Passat B8 2015-2016 ostuabi
Passat B8 2015-2016 ostuabi
Tere.
Proovisin otsida Volkswagen Passat B8 mudeli mudeliaasta 2015-2016 ostuabi aga ei leidnud miskit konkreetset. Kui saate aidata siis palun lisada siia linke.
Minu arvates võiks olla igas foorumis 1 konkreetne teema iga mudeli kohta ostuabina kuhu koondatakse oluline sest tihti otsida foorumist on raske. Igal pool räägitakse ainult sisemürast ja erinevatest kasutusmugavustest aga vajaka jääb reaalsest tehnika jutust, ehk siis vastupidavusest. Teeme nii, et selles teemas kasutusmugavusest ei räägi vaid räägime tehnika vastupidavusest.
1. Kuidas on selle mudeli roosteprobleemiga võrreldes teiste tootjate mudelitega.
Näiteks
2. Millised on selle mudeli tüüpvead või kellel on kogemusi, et mis vajas vahetust?
Eriti võrreldes seda varasemate mudelitega.
Lihtsalt infoks: Ise eelistan Passati puhul diisleid odavama ostuhinna ja piisava võimsuse tõttu. Lisaks käigukastina manuaali.
Proovisin otsida Volkswagen Passat B8 mudeli mudeliaasta 2015-2016 ostuabi aga ei leidnud miskit konkreetset. Kui saate aidata siis palun lisada siia linke.
Minu arvates võiks olla igas foorumis 1 konkreetne teema iga mudeli kohta ostuabina kuhu koondatakse oluline sest tihti otsida foorumist on raske. Igal pool räägitakse ainult sisemürast ja erinevatest kasutusmugavustest aga vajaka jääb reaalsest tehnika jutust, ehk siis vastupidavusest. Teeme nii, et selles teemas kasutusmugavusest ei räägi vaid räägime tehnika vastupidavusest.
1. Kuidas on selle mudeli roosteprobleemiga võrreldes teiste tootjate mudelitega.
Näiteks
2. Millised on selle mudeli tüüpvead või kellel on kogemusi, et mis vajas vahetust?
Eriti võrreldes seda varasemate mudelitega.
Lihtsalt infoks: Ise eelistan Passati puhul diisleid odavama ostuhinna ja piisava võimsuse tõttu. Lisaks käigukastina manuaali.
Viimati muutis erki310, 05 Mär 2019, 07:34, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07 Mai 2012, 20:47
- Auto: VW Golf 6 Variant, VW Passat B8 Variant Highline
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Passat B8 2015-2016 ostuabi
Miks peaks nii uuel autol mingi roosteprobleem olema? Kui ei ole just avariist halvasti taastatud, siis mingit roostet küll karta ei tasu.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 53 korda
Passat B8 2015-2016 ostuabi
Olles üle 2 aasta nüüd ühega ringi vuranud, pean ütlema et roosteprobleeme pole tuvastanud.
Ka muus osas peale kuluvahendite pole midagi otseselt vahetamist vajanud. DPF rõhuandurid vahetasin, sest üks andis otsad ja profülaktika mõttes, kes teab kaua see teinegi elanud oleks.
Teine suurem murekoht on see, et kütus kipub paagist kuhugi ära kaduma
Ka muus osas peale kuluvahendite pole midagi otseselt vahetamist vajanud. DPF rõhuandurid vahetasin, sest üks andis otsad ja profülaktika mõttes, kes teab kaua see teinegi elanud oleks.
Teine suurem murekoht on see, et kütus kipub paagist kuhugi ära kaduma
- Kes tänasid kasutajat kraff selle postituse eest:
- anonymous2
Passat B8 2015-2016 ostuabi
Tere
B8-d ka omal silmapiiril, kuid tehke mulle, kui mitte uute VW hingeeluga täiesti kursis olevale selgeks, mis teema nende esituledega on B8 Passatitel?
Laias laastus näen 4 varianti:
1 - lihtsalt sirge led riba ja üks horisontaalne kriips keskel
2 - kergelt "U" kujuline led riba ja samuti "U" kujuline riba keskel
3 - lihtsalt tavaline halogeentuli > no baasmudelil selline, selge.
4 - nr 2 variant + all stanges "C" tähed ja sinine triip iluvõrel ehk hübriid ehk GTE mudel ja tema eripära, selge.
Aga mille poolest need esimesed kaks erinevad? Vaadanud, et vahet pole ei aastal ega varustuspaketil ega mootoril, näiteks siin mõlemad on highline varustuse korral.
Mingisugune baas LED vs full led? Või tavaline led vs kurvitule funktsiooniga LED? Sellel var 2 tundub led elemente rohkem olevat.
Ühesõnaga mis neil vahe on? Ning kas valgustuse suhtes mis teele näidatakse, on ka erinevus?
Määrab see autoostu eelistust praktilise poole pealt või on täiesti ükskõik, millised nad seal ees on?
Lisan selguse mõttes ka kokku sirgeldatud pildi:
Tagatuledest saan aru, neid 2 tk. Baasvarustusega ehk halogeentuledega on ühed tagatuled.
Lihtsamalt aru saades kirve meetodil baasmudel- pidurdades "-" kriipsud ei hüppa püsti.
Parema varustusega versioonil on teised tagatuled, kus pidurit pressides horisontaalne "-" kriips hüppab "|" püsti. Lihtne.
Ma var 2 -ga ehk nende "U" stiilis Passatiga sõitnud vaid linnas ja valgel ajal mõned korrad - seega ei saanud miskit tuledest aru.
Var 3 ehk halogeeniga olen veerenud tuhandeid kilomeetreid nii päeval kui öösel ja nii linnas kui maanteel. Käib kah on üldine arvamus nende halogeenide kohta. Päris oma autole tahaks paremat.
B8-d ka omal silmapiiril, kuid tehke mulle, kui mitte uute VW hingeeluga täiesti kursis olevale selgeks, mis teema nende esituledega on B8 Passatitel?
Laias laastus näen 4 varianti:
1 - lihtsalt sirge led riba ja üks horisontaalne kriips keskel
2 - kergelt "U" kujuline led riba ja samuti "U" kujuline riba keskel
3 - lihtsalt tavaline halogeentuli > no baasmudelil selline, selge.
4 - nr 2 variant + all stanges "C" tähed ja sinine triip iluvõrel ehk hübriid ehk GTE mudel ja tema eripära, selge.
Aga mille poolest need esimesed kaks erinevad? Vaadanud, et vahet pole ei aastal ega varustuspaketil ega mootoril, näiteks siin mõlemad on highline varustuse korral.
Mingisugune baas LED vs full led? Või tavaline led vs kurvitule funktsiooniga LED? Sellel var 2 tundub led elemente rohkem olevat.
Ühesõnaga mis neil vahe on? Ning kas valgustuse suhtes mis teele näidatakse, on ka erinevus?
Määrab see autoostu eelistust praktilise poole pealt või on täiesti ükskõik, millised nad seal ees on?
Lisan selguse mõttes ka kokku sirgeldatud pildi:
Tagatuledest saan aru, neid 2 tk. Baasvarustusega ehk halogeentuledega on ühed tagatuled.
Lihtsamalt aru saades kirve meetodil baasmudel- pidurdades "-" kriipsud ei hüppa püsti.
Parema varustusega versioonil on teised tagatuled, kus pidurit pressides horisontaalne "-" kriips hüppab "|" püsti. Lihtne.
Ma var 2 -ga ehk nende "U" stiilis Passatiga sõitnud vaid linnas ja valgel ajal mõned korrad - seega ei saanud miskit tuledest aru.
Var 3 ehk halogeeniga olen veerenud tuhandeid kilomeetreid nii päeval kui öösel ja nii linnas kui maanteel. Käib kah on üldine arvamus nende halogeenide kohta. Päris oma autole tahaks paremat.
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Passat B8 2015-2016 ostuabi
Lihtsalt võttes oli vist esituledel 3 varianti:
1. Halogeen
2. Reflektotiga led ( sinu pilt 1)
3. Luubiga dünaamiline led ehk pööratavad. See pole siis kurvituli, mis aeglasel kiirusel süttib. Kurvituled on eraldi veel. Dünaamilised pööravad rooliga kaasa.
Lisaks sai veel DLA ehk tuleassistent, mis siis ise osad lambikesed ära kustutab vastusõitva auto korral, et mitte pimestada.
1. Halogeen
2. Reflektotiga led ( sinu pilt 1)
3. Luubiga dünaamiline led ehk pööratavad. See pole siis kurvituli, mis aeglasel kiirusel süttib. Kurvituled on eraldi veel. Dünaamilised pööravad rooliga kaasa.
Lisaks sai veel DLA ehk tuleassistent, mis siis ise osad lambikesed ära kustutab vastusõitva auto korral, et mitte pimestada.
Viimati muutis murf, 22 Apr 2019, 11:47, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat B8 2015-2016 ostuabi
1. Pole veel roostetavat B8-t näinud, kuigi vanemad mudelid nüüd juba 4+ aastat.
B7 oli täiesti tavaline et tagaluuk selle vanuse peale vajas ülevärvi kuna tulid n.ö. liivaterad alla.
Ehk siis tundub et samm edasi. Eks Mölleri kereosakond oskab paremini öelda
2. Tean et on olnud juhtumeid kus panoraam luuk on juba paarikümne tuhande ls pealt garantii korras vahetatud. Täpset põhjust ei tea.
Hooratas hakkab häält tegema nagu ikka 150-200000km vahel.
Klotsi-ketta ring korralik B-osa aeromotorsist ca 170€
Tavalise anduriga kvaliteet B osa esiklaas euroopa toode ca 200€
Kokkuvõttes igati mõnus ja kõva samm edasi, samas tehniliselt suht odav ja töökindel pidada.
Passat B8 2015-2016 ostuabi
Tänud murf.
Kusjuures ei ole silm vastu klaasi seda oma pildi esimest varianti uurinud. Kuigi jah, juba pilti täpsemalt uurides-suumides on ümber selle led kriipsu näha reflektori pinda.
Selge.
Seega halogeen > led reflektoriga (ehk sirge kriipsuga led)[low led] > dünaamiline led (ehk see kerge "U" kujuga) [high led].
Seda viimast tean. Praegusel autol need xenontulede kujul. Lisaks vahepeal kasutataval B7 Passatil ka need olemas (st keerab koos rooliga).
Kusjuures ei ole silm vastu klaasi seda oma pildi esimest varianti uurinud. Kuigi jah, juba pilti täpsemalt uurides-suumides on ümber selle led kriipsu näha reflektori pinda.
Selge.
Seega halogeen > led reflektoriga (ehk sirge kriipsuga led)[low led] > dünaamiline led (ehk see kerge "U" kujuga) [high led].
Seda viimast tean. Praegusel autol need xenontulede kujul. Lisaks vahepeal kasutataval B7 Passatil ka need olemas (st keerab koos rooliga).
murf kirjutas: ↑22 Apr 2019, 11:46Lihtsalt võttes oli vist esituledel 3 varianti:
1. Halogeen
2. Reflektotiga led ( sinu pilt 1)
3. Luubiga dünaamiline led ehk pööratavad. See pole siis kurvituli, mis aeglasel kiirusel süttib. Kurvituled on eraldi veel. Dünaamilised pööravad rooliga kaasa.
Lisaks sai veel DLA ehk tuleassistent, mis siis ise osad lambikesed ära kustutab vastusõitva auto korral, et mitte pimestada.
- TaKu8
- Klubiline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 14 Sept 2017, 15:45
- Auto: Passat B8 2.0TDI 4mo
- Asukoht: Ida-Võlumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 12 korda
Passat B8 2015-2016 ostuabi
Oskab keegi öelda , kas tavaliselt ledilt üleminek dünamilisele piisab ainult tulede vahetusest? Kui ei siis mis veel vaja vahetada?
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
- TaKu8
- Klubiline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 14 Sept 2017, 15:45
- Auto: Passat B8 2.0TDI 4mo
- Asukoht: Ida-Võlumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 12 korda
Passat B8 2015-2016 ostuabi
Kas kõik kaamerad toetavad seda või on vaja ka mingit kindlat tootekoodi jälgida? Lane assist ja automaatsed kaugtuled juba tehasest peal.
Viimati muutis TaKu8, 27 Apr 2019, 23:04, muudetud 1 kord kokku.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 53 korda
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
Passat B8 2015-2016 ostuabi
Mootori ja käigukasti head/vead kaa kellegil selgeks tehtud? Plaan soetada selline masin https://www.auto24.ee/used/3210783
Jällegi olen kuulnud,et 140kw mootor ?ketiga? ja töökindlam ning 6k dsg vastupodavam,kui 7käiku.
Jällegi olen kuulnud,et 140kw mootor ?ketiga? ja töökindlam ning 6k dsg vastupodavam,kui 7käiku.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Passat B8 2015-2016 ostuabi
2.0 TDI ei ole ükski variant ketiga. See "mitte vastupidav" 7-käiguline kuivsiduriga DSG on 1.4 ja 1.8 TSI-ga koos. 2.0 TDI-ga koos on märgsiduriga 6-käiguline ja alates mudeliaastast 2018 7-käiguline DSG (140kW-sel).
2.0 TDI 140kW on AdBluega ehk pead vahest kusihapet sisse kallama ja võimalik, et selle tõrgetega tegelema. 110kW-sel seda süsteemi pole. Niivähe kui ise 110sega sõita saanud, siis liikus okeilt.
Viimati muutis siLc, 01 Okt 2019, 17:45, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Passat B8 2015-2016 ostuabi
See kuivsiduri mitte vastupidavus jääb ka pigem B7 ajastusse. B8 peal, hetkel(veel) head olnud, B7 peal oli juba garantiiajal palju probleeme.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Passat B8 2015-2016 ostuabi
Olles omanud eelnevalt b7-t siis B8 kindlasti on kõva samm edasi. Eriti veel lisadega mis neile peale saab.
DLA tuledest paremat lahendust pole mul olnud. Vedrustus võiks vaiksemalt toimida. Elektroonika tahab vahest tähelepanu saada tarkvara uuendustega või muidu ei toimi ACC jne lisad. Salong hakkab meie teedel mõnest kohast häirivalt nagisema(kui ei kuula raadiot). DSG6e-le etteheiteid ei ole. DSG õli vahetan max iga 50tuh tagant(ehk kord aastas). 110nene mootoril on jõudu küll ja veelgi, kuid samas on ökonoomne alla 5L/100k saada pikal otsal pole midagi erilist.
Kuid tuleks jälgida palju mootor per õlivah tarbib õli.
DLA tuledest paremat lahendust pole mul olnud. Vedrustus võiks vaiksemalt toimida. Elektroonika tahab vahest tähelepanu saada tarkvara uuendustega või muidu ei toimi ACC jne lisad. Salong hakkab meie teedel mõnest kohast häirivalt nagisema(kui ei kuula raadiot). DSG6e-le etteheiteid ei ole. DSG õli vahetan max iga 50tuh tagant(ehk kord aastas). 110nene mootoril on jõudu küll ja veelgi, kuid samas on ökonoomne alla 5L/100k saada pikal otsal pole midagi erilist.
Kuid tuleks jälgida palju mootor per õlivah tarbib õli.
Viimati muutis Chjan, 13 Jaan 2020, 01:02, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
Passat B8 2015-2016 ostuabi
Põhi on sama, mis 140kW aga päris suures osas ümber ehitatud.
Üks päris huvitav pdf lugemiseks, kui selle mootori vastu huvi on.
http://users.telenet.be/veerle_haai/08_ ... di_2.0.pdf
Kuu ajase kogemuse põhjal liigutab Passatit eeskujulikult
Üks päris huvitav pdf lugemiseks, kui selle mootori vastu huvi on.
http://users.telenet.be/veerle_haai/08_ ... di_2.0.pdf
Kuu ajase kogemuse põhjal liigutab Passatit eeskujulikult
elu on nautimiseks
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Passat B8 2015-2016 ostuabi
Väga head mootor on, kui sõiduomadusi silmas pidada.
Kulude kohapealt tasub arvestada hooratta vahetusega juba 150-160k kandis, elektrilisi veepumpasid läheb aegajalt, haldexi pumpade soft või pump ise vajab uuendust(see ka kõikide teiste nelikveoliste mure mitte ainult 176kW). On sosistatud ka väiksema turbo vahetusest, aga ise pole ühtegi reaalset juhust näinud/kuulnud. Eelmainitud asjad väga kulukad pole ja näiteks hooratas pigem kuluosa, mis nagunii ka teistel mootoritel mingi het vahetada tuleb.
Kulude kohapealt tasub arvestada hooratta vahetusega juba 150-160k kandis, elektrilisi veepumpasid läheb aegajalt, haldexi pumpade soft või pump ise vajab uuendust(see ka kõikide teiste nelikveoliste mure mitte ainult 176kW). On sosistatud ka väiksema turbo vahetusest, aga ise pole ühtegi reaalset juhust näinud/kuulnud. Eelmainitud asjad väga kulukad pole ja näiteks hooratas pigem kuluosa, mis nagunii ka teistel mootoritel mingi het vahetada tuleb.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee