Praegu, kui Golf 7,5 välja tuli on Golf 7'mele võimalik päris head pakkumist saada. Ja liisingu puhul, nagu eelnevalt mainisid, on uuel(tutikal) autol siiski kõvasti paremad tingimused.
PS! pole jõhker golfi fänn, aga mingeid hädasid tal pole, oleks rahakott kannatanud, eks oleks b8 ostnud
Täiesti nõus. samas hinnas on b7 valik päris lai, aga tegu siiski ju oluliselt vanema autoga, ja kasutatu puhul ei tea sa ju kunagi, võib väga hästi minna, võid end maapõhja vanduda. Praegu, kui Golf 7,5 välja tuli on Golf 7'mele võimalik päris head pakkumist saada. Ja liisingu puhul, nagu eelnevalt mainisid, on uuel(tutikal) autol siiski kõvasti paremad tingimused.
PS! pole jõhker golfi fänn, aga mingeid hädasid tal pole, oleks rahakott kannatanud, eks oleks b8 ostnud
Re: Golf 7 või Passat B7 kumba valida?
EcoFueli peale mõtlesin ise ka korra aga neid suht raske saada korralikke ja lugedes paar teemat siis ikka jamasid tekib ka ja gaasisüsteemi ise väga ronida ei tahaks.
Auto plaanis liisingusse võtta jah, üllatusi ei tahaks just mootori ja käigukasti poolt, muud asjad saab ise ära tehtud tavaliselt aga kui garantiiga auto siis seal ei tohi ju ise midagi näppida. Peale jaane peaks mõne autoga proovisõitu tegema siis oleks vast selgem pilt.
Niikaua kõigile Häid Jaane!!!
Auto plaanis liisingusse võtta jah, üllatusi ei tahaks just mootori ja käigukasti poolt, muud asjad saab ise ära tehtud tavaliselt aga kui garantiiga auto siis seal ei tohi ju ise midagi näppida. Peale jaane peaks mõne autoga proovisõitu tegema siis oleks vast selgem pilt.
Niikaua kõigile Häid Jaane!!!