B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 608 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Nojah, pole peale uute panemist kedagi kohanud, vb olla tõesti üleni plastikust, ei hakka ju uut liistu lahkama, pakendist välja ja plärts külge....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Kõik õige, nii käibki...kuid see raudjura oli juba kaugelt näha
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Mul käis üks leedukas kes tahtis enda Polo tütrele pärandada ja uuris palju maksavad Cross Polo laiendidanonymous2 kirjutas: ↑01 Mär 2019, 23:13
Olzzile tuleks mainida, et alltracki tiibade plastikut ei tasu ka näppida naine rihtis kevadel tagumise plastiku ära ja nih te peaksite teadma, mitu raha see uus on
Ja täpselt nii palju vaesemaks ma jäin
Võttis mõtlemisaega ja rohkem pole näind.
Viimati muutis tito, 02 Mär 2019, 08:43, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Jussike, see oli sama masin. Paps sõitis Møller Peetrist mööda- sain abi. Kummardus Mölleri meeskonnale- auto näeb välja jälle eeskujulik.jussike kirjutas: ↑01 Mär 2019, 22:59Phaetonil on nagu A6-l, liist liigub paar cm ja tuleb kätte, kuid vanusest johtuvalt pole vana liistu enam mõtet tagasi panna, kuna liistu sees olev rauast karkass on üldiselt nii mädanenud, et lükkab plastik osa lahti.
Ps. Täna käis meil üks Alltrac millegi pärast kahtlaselt sama hädaga, et juhiukse liistu pealmine osa oli eraldatud ja tagasi enam ei saanud. Olin ise natuke skeptiline selle kokku saamises, aga käised üles käärides ja Tito abikätt kasutades + väike libesti saime selle õnnetu liistu omale kohale tagasi.
Ma muidugi kahtlustasin @Olzz -i, aga kindel pole
Ühesõnaga - imesid saadame korda 10 minutiga, võimatute asjadega läheb veits kauem aega.
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Anonymous2- mul on küsimus-- kui hästi Alltrackil sinna tiiva valtsi alla mustus ja sool koguneb- ja hiljem rooste?anonymous2 kirjutas: ↑01 Mär 2019, 23:13Olzzile tuleks mainida, et alltracki tiibade plastikut ei tasu ka näppida naine rihtis kevadel tagumise plastiku ära ja nih te peaksite teadma, mitu raha see uus onjussike kirjutas: ↑01 Mär 2019, 22:59Phaetonil on nagu A6-l, liist liigub paar cm ja tuleb kätte, kuid vanusest johtuvalt pole vana liistu enam mõtet tagasi panna, kuna liistu sees olev rauast karkass on üldiselt nii mädanenud, et lükkab plastik osa lahti.
Ps. Täna käis meil üks Alltrac millegi pärast kahtlaselt sama hädaga, et juhiukse liistu pealmine osa oli eraldatud ja tagasi enam ei saanud. Olin ise natuke skeptiline selle kokku saamises, aga käised üles käärides ja Tito abikätt kasutades + väike libesti saime selle õnnetu liistu omale kohale tagasi.
Ma muidugi kahtlustasin @Olzz -i, aga kindel pole
Ühesõnaga - imesid saadame korda 10 minutiga, võimatute asjadega läheb veits kauem aega.
Ja täpselt nii palju vaesemaks ma jäin
Mul plaanis Krowni külastada Aprill- Mai. Passat kerega kogenumad võiksid siin sõna võtta- kuid need tiivad ja pampri alused korrosisioonitõrjega kokku saab. Saan Krowni meeskonnaga need teemad läbi arutada.
Terv,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Pole tänuväärt, polnud seal mingit meeskonda, oli dünaamiline duo
Teemasse, kas auto on korraliselt hooldatud ja keregarantii kehtib?
Kui nii, siis ei soovita Krowniga töödelda, lisaaugud mda Krownimehed armastavad teha ja “kahurimääre” mida kasutatakse, nullivad kohe garantii!
Esmane mida mina kerega teha soovitan on iga nädalane pesu ja auto puhtana hoidmine, värvkatet võib juba keraamikaga kaitsta
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Minu autol ka hakkas lingi alla juhi uksel ja tagaluugile tekkima mingi jama. Läksin Möllerisse, tegin kutsika silmi ja väikese osalusega värviti mõlemad detailid ära. Sügisel lähen tagatiibasid näitama. Need ka flantsi kohtadest hakkavad mingit segast värvi välja näitama. Tito jutt jumala õige. Pese autot ja ma olen nüüd ka aeg-ajalt lingid ja lingi tihendid eemaldanud ja sealt alt mustuse eemaldanud. Eks see Passat B7 on selline entusiasti auto. Kunagi rahule ei jäta ja alati tahab, et temaga tegeletakse.tito kirjutas: ↑04 Mär 2019, 16:49Pole tänuväärt, polnud seal mingit meeskonda, oli dünaamiline duo
Teemasse, kas auto on korraliselt hooldatud ja keregarantii kehtib?
Kui nii, siis ei soovita Krowniga töödelda, lisaaugud mda Krownimehed armastavad teha ja “kahurimääre” mida kasutatakse, nullivad kohe garantii!
Esmane mida mina kerega teha soovitan on iga nädalane pesu ja auto puhtana hoidmine, värvkatet võib juba keraamikaga kaitsta
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 549
- Liitunud: 26 Dets 2003, 02:25
- Auto: Naise volkar
- Asukoht: Tallinn / Stockholm
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Kuna see oli nüüd ainuke teema mille leidsin kus lahatakse B7 alltracki liistude ja laiendite teemat, siis kirjutan siin edasi. Mul tagastangel rataste tagant kuhu koguneb lumi ja jää on hakanud plastiku pealt värv kooruma. Tundub, et kui survepesuga seda jääd sealt minema lasen lööb neid laike üha suuremaks. Kas see võib tähendada, et tegemist pole enam originaal stangega vaid kehvalt värvitud asendusega? Või on reaalne, et ka tehase tükk niimoodi aegamööda kooruma hakkab? 3 aastat tagasi polnud veel ühtegi laiku aga nüüd on nii suureks koorunud, et riivab juba silma.
Illustratsioon netist
Illustratsioon netist
omfgirwnaq24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 549
- Liitunud: 26 Dets 2003, 02:25
- Auto: Naise volkar
- Asukoht: Tallinn / Stockholm
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Eesti auto jah. Kui ma selle auto sain (mitte uuena) arvasin ma päris tükk aega, et need nn laiendid on üldse värvimata plastik. Kui esimene must täke tuli mõtlesin, et mingi pigi s*tt. Kui plekk suuremaks muutus, siis sain aru, et värvkate mis koorub ja plastik ikka must selle all.
Viimati muutis aksel, 04 Dets 2019, 12:17, muudetud 1 kord kokku.
omfgirwnaq24.ee
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Kusjuures ma oleks ka arvanud, et tegu naturaalse ja värvimata plastikutega. Eelmine omanik äkki popp tahtnud olla ja üle võõpanud? Siis pole ime, et värv mingi hetk sealt tulema hakkab. Mul Rootsi ajalooga ja ei täheldanud küll mingit värvi jama seal.aksel kirjutas: ↑04 Dets 2019, 12:12Eesti auto jah. Kui ma selle auto sain (mitte uuena) arvasin ma päris tükk aega, et need nn laiendid on üldse värvimata plastik. Kui esimene must täke tuli mõtlesin, et mingi pigi s*tt. Kui plekk suuremaks muutus, siis sain aru, et värvkate mis koorub ja plastik ikka must selle all.
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Need on Alltrackil mingi plastiku sarnase sileda värvikihiga kaetud jh. Kui auto on külge kriipinud, siis on näha kuidas alt tuleb mustemat värvi plastik välja. Cross Touranil mälu järgi ei olnud, oli krobeline ilma kattekihita detail. Võin ka eksida
-
- Huviline
- Postitusi: 549
- Liitunud: 26 Dets 2003, 02:25
- Auto: Naise volkar
- Asukoht: Tallinn / Stockholm
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!
Eile just parkisin ühe Cross Tourani kõrval poe ees ja vahtisin ning võrdlesin seda plastikuringi. Pole varem niimoodi tähelepanu pööranud aga teema aktuaalne siis läksin lausa ninapidi lähedale. Tundus minulegi, et seal pole grammigi värvi kasutatud. Täpselt nii nagu arvasin alguses Alltracki kohta. Aga see on hea kui väidad ka seda, et Alltrackid ongi värvitud plastikuga. Olin juba mõtlemas, et vaid minu omaga keegi soperdanud.
omfgirwnaq24.ee