Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem
-
- Huviline
- Postitusi: 549
- Liitunud: 26 Dets 2003, 02:25
- Auto: Naise volkar
- Asukoht: Tallinn / Stockholm
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem
Tere,
Juhtumisi sõidan praegu 10a vana golf5-ga millel läbisõitu u 300k kohalikel teedel. Ussitab see tunduvalt rohkem kui mõni vanem liigikaaslane sünniaastaga 2004-2005. Mis kõige naljakam, üle talve on minu oma rohkem rooste läinud kui see sama vanem liigikaaslane. Samuti olen tähele pannud, et nt touranid 2007-2008 ussitavad samuti rohkem kui eelkäijad nt 2004 aastast. Kas sama võib ka nt B6 passati kohta öelda - seda ei tea kuna kogemus puudub. Seevastu 2000a B5 mida kunagi omasin, oli täielikult roostevaba. Ei tahaks uskuda, et siin väga palju mängib rolli see kuskohast ja millal mingi auto eestisse tulnud on või kas ta on siin soola sees juba 10 aastat ligunenud. Mulle vägisi tundub, et need 2006-2010 sellised masuaja kered mis lähevadki kiirelt rooste Avaldage oma arvamust ja soovitage üks hea suurem vw pereautoks mis peale ostu mõne aastaga värvi ei muudaks. Ideaalis võiks lausa 7 kohaline olla.
PS. Väide et kõik 2000+a volkarid on tsingitud kerega kindlasti paika ei pea. Kas kuskil on olemas mingi andmebaas või muidu hea koht teadmiste ammutamiseks, milline mudel/kere seda 100% on?
Juhtumisi sõidan praegu 10a vana golf5-ga millel läbisõitu u 300k kohalikel teedel. Ussitab see tunduvalt rohkem kui mõni vanem liigikaaslane sünniaastaga 2004-2005. Mis kõige naljakam, üle talve on minu oma rohkem rooste läinud kui see sama vanem liigikaaslane. Samuti olen tähele pannud, et nt touranid 2007-2008 ussitavad samuti rohkem kui eelkäijad nt 2004 aastast. Kas sama võib ka nt B6 passati kohta öelda - seda ei tea kuna kogemus puudub. Seevastu 2000a B5 mida kunagi omasin, oli täielikult roostevaba. Ei tahaks uskuda, et siin väga palju mängib rolli see kuskohast ja millal mingi auto eestisse tulnud on või kas ta on siin soola sees juba 10 aastat ligunenud. Mulle vägisi tundub, et need 2006-2010 sellised masuaja kered mis lähevadki kiirelt rooste Avaldage oma arvamust ja soovitage üks hea suurem vw pereautoks mis peale ostu mõne aastaga värvi ei muudaks. Ideaalis võiks lausa 7 kohaline olla.
PS. Väide et kõik 2000+a volkarid on tsingitud kerega kindlasti paika ei pea. Kas kuskil on olemas mingi andmebaas või muidu hea koht teadmiste ammutamiseks, milline mudel/kere seda 100% on?
omfgirwnaq24.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 3377
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 812 korda
- Tänatud: 131 korda
Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem
On küll kõik nad galvaanikast läbi käinud! Mul oli 2002 passat ja emal oli 2002 golf ja ei olnud midagi neil viga.
Räägitakse et G4 ja B6 ei ole rooste kindel, aga tänavapildis ei näe midagi hullu.
G5 ka ei näe tänava pildis, et oleks hullult roostesed.
Räägitakse et G4 ja B6 ei ole rooste kindel, aga tänavapildis ei näe midagi hullu.
G5 ka ei näe tänava pildis, et oleks hullult roostesed.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem
Mul teemaalgatajaga täpselt sama tähelepanek - naise eelmisel autol ´98a. Passatil oli VAID 1 roostetäpp ja seegi kapoti servas ja tingitud kivilöögist, samas praegune, pea 10a. noorem Jetta (uuena Eestist) ja tagaluugi numbrituledeümbrused roostetavad nii hirmsasti, et numbrituled enam metallist ühendust ei saa ja tuli särab armatuuris, lisaks küljekarpide esimesed otsad + tagatiibade ja stange ühenduskohad...hull lausa.
P.S avariivaba.
P.S avariivaba.
-
- Huviline
- Postitusi: 549
- Liitunud: 26 Dets 2003, 02:25
- Auto: Naise volkar
- Asukoht: Tallinn / Stockholm
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem
See on äärmiselt kummaline. Mul on samuti auto ajalugu 98% teada ning mingeid keretöid nendes piirkondades tehtud pole. Samuti karbid, koopa servad, numbrituled ja klaasiserv luugil. Selle märkamiseks ei pea isegi eriline pedant olema. Lihtsalt iga päevaga ussitab järjest enam ja karjub silma. Eks üks asi on ka see, et auto valget värvi. 2010+ aasta volkari mudelitel rooste probleemi pole?
omfgirwnaq24.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 3377
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 812 korda
- Tänatud: 131 korda
Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem
Keregarantii on siis kui esinduses vaid käinud ja kui rooste tuleb pleki seest välja.
Üldjuhul koguneb mustus igale poolevahele ja vibratsiooni käigus vaikselt sööb end väljast sisse!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem
No minul lajatati kohe, et pole nende juures pesuski käinud No mida k*rdit? Samuti tagatiiva otste kohta teavitati, et kuna autol on (originaalid ja nende juures paigaldatud) porilapakad, siis tagurdatakse lapakatega vastu äärekivi ja sealne ühenduskruvi hakkab pesas elama ja hakkab rooste tekkima - no tule Ansip appi! ´98a. Passatil olid samuti orig. porilapakad ja roostet ei kusagil...vaevalt proua sõidu v parkimisstiil vahepeal muutus?
- kuzmits
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 26 Aug 2015, 09:14
- Auto: VW Passat Alltrack 2,0 TDI DSG 130kw 4motion 2014a, VW Sharan 2,0 TDI DSG 130kw, 2013a
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem
Mul täpselt vastupidine kogemus. 4a vanal passatil mis rootsist pärit ja mina aasta siin sõitnud, ühe hoolduse selle ajaga molleris teinud võeti küll keregarantiiga jutule. Vaadati üle, öeldi, et kõik hooldusajalugu nii Rootsis kui Eestis on korrektne ja roostetavad tagumiste uste ülemised nurgad klaasi liistu juures tehakse minu jaoks garantiikorras korda
-
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 14 Mär 2017, 10:58
- Auto: VW Passat B8
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Vw erinevad mudelid ja roosteprobleem
Huvitav, mul Saksamaalt toodud auto ja Mölleris öeldi, et imporditud autodel garantii on 2 aastat!