3.0TDI 176KW Phaeton

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

3.0TDI 176KW Phaeton

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 26 Sept 2018, 13:26

Minevikus on neid Phaetoneid siin hekseldatud küll, aga toome teema taas lauda, vast rahval kogemust juurde tulnud ja on ka klubist mõni Phaeton läbi käinud vahepeal :) Ise ostma ei hakka, aga sõber haub plaani. Ei eeldagi, et keegi sellest konkreetsest autost midagi teab, kuna see on hiljuti Saksast tulnud, aga ootaks üldist arutelu suuremate sõlmede osas ja Phaetonist kui sellisest üldiselt. Mootor peaks olema hea, nii palju kui neid kõrvalt näinud olen. Olen olnud tunnistajaks vaid sisselaske kollektori pöördklappide jamale enne 200k km läbimist. Kett ei ole ka ikkagi vist päris lifetime? Nagu igal diislil, tuleb mingi hetk tegeleda pihustitega, aga mis perspektiivis? Nelikvedu on sellel nö päris nelikvedu, eks? Kuidas selle hooldusega lood? Käigukast peaks olema ZFi suht kuulikindel. Tore, kui on hooldatud ka.. Kuidas tal sild on, kaalu omajagu, oleks naiivne arvata, et sild tohutult hästi vastu peab? Ja muidugi õhkvedrustus. Tundub paratamatu fakt, et Eesti kliimas tuleb varem või hiljem selle kompotiga tegeleda. Ehk siis igasugused arvamused ja teadmine teretulnud :) Konkreetse auto puhul imestan, et varustus pisut kesine, või siis ei ole kõik kirja pandud.

http://www.auto24.ee/used/2881915

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

3.0TDI 176KW Phaeton

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 26 Sept 2018, 13:47

Kui tohib sõna sekka öelda vanema Phaetoni kohta, siis mina sõitsin enda omaga ca. 2a. ja ainuke mis muret tegi, olid igasugu plokid, mis lõpuks omavahel suhtlema ei saanudki (mootor ei saanud õiget infot genekalt ja siis ei saanud käigukast omakorda enam mootorilt, jne...).
Muidu mugav auto kindlasti ja mõnusalt tummine ja vaikne. 2a. jooksul mitte ühtegi probleemi õhkvedruga. Topeltklaasid on neil vist juba kõigil tehasest? Need muudavad autosalongi veel vaiksemaks, webasto oleks hea lisa olnud (ei hakanud konkreetsel silma).
Nelivedu on neil jah "päris", nagu Audi quattro, isegi piduri osad läksid A8 omad. Mina ei pidanud sillas selle ajaga vahetama ühtegi juppi, kui pidurikettad/klotsid välja arvata ehk peavad sillaosad edukalt sellele massile vastu. Palju loeb loomulikult eelmisest omanikust, kuhu maale on auto lasknud või korrektselt hooldanud. Minu oma oli ka otse Saksast ja väga tiheda alusvankriga.
Phaeton mulle tegelikult oma olemuselt meeldib siiani, kuid minu jaoks ebapraktiline auto (kahjuks). Minu omal ei käinud tagaistegi alla ja polnud ka suusaluuki, nii, et pagassi võis vaid tsemendi kotte laduda :lol: , pikki asju vedada ei saanud.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

3.0TDI 176KW Phaeton

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 26 Sept 2018, 13:55

Aitäh kogemust jagamast Tiit. Elektriteemad on jah kõrvu jäänud Phaetoni puhul. Ei tea kas faceliftil hädad jätkuvad.. A need anomaaliad väljendusid sul kuidagi igapäevases kasutuses ka?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

3.0TDI 176KW Phaeton

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 26 Sept 2018, 14:00

tobimarg kirjutas:
26 Sept 2018, 13:55
Aitäh kogemust jagamast Tiit. Elektriteemad on jah kõrvu jäänud Phaetoni puhul. Ei tea kas faceliftil hädad jätkuvad.. A need anomaaliad väljendusid sul kuidagi igapäevases kasutuses ka?
Jah. Kuna mootor õiget infot genekalt ei saanud, mis omakorda pani köhima käigukasti elektri, siis käigud käisid jõnksudega, ei vahetanud korralikult alla, kui gaasi vajutada, jne. Genekas pandi teine (sõitva pealt), kuid ei midagi. Paljud targad meil Tartus proovisid ja pakkusid omi versioone, vahetati erinevaid plokke, kuid lõpptulemusena laiutasid kõik käsi. AAP pakkus vaid üht - too siia ja hakkame otsast mööda kaabeldust jälgi ajama, kuid see võib võtta mitu päeva, kuna sel juba elektrit omajagu.
Elektri rohkuse üle ütles ka kohe toonkile panija, mis väljendus mitmekümne euro võrra kallimas arves, kui mõni muu sedaan.
Kes tänasid kasutajat TiitRE selle postituse eest:
tobimarg

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

3.0TDI 176KW Phaeton

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 26 Sept 2018, 19:33

Facelift on juba parendatud asjadega. Uus mootor ja parendatud kett. Natuke parem õhkvedrustus. Phaetonid ja touaregid ei ole sellised masinad mida ostab mõnirullnokk kes külmalt kohe paarutama hakkab, niiet võiks eeldada, et esimene omanik ehk heas korras hoidnud ja normaalselt sõitnud. Muidu on jah see põhimõte et mis liigub see kulub.

Sul sõber touaregi ei taha? :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

3.0TDI 176KW Phaeton

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 27 Sept 2018, 09:41

Aitäh info eest. Ja Touaregi mõtteid hetkel ei ole, kuigi see on ka hea auto :)

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

3.0TDI 176KW Phaeton

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 27 Sept 2018, 14:36

Eks kunagi ka mõtlesin t võiks phaetonist universaal olla ja siis leidsin et touareg on selline phaeton universaalina! :D
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

3.0TDI 176KW Phaeton

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 27 Sept 2018, 14:38

MustVälk kirjutas:
27 Sept 2018, 14:36
Eks kunagi ka mõtlesin t võiks phaetonist universaal olla ja siis leidsin et touareg on selline phaeton universaalina! :D
Tehnika kattub küll mõnes osas jah :)

Asko
Huviline
Postitusi: 1310
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

3.0TDI 176KW Phaeton

Lugemata postitus Postitas Asko » 27 Sept 2018, 21:14

Phaeton vs touareg. See on nagu öö ja päev 😂
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/

Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult

Vasta

Mine “Autoostu abi”