Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7865
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Huvitav, kas bensiinidele antud hetkel ahju ei müüdudki. Omanik viitab maksimaalsele varustusele. Samuti on iseparkimine puudu.
Mäluga istmed, ACC-High, Drive select(Koos DCC), garaasipuldi süsteem, dynaudio ja ilmselt leiaks veel midagi.
Lisaks viitaks asjaolule, et tegu on veel 15a. mudeliga, ehk moodsad lahendused nagu Apple-Carplay ja Android Auto jääb kättesaamatuks kuna tegu on MIB1 raadioseadmega.
Kütusekulu kohapealt selle 1.8TSI(CJSA) osas ei saa ma aru kuidas seda mõõdetud on. VW lubab 1.8 mootorile maanteel isegi Passatile 5.1l/100km(Leonil sama nr), minu igapäeva marsruut 2x62km näitab ühtlast 6.5-7.0 taset. Vaadates neid 1.4TSI-de 5.0L/100km pilte siis ajab veidi kadetaks. Isegi MFA seisab mul rahuliku 7.0 peal. Eitea, kas sissesõidu aeg liiga väike veel.
Muusosas olen mootriga rahul. Väänet on kõvasti allosas ja maanteel möödasõidud ka täitsa OK. Kiirendab väga erksalt mida ei oskakski nii väikselt mootorilt oodata.
Mäluga istmed, ACC-High, Drive select(Koos DCC), garaasipuldi süsteem, dynaudio ja ilmselt leiaks veel midagi.
Lisaks viitaks asjaolule, et tegu on veel 15a. mudeliga, ehk moodsad lahendused nagu Apple-Carplay ja Android Auto jääb kättesaamatuks kuna tegu on MIB1 raadioseadmega.
Kütusekulu kohapealt selle 1.8TSI(CJSA) osas ei saa ma aru kuidas seda mõõdetud on. VW lubab 1.8 mootorile maanteel isegi Passatile 5.1l/100km(Leonil sama nr), minu igapäeva marsruut 2x62km näitab ühtlast 6.5-7.0 taset. Vaadates neid 1.4TSI-de 5.0L/100km pilte siis ajab veidi kadetaks. Isegi MFA seisab mul rahuliku 7.0 peal. Eitea, kas sissesõidu aeg liiga väike veel.
Muusosas olen mootriga rahul. Väänet on kõvasti allosas ja maanteel möödasõidud ka täitsa OK. Kiirendab väga erksalt mida ei oskakski nii väikselt mootorilt oodata.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Lisade osas see "täisvarustus" alati selline paksu verd tekitav. Ajaloole, läbisōidule otsavaadates hind on ka selline, et kōiki asju ei saagi siin peal olla. Sellele vaatamata on varustus tegelikult minu hinnangul hea.
Viimaste digilahenduste puudumine ei häiri. Kompromisse peab millegi arvelt tegema.
Kas keegi oskab nendele 1.8 mootoritele enamesinenud tüüpvigu vōi potentsiaalseid hädasid märkida?
Kui läbisôit aastas 15000 maksimaalselt, siis diislit niiväga ei eelistaks. Kogu muu maailm keerab ka bensuka usku. Ehk on ōige aeg? Naise eelmine auto oli ka bensukas.
Kütusekulust siis minu tuttaval oli keskmine 9L-palju linna.
Vaatamas käidud auto omanik ütes, et maanteel 7 ja kokku keskmine 8,5L.
Viimaste digilahenduste puudumine ei häiri. Kompromisse peab millegi arvelt tegema.
Kas keegi oskab nendele 1.8 mootoritele enamesinenud tüüpvigu vōi potentsiaalseid hädasid märkida?
Kui läbisôit aastas 15000 maksimaalselt, siis diislit niiväga ei eelistaks. Kogu muu maailm keerab ka bensuka usku. Ehk on ōige aeg? Naise eelmine auto oli ka bensukas.
Kütusekulust siis minu tuttaval oli keskmine 9L-palju linna.
Vaatamas käidud auto omanik ütes, et maanteel 7 ja kokku keskmine 8,5L.
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Esimesel aastal ahju polnud jah. VW bensukatega on pidevalt nii, diislil on kohe ja benal tuleb jupp aega hiljem. B7-l polnud vist lõpuni seda isegi hinnakirjas, kuigi tegelt sai. Vaidlesin veel ükskord Mustamäe Mölleris sel teemal. Nemad väitsid, et ei saa ja mina olin kindel, et Ülemiste esinduses oli näidisauto millel ahi peal.
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
8,5L keskmine peab paika. Endal oli ka 1.8TSI-l selline, isegi natuke vähem ja seda esimese 10tuh läbisõidu ehk siis sissesõidu ajal, siis läks auto edasi.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1075
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 112 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Olgu diisel või bensiin, aga nelikvedu võiks ikka olla.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Meil on mōlemad autod viimastel aastatel nelikud olnud. Linnaautole ikka suhteliselt ebavajalik, ma ütleks. Kui hinnapiir on paigas ka, siis kōigest unistada pole
mōtet.
mōtet.
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Olen umbes sarnases paadis nagu @masuurik hetkel.
Ei saagi nüüd aru kas näiteks R-line B7 päris OK lisavarustuskomplektiga mingi 14K € eest on siis ikkagi kehvapoolne valik vs 20K € B8 vähema, aga nibin-nabin võrreldava varustusega?
Ei saagi nüüd aru kas näiteks R-line B7 päris OK lisavarustuskomplektiga mingi 14K € eest on siis ikkagi kehvapoolne valik vs 20K € B8 vähema, aga nibin-nabin võrreldava varustusega?
-
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
- Auto: VW G2
- Asukoht:
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Arvestades seda et B7 on peal 118kw 1,8 mootor mis on paljudele juba valmistanud peavalu ja valmistab veel paljudele seda peavalu siis kas mõne aja pärast pool sellest hinnavahest ära on anda on mõistlik
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Mind häirib b7 puhul kõige rohkem see, et ta ei ole uus auto vaid tegelikult aastast 2004/2005 pärit keremudel mõningate muudatustega.
Sellepärast ei osta ma a4 allroad B8,5 ka, sest selle kere on pärit aastast 2007 B8 a4 pealt. Ja vana mudeli eest 14-18k maksta tundub majanduslikult halb mõte.
B8 passati puhul on auto ikkagi täitsa uus ning tänavapildis ju kõige värskem mudel.
Sellepärast ei osta ma a4 allroad B8,5 ka, sest selle kere on pärit aastast 2007 B8 a4 pealt. Ja vana mudeli eest 14-18k maksta tundub majanduslikult halb mõte.
B8 passati puhul on auto ikkagi täitsa uus ning tänavapildis ju kõige värskem mudel.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 608 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Mitte ühelelgi VW sõiduautol ei ole olemas Nelivedu, on kardaaniga ühendatud tagasild, mis pea 99% oma ajast ei ole kasutusel, vaid veereb kaasa tõstes lihtsalt kütusekulu
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
B7 on ju 1,4 turbo 118kw variante ka küllaldaselt. Minu teada see ei ole sama probleemikomplekt mis 1,8, või eksin?
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 10 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
aga kui teemasse tulla siis IMO B7 universaal on ilusam kui B8, sedaanid on mõlemad korralikud...seestvaade räägib muidugi kindlalt B8 kasuks! Samas B7-l on jälle midagi, mida B8 ple ega tule kunagi, V6 mootor, aga neid leida on muidugi keeruline
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7865
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Kui Arteon pidi saama 3.0T VR6, siis ilmselt lõpuks ikka B8 ka selle saab.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Tere.
Tänud kaasamōtlejatele. Ostsin naisele lingil oleva auto ära ja kirjutasime täna ringi omanikuga.
Meeldiv müüja ja hinnaks kujunes ka midagi muud mis kuulutuses.
Palju kilomeetreid siis meile selle autoga ja ehk on jälle rohkem pōhjust külastada seda foorumit. Kui aega, panen ehk paar fotot ka autost.
Tänud kaasamōtlejatele. Ostsin naisele lingil oleva auto ära ja kirjutasime täna ringi omanikuga.
Meeldiv müüja ja hinnaks kujunes ka midagi muud mis kuulutuses.
Palju kilomeetreid siis meile selle autoga ja ehk on jälle rohkem pōhjust külastada seda foorumit. Kui aega, panen ehk paar fotot ka autost.