Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
aksel
Huviline
Postitusi: 549
Liitunud: 26 Dets 2003, 02:25
Auto: Naise volkar
Asukoht: Tallinn / Stockholm
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem

Lugemata postitus Postitas aksel » 28 Aug 2018, 11:13

Tere,

Juhtumisi sõidan praegu 10a vana golf5-ga millel läbisõitu u 300k kohalikel teedel. Ussitab see tunduvalt rohkem kui mõni vanem liigikaaslane sünniaastaga 2004-2005. Mis kõige naljakam, üle talve on minu oma rohkem rooste läinud kui see sama vanem liigikaaslane. Samuti olen tähele pannud, et nt touranid 2007-2008 ussitavad samuti rohkem kui eelkäijad nt 2004 aastast. Kas sama võib ka nt B6 passati kohta öelda - seda ei tea kuna kogemus puudub. Seevastu 2000a B5 mida kunagi omasin, oli täielikult roostevaba. Ei tahaks uskuda, et siin väga palju mängib rolli see kuskohast ja millal mingi auto eestisse tulnud on või kas ta on siin soola sees juba 10 aastat ligunenud. Mulle vägisi tundub, et need 2006-2010 sellised masuaja kered mis lähevadki kiirelt rooste :D Avaldage oma arvamust ja soovitage üks hea suurem vw pereautoks mis peale ostu mõne aastaga värvi ei muudaks. Ideaalis võiks lausa 7 kohaline olla.
PS. Väide et kõik 2000+a volkarid on tsingitud kerega kindlasti paika ei pea. Kas kuskil on olemas mingi andmebaas või muidu hea koht teadmiste ammutamiseks, milline mudel/kere seda 100% on?
omfgirwnaq24.ee

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 28 Aug 2018, 14:42

On küll kõik nad galvaanikast läbi käinud! Mul oli 2002 passat ja emal oli 2002 golf ja ei olnud midagi neil viga.
Räägitakse et G4 ja B6 ei ole rooste kindel, aga tänavapildis ei näe midagi hullu.
G5 ka ei näe tänava pildis, et oleks hullult roostesed.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Diisel
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 28 Jaan 2017, 19:14
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem

Lugemata postitus Postitas Diisel » 28 Aug 2018, 19:18

GOlf 4 tüüpkohad on tagaluuk, koopaääred. Muidu pole isegi probleemi.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 28 Aug 2018, 19:28

Mul teemaalgatajaga täpselt sama tähelepanek - naise eelmisel autol ´98a. Passatil oli VAID 1 roostetäpp ja seegi kapoti servas ja tingitud kivilöögist, samas praegune, pea 10a. noorem Jetta (uuena Eestist) ja tagaluugi numbrituledeümbrused roostetavad nii hirmsasti, et numbrituled enam metallist ühendust ei saa ja tuli särab armatuuris, lisaks küljekarpide esimesed otsad + tagatiibade ja stange ühenduskohad...hull lausa.
P.S avariivaba.

aksel
Huviline
Postitusi: 549
Liitunud: 26 Dets 2003, 02:25
Auto: Naise volkar
Asukoht: Tallinn / Stockholm
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem

Lugemata postitus Postitas aksel » 02 Sept 2018, 21:42

See on äärmiselt kummaline. Mul on samuti auto ajalugu 98% teada ning mingeid keretöid nendes piirkondades tehtud pole. Samuti karbid, koopa servad, numbrituled ja klaasiserv luugil. Selle märkamiseks ei pea isegi eriline pedant olema. Lihtsalt iga päevaga ussitab järjest enam ja karjub silma. Eks üks asi on ka see, et auto valget värvi. 2010+ aasta volkari mudelitel rooste probleemi pole?
omfgirwnaq24.ee

aerox.
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 20 Sept 2010, 18:16
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem

Lugemata postitus Postitas aerox. » 02 Sept 2018, 22:30

2010 + ussitab veel paremini. Rooste kohapealt volkar väga alla käinud. Ja keregarantii jutuga saadetakse kohe pikalt.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 02 Sept 2018, 22:55

aerox. kirjutas:
02 Sept 2018, 22:30
2010 + ussitab veel paremini. Rooste kohapealt volkar väga alla käinud. Ja keregarantii jutuga saadetakse kohe pikalt.
Keregarantii on siis kui esinduses vaid käinud ja kui rooste tuleb pleki seest välja.
Üldjuhul koguneb mustus igale poolevahele ja vibratsiooni käigus vaikselt sööb end väljast sisse!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 03 Sept 2018, 17:49

No minul lajatati kohe, et pole nende juures pesuski käinud :D No mida k*rdit? Samuti tagatiiva otste kohta teavitati, et kuna autol on (originaalid ja nende juures paigaldatud) porilapakad, siis tagurdatakse lapakatega vastu äärekivi ja sealne ühenduskruvi hakkab pesas elama ja hakkab rooste tekkima - no tule Ansip appi! ´98a. Passatil olid samuti orig. porilapakad ja roostet ei kusagil...vaevalt proua sõidu v parkimisstiil vahepeal muutus?

Kasutaja avatar
kuzmits
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 26 Aug 2015, 09:14
Auto: VW Passat Alltrack 2,0 TDI DSG 130kw 4motion 2014a, VW Sharan 2,0 TDI DSG 130kw, 2013a
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem

Lugemata postitus Postitas kuzmits » 06 Sept 2018, 07:17

MustVälk kirjutas:
02 Sept 2018, 22:55
aerox. kirjutas:
02 Sept 2018, 22:30
2010 + ussitab veel paremini. Rooste kohapealt volkar väga alla käinud. Ja keregarantii jutuga saadetakse kohe pikalt.
Keregarantii on siis kui esinduses vaid käinud ja kui rooste tuleb pleki seest välja.
Üldjuhul koguneb mustus igale poolevahele ja vibratsiooni käigus vaikselt sööb end väljast sisse!

Mul täpselt vastupidine kogemus. 4a vanal passatil mis rootsist pärit ja mina aasta siin sõitnud, ühe hoolduse selle ajaga molleris teinud võeti küll keregarantiiga jutule. Vaadati üle, öeldi, et kõik hooldusajalugu nii Rootsis kui Eestis on korrektne ja roostetavad tagumiste uste ülemised nurgad klaasi liistu juures tehakse minu jaoks garantiikorras korda

Terminaator
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 14 Mär 2017, 10:58
Auto: VW Passat B8
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem

Lugemata postitus Postitas Terminaator » 09 Okt 2018, 09:49

Huvitav, mul Saksamaalt toodud auto ja Mölleris öeldi, et imporditud autodel garantii on 2 aastat!

Vasta

Mine “Autoostu abi”