Passat B5 & B6

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
Attachment
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 14 Veebr 2015, 17:30
Auto: Passat B5 '98 - 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 0

Passat B5 & B6

Lugemata postitus Postitas Attachment » 13 Nov 2019, 18:00

Tervist!

Tungiv soov on osta Passat B5 või B6 valikust manuaalkasti ning diiselmootoriga sõiduk (võimalikult madalate ülalpidamiskuludega). Millist valida? Mida vaadata mootori poolest? Mis hinnaklassiga peaks arvestama korralik sõiduki puhul?
Viimati muutis Attachment, 13 Nov 2019, 18:03, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Passat B5 & B6

Lugemata postitus Postitas tito » 13 Nov 2019, 18:21

Attachment kirjutas:
13 Nov 2019, 18:00
Tervist!

Tungiv soov on osta Passat B5 või B6 valikust manuaalkasti ning diiselmootoriga sõiduk (võimalikult madalate ülalpidamiskuludega). Millist valida? Mida vaadata mootori poolest? Mis hinnaklassiga peaks arvestama korralik sõiduki puhul?
Ise julgeks soovitada B5,5 ja 96 kw 1,9 TDI kui nelivedu siis hinnad kohati päris kõrged.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Passat B5 & B6

Lugemata postitus Postitas silverpik » 13 Nov 2019, 21:39

tito kirjutas:
13 Nov 2019, 18:21
Attachment kirjutas:
13 Nov 2019, 18:00
Tervist!

Tungiv soov on osta Passat B5 või B6 valikust manuaalkasti ning diiselmootoriga sõiduk (võimalikult madalate ülalpidamiskuludega). Millist valida? Mida vaadata mootori poolest? Mis hinnaklassiga peaks arvestama korralik sõiduki puhul?
Ise julgeks soovitada B5,5 ja 96 kw 1,9 TDI kui nelivedu siis hinnad kohati päris kõrged.
B5.5 1.9 TDI on suhteliselt jah pommikindel valik. Vanem 81 kw AFN mootor veel lollikindlam kuid facelift teatud aspektidest mugavam. Kui jah 2000+ vaadata siis 96 kW annab ka mingit sõidurõõmu. 74 kW sama mootor sisuliselt, kuid täiesti emotsioonitu.
Kes tänasid kasutajat silverpik selle postituse eest:
Attachment
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Attachment
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 14 Veebr 2015, 17:30
Auto: Passat B5 '98 - 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 0

Passat B5 & B6

Lugemata postitus Postitas Attachment » 13 Nov 2019, 22:56

Millega tuleks 96-kilowatilise variandi juures arvestada? Mis need põhilised lagunemiskohad on? Mis hinnaklassi tuleks vaadata?

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Passat B5 & B6

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 13 Nov 2019, 23:24

Pihusti näidud võiks enne ostu üle vaadata. Samuti tandempump, mis võib lekkida.
Kere poolest tiivad, esiklaasi kohal katuse äär, tagaluuk põhilisemad kohad, kust roostet võib leida.
Samuti võiks üle katsuda esimese a tagumise põranda, kuna b5.5 päris palju tihendeid, mis ära surevad ja vett sisse laskma hakkavad, mis omakorda uputab CCM ära. CCM juhib uste lukustust, aknaid ja salongitulesid.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Passat B5 & B6

Lugemata postitus Postitas silverpik » 13 Nov 2019, 23:45

etnies858 kirjutas:
13 Nov 2019, 23:24
Pihusti näidud võiks enne ostu üle vaadata. Samuti tandempump, mis võib lekkida.
Kere poolest tiivad, esiklaasi kohal katuse äär, tagaluuk põhilisemad kohad, kust roostet võib leida.
Samuti võiks üle katsuda esimese a tagumise põranda, kuna b5.5 päris palju tihendeid, mis ära surevad ja vett sisse laskma hakkavad, mis omakorda uputab CCM ära. CCM juhib uste lukustust, aknaid ja salongitulesid.
Tegelikult jah tüüpprobleemid, mis kõikide passatitega kaasas käib. Samas ka individuaalsed anomaaliad:
6-käigulistel oli kastiga mingi kala alguses, mis garantiikorras korda tehti - kippusid mingi hetk laiali lagunema. Automaadid samas jah lausa omaette teema.
3 & 4 silindri vahel praod - olen jutte kuulnud, oma silmaga pole näinud.
Pihustid, pihustid ja pihustid. Tasub külma ja sooja mootoriga vaadata näidud üle. Eks pihustite kompenseerimine annab vihje, kas kusagil anomaaliaid. Suure läbisõidu peale võib ka nukkvõll seda tekitada.
Esimese poole mootorite LUK tandempumpade tihendid olid selline paras *****. Samas, tihendikomplekt ise ei maksa ühti nii palju ja nende vahetamine kõik kokku paari tunni töö.
B5 platvormi esisild on teistsugune kui B6 oma ja sealt edasi, ehk kaikaid rohkem - ühed kiruvad, samas ma ei ütle midagi halba. Eks seda tasub proovisõidul kuulata kuipalju koliseb.
Rooste - nagu eespool juba mainiti - eesmised koopaääred ja tagaluuk tüüpkohad.
CCM ärauppumine on küll levinud, kuid veel levinum on lihtsalt uste mikrolülitite koolemine. Aga selle parandamine / vahetamine käkitegu sellega võrreldes, kui CCM või sealne juhtmestik pehastanud. Ehk kontrolli kas kesklukk paneb kõik uksed lukku ja võtab ka lukust maha.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Vasta

Mine “Autoostu abi”