Golf GTI 213kw 2010a

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
Kasutaja avatar
vedelleib
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Golf GTI 213kw 2010a

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 06 Juul 2018, 12:00

Tervist
Mõlgutan mõtteid proovida Golf GTI ära ja teeks eelnevalt natuke luuret. Hetkel silmajäänud antud masin - http://www.auto24.ee/used/2830657. Foorumi kammisin läbi, aga siin ei paistnud vastavat teemat olevat. VW igasugune kokkupuude puudub, sellest ka ehk vähe rumalamad küsimused. Kuulutusest jääb silma, et on stage 2 seades - mida silmaspidada, kui peaks eelnevalt edasi aidatud mootoriga masinat ostma? Kuidas GTI üldiselt on - kuluosade maksumus, hooldus (rihmad, rullikud jms), suuremad murekohad.
Hetkel kasutuses FN2 Civic Type-R ja -ptüi-ptüi-ptüi- ainult kalla ja talla ning vaheta õli.
Tänud ette.
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Kasutaja avatar
jojoonas
Huviline
Postitusi: 226
Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
Auto: Golf 7.5 Variant R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 54 korda

Golf GTI 213kw 2010a

Lugemata postitus Postitas jojoonas » 06 Juul 2018, 15:12

Selle konkreetse auto puhul alustaks sellest, et miks VIN ja reg. number peidetud on.
Välja näeb äge ja ilmselt sõidab ka hästi.

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Golf GTI 213kw 2010a

Lugemata postitus Postitas fomoco » 07 Juul 2018, 14:59

Küsiks ka ühe rumala küsimuse, kuidas kõik need 200+ kw asfaldile kantakse, kui masinal vaid esivedu?
Mina valiks võimalusel syncro.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Golf GTI 213kw 2010a

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 07 Juul 2018, 15:30

fomoco kirjutas:
07 Juul 2018, 14:59
Küsiks ka ühe rumala küsimuse, kuidas kõik need 200+ kw asfaldile kantakse, kui masinal vaid esivedu?
Mina valiks võimalusel syncro.
Ega vist hästi ei saagi :) Omanik pani suure raha magama, sõitis 1000km ja tõdes, et tal on Golf R vaja :D Aga eks GTI mehed kommenteerivad kuda selle asjaga tegelikkuses on.

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7.5 R
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 79 korda

Golf GTI 213kw 2010a

Lugemata postitus Postitas karlj. » 07 Juul 2018, 15:45

Ega see päris paigaltstardi auto ei ole, aga kui juba liikumine on saavutatud siis ei ole ka jõu maha saamisega probleeme.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2050
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

Golf GTI 213kw 2010a

Lugemata postitus Postitas siLc » 07 Juul 2018, 16:43

Mulle jääb vägisi mulje, et tegu on ameerikamaalt toodud matsuga autoga. Kahtlusi äratab, et tuledelüliti on AUTO asendiga aga tavaline mitte-isetumenev sisepeegel sellele ei vasta. Lisaks Euroopa mudeli GTI-l on enamasti kliimaautomaatika olemas - sel vaid kont. Juhiistme elektriline nimmetugi (muu manuaalne) viitab ka üle lombi päritolule.

Kasutaja avatar
vedelleib
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Golf GTI 213kw 2010a

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 08 Juul 2018, 08:24

siLc kirjutas:
07 Juul 2018, 16:43
Mulle jääb vägisi mulje, et tegu on ameerikamaalt toodud matsuga autoga. Kahtlusi äratab, et tuledelüliti on AUTO asendiga aga tavaline mitte-isetumenev sisepeegel sellele ei vasta. Lisaks Euroopa mudeli GTI-l on enamasti kliimaautomaatika olemas - sel vaid kont. Juhiistme elektriline nimmetugi (muu manuaalne) viitab ka üle lombi päritolule.
Tänud. Mulle kui võhikule täiesti teadmata asjad, millele tähelepanu pöörata.
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

kevvajr
Huviline
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Sept 2013, 15:23
Telefon: 56468466
Skype: -
Auto: Jetta 2012 2.0TDI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf GTI 213kw 2010a

Lugemata postitus Postitas kevvajr » 08 Juul 2018, 12:27

Olen saanud proovida nii Golf6 GTId, kui ka erinevaid Type-R. Ma isegi ei kahtle, et õige valik on kindlasti järgmine Type-R. Üks auto tekitab emotsiooni, teine on lihtsalt kiirem Golf, ei miskit erilisemat. :D

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 198 korda

Golf GTI 213kw 2010a

Lugemata postitus Postitas Golhv » 08 Juul 2018, 15:42

kevvajr kirjutas:
08 Juul 2018, 12:27
Olen saanud proovida nii Golf6 GTId, kui ka erinevaid Type-R. Ma isegi ei kahtle, et õige valik on kindlasti järgmine Type-R. Üks auto tekitab emotsiooni, teine on lihtsalt kiirem Golf, ei miskit erilisemat. :D
mk7 GTI'd pead proovima siis. nagu öö ja päev 6'ga võrreldes.

Kasutaja avatar
jojoonas
Huviline
Postitusi: 226
Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
Auto: Golf 7.5 Variant R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 54 korda

Golf GTI 213kw 2010a

Lugemata postitus Postitas jojoonas » 08 Juul 2018, 16:13

Type-R tekitab emotsioone küll. Kahjuks ei ole neist ükski positiivne. Jah, selle auto kiiruses ei maksa vist kaheldagi aga miks ingli [VW Bot: "Keel korda!"] pärast peab üks auto välja nägema nagu Predatori nurisünnitus..
Kes tänasid kasutajat jojoonas selle postituse eest:
karlj.argoetnies858Maxpower

Vasta

Mine “Autoostu abi”