Tere, kas keegi on juba vaatamas käinud seda autot, hind magus aga, mis võiks sellel autol viga olla?
http://www.auto24.ee/used/2575423
mis arvate? VW phaeton 3.2 177kW
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: mis arvate? VW phaeton 3.2 177kW
No mis selles 14a vanas luksusautos nii magusat ikka on. Ostujärjekord ilmselt uksetaga pole ja et reaalselt lahti saada ongi vaja odavalt müüa. "Soome ehitaja" ostab ilmselt pigem 7st bemmi ja A8-t. Nii ongi, et bensuõgardist luksusautole ei ole ilmselgelt erilist nõudlust. Ratsionaalselt mõtlev inimene seda väga ei vaata, sest ülalpidamine pole kõige odavam.
Olen näinud kunagi buumi järgselt ühe Touaregi müüki kõrvalt, lõpuks läks auto treileril Saksamaale platsile müüki, sest siin polnud reaalselt ostjat võtta lõpuks. Ise omasin krooni ajal 750 bmw-d (E38) ja sai ka tükk aega müüdatud auto24 odavama otsa hinnaga. Lõpuks sain lahti läbi vahetuste ja samuti mitte kõige popima auto vastu, mille omakorda motika vastu vahetasin jne. Lõpuks sain mingi enam-vähem summa kokku, aga ikkagi. Läks ka omamise isu ära, kui 9 kuuga oli sisse läinud äkki 45000 krooni, millest küll 15000 oli gaasiseade, mida ka korralikult tööle ei saadudki. 3.2 pole teab mis kiire ka, sellele teeb täna juba iga teine hall metallik diisel pereuniversaal ka ära, aga liikleb seejuures linnas mingi 3x odavamalt ? Ühesõnaga mina arvan, et eks see üks suuremaid põhjuseid selles hinnakujunduses olegi.
Olen näinud kunagi buumi järgselt ühe Touaregi müüki kõrvalt, lõpuks läks auto treileril Saksamaale platsile müüki, sest siin polnud reaalselt ostjat võtta lõpuks. Ise omasin krooni ajal 750 bmw-d (E38) ja sai ka tükk aega müüdatud auto24 odavama otsa hinnaga. Lõpuks sain lahti läbi vahetuste ja samuti mitte kõige popima auto vastu, mille omakorda motika vastu vahetasin jne. Lõpuks sain mingi enam-vähem summa kokku, aga ikkagi. Läks ka omamise isu ära, kui 9 kuuga oli sisse läinud äkki 45000 krooni, millest küll 15000 oli gaasiseade, mida ka korralikult tööle ei saadudki. 3.2 pole teab mis kiire ka, sellele teeb täna juba iga teine hall metallik diisel pereuniversaal ka ära, aga liikleb seejuures linnas mingi 3x odavamalt ? Ühesõnaga mina arvan, et eks see üks suuremaid põhjuseid selles hinnakujunduses olegi.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335