B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5338
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas jussike » 01 Mär 2019, 23:27

Nojah, pole peale uute panemist kedagi kohanud, vb olla tõesti üleni plastikust, ei hakka ju uut liistu lahkama, pakendist välja ja plärts külge....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 01 Mär 2019, 23:44

jussike kirjutas:
01 Mär 2019, 23:27
Nojah, pole peale uute panemist kedagi kohanud, vb olla tõesti üleni plastikust, ei hakka ju uut liistu lahkama, pakendist välja ja plärts külge....
Kõik õige, nii käibki...kuid see raudjura oli juba kaugelt näha 8)

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas tito » 02 Mär 2019, 08:43

anonymous2 kirjutas:
01 Mär 2019, 23:13

Olzzile tuleks mainida, et alltracki tiibade plastikut ei tasu ka näppida 😂 naine rihtis kevadel tagumise plastiku ära ja nih te peaksite teadma, mitu raha see uus on :D
Ja täpselt nii palju vaesemaks ma jäin 😂
Mul käis üks leedukas kes tahtis enda Polo tütrele pärandada ja uuris palju maksavad Cross Polo laiendid :D
Võttis mõtlemisaega ja rohkem pole näind.
Viimati muutis tito, 02 Mär 2019, 08:43, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas Olzz » 04 Mär 2019, 09:42

jussike kirjutas:
01 Mär 2019, 22:59
Phaetonil on nagu A6-l, liist liigub paar cm ja tuleb kätte, kuid vanusest johtuvalt pole vana liistu enam mõtet tagasi panna, kuna liistu sees olev rauast karkass on üldiselt nii mädanenud, et lükkab plastik osa lahti.

Ps. Täna käis meil üks Alltrac millegi pärast kahtlaselt sama hädaga, et juhiukse liistu pealmine osa oli eraldatud ja tagasi enam ei saanud. Olin ise natuke skeptiline selle kokku saamises, aga käised üles käärides ja Tito abikätt kasutades + väike libesti saime selle õnnetu liistu omale kohale tagasi.
Ma muidugi kahtlustasin @Olzz -i, aga kindel pole :)
Ühesõnaga - imesid saadame korda 10 minutiga, võimatute asjadega läheb veits kauem aega.
Jussike, see oli sama masin. Paps sõitis Møller Peetrist mööda- sain abi. Kummardus Mölleri meeskonnale- auto näeb välja jälle eeskujulik.
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas Olzz » 04 Mär 2019, 10:03

anonymous2 kirjutas:
01 Mär 2019, 23:13
jussike kirjutas:
01 Mär 2019, 22:59
Phaetonil on nagu A6-l, liist liigub paar cm ja tuleb kätte, kuid vanusest johtuvalt pole vana liistu enam mõtet tagasi panna, kuna liistu sees olev rauast karkass on üldiselt nii mädanenud, et lükkab plastik osa lahti.

Ps. Täna käis meil üks Alltrac millegi pärast kahtlaselt sama hädaga, et juhiukse liistu pealmine osa oli eraldatud ja tagasi enam ei saanud. Olin ise natuke skeptiline selle kokku saamises, aga käised üles käärides ja Tito abikätt kasutades + väike libesti saime selle õnnetu liistu omale kohale tagasi.
Ma muidugi kahtlustasin @Olzz -i, aga kindel pole :)
Ühesõnaga - imesid saadame korda 10 minutiga, võimatute asjadega läheb veits kauem aega.
Olzzile tuleks mainida, et alltracki tiibade plastikut ei tasu ka näppida 😂 naine rihtis kevadel tagumise plastiku ära ja nih te peaksite teadma, mitu raha see uus on :D
Ja täpselt nii palju vaesemaks ma jäin 😂
Anonymous2- mul on küsimus-- kui hästi Alltrackil sinna tiiva valtsi alla mustus ja sool koguneb- ja hiljem rooste?
Mul plaanis Krowni külastada Aprill- Mai. Passat kerega kogenumad võiksid siin sõna võtta- kuid need tiivad ja pampri alused korrosisioonitõrjega kokku saab. Saan Krowni meeskonnaga need teemad läbi arutada.

Terv,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas tito » 04 Mär 2019, 16:49

Olzz kirjutas:
04 Mär 2019, 09:42

Jussike, see oli sama masin. Paps sõitis Møller Peetrist mööda- sain abi. Kummardus Mölleri meeskonnale- auto näeb välja jälle eeskujulik.
Pole tänuväärt, polnud seal mingit meeskonda, oli dünaamiline duo :D
Teemasse, kas auto on korraliselt hooldatud ja keregarantii kehtib?
Kui nii, siis ei soovita Krowniga töödelda, lisaaugud mda Krownimehed armastavad teha ja “kahurimääre” mida kasutatakse, nullivad kohe garantii!
Esmane mida mina kerega teha soovitan on iga nädalane pesu ja auto puhtana hoidmine, värvkatet võib juba keraamikaga kaitsta :wink:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1559
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 02 Juul 2019, 14:37

tito kirjutas:
04 Mär 2019, 16:49
Olzz kirjutas:
04 Mär 2019, 09:42

Jussike, see oli sama masin. Paps sõitis Møller Peetrist mööda- sain abi. Kummardus Mölleri meeskonnale- auto näeb välja jälle eeskujulik.
Pole tänuväärt, polnud seal mingit meeskonda, oli dünaamiline duo :D
Teemasse, kas auto on korraliselt hooldatud ja keregarantii kehtib?
Kui nii, siis ei soovita Krowniga töödelda, lisaaugud mda Krownimehed armastavad teha ja “kahurimääre” mida kasutatakse, nullivad kohe garantii!
Esmane mida mina kerega teha soovitan on iga nädalane pesu ja auto puhtana hoidmine, värvkatet võib juba keraamikaga kaitsta :wink:
Minu autol ka hakkas lingi alla juhi uksel ja tagaluugile tekkima mingi jama. Läksin Möllerisse, tegin kutsika silmi ja väikese osalusega värviti mõlemad detailid ära. Sügisel lähen tagatiibasid näitama. Need ka flantsi kohtadest hakkavad mingit segast värvi välja näitama. Tito jutt jumala õige. Pese autot ja ma olen nüüd ka aeg-ajalt lingid ja lingi tihendid eemaldanud ja sealt alt mustuse eemaldanud. Eks see Passat B7 on selline entusiasti auto. Kunagi rahule ei jäta ja alati tahab, et temaga tegeletakse.
Kes tänasid kasutajat SanderSPS selle postituse eest:
tito
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

aksel
Huviline
Postitusi: 549
Liitunud: 26 Dets 2003, 02:25
Auto: Naise volkar
Asukoht: Tallinn / Stockholm
Tänanud: 0
Tänatud: 0

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas aksel » 03 Dets 2019, 13:29

Kuna see oli nüüd ainuke teema mille leidsin kus lahatakse B7 alltracki liistude ja laiendite teemat, siis kirjutan siin edasi. Mul tagastangel rataste tagant kuhu koguneb lumi ja jää on hakanud plastiku pealt värv kooruma. Tundub, et kui survepesuga seda jääd sealt minema lasen lööb neid laike üha suuremaks. Kas see võib tähendada, et tegemist pole enam originaal stangega vaid kehvalt värvitud asendusega? Või on reaalne, et ka tehase tükk niimoodi aegamööda kooruma hakkab? 3 aastat tagasi polnud veel ühtegi laiku aga nüüd on nii suureks koorunud, et riivab juba silma.

Illustratsioon netist
Pilt
omfgirwnaq24.ee

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas tito » 03 Dets 2019, 17:59

Pole veel kohanud, Eesti ajalooga auto sul?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

aksel
Huviline
Postitusi: 549
Liitunud: 26 Dets 2003, 02:25
Auto: Naise volkar
Asukoht: Tallinn / Stockholm
Tänanud: 0
Tänatud: 0

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas aksel » 04 Dets 2019, 12:12

Eesti auto jah. Kui ma selle auto sain (mitte uuena) arvasin ma päris tükk aega, et need nn laiendid on üldse värvimata plastik. Kui esimene must täke tuli mõtlesin, et mingi pigi s*tt. Kui plekk suuremaks muutus, siis sain aru, et värvkate mis koorub ja plastik ikka must selle all.
Viimati muutis aksel, 04 Dets 2019, 12:17, muudetud 1 kord kokku.
omfgirwnaq24.ee

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 04 Dets 2019, 15:35

aksel kirjutas:
04 Dets 2019, 12:12
Eesti auto jah. Kui ma selle auto sain (mitte uuena) arvasin ma päris tükk aega, et need nn laiendid on üldse värvimata plastik. Kui esimene must täke tuli mõtlesin, et mingi pigi s*tt. Kui plekk suuremaks muutus, siis sain aru, et värvkate mis koorub ja plastik ikka must selle all.
Kusjuures ma oleks ka arvanud, et tegu naturaalse ja värvimata plastikutega. Eelmine omanik äkki popp tahtnud olla ja üle võõpanud? Siis pole ime, et värv mingi hetk sealt tulema hakkab. Mul Rootsi ajalooga ja ei täheldanud küll mingit värvi jama seal.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas MartenL » 04 Dets 2019, 18:02

Need on Alltrackil mingi plastiku sarnase sileda värvikihiga kaetud jh. Kui auto on külge kriipinud, siis on näha kuidas alt tuleb mustemat värvi plastik välja. Cross Touranil mälu järgi ei olnud, oli krobeline ilma kattekihita detail. Võin ka eksida :)

aksel
Huviline
Postitusi: 549
Liitunud: 26 Dets 2003, 02:25
Auto: Naise volkar
Asukoht: Tallinn / Stockholm
Tänanud: 0
Tänatud: 0

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas aksel » 05 Dets 2019, 12:22

Eile just parkisin ühe Cross Tourani kõrval poe ees ja vahtisin ning võrdlesin seda plastikuringi. Pole varem niimoodi tähelepanu pööranud aga teema aktuaalne siis läksin lausa ninapidi lähedale. Tundus minulegi, et seal pole grammigi värvi kasutatud. Täpselt nii nagu arvasin alguses Alltracki kohta. Aga see on hea kui väidad ka seda, et Alltrackid ongi värvitud plastikuga. Olin juba mõtlemas, et vaid minu omaga keegi soperdanud.
omfgirwnaq24.ee

Vasta

Mine “Autoostu abi”