B6 diisel, on keegi vaatamas käinud?
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
B6 diisel, on keegi vaatamas käinud?
Selline masin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2701674
Kas sellest keegi teab midagi? Tundus nagu tuttav siit foorumist, aga ei suutnud leida. Võimalik, et ajan segaminni mingi teisega ka. Mis teema b6 2 diislil rihma, veepumba jne asjadega, minu teada seal intervall 120tuh, aga paljud kuulutused, mida jälgin on need vahetused 260-280 tuh vahel nagu. Kas siis lastakse naljalt üle asjad? Antud mootor cbab ja peaks 180 hammasrihm olema, vaadates Tüv siis ca 20tuh 2a ja siis 30tuh 2a, naljakalt vähe muidugi.Vädetav hammasrihm vahetatud 260tuh peal, omale jääks tunne, et siit võiks olla 100tuh maha tõmmatud jooksvalt aastatega nt enne tüv tegemist alati jupiti
Kas sellest keegi teab midagi? Tundus nagu tuttav siit foorumist, aga ei suutnud leida. Võimalik, et ajan segaminni mingi teisega ka. Mis teema b6 2 diislil rihma, veepumba jne asjadega, minu teada seal intervall 120tuh, aga paljud kuulutused, mida jälgin on need vahetused 260-280 tuh vahel nagu. Kas siis lastakse naljalt üle asjad? Antud mootor cbab ja peaks 180 hammasrihm olema, vaadates Tüv siis ca 20tuh 2a ja siis 30tuh 2a, naljakalt vähe muidugi.Vädetav hammasrihm vahetatud 260tuh peal, omale jääks tunne, et siit võiks olla 100tuh maha tõmmatud jooksvalt aastatega nt enne tüv tegemist alati jupiti
Viimati muutis miilits, 08 Jaan 2018, 20:59, muudetud 1 kord kokku.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
B6 diisel, on keegi vaatamas käind?
Konkreetse mootori kohta ei tea, aga näiteks vanematega oli tihtilugu see, et Saksamaal on välp 120 000, aga meil 90 000, kuna kliimad ja muud tingimused natuke mõjutavad tehase nägemust asjast. Kuna see ju ka Saksast, siis see võibki natuke segi lüüa numbrid.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 28
- Liitunud: 07 Okt 2016, 16:59
- Auto: VW Passat B5 1.9tdi 81kw MY00; VW Passat B6 1.9tdi 77kw MY08
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
B6 diisel, on keegi vaatamas käind?
CBAB mootoril rihmavahetus intervall 180tuhat. B6 diislid üldiselt kuni 2006a intervall 120tuhat ja pärast 2007a 150tuhat. Eesti oludes võiks siis midagi sealt maha võtta.
https://sites.google.com/site/1810marti ... nformation
https://sites.google.com/site/1810marti ... nformation
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
B6 diisel, on keegi vaatamas käind?
Leidsin ise ka juba selle tabeli üles. Hammasrihma vahetus olla tingitud sellest, et oli rihmahamba üle visanud vms, hakkas ebaühtlaselt käima ja forss diagnoosis rihma hüppamise, kus läks kompott vahetusse. Aga masin homme kontrolli ja siis paista edasi
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
B6 diisel, on keegi vaatamas käind?
Küsin selle maki kohta, peaks nagu rcd510 navi mudel olema, mis ju iseenesest telefoniga bluetoothiga suhtleb, misjaoks seal see bluetooht touch on lisatud. Või antud makki ei saa connectida teloga niisama? Maki enda tootekood 1T0 035 680 L.
Lisaks huvitav, mis viga selline on:
Address 46: Central Conv. Labels: 3C0-959-433-46.clb
Part No SW: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R
Component: KSG PQ46 ELV 042 0472
Revision: 00042000 Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0091020051030E763004941570084FCE707801
Shop #: WSC 05311 000 00000
VCID: 399CF36BB056C2DAC20020-806D
Subsystem 1 - Part No: 1K0 951 605 D
Component: LIN BACKUP HORN H08 9001
Subsystem 2 - Part No: 3C0 951 171 C
Component: Neigungssensor 004 0611
Subsystem 3 - Part No: 3C0 951 171 C
Component: Innenraumueberw.004 0611
1 Fault Found:
00323 - Vehicle Inclination Sensor (G384)
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 252
Mileage: 283544 km
Time Indication: 0
Date: 2018.01.05
Time: 20:49:19
Lisaks huvitav, mis viga selline on:
Address 46: Central Conv. Labels: 3C0-959-433-46.clb
Part No SW: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R
Component: KSG PQ46 ELV 042 0472
Revision: 00042000 Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0091020051030E763004941570084FCE707801
Shop #: WSC 05311 000 00000
VCID: 399CF36BB056C2DAC20020-806D
Subsystem 1 - Part No: 1K0 951 605 D
Component: LIN BACKUP HORN H08 9001
Subsystem 2 - Part No: 3C0 951 171 C
Component: Neigungssensor 004 0611
Subsystem 3 - Part No: 3C0 951 171 C
Component: Innenraumueberw.004 0611
1 Fault Found:
00323 - Vehicle Inclination Sensor (G384)
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 252
Mileage: 283544 km
Time Indication: 0
Date: 2018.01.05
Time: 20:49:19
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Klubiline
- Postitusi: 1683
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 55 korda
B6 diisel, on keegi vaatamas käind?
Kustuta ära ja vaata kas tekib tagasi. Võis tekkida sellest kui tõsteti autot. Võtit pold ligidal, süüdet sees, uksed lukus vms.
Ja kurja. Mulle ei meeldi see spido blokk. See oleks nagu ajas tagasiminek mitte edasi minek. Isegi b5 ja b5.5 on ilusam. 2009 tuli b6 ilusam spido juba
Ja kurja. Mulle ei meeldi see spido blokk. See oleks nagu ajas tagasiminek mitte edasi minek. Isegi b5 ja b5.5 on ilusam. 2009 tuli b6 ilusam spido juba
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
B6 diisel, on keegi vaatamas käind?
Õnneks ma ei viitsi ega hakka seal ka midagi pedetama, niiet mulle piisab, kui selgus majas, et auto korras. Sellepärast ei hakka pead vaevamamurkamarko kirjutas: ↑07 Jaan 2018, 21:00Kustuta ära ja vaata kas tekib tagasi. Võis tekkida sellest kui tõsteti autot. Võtit pold ligidal, süüdet sees, uksed lukus vms.
Ja kurja. Mulle ei meeldi see spido blokk. See oleks nagu ajas tagasiminek mitte edasi minek. Isegi b5 ja b5.5 on ilusam. 2009 tuli b6 ilusam spido juba
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
B6 diisel, on keegi vaatamas käind?
Natuke mingit lisamugavust annab see Bluetooth touch.miilits kirjutas: ↑07 Jaan 2018, 20:19Küsin selle maki kohta, peaks nagu rcd510 navi mudel olema, mis ju iseenesest telefoniga bluetoothiga suhtleb, misjaoks seal see bluetooht touch on lisatud. Või antud makki ei saa connectida teloga niisama? Maki enda tootekood 1T0 035 680 L.
Lisaks huvitav, mis viga selline on:
Address 46: Central Conv. Labels: 3C0-959-433-46.clb
Part No SW: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R
Component: KSG PQ46 ELV 042 0472
Revision: 00042000 Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0091020051030E763004941570084FCE707801
Shop #: WSC 05311 000 00000
VCID: 399CF36BB056C2DAC20020-806D
Subsystem 1 - Part No: 1K0 951 605 D
Component: LIN BACKUP HORN H08 9001
Subsystem 2 - Part No: 3C0 951 171 C
Component: Neigungssensor 004 0611
Subsystem 3 - Part No: 3C0 951 171 C
Component: Innenraumueberw.004 0611
1 Fault Found:
00323 - Vehicle Inclination Sensor (G384)
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 252
Mileage: 283544 km
Time Indication: 0
Date: 2018.01.05
Time: 20:49:19
Võib vabalt mingi tulev minev viga olla.
Aga kuna see töötab umbes samamooodi nagu mu kiirenduse andur
Siis võib vabalt olla et keegi on sinna pihta läinud või selle teise kohta tõstnud ja enam ei tööta nii nagu võiks.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1076
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
B6 diisel, on keegi vaatamas käind?
RNS510 on see makk autos (piltide peal). TouchAdapteri eest saad muidugi head raha!
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
B6 diisel, on keegi vaatamas käind?
Minu viga jah, tõesti annab rns510 varuosa kood. Aga siiski, miks ei õnnestunud seda pairida samamoodi nagu b7 masinas olevad rcd mudelit? Milleks seda touch adapterit üldse vaja peaks olema? Loogiliselt võttes peaksin saama ju ühenduse maki ja teloga omavahel ju?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- margus000
- Huviline
- Postitusi: 277
- Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
- Auto: vw passat b8 rline 4motion.
- Asukoht: tartumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1076
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
B6 diisel, on keegi vaatamas käind?
Üks just otsis foorumis - viewtopic.php?f=160&t=147319&p=898959#p898959. Ja eBays lähevad ka hästi kaubaks.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1076
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
B6 diisel, on keegi vaatamas käind?
Põhimõtteliselt peaks TA (TouchAdapter) tekitama ühenduse eelnevalt BT mooduli ja iseenda vahel ja seejärel bluetoothiga telefoni ja TA vahel. Minu kogemus näitab, et enne kui BT moodul ja TA pole sõbraks saanud, pole mõtet telefoni ja TA ühendada.
Makist ja/või roolist ta sellesmõttes ei tohiks sõltuda, et ta peaks töötama ikka vahendajana.
Aa, äkki ta olenes istmealusest moodulist mingil määral?
Üks mu kunagine paaritamisrprotsess, seda küll TA ja arvuti vahel - viewtopic.php?f=77&t=106039&p=820982#p805955
Sul vist autoscan olemas? Pane vastusesse ka.
NB! Makk ja telefon ühenduvad otse ainult RNS315ga, kus on bluetooth sisseehitatud. RNS510 (jt) vajab BT jaoks BT moodulit (kaassõitja istme all).
Makist ja/või roolist ta sellesmõttes ei tohiks sõltuda, et ta peaks töötama ikka vahendajana.
Aa, äkki ta olenes istmealusest moodulist mingil määral?
Üks mu kunagine paaritamisrprotsess, seda küll TA ja arvuti vahel - viewtopic.php?f=77&t=106039&p=820982#p805955
Sul vist autoscan olemas? Pane vastusesse ka.
NB! Makk ja telefon ühenduvad otse ainult RNS315ga, kus on bluetooth sisseehitatud. RNS510 (jt) vajab BT jaoks BT moodulit (kaassõitja istme all).
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
B6 diisel, on keegi vaatamas käind?
https://www.upload.ee/files/7860769/Logi_b6.txt.htmlaus kirjutas: ↑07 Jaan 2018, 22:34Üks mu kunagine paaritamisrprotsess, seda küll TA ja arvuti vahel - viewtopic.php?f=77&t=106039&p=820982#p805955
Sul vist autoscan olemas? Pane vastusesse ka.
NB! Makk ja telefon ühenduvad otse ainult RNS315ga, kus on bluetooth sisseehitatud. RNS510 (jt) vajab BT jaoks BT moodulit (kaassõitja istme all).
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1076
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
B6 diisel, on keegi vaatamas käind?
Teagi, pandi vist lihtsalt "premium" paketi pähe? Täpselt sama BT mooduliga üks B6, kus oli ka RNS 510, seal seda polnud.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
B6 diisel, on keegi vaatamas käind?
autoscannist selle mooduli numbrit ma ei suuda küll leida, peaks see seal olema ikka? Kokkuvõttes täna enam unise peaga ei viitsi surfata selle teemaga enam, homme õhta paista edasi
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1076
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
B6 diisel, on keegi vaatamas käind?
Telephone on 77
► Näita Spoilerit
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 54 korda
-
- Klubiline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 114 korda
- Tänatud: 55 korda
B6 diisel, on keegi vaatamas käind?
rihma ja muude jubinate vahetuse kohalt ütlen, et mul ei jookse ka nii nagu tehas seda näeb. Nimelt kuna soetamisel ei olnud ühtegi vettpidavat tõendit, et asi on õigelhetkel tehtud ja ei ole (184k sõitnud rihm peal) läks see koos ülejäänud pudinatega vahetamisse koheselt.miilits kirjutas: ↑07 Jaan 2018, 11:49Selline masin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2701674
Kas sellest keegi teab midagi? Tundus nagu tuttav siit foorumist, aga ei suutnud leida. Võimalik, et ajan segaminni mingi teisega ka. Mis teema b6 2 diislil rihma, veepumba jne asjadega, minu teada seal intervall 120tuh, aga paljud kuulutused, mida jälgin on need vahetused 260-280 tuh vahel nagu. Kas siis lastakse naljalt üle asjad? Antud mootor cbab ja peaks 180 hammasrihm olema, vaadates Tüv siis ca 20tuh 2a ja siis 30tuh 2a, naljakalt vähe muidugi.Vädetav hammasrihm vahetatud 260tuh peal, omale jääks tunne, et siit võiks olla 100tuh maha tõmmatud jooksvalt aastatega nt enne tüv tegemist alati jupiti
Ja 2017 alguses sai 120k sõidetud ja ka uus vahetus (differ.ee s)
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."