B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas Olzz » 03 Dets 2018, 23:19

Tere,

Olen sõitnud 4 aastat eestist ostetud 2007 Passat B6-ga, mis korralikult hooldatud ja õige läbisõiduga 210 000km.
Auto hetkel keretöödes- ukse ääred, , uste käepideme ümbrused, tiibade ääre- kõik vajavad keretöid.


Plaanis on peresse soetada teine auto, silma on jäänud B7- 2014-2015 aasta mudelid. Kas omanikel on siin kogemusi jagada, kas VW on B7 kere roostekindlust parandanud või tuleks silmad yldse b8 poole pöörata?

Terv,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas dellu » 04 Dets 2018, 09:22

2013a autol pole küll veel rooste märke märganud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas jussike » 04 Dets 2018, 09:39

dellu kirjutas:
04 Dets 2018, 09:22
2013a autol pole küll veel rooste märke märganud.
See ei tähenda, et neid ei ole :)
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 04 Dets 2018, 10:19

jussike paota siis saladuskatet, et mis on põhilised riskikohad ja kas seda riski kuidagi vähendada saab :)

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas MartenL » 04 Dets 2018, 10:42

Tagaluuk, ukse käpidemete ääred, suvalisest kohast keset detaili, eriti ustel. Olen näinud 3a vanusel 2014 aasta b7 tagaluuki mis oli üleni roostealgeid täis.

Kasutaja avatar
kuzmits
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 26 Aug 2015, 09:14
Auto: VW Passat Alltrack 2,0 TDI DSG 130kw 4motion 2014a, VW Sharan 2,0 TDI DSG 130kw, 2013a
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas kuzmits » 04 Dets 2018, 12:42

Mul käis just keretöödes. 2014a auto. Värviti mõlemad tagumised uksed. Rooste oli mõlemal uksel akna kroomliistu poolses nurgas selle kummi tihendi serva all mis seal lähedal on. Tehas tuli vastu ja läks veel garantii alla. Öeldi, et on korrektne esinduse ajalugu ja kuigi algupäraselt rootsist pärit, siis alguses arvasin, et hakatakse keerutama et pole meie esindusest ostetud jne, aga ei. Mainiti küll, et värvkatte garantii on tavaliselt 3a aga seekord tuleme teile vastu. Mujal pole veel näha mullitamist.

Ussike
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas Ussike » 04 Dets 2018, 13:45

B7 plussiks on see et pole ukse keskel liist mis küljest ära mädaneks...
Need roostealged on kivitäkked,väidetavalt ,ainult miks kapotil olevad kiviäkked ei rooseta aga tagaluugil roostetavad......

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 04 Dets 2018, 14:42

kuzmits kirjutas:
04 Dets 2018, 12:42
Mul käis just keretöödes. 2014a auto. Värviti mõlemad tagumised uksed. Rooste oli mõlemal uksel akna kroomliistu poolses nurgas selle kummi tihendi serva all mis seal lähedal on. Tehas tuli vastu ja läks veel garantii alla. Öeldi, et on korrektne esinduse ajalugu ja kuigi algupäraselt rootsist pärit, siis alguses arvasin, et hakatakse keerutama et pole meie esindusest ostetud jne, aga ei. Mainiti küll, et värvkatte garantii on tavaliselt 3a aga seekord tuleme teile vastu. Mujal pole veel näha mullitamist.
Ja läkski 100% garantii alla? Ma panin tähele, et mul ka ühe tagumise ukse raamil on mõned roostemullid all.

Kasutaja avatar
kuzmits
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 26 Aug 2015, 09:14
Auto: VW Passat Alltrack 2,0 TDI DSG 130kw 4motion 2014a, VW Sharan 2,0 TDI DSG 130kw, 2013a
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas kuzmits » 04 Dets 2018, 21:39

TiitRE kirjutas:
04 Dets 2018, 14:42
kuzmits kirjutas:
04 Dets 2018, 12:42
Mul käis just keretöödes. 2014a auto. Värviti mõlemad tagumised uksed. Rooste oli mõlemal uksel akna kroomliistu poolses nurgas selle kummi tihendi serva all mis seal lähedal on. Tehas tuli vastu ja läks veel garantii alla. Öeldi, et on korrektne esinduse ajalugu ja kuigi algupäraselt rootsist pärit, siis alguses arvasin, et hakatakse keerutama et pole meie esindusest ostetud jne, aga ei. Mainiti küll, et värvkatte garantii on tavaliselt 3a aga seekord tuleme teile vastu. Mujal pole veel näha mullitamist.
Ja läkski 100% garantii alla? Ma panin tähele, et mul ka ühe tagumise ukse raamil on mõned roostemullid all.
100% .Auto oli siis 4a vana täpselt. Kontrolliti ajalugu, öeldi et kõik hooldused jms ilusti rootsi ja eesti esindustes tehtud ja et tehas tuleb vastu.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 04 Dets 2018, 23:03

kuzmits kirjutas:
04 Dets 2018, 21:39
TiitRE kirjutas:
04 Dets 2018, 14:42
kuzmits kirjutas:
04 Dets 2018, 12:42
Mul käis just keretöödes. 2014a auto. Värviti mõlemad tagumised uksed. Rooste oli mõlemal uksel akna kroomliistu poolses nurgas selle kummi tihendi serva all mis seal lähedal on. Tehas tuli vastu ja läks veel garantii alla. Öeldi, et on korrektne esinduse ajalugu ja kuigi algupäraselt rootsist pärit, siis alguses arvasin, et hakatakse keerutama et pole meie esindusest ostetud jne, aga ei. Mainiti küll, et värvkatte garantii on tavaliselt 3a aga seekord tuleme teile vastu. Mujal pole veel näha mullitamist.
Ja läkski 100% garantii alla? Ma panin tähele, et mul ka ühe tagumise ukse raamil on mõned roostemullid all.
100% .Auto oli siis 4a vana täpselt. Kontrolliti ajalugu, öeldi et kõik hooldused jms ilusti rootsi ja eesti esindustes tehtud ja et tehas tuleb vastu.
Ok. Kui ma enda oma ostsin, siis käisin samuti AAP-s seda nö. kliendi alla regamas ja öeldi samuti, et kogu ajalugu on Rootsi VW-s tehtud ja olemas.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas MartenL » 04 Dets 2018, 23:17

Mida suurem vanus, seda suurem omaosalus.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 04 Dets 2018, 23:32

MartenL kirjutas:
04 Dets 2018, 23:17
Mida suurem vanus, seda suurem omaosalus.
Karta on jah. Kuid kui eelnev ajalugu teadmata, siis näidatakse ilmselt lihtsalt ust.

enzo
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 17 Apr 2004, 02:26
Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas enzo » 05 Dets 2018, 09:06

Pole küll VW, aga mu eelmisel Škoda Octavia 2007 a. vahetati 2017 a. keregaranatii korras ära tagatiivad ja tagaluuk, kuna mullitasid. Ise midagi juurde maksma ei pidanud, hoolduse käigus tehti pildid ja paar nädalat hiljem kutsuti keretöödesse. Eestist ostetud ja ainult Škoda esinduses hooldatud auto oli.

Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas Olzz » 15 Jaan 2019, 21:43

Väga optimistlik tagasiside VW suunas ei ole.

Kuid tänud vastamast- liigun B7 ostum6tetega edasi.

Terv,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1530
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 16 Jaan 2019, 13:18

Mul on 2014 aasta B7. Ma julgen öelda, et ma vist kere hoolduse koha pealt olen liiga pedantne. Minu auto on saanud põhjaliku poleerimise ja detailingu ja tänu sellele sain ma autot näha põhimõtteliselt igast nurgast ja vägagi detailselt. Siiani ei ole ma tuvastanud mitte ühtegi kohta kus oleks mingeid rooste algmeid. Flantsi kohad kestavad kenasti. Linkide ümbrused on tip top.

Kokkuvõttes mis ma öelda tahan sellega - Hoolduses on paljuski kinni asi. Talvel - Sooladega tuleks pesta autot keskmisest rohkemja rohke veega. Mul juhtub seda pesu nii umbes nädalas 2-3 korda. Lihtne veega üle laskmine aitab juba palju. Ideaalis ei ole mõistlik jätta soola kihti autole ja kevadel märgata roostet. Lihtsam on see 2-3 euri võtta ja pesta.

Sügisel on hea mõte auto ette valmistada talveks. Püsivaha või kui rahakott lubab - Keraamika mis aitab kindlasti kaasa keredetailide säilivusele. Kui ma oma auto keraamikaga tegelesin, siis meenub, et linkide avamisega olid lingi ümbrused küll kahjustada saanud - Mitte roostega, vaid värvi vaates. hakkasid haljaks juba minema. Sai parandusvärv sinna musta plastik tihendi alla pandud ja plastik tihend tagasi omale kohale. Aeg-ajalt tasuks sinna alla ikka piiluda. See vist oli ka ainus koht kus ma mingisugust kahjustust märkasin.
Kes tänasid kasutajat SanderSPS selle postituse eest:
Olzz
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas Olzz » 20 Veebr 2019, 12:55

Foorumi postiivsele tagasisidele toetudes sai 2015 aasta B7 Alltrack perele ostetud.

Viskan küsimuse siin B7 omanikele, seoses kere ja korrosiooniteemaga.

B6 masinal olid ukse alumised plastikkatted 2 kruviga kinni- kui kruvid eemaldatud , sain need liistud pagasi poole sikutades ukse küljest lahti. Siis pääses sodi ja mudru puhastama ja siis ukse alumist valtsi ja tihendi aukudele korrosiooniõli lisama.

Praegu tahtsin sama teha B7 masinale- alltracki plastik liistu sain pealt lahti- kuid seal all on veel plastikust konstruktsioonliist- mis toetab hall-kroom pealmist liistu. Kas sellel mudelil siis kontruktsioonliist liimitud ukse alumise serva külge?
Mul soov ukse alumised liistud puhastada ja siis ka sinna õli lisada.

Kui olukord ikka keeruline aru saada, siis yritan täna pildi lisada.

Ette tänades,
Ozz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas jussike » 20 Veebr 2019, 18:24

Nende liistude elusalt kätte saamine ja korduv kasutus on 50/60.

Ps. Lükatava kinnitusega liistusi kasutati B6-l esimesed 1,5 aastat, siis tulid neilgi kleebitavad, kuigi kruvid jäeti alles.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
Olzz
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas Olzz » 20 Veebr 2019, 19:14

jussike kirjutas:
20 Veebr 2019, 18:24
Nende liistude elusalt kätte saamine ja korduv kasutus on 50/60.

Ps. Lükatava kinnitusega liistusi kasutati B6-l esimesed 1,5 aastat, siis tulid neilgi kleebitavad, kuigi kruvid jäeti alles.
Selge siis ei hakka rohkem neid näppima. KAtsun halli liistu uuesti peale liigutada.
B7 on uste all 2 tehase auku--proovin sealt ukse valtsidele 6li peale saada.


//Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas Olzz » 25 Veebr 2019, 20:21

jussike kirjutas:
20 Veebr 2019, 18:24
Nende liistude elusalt kätte saamine ja korduv kasutus on 50/60.

Ps. Lükatava kinnitusega liistusi kasutati B6-l esimesed 1,5 aastat, siis tulid neilgi kleebitavad, kuigi kruvid jäeti alles.
Jussike, kas oled ise neid pealmisi liiste B7-l tagasi libistanud v6i on mingi muu moodus neid installida.
Olen puhta h2das- sest see ei lähe lahtivõetud moel enam tagasi...


Ette tänades,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas jussike » 25 Veebr 2019, 20:28

Ei ole neid liiste niimoodi veel eraldanud. Alati ühestükis nii palju kui säilib ja otse prügikasti, pole neid pidanud korduvkasutama.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas tito » 01 Mär 2019, 16:18

Mis see auto nr on, saaks originaallahendust korra piiluda?
Viimati muutis tito, 01 Mär 2019, 16:18, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 01 Mär 2019, 22:38

Olzz kirjutas:
25 Veebr 2019, 20:21

Olen puhta h2das- sest see ei lähe lahtivõetud moel enam tagasi...
Tundub olevat sama süsteem, nagu Phaetonil.
Ma enda kunagisel soetasin uued Forssist ja oli ikka tegu tõesti need uuedki paika tagasi lükata...kasutatud asjadest ei oska kommenteerida.
Tagasi pannes jäi täpselt mingi 1cm puudu, et lõpuni läheks. Lõpuks aitaski kummihaamer.
Viimati muutis TiitRE, 01 Mär 2019, 22:39, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas jussike » 01 Mär 2019, 22:59

Phaetonil on nagu A6-l, liist liigub paar cm ja tuleb kätte, kuid vanusest johtuvalt pole vana liistu enam mõtet tagasi panna, kuna liistu sees olev rauast karkass on üldiselt nii mädanenud, et lükkab plastik osa lahti.

Ps. Täna käis meil üks Alltrac millegi pärast kahtlaselt sama hädaga, et juhiukse liistu pealmine osa oli eraldatud ja tagasi enam ei saanud. Olin ise natuke skeptiline selle kokku saamises, aga käised üles käärides ja Tito abikätt kasutades + väike libesti saime selle õnnetu liistu omale kohale tagasi.
Ma muidugi kahtlustasin @Olzz -i, aga kindel pole :)
Ühesõnaga - imesid saadame korda 10 minutiga, võimatute asjadega läheb veits kauem aega.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
anonymous2titoOlzz
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 817
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 01 Mär 2019, 23:13

jussike kirjutas:
01 Mär 2019, 22:59
Phaetonil on nagu A6-l, liist liigub paar cm ja tuleb kätte, kuid vanusest johtuvalt pole vana liistu enam mõtet tagasi panna, kuna liistu sees olev rauast karkass on üldiselt nii mädanenud, et lükkab plastik osa lahti.

Ps. Täna käis meil üks Alltrac millegi pärast kahtlaselt sama hädaga, et juhiukse liistu pealmine osa oli eraldatud ja tagasi enam ei saanud. Olin ise natuke skeptiline selle kokku saamises, aga käised üles käärides ja Tito abikätt kasutades + väike libesti saime selle õnnetu liistu omale kohale tagasi.
Ma muidugi kahtlustasin @Olzz -i, aga kindel pole :)
Ühesõnaga - imesid saadame korda 10 minutiga, võimatute asjadega läheb veits kauem aega.
Olzzile tuleks mainida, et alltracki tiibade plastikut ei tasu ka näppida 😂 naine rihtis kevadel tagumise plastiku ära ja nih te peaksite teadma, mitu raha see uus on :D
Ja täpselt nii palju vaesemaks ma jäin 😂
Viimati muutis anonymous2, 01 Mär 2019, 23:13, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat anonymous2 selle postituse eest:
Olzz
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

B6 vs B7 passat kere korrosioonikindlus!

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 01 Mär 2019, 23:14

jussike kirjutas:
01 Mär 2019, 22:59
Phaetonil on nagu A6-l, liist liigub paar cm ja tuleb kätte, kuid vanusest johtuvalt pole vana liistu enam mõtet tagasi panna, kuna liistu sees olev rauast karkass on üldiselt nii mädanenud, et lükkab plastik osa lahti.

Kunagi originaalis neil jah raudvits sees, mis oligi kurjajuureks - uus juba täis plastik.

Vasta

Mine “Autoostu abi”