MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
tonista
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 28 Mai 2019, 08:22
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW

Lugemata postitus Postitas tonista » 28 Mai 2019, 08:33

Tere,

Valin omale esimest Golfi ning vajaksin kogenenumate inimeste nõuannet. Kuidas suhtuda Golf 7 väikseimasse 1.2 63kW mootorisse? On kellelgi sellise mootoriga Golf? Kas on põhjust muretseda, et jääb liiga väetiks? Ühe sõnaga, palun kogemusi! Sõidan põhiliselt linnas ja Eesti-sisestel maanteedel (autobahnile ei tiku).

Tänan ette!

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW

Lugemata postitus Postitas siLc » 28 Mai 2019, 09:17

Golf 7 peal 1.2 TSI 77kW liikus isegi suht reipalt. Seda kõige väetimat pole proovinud.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW

Lugemata postitus Postitas Golhv » 28 Mai 2019, 11:15

tonista kirjutas:
28 Mai 2019, 08:33
Tere,

Valin omale esimest Golfi ning vajaksin kogenenumate inimeste nõuannet. Kuidas suhtuda Golf 7 väikseimasse 1.2 63kW mootorisse? On kellelgi sellise mootoriga Golf? Kas on põhjust muretseda, et jääb liiga väetiks? Ühe sõnaga, palun kogemusi! Sõidan põhiliselt linnas ja Eesti-sisestel maanteedel (autobahnile ei tiku).

Tänan ette!
1.4TSi 90/92kw on pommikindlam ja sama kütusekuluga aga reipam.
Soovitaksin pigem seda vaadata. 1.2tsi hind on võib olla ahvatlevam, aga soovitan kindlasti 1.4tsi'd, neid on mul kolm tükki olnud ja vägagi rahul olnud.

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW

Lugemata postitus Postitas margus » 28 Mai 2019, 13:30

63kW sõidab tõepoolest, kuid aus vastus on, et võimalusel kiika ikka 77kW või juba ükskõik, millise 1.4TSI poole.
63kW käitub nagu vabalthingav ning on kõigi teiste mainitutega võrreldes igas reziimis jõuetu. Lisaks on sel 5k kast, teised kõik kuuesed. Linnas ei ole tõepoolest rohkem vaja, aga maanteel on tunda just teemaks olnud mootori puudujääke.

Tehnilisest poolest ei ole suurt vahet kas 1.2 või 1.4 olenemata võimsusest - pidamise kulud pea samad
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 28 Mai 2019, 15:09

Ma millalgi kogesin seda mootorit Polo peal ja mu kunagine 1.2TSI 77KW Jetta oli igal juhul omajagu teravam ja sitkem. Kuigi, tagasivaadates oli seegi lahjake. Varem või hiljem võid seda ostu kahetsema hakata ja igatsed võimsamat mootorit. Autol võiks ikka vähemalt selline mootor olla millega saab ohutult liiklusesse süstida vajadusel ja maanteel ei pane ka möödasõitu tehes oma elu ohtu. Järelturu väärtus ka tõenäoliselt võimsama mootoriga autol tulevikus kõrgem.

Ussike
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW

Lugemata postitus Postitas Ussike » 28 Mai 2019, 20:51

Olen sõitnud selle mootoriga Skoda Octaviaga ,isegi linnas sõidab sellise raske ohkamise saatel ja maanteel juba kaasreisija liigne.

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW

Lugemata postitus Postitas Elevant » 30 Mai 2019, 11:34

tobimarg kirjutas:
28 Mai 2019, 15:09
Autol võiks ikka vähemalt selline mootor olla millega saab ohutult liiklusesse süstida vajadusel ja maanteel ei pane ka möödasõitu tehes oma elu ohtu.
Ehk tasuks siis hoopis oma raha sõiduoskusesse panustada?
1.2 vabalthingava 47kw Pologa saab teha täiesti ohutuid möödasõite meie maanteedel, igasugustel kellaaegadel. Ma vägagi kahtlen, et see 63kw TSI on jõuetum/aeglasem, kui eelmainitud vabalthingav.

Kui oskusi pole võib 500kw ka tagumiku all olla, möödasõitetud ei saa ikka.
Kes tänasid kasutajat Elevant selle postituse eest:
margusMaahärra

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 30 Mai 2019, 23:15

Elevant kirjutas:
30 Mai 2019, 11:34
tobimarg kirjutas:
28 Mai 2019, 15:09
Autol võiks ikka vähemalt selline mootor olla millega saab ohutult liiklusesse süstida vajadusel ja maanteel ei pane ka möödasõitu tehes oma elu ohtu.
Ehk tasuks siis hoopis oma raha sõiduoskusesse panustada?
1.2 vabalthingava 47kw Pologa saab teha täiesti ohutuid möödasõite meie maanteedel, igasugustel kellaaegadel. Ma vägagi kahtlen, et see 63kw TSI on jõuetum/aeglasem, kui eelmainitud vabalthingav.

Kui oskusi pole võib 500kw ka tagumiku all olla, möödasõitetud ei saa ikka.
Eks hakkama saab igasuguste asjadega, aga milleks oma elu nimme keeruliseks teha (kohati ka ohtlikuks). Kui pisutki võimsam sõiduk ei maksa oluliselt rohkem, siis milleks võtta kõige lahjem variant. Mul on olnud elus igasuguses võimsuses sõidukeid ja neid lahjema otsa omasid ma küll kuskilt otsast taga ei igatse. Ja eriti kui see lahja veel seejuures ökonoomsem, väiksemate hoolduskuludega vms ei ole.

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW

Lugemata postitus Postitas Elevant » 31 Mai 2019, 05:35

tobimarg kirjutas:
30 Mai 2019, 23:15
Elevant kirjutas:
30 Mai 2019, 11:34
tobimarg kirjutas:
28 Mai 2019, 15:09
Autol võiks ikka vähemalt selline mootor olla millega saab ohutult liiklusesse süstida vajadusel ja maanteel ei pane ka möödasõitu tehes oma elu ohtu.
Ehk tasuks siis hoopis oma raha sõiduoskusesse panustada?
1.2 vabalthingava 47kw Pologa saab teha täiesti ohutuid möödasõite meie maanteedel, igasugustel kellaaegadel. Ma vägagi kahtlen, et see 63kw TSI on jõuetum/aeglasem, kui eelmainitud vabalthingav.

Kui oskusi pole võib 500kw ka tagumiku all olla, möödasõitetud ei saa ikka.
Eks hakkama saab igasuguste asjadega, aga milleks oma elu nimme keeruliseks teha (kohati ka ohtlikuks). Kui pisutki võimsam sõiduk ei maksa oluliselt rohkem, siis milleks võtta kõige lahjem variant. Mul on olnud elus igasuguses võimsuses sõidukeid ja neid lahjema otsa omasid ma küll kuskilt otsast taga ei igatse. Ja eriti kui see lahja veel seejuures ökonoomsem, väiksemate hoolduskuludega vms ei ole.
Keeruliseks ja ohtlikuks lähebki asi siis, kui seda vähest võimsust ei osata ära kasutada.
Ma olen sõitnud samamoodi autodega vahemikus 43kw-331kw(dokide järgi), mida võimsam, seda rohkem igasuguseid lolle riske ja napikaid tekib, sest võimsust on ja möödasõit käib ju kähku.
Ma ei ütle, et teemaaalgataja peaks kindlasti valima lahjema, kuna talle see silma hakkas ja sellega saab sõidud tehtud, vaid minu point oli rohkem selles, et ohtlikuks teeb olukorra ikkagi tihend istme ja rooli vahel, mitte nõrk agregaat kapoti all.


Aga rohkem teemasse, sõitsin 81kw 1.2TSI Golfiga umbes nädala. Kui välja jätta turbokatele omane madala pöörde jõuetus(man. kastiga isendil) kohalt võtul, siis igapäevasteks toimetusteks üksi-kahekesi sõites täiesti piisav. Kui pidevalt auto rahvast täis, võiks 1.4 92kw isendi poole piiluda.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW

Lugemata postitus Postitas dellu » 31 Mai 2019, 09:02

No alles siin ühes teemas kurdeti, et 1.4 110kw-ga pole võimalik sõita maanteel. Mis siin veel 63kw-sest rääkida. Aga jah nagu seal teemas sai öeldud, siis olen ise 1.9 47kw Golf 3 ja 1.7 44kw Lupoga Saksast tulnud ja ei jäänud ka ükski möödasõit tegemata. Isegi Audrus käisin viimasega rajal sõitmas, kuniks VR6 mootoriga isend kohale jõudis, millega tegelikult oli plaan sõita.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

madoc
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

MOOTOR: Golf VII BLUEMOTION 1.2 TSI 63kW

Lugemata postitus Postitas madoc » 31 Mai 2019, 20:27

1.2 tsi ja 1.4 tsi vahe on ilmselt suurem kui 1.2 lahjem vs võimsam.
Mu kogemus 77 kw manuaal golf 7-ga - lag on suurem kui 1.4 mootoril. Samas täiesti asjalik.
160 nm liigutab ka golfi kenasti, kui kiiret pole.
Samas juba lahjema 1.4ga kannatab sõita golfiga täislastis nii, et jalaga hoogu juurde lükkama ei pea ja lisamass väga tunda ei anna.
Viimati muutis madoc, 31 Mai 2019, 20:29, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Autoostu abi”