VW Amarok - head ja vead?
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 10 Mär 2013, 19:59
- Telefon: 53001669
- Auto: Volkswagen Golf 4, Volkswagen Multivan T4, Jeep GrandCherokee,VW Passat B7
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Amarok - head ja vead?
Tervitus!
Küsimus suurele ringile.
Olen nimelt plaanidega autovahetuse juures. Tekkis idee uurida VW Amarok 2.0TDi 120kw 2011a kohta.
Mis neil head vead? Kas väga riskantne isend või ainult kalla ja talla.
Küsimus suurele ringile.
Olen nimelt plaanidega autovahetuse juures. Tekkis idee uurida VW Amarok 2.0TDi 120kw 2011a kohta.
Mis neil head vead? Kas väga riskantne isend või ainult kalla ja talla.
Viimati muutis HawkHill, 28 Nov 2019, 23:23, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja täpsustus
Põhjus: Pealkirja täpsustus
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Amarok
Jahikaaslasel on nüüd V6 ja 190kw-line, kuid eelmine oli tal 132kw ja kirus maapõhja. Mootor sai tal ka isegi vahetatud + veel igasugu asju. Kuid nagu näha, Amarok talle meeldis ja sellepärast ka uue võttis, eks see valik ka paljuski mootoris kinni ole ka.
Niipalju võib küll öelda, et Amarok on 1 ainukesi, millega on mugav sõita ka igapäevaselt linnas vs. muud lehtvedru vankrid kastikad.
Niipalju võib küll öelda, et Amarok on 1 ainukesi, millega on mugav sõita ka igapäevaselt linnas vs. muud lehtvedru vankrid kastikad.
-
- Huviline
- Postitusi: 93
- Liitunud: 02 Jaan 2017, 21:55
- Telefon: 56734326
- Auto: VW Golf 3 GTI 2.0 85 KW, VW Golf 1 1.6 40KW
- Asukoht: Sindi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
VW Amarok
2,0 132kw isendist hoia suure kaarega eemale. Sõbral 2016 aasta auto ja 100.000 km jooksul kaks korda vahetatud kõrgsurve pumpa ja viimane kord koos pihustite, torude ja paakidega. Ehk kogu krempel. Genekas korra maha koolend pluss mingi 5 korda rihma vahatanud. Pluss ämbriga muid mootori anomaaliaid.
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 10 Mär 2013, 19:59
- Telefon: 53001669
- Auto: Volkswagen Golf 4, Volkswagen Multivan T4, Jeep GrandCherokee,VW Passat B7
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Amarok
Tänud senise info eest!
Olen vaatand igasugu kastikaid. Nissan Navara, Ford Ranger Wildtrack, Mitsubishi L200, Toyota Hilux.
Eks mõtlemisainet on.
Olen vaatand igasugu kastikaid. Nissan Navara, Ford Ranger Wildtrack, Mitsubishi L200, Toyota Hilux.
Eks mõtlemisainet on.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Amarok
Kõik nendest nimetatutest on Amarok kõige "sõiduautolikum" ja kannatab ka Võru-Tallinn rahulikult, ilma väsimata.
-
- Huviline
- Postitusi: 554
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
VW Amarok
Endal õnnestus tarbida ca aasta ühte Amaroki, vedrustus sai korralikult vatti aga väsimise märke ei näidanud.
Ainus probleem mis oli, oli esiklaasiga. Mingil põhjusel lõi talvel esiklaasile alt serva mõra, kojameeste piirkonnas, seda ka peatselt pärast esiklaasi vahetust. Esiklaasi soojenduse viga?
Ainus probleem mis oli, oli esiklaasiga. Mingil põhjusel lõi talvel esiklaasile alt serva mõra, kojameeste piirkonnas, seda ka peatselt pärast esiklaasi vahetust. Esiklaasi soojenduse viga?
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 10 Mär 2013, 19:59
- Telefon: 53001669
- Auto: Volkswagen Golf 4, Volkswagen Multivan T4, Jeep GrandCherokee,VW Passat B7
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Amarok
Praegu on igapäevane Volvo S60 D5. Projektikaks saab vanaisalt pärandatud Golf 4 SDi. Kuna plaanis on kolida maale siis olekski vaja masinat millega saab vabalt põllupeale ronida ja maanteel hea oleks sõita. Uputama kuhugi päris ei lähe. Üks variant olekski Amarok.
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 06 Aug 2015, 21:48
- Auto: Passat CC
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
VW Amarok
Mul oli tööauto 2013a Amarok 2.0 ja kiita selle autojuures saan ainult vedrustust. Mõnus pehme nagu usakas, ülejäänu aga halb unenägu ja 42000km pealt andsime tagasi. Vigadest siis: 11000 pealt vahetati turbod,peale 13000 tekkis kuskilt mingi kolks, vahekasti-kardaani osakonda, esindus (Soomes) tuvastada ei suutnud ja korda ei teinud. Sidur nõrguke ja lõppes 26000pealt. 38000km pealt jälle turbo vilin, siis öeldi, et see normaalne. Stabiilsuskontroll toimetab absoluutselt arusaamatult libedaga.Tagaluugi avamiselektroonika oli püsiv ja igapäevane probleem. Miskipärast keeras kõrvalistuja uksepiiraja kruvi ennast koguaeg lahti ükskõik kui kõvasti sa teda kinni ei keeranud ja no veel selliseid pisiasju, mis pikapeale hakkavad närvidele käima.Genekas suri ka korra ära ja paar korda oli mingi jama käivitamisega, ei mäletagi, mis viga oli.Sihtotstarbeliselt kasutati väga harva,põhiliselt ikka trass mida oli täitsa mõnus lasta.