Passat B8 küsimused.

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Ussike
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas Ussike » 11 Juul 2019, 18:00

Tutikas on auto üks aasta ja kui leping on tehtud aastaks siis järgmisel aastal kui sa neilt veel midagi küsinud ka oled on numbrid ikka teised.

MartenL
Huviline
Postitusi: 373
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 28 korda

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas MartenL » 15 Juul 2019, 22:37

Keegi oskab öelda miks B8 peale igat käivitust keskmisele spido ekraanile kuvab keskmise kütusekulu? Vahet ei ole mis seal enne oli, assyst või raadio. Mingi setting kuskil?

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 652
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: Golf MK8 1st Edition
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 116 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas Golhv » 16 Juul 2019, 08:33

b8'l on kolm erinevat "spido ekraani" kasutuses, nö, tavaline, premium ja active info display, millisel see "viga" esineb?

MartenL
Huviline
Postitusi: 373
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 28 korda

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas MartenL » 16 Juul 2019, 09:02

See on minu jaoks uus info, et neid kolm on :)
Display on minu silmis tavaline:
Pilt

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 652
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: Golf MK8 1st Edition
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 116 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas Golhv » 16 Juul 2019, 09:44

MartenL kirjutas:
16 Juul 2019, 09:02
See on minu jaoks uus info, et neid kolm on :)
Display on minu silmis tavaline:
► Näita Spoilerit
see on premium, tavaline on ühe värviga.
kas näiteks digikiiruselt vahetab ka ära kütusekulule? kui peast mäletan, siis ilma navita active infod vahetavad ka Acc vaatelt kütusekulule peale pikemat seismist kui auto on "unne" jäänud mingil põhjusel, enda premium displayl pole proovinud, mul alati seal digitaalselt kiirus ees
Viimati muutis HawkHill, 17 Juul 2019, 01:02, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pildiga postituse tsiteerimisel tuleb pilt panna spoilerisse või eemaldada tekstist.

madoc
Klubiline
Postitusi: 49
Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas madoc » 17 Juul 2019, 00:34

Golhv kirjutas:
11 Juul 2019, 12:09
Tutikate Volkswagenite KASKO aastamaksed:
Golf 348-388
Passat 430-470
Tiguan 430-470
Arteon 540-580

kallim hind on koos asendusautoga.
Läbi IF-i? Siis kaskohinnad uutel tõusnud.
Mu 2015 CL golfil oli esimesed 2a 22.5 eur/kuus ja nüüd 20 eur/kuus koos asendusautoga.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 652
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: Golf MK8 1st Edition
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 116 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas Golhv » 17 Juul 2019, 06:10

madoc kirjutas:
17 Juul 2019, 00:34
Golhv kirjutas:
11 Juul 2019, 12:09
Tutikate Volkswagenite KASKO aastamaksed:
Golf 348-388
Passat 430-470
Tiguan 430-470
Arteon 540-580

kallim hind on koos asendusautoga.
Läbi IF-i? Siis kaskohinnad uutel tõusnud.
Mu 2015 CL golfil oli esimesed 2a 22.5 eur/kuus ja nüüd 20 eur/kuus koos asendusautoga.
4 aastaga on enamus hinnad tõusnud, ka palgad (:

MartenL
Huviline
Postitusi: 373
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 28 korda

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas MartenL » 17 Juul 2019, 08:48

Golhv kirjutas:
16 Juul 2019, 09:44
kas näiteks digikiiruselt vahetab ka ära kütusekulule?
Kusjuures ei vaheta. Ette jäi range ja peale "und" on ikka range. Ehk siis kui auto mistahes sõiduandmed on ees, siis need jäävad.
Kui on näiteks assist ees, siis peale unne jäämist näitab sõiduandmetest kütusekulu.
Aga ok, kui nii on siis hea teadmiseks teistele

Kasutaja avatar
murf
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 41 korda

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas murf » 18 Juul 2019, 21:07

Assistist pole midagi näidata ja kuna keskmine kütusekulu on globaalselt ja eriti VAG grupi jaoks kuum teema, siis seda sulle näidataksegi :mrgreen:

Kasutaja avatar
martin333
Klubiline
Postitusi: 52
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: Passat B8
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 3 korda

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas martin333 » 01 Okt 2019, 11:51

Ei hakka uut teemat tegema, kuna B8 teemasid niigi palju ja risustavad foorumit vaid.

Aga ise olen ka uuema-suurema auto otsinguil ja Passati peal silm jäänud. Praegu sõidan MK7 Golfiga, manuaal ja 2.0TDi.

Eestist ainuke on silma jäänud selline: https://www.auto24.ee/used/3195198

Ning Saksast selline: https://suchen.mobile.de/auto-inserat/v ... pi&lang=en

Ennast köidab Saksa oma rohkem aga selle transpordiga/transpordi tellimisega jändamine on selline kahtlase väärtusega, tahaks autot enne reaalselt katsuda ka kui endale kasutamiseks vormistama hakkaksin :D

Soov on 2-liitrine diisli ja manuaalkasti järele. Hing millegipärast ihkab nelikvedu aga kuna see selline "poolvõlts" nelikvedu, siis see must-have pole, pigem nice-to-have. Kas kellelgil siit on nelikveoline Passat ja reaalselt ka on selle kasust aimu saanud või mitte?

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1793
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 26 korda

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 01 Okt 2019, 12:26

Ei ole see välismaalt tellimine nii hirmus midagi. Nii uue auto puhul ei saa seal erilist möödalaskmist olla, reeglina on ikka asi selline nagu pildilt välja paistab. Hooldusajalugu saad kontrollida esindusest. Ainuke asi mis tasub toojal kindlaks teha on lubatud varustuse reaalne olemasolu autol. Minul oli selles osas negatiivseid üllatusi, aga võtsin nö miinimumpaketi ka mis sisuliselt tähendab lihtsalt auto ära toomist. Kui asi ainult Eesti turuga piirdub siis võid seda õiget kauaks otsima jääda ja siis on ta vbla juba 300k läbi ka ajanud kui järg sinu kätte jõuab :)
Ära seda nelikveo teemat üles küta, see läheb lappama :mrgreen: Need kellel on, on rahul ja kellel ei ole, need on ka rahul :) Nelikveoga on lõbusam (mõningal juhul ka ohutum, saad kohapealt minema), kui olusid on. Kulu ka samas suurem, nii kütus kui hooldus kui mõned varuosad.
Viimati muutis tobimarg, 01 Okt 2019, 12:28, muudetud 1 kord kokku.
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

dellu
Moderaator
Postitusi: 4161
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 58 korda
Kontakt:

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas dellu » 01 Okt 2019, 12:56

Saksast ära tarimisega saan aidata, pole seal midagi hullu jah. Endal ka diagnostikaseadmed olemas, et kohapeal korra kaabel ka järgi lükata ja vead veel üle vaadata. Kui huvi võime PSis edasi suhelda.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

peep185
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 05 Juun 2010, 17:52
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas peep185 » 01 Okt 2019, 17:17

Mootori ja käigukasti head/vead kaa kellegil selgeks tehtud? Plaan soetada selline masin https://www.auto24.ee/used/3210783
Jällegi olen kuulnud,et 140kw mootor ?ketiga? ja töökindlam ning 6k dsg vastupodavam,kui 7käiku.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1281
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 44 korda
Kontakt:

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 02 Okt 2019, 08:39

peep185 kirjutas:
01 Okt 2019, 17:17
Mootori ja käigukasti head/vead kaa kellegil selgeks tehtud? Plaan soetada selline masin https://www.auto24.ee/used/3210783
Jällegi olen kuulnud,et 140kw mootor ?ketiga? ja töökindlam ning 6k dsg vastupodavam,kui 7käiku.
Diislid on kõik rihmaga
Käigukastide 6-ne vs 7-ne vastupidavuse jutud pärinevad eelmiselt generatsioonilt. B8 peal on seni näiteks 7-ne kuivsiduriga kast(1.4, 1.5, 1.8 bens ja 1.6 TDI) hästi vastu pidanud.
Märgsiduriga 6-sed kastid on 2.0 TSI ja 2.0 TDI 110kW ja 140kW. Märgsiduriga 7-ne kast on 2.0 TDI 176kW BIT peal. On olnud kuulda mõned probleemid esiveoliste märgsiduriga 6-ste kastidega(sureb mõni kord kohalt minnes välja), aga samas need üksikutel autodel. Asi, millega selle läbisõidu juures kindlasti arvestama pead on hooratta vahetus.

//edit: Tõenäoliselt pead vahetama ka rihma, kui tegemata(Saksamaalt tulnud autodel tavaliselt välp 210k)
Viimati muutis KuldarA, 02 Okt 2019, 08:42, muudetud 3 korda kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

AssaMait
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 15 Nov 2019, 20:49
Auto: Audi Coupe quattro, Passat B8 206kw
Asukoht: Harjumaa; Kesk-Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas AssaMait » 15 Nov 2019, 21:10

Pidanud paar aastat Audit, on aeg osta uus auto. Ja nagu ikka, tuli uue pakkumine ootamatult. Nimelt pakutakse Eestist ostetud Passatit, ühe inimese käes olnud. Hooldused ainult esinduses ja nagu firma autode puhul ikka, tehakse enne müüki ka täishooldus ära.
Küsimused oleks: Kuidas see kahene turbo mootor vastu peab? Mis on veel tüüpilised asjad mis Passatil läbi lähevad\vajavad vahetust?
Viimati muutis AssaMait, 08 Veebr 2020, 19:11, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
martin333
Klubiline
Postitusi: 52
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: Passat B8
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 3 korda

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas martin333 » 11 Dets 2019, 10:08

Oskab keegi rääkida 2.0TDi 110kW/140kW tühikäigupööretest. Viimased kuud olen antud mootoritega Passateid sirvinud ja kuulutse piltide pealt on näha, et kui kohapeal tiksub, siis pöörded on 800-1000 vahemikus(üldiselt on ilusti 800 kriipsu peal). Mõnega olen ka sõitnud, isegi sooja mootoriga on pöörded kõrgemal kui 800 kriips.

Kas see annab alust muretsemiseks või pigem on antud hetkel n+1 tegurit, mis seda mõjutada võib(elektritarbijad, mootoritemp, välistemp, DPF regenereerimine jms.) ja liigitub pigem pseodoprobleemi alla?

Kasutaja avatar
TaKu8
Klubiline
Postitusi: 118
Liitunud: 14 Sept 2017, 15:45
Auto: Passat B8 2.0TDI 4mo
Asukoht: Ida-Võlumaa
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 6 korda

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas TaKu8 » 11 Dets 2019, 10:48

martin333 kirjutas:
11 Dets 2019, 10:08
Oskab keegi rääkida 2.0TDi 110kW/140kW tühikäigupööretest. Viimased kuud olen antud mootoritega Passateid sirvinud ja kuulutse piltide pealt on näha, et kui kohapeal tiksub, siis pöörded on 800-1000 vahemikus(üldiselt on ilusti 800 kriipsu peal). Mõnega olen ka sõitnud, isegi sooja mootoriga on pöörded kõrgemal kui 800 kriips.

Kas see annab alust muretsemiseks või pigem on antud hetkel n+1 tegurit, mis seda mõjutada võib(elektritarbijad, mootoritemp, välistemp, DPF regenereerimine jms.) ja liigitub pigem pseodoprobleemi alla?
Täitsa tavaline nähtus , kui ilmad jahedamaks lähevad ja kõik el.lisasoojendused jms järgi pannakse.Mootor soe ja kui dpf on saanud ennast korralikult tühjaks põletada siis ka pöörded normis.
Kes tänasid kasutajat TaKu8 selle postituse eest:
martin333

AssaMait
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 15 Nov 2019, 20:49
Auto: Audi Coupe quattro, Passat B8 206kw
Asukoht: Harjumaa; Kesk-Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas AssaMait » 14 Dets 2019, 19:51

AssaMait kirjutas:
15 Nov 2019, 21:10
Pidanud paar aastat Audit, on aeg osta uus auto. Ja nagu ikka, tuli uue pakkumine ootamatult. Nimelt pakutakse Eestist ostetud Passatit, ühe inimese käes olnud. Hooldused ainult esinduses ja nagu firma autode puhul ikka, tehakse enne müüki ka täishooldus ära. Aktiivselt müügis pole, aga leidsin ühe vana kuulutuse(sooviti müüa aga jäi siiski firmasse).
Küsimused oleks: Kuidas see kahene turbo mootor vastu peab? Eeldusel, et rihm vahetatakse ära, mis on veel tüüpilised asjad mis Passatil läbi lähevad\vajavad vahetust? Hetkel on LS 155k, on see sellisele autole palju või vähe?
Mis seal ikka, diil oli hea ja ostsin antud auto ära. Ls oli ka minu üllatuseks 130k. Emotsioon on laes igatahes 😁
Viimati muutis AssaMait, 08 Veebr 2020, 19:12, muudetud 1 kord kokku.

Raiko23
Klubiline
Postitusi: 27
Liitunud: 19 Aug 2018, 23:15
Auto: Volkswagen Passat B8 Highline 4Motion
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas Raiko23 » 14 Dets 2019, 22:16

Mul ka 2.0 140kw, talve perioodil enamus aega tiksubki seal 1000 pöörde ringis, mul lühemaid otsi ka omajagu. Esindusest kunagi uurisin, pidigi olema normaalne nähtus. Näiteks siis, kui arvab et peaks akut laadima, kiiremini soojaks käia ja mida iganes pidi veel tegema 😀 Igatahes muretsemiseks ei pidavat põhjust olema 🙂
Kes tänasid kasutajat Raiko23 selle postituse eest:
martin333

Kasutaja avatar
martin333
Klubiline
Postitusi: 52
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: Passat B8
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 3 korda

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas martin333 » 15 Dets 2019, 19:25

Siin foorumis keegi käis välja mõtte, et 150-200k Passat on juba selline loterii(täitsa usun). Aga kui on hooldused ilusti tehtud ja auto ise ka tummine, siis millised murekohad võiksid sellise km juures autol olla? Olen kuulnud, et rihmavahetuse hooldus(aga see hooldus ja plaanipärane) ning hooratta(manuaal) vahetus on kallimad tööd.

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 294
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 variant Comfortline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 16 korda

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas kraff » 15 Dets 2019, 20:14

martin333 kirjutas:
15 Dets 2019, 19:25
Siin foorumis keegi käis välja mõtte, et 150-200k Passat on juba selline loterii(täitsa usun). Aga kui on hooldused ilusti tehtud ja auto ise ka tummine, siis millised murekohad võiksid sellise km juures autol olla? Olen kuulnud, et rihmavahetuse hooldus(aga see hooldus ja plaanipärane) ning hooratta(manuaal) vahetus on kallimad tööd.
Mul on 229k odomeetril ja ei saa küll midagi halba öelda.
Hooldusvälisena vahetanud DPF rõhufiltri ja välistemperatuuri anduri.
Kes tänasid kasutajat kraff selle postituse eest:
martin333

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Passat B8 Highline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 7 korda

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 15 Dets 2019, 20:27

150-200k Passat on loterii ainult pärast seda kui on sõitnud teadmatu hulk kilomeetreid ning keritud sinna umbes täpselt 175k peale mis on liisingusse võtjatele enam-vähem viimane aktsepteeritav läbisõit (üldiselt toodud autod). Kui auto on korrektselt hooldatud ning pole kogu seda maad Tallinnas lühikesi otsasid uhanud (diisel), siis ei pea kartma küll midagi.
Viimati muutis Puuriit, 15 Dets 2019, 20:28, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Puuriit selle postituse eest:
martin333

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1281
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 44 korda
Kontakt:

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 16 Dets 2019, 15:36

martin333 kirjutas:
15 Dets 2019, 19:25
Siin foorumis keegi käis välja mõtte, et 150-200k Passat on juba selline loterii(täitsa usun). Aga kui on hooldused ilusti tehtud ja auto ise ka tummine, siis millised murekohad võiksid sellise km juures autol olla? Olen kuulnud, et rihmavahetuse hooldus(aga see hooldus ja plaanipärane) ning hooratta(manuaal) vahetus on kallimad tööd.
Näha on, et B8 puhul kipuvad hoorattad juba sealkandis minema(DSG puhul, manualidega vähem kogemust), elektrilised veepumbad ka väiksema läbisõidu juures, haldexi pumbad(nelikveolistel) väga minev kaup, mõnel juhul aitab ka tarkvarauuendus, AD Blue süsteem näitab vahest iseloomu, õnneks aitab tihti tarkvarauuendus, võib olla erinevaid õlilekkeid jne.

Aga suures pildis on tegu hea ja pigem töökindla autoga. Tasub seda ostes teadvustada, et hooratas, haldex jms on pigem kuluosad ja mingi hetk tuleb nendega nii või naa tegeleda ja sellepärast pole tegu veel halva autoga.
Kes tänasid kasutajat KuldarA selle postituse eest:
martin333
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
martin333
Klubiline
Postitusi: 52
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: Passat B8
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 3 korda

Passat B8 küsimused.

Lugemata postitus Postitas martin333 » 19 Veebr 2020, 12:05

Kas keegi uksepolstrite tihendamisega on tegelenud? Sest stockis on Passatil üsna hirmus plärin, kui natuke valjemalt muusikat kuulata. Kui käega hoida tugevasti uksest kinni, siis on üsna okei ja vaikne(seega kõlarite ragisemise välistaks) - eriti tundub plärisevat tagaluugi avamise nupp. Lisaks tundub, et polstri taga olevad detailid hakkavad värisema-plärisema ja ebameeldivat heli tekitama.

Vasta

Mine “Autoostu abi”