Passat B8 küsimused.
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat B8 küsimused.
Keegi oskab öelda miks B8 peale igat käivitust keskmisele spido ekraanile kuvab keskmise kütusekulu? Vahet ei ole mis seal enne oli, assyst või raadio. Mingi setting kuskil?
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Passat B8 küsimused.
b8'l on kolm erinevat "spido ekraani" kasutuses, nö, tavaline, premium ja active info display, millisel see "viga" esineb?
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Passat B8 küsimused.
see on premium, tavaline on ühe värviga.
kas näiteks digikiiruselt vahetab ka ära kütusekulule? kui peast mäletan, siis ilma navita active infod vahetavad ka Acc vaatelt kütusekulule peale pikemat seismist kui auto on "unne" jäänud mingil põhjusel, enda premium displayl pole proovinud, mul alati seal digitaalselt kiirus ees
Viimati muutis HawkHill, 17 Juul 2019, 01:02, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pildiga postituse tsiteerimisel tuleb pilt panna spoilerisse või eemaldada tekstist.
Põhjus: Pildiga postituse tsiteerimisel tuleb pilt panna spoilerisse või eemaldada tekstist.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat B8 küsimused.
Läbi IF-i? Siis kaskohinnad uutel tõusnud.
Mu 2015 CL golfil oli esimesed 2a 22.5 eur/kuus ja nüüd 20 eur/kuus koos asendusautoga.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Passat B8 küsimused.
4 aastaga on enamus hinnad tõusnud, ka palgad (:
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat B8 küsimused.
Kusjuures ei vaheta. Ette jäi range ja peale "und" on ikka range. Ehk siis kui auto mistahes sõiduandmed on ees, siis need jäävad.
Kui on näiteks assist ees, siis peale unne jäämist näitab sõiduandmetest kütusekulu.
Aga ok, kui nii on siis hea teadmiseks teistele
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Passat B8 küsimused.
Assistist pole midagi näidata ja kuna keskmine kütusekulu on globaalselt ja eriti VAG grupi jaoks kuum teema, siis seda sulle näidataksegi
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 343
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 76 korda
Passat B8 küsimused.
Ei hakka uut teemat tegema, kuna B8 teemasid niigi palju ja risustavad foorumit vaid.
Aga ise olen ka uuema-suurema auto otsinguil ja Passati peal silm jäänud. Praegu sõidan MK7 Golfiga, manuaal ja 2.0TDi.
Eestist ainuke on silma jäänud selline: https://www.auto24.ee/used/3195198
Ning Saksast selline: https://suchen.mobile.de/auto-inserat/v ... pi&lang=en
Ennast köidab Saksa oma rohkem aga selle transpordiga/transpordi tellimisega jändamine on selline kahtlase väärtusega, tahaks autot enne reaalselt katsuda ka kui endale kasutamiseks vormistama hakkaksin
Soov on 2-liitrine diisli ja manuaalkasti järele. Hing millegipärast ihkab nelikvedu aga kuna see selline "poolvõlts" nelikvedu, siis see must-have pole, pigem nice-to-have. Kas kellelgil siit on nelikveoline Passat ja reaalselt ka on selle kasust aimu saanud või mitte?
Aga ise olen ka uuema-suurema auto otsinguil ja Passati peal silm jäänud. Praegu sõidan MK7 Golfiga, manuaal ja 2.0TDi.
Eestist ainuke on silma jäänud selline: https://www.auto24.ee/used/3195198
Ning Saksast selline: https://suchen.mobile.de/auto-inserat/v ... pi&lang=en
Ennast köidab Saksa oma rohkem aga selle transpordiga/transpordi tellimisega jändamine on selline kahtlase väärtusega, tahaks autot enne reaalselt katsuda ka kui endale kasutamiseks vormistama hakkaksin
Soov on 2-liitrine diisli ja manuaalkasti järele. Hing millegipärast ihkab nelikvedu aga kuna see selline "poolvõlts" nelikvedu, siis see must-have pole, pigem nice-to-have. Kas kellelgil siit on nelikveoline Passat ja reaalselt ka on selle kasust aimu saanud või mitte?
Päev on lühike, kuid ööbik.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Passat B8 küsimused.
Ei ole see välismaalt tellimine nii hirmus midagi. Nii uue auto puhul ei saa seal erilist möödalaskmist olla, reeglina on ikka asi selline nagu pildilt välja paistab. Hooldusajalugu saad kontrollida esindusest. Ainuke asi mis tasub toojal kindlaks teha on lubatud varustuse reaalne olemasolu autol. Minul oli selles osas negatiivseid üllatusi, aga võtsin nö miinimumpaketi ka mis sisuliselt tähendab lihtsalt auto ära toomist. Kui asi ainult Eesti turuga piirdub siis võid seda õiget kauaks otsima jääda ja siis on ta vbla juba 300k läbi ka ajanud kui järg sinu kätte jõuab
Ära seda nelikveo teemat üles küta, see läheb lappama Need kellel on, on rahul ja kellel ei ole, need on ka rahul Nelikveoga on lõbusam (mõningal juhul ka ohutum, saad kohapealt minema), kui olusid on. Kulu ka samas suurem, nii kütus kui hooldus kui mõned varuosad.
Ära seda nelikveo teemat üles küta, see läheb lappama Need kellel on, on rahul ja kellel ei ole, need on ka rahul Nelikveoga on lõbusam (mõningal juhul ka ohutum, saad kohapealt minema), kui olusid on. Kulu ka samas suurem, nii kütus kui hooldus kui mõned varuosad.
Viimati muutis tobimarg, 01 Okt 2019, 12:28, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Passat B8 küsimused.
Saksast ära tarimisega saan aidata, pole seal midagi hullu jah. Endal ka diagnostikaseadmed olemas, et kohapeal korra kaabel ka järgi lükata ja vead veel üle vaadata. Kui huvi võime PSis edasi suhelda.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Passat B8 küsimused.
Mootori ja käigukasti head/vead kaa kellegil selgeks tehtud? Plaan soetada selline masin https://www.auto24.ee/used/3210783
Jällegi olen kuulnud,et 140kw mootor ?ketiga? ja töökindlam ning 6k dsg vastupodavam,kui 7käiku.
Jällegi olen kuulnud,et 140kw mootor ?ketiga? ja töökindlam ning 6k dsg vastupodavam,kui 7käiku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Passat B8 küsimused.
Diislid on kõik rihmagapeep185 kirjutas: ↑01 Okt 2019, 17:17Mootori ja käigukasti head/vead kaa kellegil selgeks tehtud? Plaan soetada selline masin https://www.auto24.ee/used/3210783
Jällegi olen kuulnud,et 140kw mootor ?ketiga? ja töökindlam ning 6k dsg vastupodavam,kui 7käiku.
Käigukastide 6-ne vs 7-ne vastupidavuse jutud pärinevad eelmiselt generatsioonilt. B8 peal on seni näiteks 7-ne kuivsiduriga kast(1.4, 1.5, 1.8 bens ja 1.6 TDI) hästi vastu pidanud.
Märgsiduriga 6-sed kastid on 2.0 TSI ja 2.0 TDI 110kW ja 140kW. Märgsiduriga 7-ne kast on 2.0 TDI 176kW BIT peal. On olnud kuulda mõned probleemid esiveoliste märgsiduriga 6-ste kastidega(sureb mõni kord kohalt minnes välja), aga samas need üksikutel autodel. Asi, millega selle läbisõidu juures kindlasti arvestama pead on hooratta vahetus.
//edit: Tõenäoliselt pead vahetama ka rihma, kui tegemata(Saksamaalt tulnud autodel tavaliselt välp 210k)
Viimati muutis KuldarA, 02 Okt 2019, 08:42, muudetud 3 korda kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 15 Nov 2019, 20:49
- Auto: Audi Coupe quattro V8 , Passat B8 206kw
- Asukoht: Harjumaa; Kesk-Eesti
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B8 küsimused.
Pidanud paar aastat Audit, on aeg osta uus auto. Ja nagu ikka, tuli uue pakkumine ootamatult. Nimelt pakutakse Eestist ostetud Passatit, ühe inimese käes olnud. Hooldused ainult esinduses ja nagu firma autode puhul ikka, tehakse enne müüki ka täishooldus ära.
Küsimused oleks: Kuidas see kahene turbo mootor vastu peab? Mis on veel tüüpilised asjad mis Passatil läbi lähevad\vajavad vahetust?
Küsimused oleks: Kuidas see kahene turbo mootor vastu peab? Mis on veel tüüpilised asjad mis Passatil läbi lähevad\vajavad vahetust?
Viimati muutis AssaMait, 08 Veebr 2020, 19:11, muudetud 1 kord kokku.
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 343
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 76 korda
Passat B8 küsimused.
Oskab keegi rääkida 2.0TDi 110kW/140kW tühikäigupööretest. Viimased kuud olen antud mootoritega Passateid sirvinud ja kuulutse piltide pealt on näha, et kui kohapeal tiksub, siis pöörded on 800-1000 vahemikus(üldiselt on ilusti 800 kriipsu peal). Mõnega olen ka sõitnud, isegi sooja mootoriga on pöörded kõrgemal kui 800 kriips.
Kas see annab alust muretsemiseks või pigem on antud hetkel n+1 tegurit, mis seda mõjutada võib(elektritarbijad, mootoritemp, välistemp, DPF regenereerimine jms.) ja liigitub pigem pseodoprobleemi alla?
Kas see annab alust muretsemiseks või pigem on antud hetkel n+1 tegurit, mis seda mõjutada võib(elektritarbijad, mootoritemp, välistemp, DPF regenereerimine jms.) ja liigitub pigem pseodoprobleemi alla?
Päev on lühike, kuid ööbik.
- TaKu8
- Klubiline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 14 Sept 2017, 15:45
- Auto: Passat B8 2.0TDI 4mo
- Asukoht: Ida-Võlumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 12 korda
Passat B8 küsimused.
Täitsa tavaline nähtus , kui ilmad jahedamaks lähevad ja kõik el.lisasoojendused jms järgi pannakse.Mootor soe ja kui dpf on saanud ennast korralikult tühjaks põletada siis ka pöörded normis.martin333 kirjutas: ↑11 Dets 2019, 10:08Oskab keegi rääkida 2.0TDi 110kW/140kW tühikäigupööretest. Viimased kuud olen antud mootoritega Passateid sirvinud ja kuulutse piltide pealt on näha, et kui kohapeal tiksub, siis pöörded on 800-1000 vahemikus(üldiselt on ilusti 800 kriipsu peal). Mõnega olen ka sõitnud, isegi sooja mootoriga on pöörded kõrgemal kui 800 kriips.
Kas see annab alust muretsemiseks või pigem on antud hetkel n+1 tegurit, mis seda mõjutada võib(elektritarbijad, mootoritemp, välistemp, DPF regenereerimine jms.) ja liigitub pigem pseodoprobleemi alla?
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 15 Nov 2019, 20:49
- Auto: Audi Coupe quattro V8 , Passat B8 206kw
- Asukoht: Harjumaa; Kesk-Eesti
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B8 küsimused.
Mis seal ikka, diil oli hea ja ostsin antud auto ära. Ls oli ka minu üllatuseks 130k. Emotsioon on laes igatahes
Viimati muutis AssaMait, 05 Nov 2020, 18:14, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 28
- Liitunud: 19 Aug 2018, 23:15
- Auto: Volkswagen Passat B8 Highline 4Motion
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Passat B8 küsimused.
Mul ka 2.0 140kw, talve perioodil enamus aega tiksubki seal 1000 pöörde ringis, mul lühemaid otsi ka omajagu. Esindusest kunagi uurisin, pidigi olema normaalne nähtus. Näiteks siis, kui arvab et peaks akut laadima, kiiremini soojaks käia ja mida iganes pidi veel tegema Igatahes muretsemiseks ei pidavat põhjust olema
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 343
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 76 korda
Passat B8 küsimused.
Siin foorumis keegi käis välja mõtte, et 150-200k Passat on juba selline loterii(täitsa usun). Aga kui on hooldused ilusti tehtud ja auto ise ka tummine, siis millised murekohad võiksid sellise km juures autol olla? Olen kuulnud, et rihmavahetuse hooldus(aga see hooldus ja plaanipärane) ning hooratta(manuaal) vahetus on kallimad tööd.
Päev on lühike, kuid ööbik.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 53 korda
Passat B8 küsimused.
Mul on 229k odomeetril ja ei saa küll midagi halba öelda.martin333 kirjutas: ↑15 Dets 2019, 19:25Siin foorumis keegi käis välja mõtte, et 150-200k Passat on juba selline loterii(täitsa usun). Aga kui on hooldused ilusti tehtud ja auto ise ka tummine, siis millised murekohad võiksid sellise km juures autol olla? Olen kuulnud, et rihmavahetuse hooldus(aga see hooldus ja plaanipärane) ning hooratta(manuaal) vahetus on kallimad tööd.
Hooldusvälisena vahetanud DPF rõhufiltri ja välistemperatuuri anduri.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 101 korda
- Tänatud: 101 korda
Passat B8 küsimused.
150-200k Passat on loterii ainult pärast seda kui on sõitnud teadmatu hulk kilomeetreid ning keritud sinna umbes täpselt 175k peale mis on liisingusse võtjatele enam-vähem viimane aktsepteeritav läbisõit (üldiselt toodud autod). Kui auto on korrektselt hooldatud ning pole kogu seda maad Tallinnas lühikesi otsasid uhanud (diisel), siis ei pea kartma küll midagi.
Viimati muutis Puuriit, 15 Dets 2019, 20:28, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Passat B8 küsimused.
Näha on, et B8 puhul kipuvad hoorattad juba sealkandis minema(DSG puhul, manualidega vähem kogemust), elektrilised veepumbad ka väiksema läbisõidu juures, haldexi pumbad(nelikveolistel) väga minev kaup, mõnel juhul aitab ka tarkvarauuendus, AD Blue süsteem näitab vahest iseloomu, õnneks aitab tihti tarkvarauuendus, võib olla erinevaid õlilekkeid jne.martin333 kirjutas: ↑15 Dets 2019, 19:25Siin foorumis keegi käis välja mõtte, et 150-200k Passat on juba selline loterii(täitsa usun). Aga kui on hooldused ilusti tehtud ja auto ise ka tummine, siis millised murekohad võiksid sellise km juures autol olla? Olen kuulnud, et rihmavahetuse hooldus(aga see hooldus ja plaanipärane) ning hooratta(manuaal) vahetus on kallimad tööd.
Aga suures pildis on tegu hea ja pigem töökindla autoga. Tasub seda ostes teadvustada, et hooratas, haldex jms on pigem kuluosad ja mingi hetk tuleb nendega nii või naa tegeleda ja sellepärast pole tegu veel halva autoga.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 343
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 76 korda
Passat B8 küsimused.
Kas keegi uksepolstrite tihendamisega on tegelenud? Sest stockis on Passatil üsna hirmus plärin, kui natuke valjemalt muusikat kuulata. Kui käega hoida tugevasti uksest kinni, siis on üsna okei ja vaikne(seega kõlarite ragisemise välistaks) - eriti tundub plärisevat tagaluugi avamise nupp. Lisaks tundub, et polstri taga olevad detailid hakkavad värisema-plärisema ja ebameeldivat heli tekitama.
Päev on lühike, kuid ööbik.