3.0TDI 176KW Phaeton
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
3.0TDI 176KW Phaeton
Minevikus on neid Phaetoneid siin hekseldatud küll, aga toome teema taas lauda, vast rahval kogemust juurde tulnud ja on ka klubist mõni Phaeton läbi käinud vahepeal Ise ostma ei hakka, aga sõber haub plaani. Ei eeldagi, et keegi sellest konkreetsest autost midagi teab, kuna see on hiljuti Saksast tulnud, aga ootaks üldist arutelu suuremate sõlmede osas ja Phaetonist kui sellisest üldiselt. Mootor peaks olema hea, nii palju kui neid kõrvalt näinud olen. Olen olnud tunnistajaks vaid sisselaske kollektori pöördklappide jamale enne 200k km läbimist. Kett ei ole ka ikkagi vist päris lifetime? Nagu igal diislil, tuleb mingi hetk tegeleda pihustitega, aga mis perspektiivis? Nelikvedu on sellel nö päris nelikvedu, eks? Kuidas selle hooldusega lood? Käigukast peaks olema ZFi suht kuulikindel. Tore, kui on hooldatud ka.. Kuidas tal sild on, kaalu omajagu, oleks naiivne arvata, et sild tohutult hästi vastu peab? Ja muidugi õhkvedrustus. Tundub paratamatu fakt, et Eesti kliimas tuleb varem või hiljem selle kompotiga tegeleda. Ehk siis igasugused arvamused ja teadmine teretulnud Konkreetse auto puhul imestan, et varustus pisut kesine, või siis ei ole kõik kirja pandud.
http://www.auto24.ee/used/2881915
http://www.auto24.ee/used/2881915
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
3.0TDI 176KW Phaeton
Kui tohib sõna sekka öelda vanema Phaetoni kohta, siis mina sõitsin enda omaga ca. 2a. ja ainuke mis muret tegi, olid igasugu plokid, mis lõpuks omavahel suhtlema ei saanudki (mootor ei saanud õiget infot genekalt ja siis ei saanud käigukast omakorda enam mootorilt, jne...).
Muidu mugav auto kindlasti ja mõnusalt tummine ja vaikne. 2a. jooksul mitte ühtegi probleemi õhkvedruga. Topeltklaasid on neil vist juba kõigil tehasest? Need muudavad autosalongi veel vaiksemaks, webasto oleks hea lisa olnud (ei hakanud konkreetsel silma).
Nelivedu on neil jah "päris", nagu Audi quattro, isegi piduri osad läksid A8 omad. Mina ei pidanud sillas selle ajaga vahetama ühtegi juppi, kui pidurikettad/klotsid välja arvata ehk peavad sillaosad edukalt sellele massile vastu. Palju loeb loomulikult eelmisest omanikust, kuhu maale on auto lasknud või korrektselt hooldanud. Minu oma oli ka otse Saksast ja väga tiheda alusvankriga.
Phaeton mulle tegelikult oma olemuselt meeldib siiani, kuid minu jaoks ebapraktiline auto (kahjuks). Minu omal ei käinud tagaistegi alla ja polnud ka suusaluuki, nii, et pagassi võis vaid tsemendi kotte laduda , pikki asju vedada ei saanud.
Muidu mugav auto kindlasti ja mõnusalt tummine ja vaikne. 2a. jooksul mitte ühtegi probleemi õhkvedruga. Topeltklaasid on neil vist juba kõigil tehasest? Need muudavad autosalongi veel vaiksemaks, webasto oleks hea lisa olnud (ei hakanud konkreetsel silma).
Nelivedu on neil jah "päris", nagu Audi quattro, isegi piduri osad läksid A8 omad. Mina ei pidanud sillas selle ajaga vahetama ühtegi juppi, kui pidurikettad/klotsid välja arvata ehk peavad sillaosad edukalt sellele massile vastu. Palju loeb loomulikult eelmisest omanikust, kuhu maale on auto lasknud või korrektselt hooldanud. Minu oma oli ka otse Saksast ja väga tiheda alusvankriga.
Phaeton mulle tegelikult oma olemuselt meeldib siiani, kuid minu jaoks ebapraktiline auto (kahjuks). Minu omal ei käinud tagaistegi alla ja polnud ka suusaluuki, nii, et pagassi võis vaid tsemendi kotte laduda , pikki asju vedada ei saanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
3.0TDI 176KW Phaeton
Aitäh kogemust jagamast Tiit. Elektriteemad on jah kõrvu jäänud Phaetoni puhul. Ei tea kas faceliftil hädad jätkuvad.. A need anomaaliad väljendusid sul kuidagi igapäevases kasutuses ka?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
3.0TDI 176KW Phaeton
Jah. Kuna mootor õiget infot genekalt ei saanud, mis omakorda pani köhima käigukasti elektri, siis käigud käisid jõnksudega, ei vahetanud korralikult alla, kui gaasi vajutada, jne. Genekas pandi teine (sõitva pealt), kuid ei midagi. Paljud targad meil Tartus proovisid ja pakkusid omi versioone, vahetati erinevaid plokke, kuid lõpptulemusena laiutasid kõik käsi. AAP pakkus vaid üht - too siia ja hakkame otsast mööda kaabeldust jälgi ajama, kuid see võib võtta mitu päeva, kuna sel juba elektrit omajagu.
Elektri rohkuse üle ütles ka kohe toonkile panija, mis väljendus mitmekümne euro võrra kallimas arves, kui mõni muu sedaan.
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
3.0TDI 176KW Phaeton
Facelift on juba parendatud asjadega. Uus mootor ja parendatud kett. Natuke parem õhkvedrustus. Phaetonid ja touaregid ei ole sellised masinad mida ostab mõnirullnokk kes külmalt kohe paarutama hakkab, niiet võiks eeldada, et esimene omanik ehk heas korras hoidnud ja normaalselt sõitnud. Muidu on jah see põhimõte et mis liigub see kulub.
Sul sõber touaregi ei taha?
Sul sõber touaregi ei taha?
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
3.0TDI 176KW Phaeton
Eks kunagi ka mõtlesin t võiks phaetonist universaal olla ja siis leidsin et touareg on selline phaeton universaalina!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
- Kontakt:
3.0TDI 176KW Phaeton
Phaeton vs touareg. See on nagu öö ja päev
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult