Volkswagen Golf VI 1,6 77kW
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1136
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16 & Volkswagen Jetta CL 1,3 40kW -86
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 281 korda
- Tänatud: 101 korda
Volkswagen Golf VI 1,6 77kW
Tere! Plaanis soetada endale ülal nimetatud auto manuaal käigukastiga. Auto läheb elukaaslasele ökotamiseks, nii et mingit reaktiivi ei otsigi.
Uurisin foorumist ka infot ja ka leidsin, aga äkki kellelgi endal kogemust just Golfiga. Kindlasti soovin universaal kerega osta.
Eks mootori poolelt ikka see hooratta ja pihustite jutt ? Mingeid tüüpvigu ka on mida kartma peaks ?
Parimat,
Peeter
Uurisin foorumist ka infot ja ka leidsin, aga äkki kellelgi endal kogemust just Golfiga. Kindlasti soovin universaal kerega osta.
Eks mootori poolelt ikka see hooratta ja pihustite jutt ? Mingeid tüüpvigu ka on mida kartma peaks ?
Parimat,
Peeter
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1136
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16 & Volkswagen Jetta CL 1,3 40kW -86
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 281 korda
- Tänatud: 101 korda
Volkswagen Golf VI 1,6 77kW
Et kipuvad nõrgakesed olema. Mul veel see teema ka, et sellel autol mida mina vaatan, on väidetavalt ka start/stop süsteem peal. Kuidas sellesse suhtuda ?
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07 Mai 2012, 20:47
- Auto: VW Golf 6 Variant, VW Passat B8 Variant Highline
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Volkswagen Golf VI 1,6 77kW
Pole nad nii nõrgad midagi. Ise sõidan juba viiendat aastat ja pole kunagi mingeid probleeme pihustitega esinenud.
Start-stop on paras nuhtlus ja aku ikaldus. Kui ise ei viitsi pidevalt salongis nupust välja lülitada, siis soovitan lasta arvutiga deaktiveerida.
Start-stop on paras nuhtlus ja aku ikaldus. Kui ise ei viitsi pidevalt salongis nupust välja lülitada, siis soovitan lasta arvutiga deaktiveerida.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Volkswagen Golf VI 1,6 77kW
miks start-stop nuhtlus on? Manuali puhul on toimetamine väga sujuv ja õige aku puhul ei ikaldu suurt midagi ju. Kui aku laetuse tase ei ole piisav, tarbijaid palju taga jne, siis ta ei sureta end välja nagunii. Süsteemil on ca 13-14 punkti mida kontrollib enne kui veendub, et võib välja suretada.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7865
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Volkswagen Golf VI 1,6 77kW
Eemaldasin ka anrud funktsiooni. Iga hommik täpselt sama nurga peal suretas ennast välja kui oli vaja teha kiire STOP ja kohe sõitu alustada. Käivitamine võttis rohkem aega kui peatus.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Volkswagen Golf VI 1,6 77kW
1.6TDI mootoril pole väga suuremaid probleeme. Isegi Passati peal kestab normaalselt. Tüüpilised diislite hädad nagu EGR jms võivad aegajalt kummitada, kuid see pole midagi erilist. Hooratas kahemassiline nagu teistel diislitel ja 200k+ juures tuleb ka seda mingi hetk tõenäoliselt vahetada. Pihustitega probleeme ei tea.
Manualiga start/stopi välja programmeerida pole mõtet, kuna väga lihtne kontrollida - kui lased käik väljas siduri lahti, siis suretab välja, kui hoiad all, siis ei sureta ehk kui ainult kiire peatus, siis ei lase nagunii sidurit üles. Automaadil natuke keerulisem seda kontrollida, aga kui jalaga tunnetuse kätte saad, siis ka seal pidurile vajutamise tugevusega võimalik veidi seda rakendumist reguleerida või siis kui R36 näitel on teada üks ja sama koht, kus ei taha, et välja sureks, saab alati nupust välja lülitada. Pikalt ummikus, foori taga vms seistes on märgatav kütusekulu vahe ja linnas õhk ka natuke puhtam.
Manualiga start/stopi välja programmeerida pole mõtet, kuna väga lihtne kontrollida - kui lased käik väljas siduri lahti, siis suretab välja, kui hoiad all, siis ei sureta ehk kui ainult kiire peatus, siis ei lase nagunii sidurit üles. Automaadil natuke keerulisem seda kontrollida, aga kui jalaga tunnetuse kätte saad, siis ka seal pidurile vajutamise tugevusega võimalik veidi seda rakendumist reguleerida või siis kui R36 näitel on teada üks ja sama koht, kus ei taha, et välja sureks, saab alati nupust välja lülitada. Pikalt ummikus, foori taga vms seistes on märgatav kütusekulu vahe ja linnas õhk ka natuke puhtam.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7865
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Volkswagen Golf VI 1,6 77kW
EGR soovituslikult tuntuma firma oma, odav Poola pakist võib juba pakis katki olla või healjuhul kuu töötada. DMF, on sama kuluosa nagu rehvid.
Pihustid surevad pigem suurte LS juures, kõrgsurve teeb oma töö.
Mul niikuinii enamus maantee, siis see sekund linnas ei päästa. Tallinnas ka ei ela. Võin igakell tagasi ka lülitada.
Muidugi mul MQB juba, siis see lükkab mootori välja veeredes ristmikule juba.
Pihustid surevad pigem suurte LS juures, kõrgsurve teeb oma töö.
Mul niikuinii enamus maantee, siis see sekund linnas ei päästa. Tallinnas ka ei ela. Võin igakell tagasi ka lülitada.
Muidugi mul MQB juba, siis see lükkab mootori välja veeredes ristmikule juba.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus