Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Tere.
Olen taaskord jõudnud oma otsaga siia foorumisse.
Müüsin maha 2 aastat naist sõidutanud Toyota maasturi. Siiani vist kõige murevabam auto, mis meil olnud.
Müüsime maha, kuna tahame uuemat.
Kuna lasen naisel endal auto valida, siis olen siia tagasi tulnud kirjutama mõneti tänu tema soovidele.
Ta ei soovi Audit ega BMW. Mersu ei mahu visuaalse ebasümpaatia tõttu tema nimekirja. Jaapanlasi sõidumugavuse tõttu enam ei tahaks.
Soov on osta auto, mis oleks visuaalselt hall mass, sõites samas mugav ning ruumikas. Mõistlike pidamiskuludega ja töökindel.
Pühapäevaks tarbime natuke teisi autosid, seega liigselt emotsiooni ei otsi ja naine ei taha iga kriipsu pärast silmi peast nutta.
Ütlen ausalt ära, et olen viimased aastad peale B5 projekti tõsisemalt Audisid ehitanud ja pole liigselt erinevate VW mootorite hädadega kursis.
DSG osas tean nii kasti probleeme, kui ka hooratta probleeme. 110kW, 125kw, 130kW mootorite kohta võiks keegi rohkem kirjutada, et mida jälgida.
Endal on remondipinnad, töövahendid ning arvutid olemas, seega remonti ma ei pelga, aga eelistaks selle vältimist:)
Kriteeriumid:
Auto peaks olema universaalkerega kindlasti
Automaat
Eelistaks tumedat kerevärvi ja tumedat sisu. Ei pea olema kindlasti nahk.
Diisel?
Püsikiiruse hoidja
Istmesoojendused
Keyless
On-board Navi
Kompuuter
Led päevasõidutuled
2014a alates
Võimaluse korral valiks juurde:
Nelivedu(pole eluliselt oluline)
Elektriline tagaluuk
ACC
17-18 rattad
Soodsa hinna ja hea varustusega autoesinduse demoauto või autoesinduse poolt müüdav koos mootori ja kasti garantiiga.
Oleme jõudnud sinnamaani, et naisele ostetav auto peaks olema uuem Golf, Lõpuotsa 125-130Kw Passat või esimese ringi Passat B8.
Hinnapiiriks ilmselt jätame 15-20k.
Mulle tundub, et B8 saab selle raha eest sellise nigela varustusega ning lihtsakoelise/plangu.
B7 saab väga korraliku, aga mis mind natuke häirib, on see, et tegu ikkagi osaliselt B6 ga ning sellepärast ma praakisin ka b8,5 Audi allroadi välja, sest tal on 2007 a kerejoon.
Golfi saab päris hea varustusega, aga mootorid tunduvad veidi lahjad ning ehk on see auto universaalina ka natukene liiga väike/viimistlemata?
CC ja sedaan pole kahjuks variant. Ma MB CLS või A6/A7 juba üritasin... Need kipuvad hinnapiiri lõhki ka ajama ning natukene liiga iluautoks jälle kujunema.
Olen taaskord jõudnud oma otsaga siia foorumisse.
Müüsin maha 2 aastat naist sõidutanud Toyota maasturi. Siiani vist kõige murevabam auto, mis meil olnud.
Müüsime maha, kuna tahame uuemat.
Kuna lasen naisel endal auto valida, siis olen siia tagasi tulnud kirjutama mõneti tänu tema soovidele.
Ta ei soovi Audit ega BMW. Mersu ei mahu visuaalse ebasümpaatia tõttu tema nimekirja. Jaapanlasi sõidumugavuse tõttu enam ei tahaks.
Soov on osta auto, mis oleks visuaalselt hall mass, sõites samas mugav ning ruumikas. Mõistlike pidamiskuludega ja töökindel.
Pühapäevaks tarbime natuke teisi autosid, seega liigselt emotsiooni ei otsi ja naine ei taha iga kriipsu pärast silmi peast nutta.
Ütlen ausalt ära, et olen viimased aastad peale B5 projekti tõsisemalt Audisid ehitanud ja pole liigselt erinevate VW mootorite hädadega kursis.
DSG osas tean nii kasti probleeme, kui ka hooratta probleeme. 110kW, 125kw, 130kW mootorite kohta võiks keegi rohkem kirjutada, et mida jälgida.
Endal on remondipinnad, töövahendid ning arvutid olemas, seega remonti ma ei pelga, aga eelistaks selle vältimist:)
Kriteeriumid:
Auto peaks olema universaalkerega kindlasti
Automaat
Eelistaks tumedat kerevärvi ja tumedat sisu. Ei pea olema kindlasti nahk.
Diisel?
Püsikiiruse hoidja
Istmesoojendused
Keyless
On-board Navi
Kompuuter
Led päevasõidutuled
2014a alates
Võimaluse korral valiks juurde:
Nelivedu(pole eluliselt oluline)
Elektriline tagaluuk
ACC
17-18 rattad
Soodsa hinna ja hea varustusega autoesinduse demoauto või autoesinduse poolt müüdav koos mootori ja kasti garantiiga.
Oleme jõudnud sinnamaani, et naisele ostetav auto peaks olema uuem Golf, Lõpuotsa 125-130Kw Passat või esimese ringi Passat B8.
Hinnapiiriks ilmselt jätame 15-20k.
Mulle tundub, et B8 saab selle raha eest sellise nigela varustusega ning lihtsakoelise/plangu.
B7 saab väga korraliku, aga mis mind natuke häirib, on see, et tegu ikkagi osaliselt B6 ga ning sellepärast ma praakisin ka b8,5 Audi allroadi välja, sest tal on 2007 a kerejoon.
Golfi saab päris hea varustusega, aga mootorid tunduvad veidi lahjad ning ehk on see auto universaalina ka natukene liiga väike/viimistlemata?
CC ja sedaan pole kahjuks variant. Ma MB CLS või A6/A7 juba üritasin... Need kipuvad hinnapiiri lõhki ka ajama ning natukene liiga iluautoks jälle kujunema.
Viimati muutis masuurik, 30 Apr 2018, 15:42, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Kui valida kas B7 või B8, siis siin minu arvates polegi midagi valida. B8 on sõidumugavuse osas ikka teine tase. Ja 20tuh eest saab päris hea varustusega juba valida. Diisel või bena, eks see maitseasi ole. Ma soovitaks proovida 1.8TSI-d bensukatest. 1.4 on ikka lahja ja 2.0 vist vähe liikvel, 1.8 on piisavalt krapsakas ja öko kompromiss ning mootor vaikne ehk puudub diisli jorin. Kick down korral teeb üllatavalt head häält kah.
Mingi must universaal Higline varustuses oli täitsa Auto24 üleval, a hind tiba kõrgem ehk 22tuh. Samas oli ka Active Info Display peal. Rohkem ei viitsind surfata.
Vastupidavuse ja tüüpvigade kohta ei oska kaasa rääkida.
Mingi must universaal Higline varustuses oli täitsa Auto24 üleval, a hind tiba kõrgem ehk 22tuh. Samas oli ka Active Info Display peal. Rohkem ei viitsind surfata.
Vastupidavuse ja tüüpvigade kohta ei oska kaasa rääkida.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
ise valiks kindlasti Golf Variandi või B8, mõlemad on MQB platvormil ning tugev samm edasi b7mest. Ühtlasi ei ole B7 istmed eriti kiiduväärt.
110kw golfi peal väheks kindlasti ei jää, igast toyo maasturist parema dünaamikaga kui me just LC v8'sast ei räägi.
110kw golfi peal väheks kindlasti ei jää, igast toyo maasturist parema dünaamikaga kui me just LC v8'sast ei räägi.
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Tere.
Golhv ma ei hakanud eraldi privasse vastama, kirjutad siin ka juba.Tänud sulle. Hinnaskaalas see 20k on suhteliselt lagi ka, seega uut Golfi ei saa sellega ning Passat on natuke suurem kah ja meile ühte tuttava autot vaatamas käies hakkas see meeldima küll.
Käisime nädalavahetusel täpselt sellist autot proovimas, nagu on siin lingil. Lingil oleval autol, on mõni üksik lisa veel isegi juures(Pudinaid kaugelt rohkem, kui meil vaja oleks):
http://www.auto24.ee/used/2772376
Jättis väga hea mulje. Kõik, mis vaja oli olemas. Moodne, tavaline(mida on selle ostu puhul vaja), hea sõita, võrdlemisi vaikne.
Oskab keegi natuke mootoritest ka rääkida?
132KW bensukas
110kw diisel
140kw diisel
Mis nende head ja vead on, mida jälgida?
Golhv, kas mölleris mõnda sarnast, garantiiga ja kasutatud kujul pole pakkuda?
Mis sellise aastane/kuine kasko ka on?
Kuidas hindate seda lingil olevat mudelit?
Golhv ma ei hakanud eraldi privasse vastama, kirjutad siin ka juba.Tänud sulle. Hinnaskaalas see 20k on suhteliselt lagi ka, seega uut Golfi ei saa sellega ning Passat on natuke suurem kah ja meile ühte tuttava autot vaatamas käies hakkas see meeldima küll.
Käisime nädalavahetusel täpselt sellist autot proovimas, nagu on siin lingil. Lingil oleval autol, on mõni üksik lisa veel isegi juures(Pudinaid kaugelt rohkem, kui meil vaja oleks):
http://www.auto24.ee/used/2772376
Jättis väga hea mulje. Kõik, mis vaja oli olemas. Moodne, tavaline(mida on selle ostu puhul vaja), hea sõita, võrdlemisi vaikne.
Oskab keegi natuke mootoritest ka rääkida?
132KW bensukas
110kw diisel
140kw diisel
Mis nende head ja vead on, mida jälgida?
Golhv, kas mölleris mõnda sarnast, garantiiga ja kasutatud kujul pole pakkuda?
Mis sellise aastane/kuine kasko ka on?
Kuidas hindate seda lingil olevat mudelit?
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Mölleris ma ei näe sarnast hetkel olevat (sarnane hind ja muud kriteeriumid)
konkreetne auto mida vaatamas käisid on muidu igati asjalik valik ja väga okei hinnaga. Kahju, et ta lisagarantiid pole võtnud jah.
Aga eks lased korraliku ostueelse kontrolli teha ja ei tohiks üllatusi tulla. jussikeon ka b8 ja 1.8 kui ma ei eksi, jojoonasel oli ka. Nad oskavad ka kindlasti üht teist juurde rääkida.
kasutatud peast ma ei oska kaskot öelda, vaata erinevaid pakkujaid kodulehtedelt, otse pakkuja kodulehel on enamasti -15% kui seal sõlmida.
uuest peast on kasko soodne igatahes, aga seal uuel autol eridiil IF'iga.
konkreetne auto mida vaatamas käisid on muidu igati asjalik valik ja väga okei hinnaga. Kahju, et ta lisagarantiid pole võtnud jah.
Aga eks lased korraliku ostueelse kontrolli teha ja ei tohiks üllatusi tulla. jussikeon ka b8 ja 1.8 kui ma ei eksi, jojoonasel oli ka. Nad oskavad ka kindlasti üht teist juurde rääkida.
kasutatud peast ma ei oska kaskot öelda, vaata erinevaid pakkujaid kodulehtedelt, otse pakkuja kodulehel on enamasti -15% kui seal sõlmida.
uuest peast on kasko soodne igatahes, aga seal uuel autol eridiil IF'iga.
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
110kw diisel tundub vaiksem ja väiksema vibratsiooniga kui 140kw. 140kw ka Adblue lisamine, kas heitgaas on ka puhtam, ei tea.
Kui palju soolamata külavahe teid sõita, siis 140kw nelikvedu, kui maantee ja linn siis piisab 110kw esiveolisest
Kui palju soolamata külavahe teid sõita, siis 140kw nelikvedu, kui maantee ja linn siis piisab 110kw esiveolisest
- TaKu8
- Klubiline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 14 Sept 2017, 15:45
- Auto: Passat B8 2.0TDI 4mo
- Asukoht: Ida-Võlumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 12 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Minu B8-l (2.0TDi 2015) on swedbanki eliitkasko koos asendusautoga 48€/kuu.
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 717
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 53 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Ise ka nüüdseks pea poolteist aastat 2015 aasta 2.0 110kw B8 omanik ja ei saa midagi negatiivset küll öelda. Välistempi andur hakkas vahepeal korraks streikima aga pistik lahti ja uuesti kokku ja pole rohkem anomaaliaid esinenud.
- TaKu8
- Klubiline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 14 Sept 2017, 15:45
- Auto: Passat B8 2.0TDI 4mo
- Asukoht: Ida-Võlumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 12 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Üsna värske omanik aga muidu siiani rahul. Külmadega läks tuba suht ruttu soojaks.Acc ja lane assistiga on pikkadel otsadel väga mugav kulgeda.Kuna ei sõida üksi siis tagumistel on jalaruumi ja kõik kola mahub pagasiruumi ära Läbi app-connecti saab waze-i ja spotify automakki lasta. Rehvimüra on kiirteel natuke vali aga hetkel all vist mingid 71-72db lamellid. Siiani on kuludeks olnud ainult kütus,pesula ja webasto lisapult.
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Kusjuures proovisõiduautoga märkasin ka ise rehvimüra.TaKu8 kirjutas: ↑03 Mai 2018, 11:28Üsna värske omanik aga muidu siiani rahul. Külmadega läks tuba suht ruttu soojaks.Acc ja lane assistiga on pikkadel otsadel väga mugav kulgeda.Kuna ei sõida üksi siis tagumistel on jalaruumi ja kõik kola mahub pagasiruumi ära Läbi app-connecti saab waze-i ja spotify automakki lasta. Rehvimüra on kiirteel natuke vali aga hetkel all vist mingid 71-72db lamellid. Siiani on kuludeks olnud ainult kütus,pesula ja webasto lisapult.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 717
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 53 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Selle vastu aitab pigimattidega mürasummutus.masuurik kirjutas: ↑03 Mai 2018, 20:49Kusjuures proovisõiduautoga märkasin ka ise rehvimüra.TaKu8 kirjutas: ↑03 Mai 2018, 11:28Üsna värske omanik aga muidu siiani rahul. Külmadega läks tuba suht ruttu soojaks.Acc ja lane assistiga on pikkadel otsadel väga mugav kulgeda.Kuna ei sõida üksi siis tagumistel on jalaruumi ja kõik kola mahub pagasiruumi ära Läbi app-connecti saab waze-i ja spotify automakki lasta. Rehvimüra on kiirteel natuke vali aga hetkel all vist mingid 71-72db lamellid. Siiani on kuludeks olnud ainult kütus,pesula ja webasto lisapult.
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Rehvimüra oleneb vägagi rehvist ja veljemõõdust. 17-18” 70db rehviga on ikka vaikne. Nagu 19” suvekad alla viskan, nii on lärm hoopis teine.
Mul hea võrdlus lisaks ka Skodaga, mõni aasta vanade Dunlopitega on Octavia lärmakam kui uute Nexenitega Rapid. Algul tundus uskumatu, aga nii on.
Mul hea võrdlus lisaks ka Skodaga, mõni aasta vanade Dunlopitega on Octavia lärmakam kui uute Nexenitega Rapid. Algul tundus uskumatu, aga nii on.
Viimati muutis murf, 04 Mai 2018, 08:40, muudetud 1 kord kokku.
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
1.8 132kw ketiliini ja õlikulu hädasid pole? Kolvigrupp ei kulu ebanormaalselt?
-
- Huviline
- Postitusi: 2191
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Oskab keegi selle appconnecty asja seletada. carplay b8-s connectib iphone 6s ja se-ga, samas minu isikliku se-ga, (muide sama aasta) aga mitte. samuti infomatejalil kirjas et ka iphone 5-ga teeb koostööd,aga ei saa kokku neid omavahel. mingil hetkel õnnestus juhtmega tekitada isegi mõni telefonis olev muusika autokõlarisse, aga teisel katsel enam mitte. visuaalselt olen kahe se mudeli seadeid uurinud ja ei leia mingit erinevust lubades/keeldudes ja muus osas.TaKu8 kirjutas: ↑03 Mai 2018, 11:28Üsna värske omanik aga muidu siiani rahul. Külmadega läks tuba suht ruttu soojaks.Acc ja lane assistiga on pikkadel otsadel väga mugav kulgeda.Kuna ei sõida üksi siis tagumistel on jalaruumi ja kõik kola mahub pagasiruumi ära Läbi app-connecti saab waze-i ja spotify automakki lasta. Rehvimüra on kiirteel natuke vali aga hetkel all vist mingid 71-72db lamellid. Siiani on kuludeks olnud ainult kütus,pesula ja webasto lisapult.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- TaKu8
- Klubiline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 14 Sept 2017, 15:45
- Auto: Passat B8 2.0TDI 4mo
- Asukoht: Ida-Võlumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 12 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Minu eelmise telefoniga ( huawei p10 lite ) tuli ühendamisel teade , et phone is not supported.Kuigi tingimuseks oli vist ainult android 5.x vms. Sai proovitud kolleegi iföön 7 ja see ühendas kohe ära aga kuna carplay ei toeta waze-i ,siis võtsin samsung a8 ja sellega toimib kõik ilusti. Ma olen aru saanud , et see töötabki ainult juhtmega ja kuskil rõhutati, et peaks olema just data kaabel.Tavaliselt on see telfiga kaasas. Kas iföönil uuendused tehtud?
-
- Huviline
- Postitusi: 2191
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
kui sa nüüd nii küsid, siis ei ole küll, minu jaoks juba asi täpsustan teiste telode osas seda veel, kuigi pole leidnud kuskilt juhendit, et siriga seotud oleks see.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
https://support.apple.com/en-us/HT205634
You need an iPhone 5 or later to use CarPlay. Also, make sure that you're in an area that supports CarPlay and that Siri is on. To turn on Siri, go to Settings > Siri & Search.
-
- Huviline
- Postitusi: 2191
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Golhv kirjutas: ↑04 Mai 2018, 10:36Proovitud, ei tööta
https://support.apple.com/en-us/HT205634
You need an iPhone 5 or later to use CarPlay. Also, make sure that you're in an area that supports CarPlay and that Siri is on. To turn on Siri, go to Settings > Siri & Search.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
miilitsvõta telefon ja juhe kaasa tule esindusest läbi, proovime siin ka järgi.
PS! seda teemat selle murega vist rohkem ei maksaks risustada.
PS! seda teemat selle murega vist rohkem ei maksaks risustada.
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Käisin seda üleval lingil olevat autot nüüd vaatamas.
Emotsioonid on väga head.
Tuttava prooviauto oli täpselt samasugune ja täna siis müüdavat autot vaadata oli nagu dejavu. Müüdaval autol olid mõned asjad lisaks isegi.
Võtan mõtlemisaega nüüd omale.
Visuaalselt oli väga viisakas. Omanik korrektne ja aus. Ajalugu olemas. Üks omanik. Firmas kasutatud ja siis kasutaja ostis peale firma liisingut omale. 2016 a alguses olnud väikesest kõksust Haaberstis vaatasime pildid ära. Vahetatud on tagastange ja andurid - mölleris. Pmst visuaalsed defektid olid. Stange polnud kortsus, lihtsalt kriimud ja muljumine olid tekkinud tõmbekonksu katte kohale ja tagurdusandurite kohale.
Hooldatud korrapäraselt ning kübe aega tagasi tehtud garantii järgne (2018 aprilliga lõppes) kontroll vigu ei tuvastanud.
Mulle meeldis auto. Varustus oli väga hea.
Kõik on peal, mida tahame ning visuaalne komplekt ka selline nagu soovime.
Minu arust on hinna ja varustuse suhe hea.
http://www.auto24.ee/used/2772376
Eks passatite hinnad ilmselt kukuvad aja jooksul omajagu, loodetavasti hea varustusega autot ostes ei ole hind nii tugeva langusega.
Emotsioonid on väga head.
Tuttava prooviauto oli täpselt samasugune ja täna siis müüdavat autot vaadata oli nagu dejavu. Müüdaval autol olid mõned asjad lisaks isegi.
Võtan mõtlemisaega nüüd omale.
Visuaalselt oli väga viisakas. Omanik korrektne ja aus. Ajalugu olemas. Üks omanik. Firmas kasutatud ja siis kasutaja ostis peale firma liisingut omale. 2016 a alguses olnud väikesest kõksust Haaberstis vaatasime pildid ära. Vahetatud on tagastange ja andurid - mölleris. Pmst visuaalsed defektid olid. Stange polnud kortsus, lihtsalt kriimud ja muljumine olid tekkinud tõmbekonksu katte kohale ja tagurdusandurite kohale.
Hooldatud korrapäraselt ning kübe aega tagasi tehtud garantii järgne (2018 aprilliga lõppes) kontroll vigu ei tuvastanud.
Mulle meeldis auto. Varustus oli väga hea.
Kõik on peal, mida tahame ning visuaalne komplekt ka selline nagu soovime.
Minu arust on hinna ja varustuse suhe hea.
http://www.auto24.ee/used/2772376
Eks passatite hinnad ilmselt kukuvad aja jooksul omajagu, loodetavasti hea varustusega autot ostes ei ole hind nii tugeva langusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Golf, Passat B7 lõpp või alguse B8
Täpselt seesama auto millele enne vihjasin. A kui kahtled, siis mine proovi mõnda B7 Passatit nüüd, vaata kas oled veel kahevahel