GTI vs Golf R
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
- Auto: Golf MK7 GTD
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 2 korda
GTI vs Golf R
Tervist! Olen siin foorumis varem ka ringi kolanud kuid nüüd tuli tahtmine kogenumatelt nõu küsida. Pikemat otsisin upgrade-i MK4 Golf-le ning silma jäi kohe MK7 GTI.
Pärast aasta aega kaalumist ja mõne mudeliga sõitmas käimist osutus lõpuks valituks hoopis MK7 GTD. See oli n-ö ratsionaalne valik pidades silmas finantsdistsipliini. Liikudes 77kw => 135kw tundus, et GTD annab 90% sellest mida GTI.
Nüüd pool aastat ringi vuranud, autoga ära harjunud, finantsvõimekus üles läinud ja tunnen, et tahaks rohkemat. Ütleme nii, et GTD on kütusekulu suhtes rahakotile meelepärasem arvestades ~20k aastast läbisõitu, kuid samas ei ole ta ka nii öko, et seda kompromissi teha sõiduelamuse pealt.
Nüüd siis planeerin järgmise sammu võtta ja seekord tahaks rohkem emotsiooni. Nagu teema pealkirjast välja lugeda siis väike vend vs suur vend.
Tean et MK8 mudelid on kohe tulemas, kuid isiklikult mulle ei sümpatiseeri see uus disain ei väliselt ega sisemiselt. Ehk MK7/7.5 GTI või R, eelistaks manuaali. Tartu ei ole nii hullu liiklusega, et tunneks vajadust automaadi järgi, DSG küll mugav kuid kardan, et hakkab ruttu igav sellega. R-i puhul olen küll kuulnud, et sidur ei pea vastu manuaali puhul seda väänet.
Mul on suurem küsimus ülalpidamiskulude koha pealt. GTI ei ole ilmselt hüppeliselt kallim aga R-i kohta on vähe infot. Palju kasko erinevus näiteks R-i või GTI vahel? Bensiini neelab neljaveoline muidugi korralikult aga äkki mõni praegune või endine omanik teab rohkem rääkida.
Ja mis värks selle R-i pöörderaadiusega on?
Jagage kogemusi, soovitusi ja vb veel midagi huvitavat.
Pärast aasta aega kaalumist ja mõne mudeliga sõitmas käimist osutus lõpuks valituks hoopis MK7 GTD. See oli n-ö ratsionaalne valik pidades silmas finantsdistsipliini. Liikudes 77kw => 135kw tundus, et GTD annab 90% sellest mida GTI.
Nüüd pool aastat ringi vuranud, autoga ära harjunud, finantsvõimekus üles läinud ja tunnen, et tahaks rohkemat. Ütleme nii, et GTD on kütusekulu suhtes rahakotile meelepärasem arvestades ~20k aastast läbisõitu, kuid samas ei ole ta ka nii öko, et seda kompromissi teha sõiduelamuse pealt.
Nüüd siis planeerin järgmise sammu võtta ja seekord tahaks rohkem emotsiooni. Nagu teema pealkirjast välja lugeda siis väike vend vs suur vend.
Tean et MK8 mudelid on kohe tulemas, kuid isiklikult mulle ei sümpatiseeri see uus disain ei väliselt ega sisemiselt. Ehk MK7/7.5 GTI või R, eelistaks manuaali. Tartu ei ole nii hullu liiklusega, et tunneks vajadust automaadi järgi, DSG küll mugav kuid kardan, et hakkab ruttu igav sellega. R-i puhul olen küll kuulnud, et sidur ei pea vastu manuaali puhul seda väänet.
Mul on suurem küsimus ülalpidamiskulude koha pealt. GTI ei ole ilmselt hüppeliselt kallim aga R-i kohta on vähe infot. Palju kasko erinevus näiteks R-i või GTI vahel? Bensiini neelab neljaveoline muidugi korralikult aga äkki mõni praegune või endine omanik teab rohkem rääkida.
Ja mis värks selle R-i pöörderaadiusega on?
Jagage kogemusi, soovitusi ja vb veel midagi huvitavat.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
GTI vs Golf R
Igal juhul võta R kui rahakott lubab. Ostad GTI ära siis hakkad ikkagi mingi hetk R vaatama.
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
- Auto: Golf MK7 GTD
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 2 korda
GTI vs Golf R
Ma ise mõtlen ka, et ei tahaks GTI puhul aasta hiljem midagi kripeldama jääks. GTD puhul tunnen juba, et 2 ratast jääb väheks, et seda jõudu korralikult maha saada.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
GTI vs Golf R
Ja manuaal vs DSG siis manuaaliga saab rev matchida aga DSG käiguvahetus kordades kiirem ja muidugi "puuksutab" käiku vahetades.
- karlj.
- Huviline
- Postitusi: 447
- Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
- Auto: Golf 7.5 R
- Asukoht: Tallinn/Kiili
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 79 korda
GTI vs Golf R
mul oli manuaal mk7 gti ja paar korda kuus oli lahe kui oli tee kus kupatada, aga tallinnas hakkas ikkagi see pidev sidurdamine lõpuks ajudele. Dsg on mugav, kiire ja paugutab ja ega valikut ka polnud kuna 7.5 R ainult dsg kastiga .
Ülalpidamiskulud on Ril natukene kallimad kui gtil. Suuremad pidurid ja nelik on neil erinevad, aga muud jupid peaksid samad olema, spetsialistid teavad täpsemalt.
Kasko hind on Ril mõistlik...
Huvi korral on võimalik eestist osta ka gti ja R mida portaalides pole veel saadaval
Ülalpidamiskulud on Ril natukene kallimad kui gtil. Suuremad pidurid ja nelik on neil erinevad, aga muud jupid peaksid samad olema, spetsialistid teavad täpsemalt.
Kasko hind on Ril mõistlik...
Huvi korral on võimalik eestist osta ka gti ja R mida portaalides pole veel saadaval
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
- Auto: Golf MK7 GTD
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 2 korda
GTI vs Golf R
Ausalt, ma suht koht jälestan seda tava MK8 disaini, viidi minu arust Toyotale välimuselt lähemalt. Arvestades kuidas suures plaanis GTI / R mudelite välimus väga ei muutu, siis kahtlen kas sealt midagi head tuleb. Vb kui 8 välja tuleb lähevad just MK7.5 rohkem hinda.
- karlj.
- Huviline
- Postitusi: 447
- Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
- Auto: Golf 7.5 R
- Asukoht: Tallinn/Kiili
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 79 korda
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
GTI vs Golf R
See on aus ühekülgne vaade
Eks kindlustused ikka vaatavad vanust ja eelnevat ajalugu, ma tean üht meest GTI ga kes on persona non grata ühes kindlustusettevõttes
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
GTI vs Golf R
Mul puudub ennem arvamus kui ise näinud pole... aga no k u r a t halvem ta ikka tulla ei saaibox4real kirjutas: ↑24 Jaan 2020, 22:35Ausalt, ma suht koht jälestan seda tava MK8 disaini, viidi minu arust Toyotale välimuselt lähemalt. Arvestades kuidas suures plaanis GTI / R mudelite välimus väga ei muutu, siis kahtlen kas sealt midagi head tuleb. Vb kui 8 välja tuleb lähevad just MK7.5 rohkem hinda.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- karlj.
- Huviline
- Postitusi: 447
- Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
- Auto: Golf 7.5 R
- Asukoht: Tallinn/Kiili
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 79 korda
GTI vs Golf R
Jep, aga küsiti selliselt, et oli vaja ühekülgne vastus anda.
Persona non grataks on lihtne saada
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
GTI vs Golf R
Kui juba käiguvahetus rooli peal olemas ning "rallida" tahad, lähed ikka manuaalrežiimi üle. Samas rahulikul maanteesõidul on kast ikka automaatasendis.
Niipalju kui mina DSG kastiga masinatega sõitnud olen, siis piisavalt sujuv ning mugav ning eelistan seda kindlalt manuaalile (ökom, kiirem käiguvahetus ja kerge "peer"). Ja noh, sõidad rahulikult ja kiiret möödasõitu vaja - hops ja downshift tehtud ja edasi lendad.
Niipalju kui mina DSG kastiga masinatega sõitnud olen, siis piisavalt sujuv ning mugav ning eelistan seda kindlalt manuaalile (ökom, kiirem käiguvahetus ja kerge "peer"). Ja noh, sõidad rahulikult ja kiiret möödasõitu vaja - hops ja downshift tehtud ja edasi lendad.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
GTI vs Golf R
DSG üsna töökindel kui õigel ajal õli vahetada.
Korras DSG kast on nii sujuv, et käiguvahetus ei ole tuntav. DSG muidugi pole automaat ehk vahel võivad tekkida sellised imelikud momendid, kus käiguvahetus võib päris aeglane olla. Nt kui oled 3 käigu peal ja 3000rpm siis arvuti eeldab, et järgmine käik on neljas aga tegelikult tahad teist käiku panna siis satub segadusse ja käiguvahetus vähe pikem.
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
- Auto: Golf MK7 GTD
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 2 korda
GTI vs Golf R
DSG jah pole päris auto ja paljud sellepärast vist kiruvad ka seda, sest eeldavad et see käitub samamoodi kui klassikaline auto. Aga, et manual modes siis on piisavalt kontrolli käiguvahetuse üle, et saab sportlikult ka sõita mõne kurvilisel kõrvalteel?
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
GTI vs Golf R
Sa ei pea isegi manuaali peale panema, piisab kasti S asendisse lükkamisest, et sportlikult sõita.
- karlj.
- Huviline
- Postitusi: 447
- Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
- Auto: Golf 7.5 R
- Asukoht: Tallinn/Kiili
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 79 korda
GTI vs Golf R
Nagu öeldi, siis S on kõige parem, et sportlikult sõita. Ma kasutan manu ainult selleks, et aeglustades downshiftiga paugutada tbh. Muud erilist effekti ega eelist “ Ise” käigu vahetamine tegelt ei anna. Aga saan aru mis teemaalgatajat vaevab ise ostsin gti ka manuaaliga kuna dsg pidi pask olema... Nüüd sõidan, naudin ja kiidan.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
GTI vs Golf R
Forssis sinna 150€ kanti jääb u. ja saab kõik õli kätte võrreldes klassikalise automaadiga, millel jääb suur osa turbiini ja peab tegema seda kallimat dünaamilist õlivahetust.
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
- Auto: Golf MK7 GTD
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 2 korda
GTI vs Golf R
Suur tänu tagaside eest, see on aidanud minu kõhlusi oluliselt hajutada DSG osas. Siiani oli väike hirm, et läheb kergelt katki, kallis hooldada ja ikka päris õiget elamust ei saa. Tundub, et ilma asjata põdesin.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
GTI vs Golf R
Üldjuhul nii see ongi. Tuleb uus tehnoloogia ning vastusõdijaid on palju alguses. Näited:
Mismõttes pannakse LED tuled autodele ette. Vaata kui kallis on tulesid vahetada. Oleme kuulnud eksole? Nüüd on DLA jms esmane valik, sest see on ikkagi hea.
DSG - ah see automaat laguneb kohe laiali ja õlivahetus on mega kallis ja.... oeh. Essugi. 150 euri on sama palju kui sellele masinale ketaste-klotside vahetus teha. Usalda meid - R võtad, hakkab neid ikkagi minema
Oot midagi tuleb niikuinii. Ahaa, meelde tuli. Virtual Cocpit (või kuidas nüüd VW maailmas seda ka ei kutsuta) - esimest korda tutvustati, oli vingumist kõvasti. Teate ma olen ka vanakoolikas, aga suure ekraani valiks iga kell vanakooli seierite asemel.
Kes tahab täiendab nimekirja.
Teisalt, uus auto, tehasegarantii. Niikuinii müüd garantii lõpus maha või kui liising läbi saab. Seega rahu ja naudi seda mida tegelikult tahad.
Mismõttes pannakse LED tuled autodele ette. Vaata kui kallis on tulesid vahetada. Oleme kuulnud eksole? Nüüd on DLA jms esmane valik, sest see on ikkagi hea.
DSG - ah see automaat laguneb kohe laiali ja õlivahetus on mega kallis ja.... oeh. Essugi. 150 euri on sama palju kui sellele masinale ketaste-klotside vahetus teha. Usalda meid - R võtad, hakkab neid ikkagi minema
Oot midagi tuleb niikuinii. Ahaa, meelde tuli. Virtual Cocpit (või kuidas nüüd VW maailmas seda ka ei kutsuta) - esimest korda tutvustati, oli vingumist kõvasti. Teate ma olen ka vanakoolikas, aga suure ekraani valiks iga kell vanakooli seierite asemel.
Kes tahab täiendab nimekirja.
Teisalt, uus auto, tehasegarantii. Niikuinii müüd garantii lõpus maha või kui liising läbi saab. Seega rahu ja naudi seda mida tegelikult tahad.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 904
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 164 korda
- Tänatud: 80 korda
GTI vs Golf R
Siinkohal me räägime siis mehhatroonika osa õlivahetusest? Vahetuse käigus läks mu oma käimakasti 1,7L. Tööraha oli u. 50EUR + õli 21,55 ja nipet näpet veel. Kokku siis u. 75EUR+käive. Kusjuures isegi Forss, kes ometi seda teenust pakub, ütles, et suht mõtetu see õlivahetus, kuna jätkuvalt kõik on ju eluaegne jne. ning ei pidavat mingit efekti andma. Aga kui klient ennast paremini tunneb siis teevad ... no jah!
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
GTI vs Golf R
Mis ajast DSG kastil eluaegne õli? Hooldusraamatus ju selgelt kirjas.
6-speed DSG change fluid and filter at every 40,000 miles
7-speed DSG (Golf R only) change fluid at every 80,000 miles
6-speed DSG change fluid and filter at every 40,000 miles
7-speed DSG (Golf R only) change fluid at every 80,000 miles